Billouk
Member
- Μηνύματα
- 506
- Likes
- 1.646
Τελικά, να σας ενημερώσω ότι η Aegean έστειλε email για την ακύρωση προγραμματισμένης πτήσης ανήμερα του Πάσχα.
Το θέμα είναι ότι μετά τον διάλογο εδώ είχα ήδη μπει στην εφαρμογή, είχα ζητήσει voucher και είχα ήδη κάνει κράτηση με το επιπλέον 10% που μου χορηγήθηκε...
Με λίγα λόγια μου έστειλαν για ακύρωση πτήσης με κωδικό κράτησης που εδώ και αρκετές μέρες δεν υφίσταται.
Όμως, το σημαντικό είναι ότι έστειλε email 2 μήνες πριν (χονδρικά).
Το θέμα είναι ότι μετά τον διάλογο εδώ είχα ήδη μπει στην εφαρμογή, είχα ζητήσει voucher και είχα ήδη κάνει κράτηση με το επιπλέον 10% που μου χορηγήθηκε...
Με λίγα λόγια μου έστειλαν για ακύρωση πτήσης με κωδικό κράτησης που εδώ και αρκετές μέρες δεν υφίσταται.
Όμως, το σημαντικό είναι ότι έστειλε email 2 μήνες πριν (χονδρικά).