• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

EasyJet Ακύρωση εισιτηρίου από easyjet λόγω μετάβολής ώρας πτήσης

deja vu

Member
Μηνύματα
134
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΟΥΒΑ
Λοιπόν τα πράγματα έχουν ως εξής: είχα κλείσει αρκετά νωρίς από 10/11/10 ταξίδι στο Βερολίνο από Θεσσαλονίκη με την γυναίκα μου για την περίοδο 26/04/11 - 01/05/11 πλην όμως απρόβλεπτοι παράγοντες (εγκυμοσύνη) μας απαγορεύουν τέτοιο ταξίδι. Απ' ότι έχω διαβάσει σε άλλα θέματα η easyjet δεν επιστρέφει χρήματα παρά μόνο φόρους αεροδρομίων. Τελευταία όμως η easy μου έστειλε mail με το οποίο μου λέει ότι αλλάζει η ώρα αναχώρησης από Θεσσαλονίκη και λυπάται πολύ κλπ. Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να διεκδικήσω την αξία ολόκληρου του εισιτηρίου λόγω μετάθεσης της ώρας αναχώρησης της πτήσης.
Ευχαριστώ προκαταβολικά
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.841
Likes
1.221
Επόμενο Ταξίδι
NY
Ταξίδι-Όνειρο
japan
Λοιπόν τα πράγματα έχουν ως εξής: είχα κλείσει αρκετά νωρίς από 10/11/10 ταξίδι στο Βερολίνο από Θεσσαλονίκη με την γυναίκα μου για την περίοδο 26/04/11 - 01/05/11 πλην όμως απρόβλεπτοι παράγοντες (εγκυμοσύνη) μας απαγορεύουν τέτοιο ταξίδι. Απ' ότι έχω διαβάσει σε άλλα θέματα η easyjet δεν επιστρέφει χρήματα παρά μόνο φόρους αεροδρομίων. Τελευταία όμως η easy μου έστειλε mail με το οποίο μου λέει ότι αλλάζει η ώρα αναχώρησης από Θεσσαλονίκη και λυπάται πολύ κλπ. Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να διεκδικήσω την αξία ολόκληρου του εισιτηρίου λόγω μετάθεσης της ώρας αναχώρησης της πτήσης.
Ευχαριστώ προκαταβολικά
έχεις καθε δικαιωμα να απαιτήσεις όλα τα χρήματα σου πίσω, μου ετυχε κι εμενα για ενα ταξιδι που δεν θα εκανα τελικα και με πήραν τηλέφωνο και τους είπα οτι εχω ενα ραντεβου και τωρα δε το προλαβαινω(με την νεα ωρα πτησης).... μου ζητησαν και συγνωμη μου στειλαν τα χρήματα στην κάρτα..εσένα βέβαια δε θα σου τηλ. αλλά στειλε ενα μειλ και πες οτι η πτηση δε σε ενδιαφερει με την νεα ωρα που βαλαν
 

nera_gr

Member
Μηνύματα
816
Likes
193
Επόμενο Ταξίδι
Ρώμη!
Ταξίδι-Όνειρο
Κεντρική Αφρική
Από τη σελίδα της Ίζυ:

Άρθρο 10


Δρομολόγια, Ακύρωση Πτήσεων
Δρομολόγια
10.1. Θα λαμβάνουμε όλα τα εύλογα αναγκαία μέτρα για τη μεταφορά σας και τη μεταφορά των Αποσκευών σας με εύλογη διεκπεραίωση και για να τηρήσουμε τα δημοσιευμένα δρομολόγια που ισχύουν κατά την ημερομηνία του ταξιδιού σύμφωνα με το Άρθρο 10.2(γ). Οι χρόνοι που αναφέρονται στα δρομολόγια, χρονοδιαγράμματα ή αλλού δεν είναι εγγυημένοι και δεν αποτελούν μέρος του συμβολαίου μεταφοράς.
Ακύρωση πτήσεων, αλλαγές δρομολογίων, κτλ.
10.2. Ανά πάσα στιγμή μετά από τη διεξαγωγή μίας κράτησης μπορεί να τροποποιήσουμε τα δρομολόγιά μας και/ή να ακυρώσουμε, να διακόψουμε, να αναβάλουμε ή να καθυστερήσουμε οποιαδήποτε Πτήση, όταν θεωρούμε μία τέτοια πράξη εύλογα δικαιολογημένη λόγω ανωτέρας βίας ή για λόγους ασφάλειας. Εάν διεξάγουμε μία τέτοια πράξη:

(α) στην περίπτωση ακύρωσης θα σας επιστρέψουμε ένα χρηματικό ποσό σύμφωνα με το Άρθρο 11, το οποίο υπόκειται σε όλες τις άλλες επιλογές που ενδεχομένως αποδεχθείτε, όπως αυτές αναφέρονται στους Κανονισμούς του Μεταφορέα,
(β) στην περίπτωση εκτροπής θα ρυθμίσουμε για εσάς (με δική μας επιβάρυνση) τη μεταφορά στο Συμφωνημένο Σημείο Στάσης ή στον τόπο προορισμού, στον οποίο αρχικά προοριζόταν η Πτήση,
(γ) στην περίπτωση καθυστέρησης ή μεταβολής του δημοσιευμένου δρομολογίου μας θα θέσουμε σε εφαρμογή τις διαδικασίες που ορίζονται στους Κανονισμούς του Μεταφορέα μας, και
(δ) δεν θα φέρουμε καμία άλλη ευθύνη έναντί σας για οτιδήποτε, εκτός από τα οριζόμενα στους Κανονισμούς του Μεταφορέα μας.
10.3. Οποτεδήποτε διεξάγεται μία ακύρωση ή σημαντική τροποποίηση ενός δρομολογίου μας πριν από την ημερομηνία της αναχώρησής σας, θα καταβάλουμε εύλογες προσπάθειες για να σας ενημερώσουμε για οποιαδήποτε τέτοια ακύρωση ή τροποποίηση.
10.4. Εκτός από την περίπτωση αμέλειας ή σφάλματος εκ μέρους μας ή μίας πράξης ή παράλειψής μας, η οποία έγινε με πρόθεση πρόκλησης ζημίας ή απρόσεκτα και με γνώση τού ότι πιθανώς θα προέκυπτε ζημία, δεν θα ευθυνόμαστε για λάθη ή παραλείψεις στα δρομολόγια ή σε άλλα δημοσιευμένα χρονοδιαγράμματα, όσον αφορά τις ημερομηνίες ή τις ώρες αναχώρησης ή άφιξης ή όσον αφορά τη διεξαγωγή οποιασδήποτε Πτήσης.

Όροι και Προϋποθέσεις | easyJet.com


Με το καλό να έρθει το παιδάκι.
 

deja vu

Member
Μηνύματα
134
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΟΥΒΑ
Από τη σελίδα της Ίζυ:

Άρθρο 10


Δρομολόγια, Ακύρωση Πτήσεων
Δρομολόγια
10.1. Θα λαμβάνουμε όλα τα εύλογα αναγκαία μέτρα για τη μεταφορά σας και τη μεταφορά των Αποσκευών σας με εύλογη διεκπεραίωση και για να τηρήσουμε τα δημοσιευμένα δρομολόγια που ισχύουν κατά την ημερομηνία του ταξιδιού σύμφωνα με το Άρθρο 10.2(γ). Οι χρόνοι που αναφέρονται στα δρομολόγια, χρονοδιαγράμματα ή αλλού δεν είναι εγγυημένοι και δεν αποτελούν μέρος του συμβολαίου μεταφοράς.
Ακύρωση πτήσεων, αλλαγές δρομολογίων, κτλ.
10.2. Ανά πάσα στιγμή μετά από τη διεξαγωγή μίας κράτησης μπορεί να τροποποιήσουμε τα δρομολόγιά μας και/ή να ακυρώσουμε, να διακόψουμε, να αναβάλουμε ή να καθυστερήσουμε οποιαδήποτε Πτήση, όταν θεωρούμε μία τέτοια πράξη εύλογα δικαιολογημένη λόγω ανωτέρας βίας ή για λόγους ασφάλειας. Εάν διεξάγουμε μία τέτοια πράξη:

(α) στην περίπτωση ακύρωσης θα σας επιστρέψουμε ένα χρηματικό ποσό σύμφωνα με το Άρθρο 11, το οποίο υπόκειται σε όλες τις άλλες επιλογές που ενδεχομένως αποδεχθείτε, όπως αυτές αναφέρονται στους Κανονισμούς του Μεταφορέα,
(β) στην περίπτωση εκτροπής θα ρυθμίσουμε για εσάς (με δική μας επιβάρυνση) τη μεταφορά στο Συμφωνημένο Σημείο Στάσης ή στον τόπο προορισμού, στον οποίο αρχικά προοριζόταν η Πτήση,
(γ) στην περίπτωση καθυστέρησης ή μεταβολής του δημοσιευμένου δρομολογίου μας θα θέσουμε σε εφαρμογή τις διαδικασίες που ορίζονται στους Κανονισμούς του Μεταφορέα μας, και
(δ) δεν θα φέρουμε καμία άλλη ευθύνη έναντί σας για οτιδήποτε, εκτός από τα οριζόμενα στους Κανονισμούς του Μεταφορέα μας.
10.3. Οποτεδήποτε διεξάγεται μία ακύρωση ή σημαντική τροποποίηση ενός δρομολογίου μας πριν από την ημερομηνία της αναχώρησής σας, θα καταβάλουμε εύλογες προσπάθειες για να σας ενημερώσουμε για οποιαδήποτε τέτοια ακύρωση ή τροποποίηση.
10.4. Εκτός από την περίπτωση αμέλειας ή σφάλματος εκ μέρους μας ή μίας πράξης ή παράλειψής μας, η οποία έγινε με πρόθεση πρόκλησης ζημίας ή απρόσεκτα και με γνώση τού ότι πιθανώς θα προέκυπτε ζημία, δεν θα ευθυνόμαστε για λάθη ή παραλείψεις στα δρομολόγια ή σε άλλα δημοσιευμένα χρονοδιαγράμματα, όσον αφορά τις ημερομηνίες ή τις ώρες αναχώρησης ή άφιξης ή όσον αφορά τη διεξαγωγή οποιασδήποτε Πτήσης.

Όροι και Προϋποθέσεις | easyJet.com


Με το καλό να έρθει το παιδάκι.
Έτσι όπως τα διαβάζω χλωμό το βλέπω να επιστρέφει χρήματα.
Ευτυχώς που τα είχα κλείσει φθηνά και θα απαλύνει τον πόνο μου
 

SPROM

Member
Μηνύματα
774
Likes
177
Επόμενο Ταξίδι
Εξεταστική
Ταξίδι-Όνειρο
Δεν ξέρω τώρα...
Ίσως είναι το ωραιότερο θέμα που έχω διαβάσει μέχρι τώρα!
Και η καλύτερη ακύρωση αεροπορικού, επίσης!:rolleyes:
 

deja vu

Member
Μηνύματα
134
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΟΥΒΑ
Ρε παιδιά δεν παίζονται οι άνθρωποι δεν μπορώ να βρώ ένα e-mail να τους στείλω, Αν γνωρίζει κανείς ας μου το πει
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.543
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Δε μπορεις να στειλεις απαντητικο e-mail στην ιδια διευθυνση απο την οποια του ηρθε το αρχικο τους με το οποιο σου ανακοινωναν την αλλαγη της ωρας;
 

SPROM

Member
Μηνύματα
774
Likes
177
Επόμενο Ταξίδι
Εξεταστική
Ταξίδι-Όνειρο
Δεν ξέρω τώρα...
Ρε παιδιά δεν παίζονται οι άνθρωποι δεν μπορώ να βρώ ένα e-mail να τους στείλω, Αν γνωρίζει κανείς ας μου το πει
Είναι πολύ απλό. Παίρνεις 11888 και ζητάς το τηλέφωνο της easyjet. Σου δίνουν αριθμό με 210 μπροστά. Όταν τηλεφωνήσεις, θα σου απαντήσουν από κάποιο από τα γραφεία της easyjet στην Ευρώπη. Εννοείται ότι θα μιλάτε στα αγγλικά. Είναι πολύ εξυπηρετικοί και θα σε βοηθήσουν, αρκεί να τους δώσεις κάποια στοιχεία προκειμένου να ταυτοποιήσουν τον επιβάτη, όπως αριθμό κράτησης, ονόματα επιβατών, ημερομηνίες.
Αν δεν απατώμαι, email δεν υπάρχει στο customer service.
 

SPROM

Member
Μηνύματα
774
Likes
177
Επόμενο Ταξίδι
Εξεταστική
Ταξίδι-Όνειρο
Δεν ξέρω τώρα...
Δε μπορεις να στειλεις απαντητικο e-mail στην ιδια διευθυνση απο την οποια του ηρθε το αρχικο τους με το οποιο σου ανακοινωναν την αλλαγη της ωρας;
Το είχα δοκιμάσει κι εγώ και δεν γίνεται.
 

deja vu

Member
Μηνύματα
134
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
Παρίσι
Ταξίδι-Όνειρο
ΚΟΥΒΑ
Ορίστε το e-mail:
[email protected]
και αριθμός επικοινωνίας
2103530300
Aν η αλλαγή ώρας δεν είναι σημαντική αμφιβάλλω εάν σου δώσουν κάτι πέραν των φόρων πίσω.
Mου φαίνεται αρκετά λογικό το e-mail σε σχέση με αυτό που μου στείλαν για την αλλαγή της ώρας που είναι [email protected] και μου δείχνει σαν e-mail συστήματος (μη απαντητό)
είπαμε η αλλαγή ώρας είναι πρόφαση η εγκυμοσύνη είναι η αιτία
καληνύχτα σας
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.841
Likes
1.221
Επόμενο Ταξίδι
NY
Ταξίδι-Όνειρο
japan
Mου φαίνεται αρκετά λογικό το e-mail σε σχέση με αυτό που μου στείλαν για την αλλαγή της ώρας που είναι [email protected] και μου δείχνει σαν e-mail συστήματος (μη απαντητό)
είπαμε η αλλαγή ώρας είναι πρόφαση η εγκυμοσύνη είναι η αιτία
καληνύχτα σας
εγω νομιζω οτι με αυτο για προφαση μπορεις να πετυχεις επιστροφη...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.748
Μηνύματα
911.024
Μέλη
39.488
Νεότερο μέλος
DespinaTsi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom