RoDiTiS
Member
- Μηνύματα
- 172
- Likes
- 18
Παιδια καλησπερα,
Να διευκρινησω οτι επιβατης δεν ειμαι εγω αλλα η Ξαδερφη μου, εγω απλα ειμαι ο κατοχος της καρτας.
Ειχαμε μια ταλαιπωρια με ενα ταξιδιωτικο γραφειο... επειδη ειναι λιγο μπερδεμα δεν θα μπω σε λεπτομερειες αλλα κατευθειαν στο ψητο. Αποφασισαμε να ακυρωσουμε το εισιτηριο και παιρνουμε το εξης εμαιλ....
Τα αγγλικα μου δεν ειναι και ασχημα αλλα με μπέρδεψαν λιγο.... δηλ θελουν να πουν οτι δεν επιστρεφονται λεφτα? Ειχα την εντυπωση οτι ενα μερος, ειδικα του φορου επιστρεφεται.
Οποιαδηποτε βοηθεια θα την εκτιμουσα.
Το email:
Να διευκρινησω οτι επιβατης δεν ειμαι εγω αλλα η Ξαδερφη μου, εγω απλα ειμαι ο κατοχος της καρτας.
Ειχαμε μια ταλαιπωρια με ενα ταξιδιωτικο γραφειο... επειδη ειναι λιγο μπερδεμα δεν θα μπω σε λεπτομερειες αλλα κατευθειαν στο ψητο. Αποφασισαμε να ακυρωσουμε το εισιτηριο και παιρνουμε το εξης εμαιλ....
Τα αγγλικα μου δεν ειναι και ασχημα αλλα με μπέρδεψαν λιγο.... δηλ θελουν να πουν οτι δεν επιστρεφονται λεφτα? Ειχα την εντυπωση οτι ενα μερος, ειδικα του φορου επιστρεφεται.
Οποιαδηποτε βοηθεια θα την εκτιμουσα.
Το email:
"Unfortunately tickets are non refundable. In non refundable tickets airport taxes can be refunded i.e 15.00euro per passenger minus our agency fee of 35.00euro per passenger, which results into 0 refundable amount. Kindly reconfirm if you wish us to proceed with cancellation. Kindly forward 02nd ticket you have purchased so we can send it to airline & advise us further on this case.
Thank you,
Support"
Last edited by a moderator: