• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ακύρωση κράτησης και αποζημίωση

grtt

Member
Μηνύματα
125
Likes
271
Επόμενο Ταξίδι
Όπου μας βγάλει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Χαίρεται,

Σε μερικές μέρες πετάω για Πράγα με Sky Europe. Μία φίλη από την παρέα επρόκειτο να μας βρει μερικές μέρες αργότερα στη Βιέννη και είχε κλεισει μετ' επιστροφής εισιτήρια πάλι με τη Sky Europe. Ωστόσο για προσωπικούς της λόγους δεν μπορεί να έρθει. Έστειλε e-mail για να ρωτήσει αν δικαιούται κάποια επιστροφή χρημάτων και της υπενθύμισαν τους όρους σύμφωνα με τους οποίους "Cancellation: Refunds are not permitted when reservation has been made and paid.".

Ωστόσο έχω ακούσει ότι έστω τους φόρους (περίπου 50 Ευρώ) πρέπει να στους επιστρέψει η εταιρεία. Τι ισχύει τελικά; Και αν ισχύει πώς να τα διεκδικήσει έστω αυτά τα χρήματα;

Ευχαριστώ...
 

SunriseNick

Member
Μηνύματα
49
Likes
0
εισητηριο

Κανονικα δικαιουσαι επιστροφη φορων...

αλλα με την skyeurope δεν ξερω κατα ποσο γρηγορα θα βγαλεις ακρη.
 

grtt

Member
Μηνύματα
125
Likes
271
Επόμενο Ταξίδι
Όπου μας βγάλει!
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη
Κανονικα δικαιουσαι επιστροφη φορων...

αλλα με την skyeurope δεν ξερω κατα ποσο γρηγορα θα βγαλεις ακρη.
Τελικά τηλεφώνησα εγώ εκεί και μου είπαν ότι όντως δικαιούται τους φόρους, θα στείλουν φόρμα αποζημίωσης..αλλά υπάρχει και administration fee 30 Ευρώ, οπότε θα πάρει πίσω 23 Ευρώ....εε...νομίζω ότι μπορεί να αρχίσει να σκέφτεται πού θα επενδύσει τόσα λεφτά... :shock:
 

CakeNet

Member
Μηνύματα
2.065
Likes
121
Επόμενο Ταξίδι
-
Μια χαρά! Άλλωστε, είπαμε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα! ;)
 

panius

Member
Μηνύματα
668
Likes
2.744
Το ταξιδάκι προς Σρι Λανκα μάλλον ματαιωνεται λόγω οικογενειακών θεμάτων... Έχω κλείσει 2 αεροπορικά εισιτήρια μέσω Qatar αξίας 403€ το καθένα (140 ο ναύλος και 263 οι φόροι). Αν προχωρήσω σε ακύρωση, θα πάρω πίσω έστω τους φόρους;

FARE RULE

CANCELLATIONS

ANY TIME

CHARGE USD 200.00.

TICKET IS NON-REFUNDABLE IN CASE OF NO-SHOW.

NOTE - TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.

NON REFUNDABLE AND NON CHANGEABLE.

Πολύ περίεργα δεν μας τα λέει το fare rule? Από τη μια μεριά λέει Non refundable και από την άλλη χρεώνει 200 δολάρια ακυρωτικά...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Το ταξιδάκι προς Σρι Λανκα μάλλον ματαιωνεται λόγω οικογενειακών θεμάτων... Έχω κλείσει 2 αεροπορικά εισιτήρια μέσω Qatar αξίας 403€ το καθένα (140 ο ναύλος και 263 οι φόροι). Αν προχωρήσω σε ακύρωση, θα πάρω πίσω έστω τους φόρους;

FARE RULE

CANCELLATIONS

ANY TIME

CHARGE USD 200.00.

TICKET IS NON-REFUNDABLE IN CASE OF NO-SHOW.

NOTE - TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.

NON REFUNDABLE AND NON CHANGEABLE.

Πολύ περίεργα δεν μας τα λέει το fare rule? Από τη μια μεριά λέει Non refundable και από την άλλη χρεώνει 200 δολάρια ακυρωτικά...
Non refundable in case of no show. αν δηλ δεν εμφανιστεις. αλλο αυτό κ αλλο η ακυρωση προ του ταξιδιου, που χρεωνεται 200δολ οπως διαβασες.
 

panius

Member
Μηνύματα
668
Likes
2.744
Non refundable in case of no show. αν δηλ δεν εμφανιστεις. αλλο αυτό κ αλλο η ακυρωση προ του ταξιδιου, που χρεωνεται 200δολ οπως διαβασες.
Τελικά θα πάρω πίσω όλους τους φόρους μου είπανε... wooray!!!!!
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.790
Τελικά θα πάρω πίσω όλους τους φόρους μου είπανε... wooray!!!!!
Ελπίζω να είσαι καλά κι εσύ κι οι δικοί σου άνθρωποι και να συνεχίσεις τα υπέροχα ταξίδια σου.Περιμένουμε πάντα τις τρομερές σου ιστορίες!
 

panius

Member
Μηνύματα
668
Likes
2.744
Ελπίζω να είσαι καλά κι εσύ κι οι δικοί σου άνθρωποι και να συνεχίσεις τα υπέροχα ταξίδια σου.Περιμένουμε πάντα τις τρομερές σου ιστορίες!
Σε ευχαριστώ Villi!!! Όλα καλά! Η Σρι Λάνκα ματαιώθηκε, αλλά το transit από Κων/πολη παρέμεινε! Οπότε αντί για Ούναβατούνα και καρύδες θα χορτάσουμε Βόσπορο και μηλότσαγα!!!
 

kwstas86

Member
Μηνύματα
104
Likes
111
Καλημέρα σας.

Θα ήθελα την βοήθεια των πιο εμπειρων για ενα θέμα που έχει κάνει τα νεύρα μου κρόσια!!
Η ιστορία έχει ως εξής:

Λόγω απεργίας στο αεροδρόμιο του Βερολίνου, ακυρώθηκαν όλες οι πτήσεις για Δευτέρα 13/3 και μαζί και η δική μας.
Φυσικά λόγω του οτι έιχα κλείσει με ryanair ούτε λόγος να βάλουν πτηση την επόμενη προκειμένου να εξυποηρετηθούμε, όπως μαθαίνω οτι έκανε η lufthansa και η agean!

Αμέσως βρήκα εισητήρια μέσω KIWI.COM για την επόμενη τα οποία και έκλεισα, εντός μισής ώρας απο την ακύρωση.
Λάβαμε mail που λέει οτι η πληρωμή δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί. Mε λίγα λόγια απο λάθος κάποιου συνεργάτη του του KIWI.COM το οποίο παραδέχθηκαν στο chat που είχαμε μαζί τους, η κράτηση δεν προχώρησε.
Αναγκαστήκαμε να κλείσουμε νέα εισητήρια (100€/ατομο παραπάνω) και χάσαμε την μία ημέρα στο ξενοδοχείο.

Στην συνομιλία που είχαμε μέσω chat ζητήσαμε να αναλάβουν το κόστος της διαμονής μας και το κοστος των νέων εισητηρίων. Μας ζήτησαν συγνώμη και μας είπαν οτι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα.

Υπάρχει κάτι το οποίο να μπορούμε να κάνουμε και κάποια αρχή που μπορεί να απευθυνθούμε τόσο για την ryanair οσο και για το kiwi.com?

Πραγματικά έχω ξενερώσει απίστευτα.
Θα ήθελα την βοήθειά σας.
Σας ευχαριστώ πολύ!
 

lefterismega

Member
Μηνύματα
249
Likes
341
Ταξίδι-Όνειρο
Καταράκτες Ιγκουασού
Γεια σας Φίλοι ...

Φίλη μου (Φανή) είχε κλείσει σε μεγάλο "επώνυμο" ταξιδιωτικό πρακτορείο ένα "οργανωμένο-ομαδικό-αεροπορικό" 6ήμερο ταξίδι, με συνολικό κόστος 950€ το οποίο και είχε εξοφλήσει (όπως όφειλε) 15 μέρες πριν την αναχώρηση.
'Όμως εντελώς απρόσμενα 4 μέρες πριν την αναχώρηση για το ταξίδι, ο σύζυγος της Φανής υπέστη οξύ καρδιακό επεισόδιο και εισηχθεί εσπευσμένα στην εντατική-καρδιολογική μονάδα του νοσοκομείου Κορίνθου.
Φυσικά το τελευταίο που θα σκεφτόταν η φίλη ήταν το ταξίδι ...
.....Λόγο της ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σοβαρής κατάστασης (ζωής - Θανάτου του συζύγου της) ανέλαβα προσωπικά το θέμα ώστε να μην χαθούν (κατά το δυνατό) τα χρήματα που είχε καταβάλει ιδικά αυτή τη δύσκολη στιγμή της.

Ακολούθησα λοιπόν την παρακάτω διαδικασία:
-Από την γραμματεία του Νοσοκομείου Εξέδωσα επίσημο έγγραφο νοσηλείας.
-Έστειλα e-mail στο πρακτορείο περιγράφοντας με κάθε λεπτομέρεια το συμβάν, επισυνάπτοντας το παραπάνω έγγραφο, με αίτημα την επιστροφή των χρημάτων ή τουλάχιστον του μεγαλύτερου μέρους τους.
Επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά έγιναν 4 μέρες πριν την αναχώρηση ! Το γκρουπ αναχωρούσε την Κυριακή και το mail το έστειλα την Πέμπτη το πρωί .

Κατά την κρίση μου από την πλευρά του πρακτορείου δεν νομίζω ότι "ίδρωσε" και πολύ το αυτί τους με όλα αυτά ... λες και δεν συνέβη απολύτως τίποτα και με την ψυχρή απάντηση ότι "τα χρήματα δεν επιστρέφονται" !!!
Σε νεότερη τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μου απάντησαν κάνοντας εν νέου τον Κινέζο ... το κοιτάν .... λένε...
Επειδή έχω πάρει το θέμα πατριωτικά , σας παρακαλώ να μου δώσετε τα φώτα σας για το πως μπορώ να κινηθώ εναντίον αυτού του πρακτορείου (νομικά ή εξώδικα) που χωρίς ίχνος ευαισθησίας, τρενάρει το θέμα επιδεικτικά και αδιάφορα ! .....

Σας ευχαριστώ
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Γεια σας Φίλοι ...

Φίλη μου (Φανή) είχε κλείσει σε μεγάλο "επώνυμο" ταξιδιωτικό πρακτορείο ένα "οργανωμένο-ομαδικό-αεροπορικό" 6ήμερο ταξίδι, με συνολικό κόστος 950€ το οποίο και είχε εξοφλήσει (όπως όφειλε) 15 μέρες πριν την αναχώρηση.
'Όμως εντελώς απρόσμενα 4 μέρες πριν την αναχώρηση για το ταξίδι, ο σύζυγος της Φανής υπέστη οξύ καρδιακό επεισόδιο και εισηχθεί εσπευσμένα στην εντατική-καρδιολογική μονάδα του νοσοκομείου Κορίνθου.
Φυσικά το τελευταίο που θα σκεφτόταν η φίλη ήταν το ταξίδι ...
.....Λόγο της ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σοβαρής κατάστασης (ζωής - Θανάτου του συζύγου της) ανέλαβα προσωπικά το θέμα ώστε να μην χαθούν (κατά το δυνατό) τα χρήματα που είχε καταβάλει ιδικά αυτή τη δύσκολη στιγμή της.

Ακολούθησα λοιπόν την παρακάτω διαδικασία:
-Από την γραμματεία του Νοσοκομείου Εξέδωσα επίσημο έγγραφο νοσηλείας.
-Έστειλα e-mail στο πρακτορείο περιγράφοντας με κάθε λεπτομέρεια το συμβάν, επισυνάπτοντας το παραπάνω έγγραφο, με αίτημα την επιστροφή των χρημάτων ή τουλάχιστον του μεγαλύτερου μέρους τους.
Επαναλαμβάνω ότι όλα αυτά έγιναν 4 μέρες πριν την αναχώρηση ! Το γκρουπ αναχωρούσε την Κυριακή και το mail το έστειλα την Πέμπτη το πρωί .

Κατά την κρίση μου από την πλευρά του πρακτορείου δεν νομίζω ότι "ίδρωσε" και πολύ το αυτί τους με όλα αυτά ... λες και δεν συνέβη απολύτως τίποτα και με την ψυχρή απάντηση ότι "τα χρήματα δεν επιστρέφονται" !!!
Σε νεότερη τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μου απάντησαν κάνοντας εν νέου τον Κινέζο ... το κοιτάν .... λένε...
Επειδή έχω πάρει το θέμα πατριωτικά , σας παρακαλώ να μου δώσετε τα φώτα σας για το πως μπορώ να κινηθώ εναντίον αυτού του πρακτορείου (νομικά ή εξώδικα) που χωρίς ίχνος ευαισθησίας, τρενάρει το θέμα επιδεικτικά και αδιάφορα ! .....

Σας ευχαριστώ
Τι ακριβώς γράφει η σύμβαση που υπέγραψε η φίλη σου;Προβλέπεται επιστροφή;Καλύτερα να απευθυνθείς σε δικηγόρο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.161
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom