• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Αλαλούμ με χρέωση στο Travelodge

werip

Member
Μηνύματα
280
Likes
126
Καλησπέρα σε ολο το φόρουμ. Γράφω εδω μια ιδιαίτερα δυσάρεστη εμπειρια που εχω για να μου πείτε τη γνώμη σας γιατι κοντεύω να τρελαθω. Ας τα παρουμε απο την αρχή.
Στις 16 Φεβρουαρίου προσπαθώ να κανω κρατηση για ξενοδοχειο στο Λονδινο μέσω του γνωστού site Travelodge.Μετα απο δυο αποτυχημένες προσπάθειες με την χρεωστικη μου (Visa Debit Πειραιως) τα παράτησα και χωρις να δωσω ιδιαίτερη σημασία εκλεισα μέσω του booking.com.

Την επόμενη μερα και αφου μπηκα στο e banking μου για να διαπιστώσω αν εγινε η χρέωση απο το booking διαπίστωσα οτι εκτός απο αυτη ,το Travelodge προχώρησε σε προέγκριση και των δυο συναλλαγών που απέτυχαν με αποτελεσμα να βρίσκονται 716 ευρω δεσμευμένα στο λογαριασμο μου. Επειτα απο αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα σε Πειραιως και επικοινωνία με Travelodge,διαπίστωσα οτι η Πειραιως νίπτει τάς χείρας της και μου λεει να επικοινωνήσω με τον έμπορο,και οτι τα Εγγλεζακια,ναι μεν δεν βλέπουν καμια συναλλαγή απο μενα,ουτε ολοκληρωμένη κρατηση,αλλα δεν μπορούν να δώσουν λενε εντολή για αποδέσμευση ποσού αν δεν υπαρχει statement που να φαίνεται η χρέωση.

Οποτε 2 βδομάδες μετα κοντεύω να τρελαθω,και το μονο που μου προτείνει η Πειραιως ειναι αμφισβήτηση της συνναλαγης που μπορει να τραβήξει μεχρι και 30 εργάσιμες μερες. Το ερώτημα ειναι πως μετα απο τοσο καιρο δεσμευμένο το ποσο, ενω δεν νομιζω και να προχωρήσει σε τελική χρέωση το Travelodge, δεν κανουν και κατι για να παρω τα χρηματα μου πισω . Η Πειραιως επιμένει να κανω αμφισβήτηση συναλλαγής γιατι λεει ο έμπορος μπορει μεσα στο 6μηνο να χρεώσει Οποτε Θελει το ποσο,και εγω εχω πάθει παράκρουση.

Τι να κανω βρε παιδια ; ποτε στον κορακα θα μου απο δεσμευτούν αυτα τα χρηματα,ΟΤΑΝ η ίδια η τραπεζα δεν ξερει και κανει τον Κινέζο; Είχατε ποτε ανάλογες εμπειρίες ; ευχαριστω!
 

HummingBird

Member
Μηνύματα
582
Likes
826
Πάντως το ποσό αποδεσμεύεται μόνο του μετά από κάποιο διάστημα από την ίδια την τράπεζα. Η κάθε τράπεζα έχει τα δικά της, αλλά συνήθως είναι από 2 βδομάδες μέχρι ένα μήνα.
Το σημαντικό είναι ότι από το Travelodge δεν βλέπουν ολοκληρωμένη συναλλαγή/κράτηση (κράτα το αυτό, μίλησες με e-mail μαζί τους να υποθέσω?) οπότε εντάξει.
Κάνε και μια αμφισβήτηση συναλλαγής για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
 

werip

Member
Μηνύματα
280
Likes
126
Πράγματι μίλησα μαζι τους και με μεηλ και με live chat και μου είπανε ολοκληρωμένη κρατηση δεν υπαρχει Οποτε αν πράγματι υπήρξε χρέωση θα μου κανουν refund. τα χρηματα ειναι δεσμευμένα 2 βδομάδες,Οποτε θαρρω πως αν ήθελαν να τα χρεώσουν κανονικα θα το είχανε κανει ηδη.Σε δεκάδες άλλες συναλλαγές που εχω κανει το πολυ σε 3 εργάσιμες κανουν την χρέωση και εμφανίζεται στον λογαριασμο μου στο ebanking.

Το ζήτημα ειναι πως και εγω εχω δικιο και αυτοι,μιας και δεν μου χρέωσαν τιποτα,απλα δεν κανουν κίνηση να επικοινωνήσουν με τη δικια τους τραπεζα ώστε να λυθεί το θεμα διατραπεζικά.

Σκέφτομαι να περιμενω μεχρι 10 Μαρτιου και αν δεν μου επιστραφούν,τοτε να κινησω διαδικασια αμφισβήτησης,μιας και ακομα ειμαι έρμαιο του διατραπεζικου συστήματος και της πολιτικής της Visa. Τι να κανω λοιπον...;;;Θα περιμενω...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.142
Αρχικά κάνε αυτό που λέει η Τράπεζα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Οι ΄Αγγλοι ζητούν statement.Στο e-banking που μπαίνεις βλέπεις την χρέωση;Αυτό δεν μπορείς να το τυπώσεις ή να το αποθηκεύσεις και να τους το στείλεις;Δεν έχω Πειραιώς βέβαια και δεν ξέρω πώς είναι το statement τους.Αλλά σε άλλες Τράπεζες σε 1-2 ημέρες φαίνονται οι χρεώσεις.
 

