pavlos1985
Member
- Μηνύματα
- 435
- Likes
- 249
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
Αν ακυρωσει 14 μερες πριν την πτηση, δινει 250.Τι σου έδωσε; 250 ανά άτομο;
Μου έτυχε περίπου το ίδιο πριν ενα μηνα οχι ομως με volotea, αλλα Aegean κ επέστρεφα απο Μπολονια. Κυριακη 15/7. Τελικά ειχε απεργία στο αεροδρόμιο 14.00-18.00 κ η πτηση μου αλλαξε ωρα...κ οπως διαβασα αργοτερα η ιδια απεργία γινοταν κ σε αλλα αεροδρόμια πχ ΒερόναΕιχα κλεισει εισιτηρια Βερονα Αθηνα για αυριο, τα οποια θα πετουσα λογω αμελητεου κοστους. Μπαινω να δω τι γινεται, μου δειχνει την πτηση ενεργη αλλα με ειδοποιηση οτι εγινε αλλαγη και δεν μπορω να κανω τσεκιν ον λσιν, μονο στο αεροδρομιο χωρις χρεωση.
Τι φαση?
Εσύ τρως τα 9ευρα και δεν βρίσκουμε να ταξιδέψουμε;;; Αύγουστο πάντως το σκέλος μετάβασης σε Ελλάδα μπορεί να χτυπήσει 200€. Νομίζω ότι κλείνοντας μονά εισιτήρια στην καρδιά του καλοκαιριού μόνο επειδή είναι φθηνά, αφήνοντας το άλλο σκέλος για αργότερα, καθιστά πολύ πιθανό το να χάσεις το ποσό, ενώ είναι δύσκολο να βρεις εναλλακτική ακόμη και σε γειτονικά αεροδρόμια. Στη συγκεκριμένη εταιρεία ελπίζεις βέβαια και σε αντιλογισμό λόγω συχνών αλλαγών στην ώρα, στην περίπτωση που δεν σου κάτσει η μετάβαση!Ειχα κλεισει εισιτηρια Βερονα Αθηνα για αυριο, τα οποια θα πετουσα λογω αμελητεου κοστους. Μπαινω να δω τι γινεται, μου δειχνει την πτηση ενεργη αλλα με ειδοποιηση οτι εγινε αλλαγη και δεν μπορω να κανω τσεκιν ον λσιν, μονο στο αεροδρομιο χωρις χρεωση.
Τι φαση?
Ποτε δεν κλεινω πηγαινε ελα με Volotea, αλλα μια χαρα βρισκω το αλλο σκελος με αλλη εταιρεια η με μιλια. Αυγουστο ειχε παμφθηνα αν εκλεινες απο ανοιξη.Εσύ τρως τα 9ευρα και δεν βρίσκουμε να ταξιδέψουμε;;; Αύγουστο πάντως το σκέλος μετάβασης σε Ελλάδα μπορεί να χτυπήσει 200€. Νομίζω ότι κλείνοντας μονά εισιτήρια στην καρδιά του καλοκαιριού μόνο επειδή είναι φθηνά, αφήνοντας το άλλο σκέλος για αργότερα, καθιστά πολύ πιθανό το να χάσεις το ποσό, ενώ είναι δύσκολο να βρεις εναλλακτική ακόμη και σε γειτονικά αεροδρόμια. Στη συγκεκριμένη εταιρεία ελπίζεις βέβαια και σε αντιλογισμό λόγω συχνών αλλαγών στην ώρα, στην περίπτωση που δεν σου κάτσει η μετάβαση!
Και για να μείνω ontopic, η εταιρεία έχει ακυρώσει τις πτήσεις του Οκτωβρίου για πολλούς προορισμούς, της Βερόνας συμπεριλαμβανομένης.
Τωρα ειδα οτι εχει ακυρωσει απο Ζακυνθο - Θεσσαλονικη γαι 3/10 . Στις 29/9 αναχωρηση ισχυει -ακομηΕσύ τρως τα 9ευρα και δεν βρίσκουμε να ταξιδέψουμε;;; Αύγουστο πάντως το σκέλος μετάβασης σε Ελλάδα μπορεί να χτυπήσει 200€. Νομίζω ότι κλείνοντας μονά εισιτήρια στην καρδιά του καλοκαιριού μόνο επειδή είναι φθηνά, αφήνοντας το άλλο σκέλος για αργότερα, καθιστά πολύ πιθανό το να χάσεις το ποσό, ενώ είναι δύσκολο να βρεις εναλλακτική ακόμη και σε γειτονικά αεροδρόμια. Στη συγκεκριμένη εταιρεία ελπίζεις βέβαια και σε αντιλογισμό λόγω συχνών αλλαγών στην ώρα, στην περίπτωση που δεν σου κάτσει η μετάβαση!
Και για να μείνω ontopic, η εταιρεία έχει ακυρώσει τις πτήσεις του Οκτωβρίου για πολλούς προορισμούς, της Βερόνας συμπεριλαμβανομένης.
Εννοείται ότι δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων και για τα δύο σκέλη, όμως θα πρέπει να καλέσεις το κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας, δεν νομίζω να δίνεται η επιλογή με e-mail.Τωρα ειδα οτι εχει ακυρωσει απο Ζακυνθο - Θεσσαλονικη γαι 3/10 . Στις 29/9 αναχωρηση ισχυει -ακομη
τι γινετε τωρα ; θα παρουμε τιποτα η θα κλαιω τα 36 € δυο ατομα
Για Βενετία έχει πτήσεις σχεδόν όλο τον χρόνο, πιστεύω θα μείνει το δρομολόγιο, αλλά δεν αποκλείω αλλαγές ώρας και συγχωνεύσεις πτήσεων, όπως έγραψε και ο thanos75.ακούω προβλέψεις ….για Οκτωβρίο θα το κρατήσει το Αθήνα -Βενετία….;
Τιποτε δεν καλεις, ουτε μειλ, ολες οι δυνατοτητες για refund ειναι στη διαχειριση κρατησης. Δεν ειναι τριτοκοσμικοι σαν Ραιαν.Εννοείται ότι δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων και για τα δύο σκέλη, όμως θα πρέπει να καλέσεις το κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας, δεν νομίζω να δίνεται η επιλογή με e-mail.
Για Βενετία έχει πτήσεις σχεδόν όλο τον χρόνο, πιστεύω θα μείνει το δρομολόγιο, αλλά δεν αποκλείω αλλαγές ώρας και συγχωνεύσεις πτήσεων, όπως έγραψε και ο thanos75.
Μπα, δεν συμβαίνει πάντα, νομίζω ότι το είχα γράψει εδώ πριν λίγους μήνες, στην περίπτωσή μου δεν είχα λάβει καν e-mail αλλαγής ώρας και το είδα τυχαία, ενώ στη διαχείριση κράτησης η διαγραμμένη ώρα δεν ήταν καν αυτή που είχα κλείσει (πιθανόν να ξαναείχε γίνει αλλαγή ώρας χωρίς ενημέρωση), και δεν υπήρχε δυνατότητα refund ή voucher. Επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο, την πρώτη φορά ήταν μη εργάσιμη και προωθήθηκε πιθανόν Ιταλία και ζήτησα να μου σταλεί το e-mail της ακύρωσης, το e-mail που εστάλη δεν ήταν ειδοποίησης αλλαγής ώρας αλλά σαν να είχα κάνει νέα κράτηση (adiaforos, η κράτησή σου επιβεβαιώθηκε! με τις νέες ώρες χωρίς καμιά δυνατότητα) και εν τέλει η ακύρωση έγινε σε εργάσιμη από το τηλεφωνικό κέντρο στα ελληνικά. Οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις...Τιποτε δεν καλεις, ουτε μειλ, ολες οι δυνατοτητες για refund ειναι στη διαχειριση κρατησης. Δεν ειναι τριτοκοσμικοι σαν Ραιαν.