werip

Member
Μηνύματα
280
Likes
126
Αρχικά κάνε αυτό που λέει η Τράπεζα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Οι ΄Αγγλοι ζητούν statement.Στο e-banking που μπαίνεις βλέπεις την χρέωση;Αυτό δεν μπορείς να το τυπώσεις ή να το αποθηκεύσεις και να τους το στείλεις;Δεν έχω Πειραιώς βέβαια και δεν ξέρω πώς είναι το statement τους.Αλλά σε άλλες Τράπεζες σε 1-2 ημέρες φαίνονται οι χρεώσεις.
Αυτο που βλεπω εγω ακομα και τωρα ειναι ενα ποσο σε δέσμευση.Μετα απο επικοινωνία με την τραπεζα ανακάλυψα πως ειναι του Travelodge.
Τα χρηματα αυτοι απλα δεν τα εχουν παρει,απλα η τραπεζα εχει δεσμεύσει το ποσο ετσι ώστε οταν θελήσουν οι Εγγλέζοι να μου κανουν την χρέωση κανονικα και να εμφανιστεί statement. Αυτο το statement ειναι που εγω δεν μπορω να τους δείξω.Και το μονο που εχω ειναι κατι Approval Numbers απο την Τραπεζα και αυτα τηλεφωνικά. αλλα και αυτα δεν αρκούν στα Εγγλεζακια ετσι ώστε να παραιτηθούν απο το δικαίωμα χρέωσης της κάρτας μου.
 

HummingBird

Member
Μηνύματα
582
Likes
826
Αυτό είναι το κακό με τις χρεωστικές κάρτες, όταν γίνεται κάτι τέτοιο σου δεσμεύουν το ποσό στο λογαριασμό κι εσύ το στερείσαι για όσο διάστημα παραμένει δεσμευμένο.
Εγώ την αμφισβήτηση πάντως θα την έκανα αμέσως, το γοργόν και χάριν έχει. Δεν χάνεις κάτι. Αν και σύντομα θα αποδεσμευθεί πιστεύω, απλώς έτσι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.142
Αυτο που βλεπω εγω ακομα και τωρα ειναι ενα ποσο σε δέσμευση.Μετα απο επικοινωνία με την τραπεζα ανακάλυψα πως ειναι του Travelodge.
Τα χρηματα αυτοι απλα δεν τα εχουν παρει,απλα η τραπεζα εχει δεσμεύσει το ποσο ετσι ώστε οταν θελήσουν οι Εγγλέζοι να μου κανουν την χρέωση κανονικα και να εμφανιστεί statement. Αυτο το statement ειναι που εγω δεν μπορω να τους δείξω.Και το μονο που εχω ειναι κατι Approval Numbers απο την Τραπεζα και αυτα τηλεφωνικά. αλλα και αυτα δεν αρκούν στα Εγγλεζακια ετσι ώστε να παραιτηθούν απο το δικαίωμα χρέωσης της κάρτας μου.
Ναι τώρα το κατάλαβα.Το ποσό δεν φαίνεται σαν χρέωση αλλά μόνον σαν δέσμευση.Νομίζω ότι πρέπει να κάνεις αμφισβήτηση για να είσαι καλυμμένη από την πλευρά της Τράπεζας,
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.399
Likes
3.587
Μου έχει συμβεί το ίδιο με κράτηση από άλλο site και παρόλο που έβγαινε σφάλμα και η κράτηση δεν έγινε μου χρέωσαν το ποσό 3 φορές επειδή έκανα τρεις αποτυχημένες προσπάθειες. Βέβαια πριν καταλάβω κάτι, την επόμενη μέρα μου έστειλαν τρεις αποζημειώσεις. Όμως η αποζημείωση ήταν αρκετά μικρότερη από τις χρεώσεις γιατί υπήρχε διαφορά στην μετατροπή λίρας-ευρώ. Επειδή παίζει να πάθεις το ίδιο κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής για να πάρεις πίσω όλο το ποσό (και γω αυτό έκανα και μου έστειλαν σε επόμενο μήνα την διαφορά που ήταν γύρω στα 40 ευρώ αν θυμάμαι καλά).
 

werip

Member
Μηνύματα
280
Likes
126
Σας ευχαριστω θερμά για τις απαντήσεις σας. Θα φροντισω να προβώ αμεσα σε αμφισβήτηση συναλλαγής για να εχω και το κεφάλι μου ήσυχο και αλλη φορα θα προσέχω...
 

gregory79

Member
Μηνύματα
129
Likes
57
Εγω ειχα αντιστοιχο προβλημα για κρατηση ξενοδοχείου στο Βελγιο μεσω Booking.com. Τα χρηματα στο λογαριασμο ηταν ακριβως οσα χρειαζονταν για την κρατηση. Επειδη λοιπον χρεωνουν και κατι σαν δημοτικα τελη και η χρεωση γινεται προκαταβολικα η πρωτη προσπαθεια απετυχε. Μιλησα με το ξενοδοχειο και εστειλα και email και μου εξηγησε τι ακριβως συμβαινει. Ενω του ειπα οτι θα δοκιμασω να κανω την κρατηση ξανα δεν μου ειπε κατι και αυτο ειχε σαν αποτελεσμα δυο χρεωσεις. Απο το Booking.com δεν μπορεσα να βγαλω καμια ακρη, δυστυχως δεν υπαρχει καμια καλυψη. Μετα απο πολλα emails και τηλεφωνα στο ξενοδοχειο δεχτηκε να μου δωσει το ποσο της δευτερης κρατησης σε voucher εχοντας 1 χρονο περιθωριο να το χρησιμοποιησω.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.811
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom