Σε πτήση που δεν θα εμφανισθείς(και θα εκτελεστεί) να ζητήσεις voucher;Δεν μπορείς να αλλάξεις το εισιτήριο πριν την πτήση;Γνωρίζει κάποιος αν μπορούμε ως κάτοχοι εισιτηρίων Economy - Flex να επιλέξουμε να μην ταξιδcξουμε σε πτήση της Aegean που θα εκτελεστεί κανονικά και να ζητήσουμε credit voucher για το ποσό του εισιτηρίου;
Γιατί όχι! Αν είναι oneway και αλλάξεις γνώμη και δεν επιθυμείς να ταξιδέψεις, δεν αλλάζεις πτήση αλλά παίρνεις voucher και το χρησιμοποιείς για άλλη πτήση της εταιρείας. Αν γίνεται, αυτό ρωτώ.Σε πτήση που δεν θα εμφανισθείς(και θα εκτελεστεί) να ζητήσεις voucher;Δεν μπορείς να αλλάξεις το εισιτήριο πριν την πτήση;
Μπορείς να το κάνεις για πτήση μέχρι 28/3/21.Γιατί όχι! Αν είναι oneway και αλλάξεις γνώμη και δεν επιθυμείς να ταξιδέψεις, δεν αλλάζεις πτήση αλλά παίρνεις voucher και το χρησιμοποιείς για άλλη πτήση της εταιρείας. Αν γίνεται, αυτό ρωτώ.
Σ΄ευχαριστώ πολύ!Μπορείς να το κάνεις για πτήση μέχρι 28/3/21.
Credit Voucher form | Επίσημη ιστοσελίδα Aegean | Αεροπορικά σε Ελλάδα & εξωτερικό
Προσπάθησε να το αλλάξεις από την εφαρμογή ή το site και να δεις αν θα χρεώσουν κάτι παραπάνω. Αν δεν βγάζεις άκρη, πάρε στο σταθερό τους (...αυτό που ξεκινα από 210 για να μη χρεωθείς).Καλησπέρα. Αφού διάβασα τα μηνύματά σας, μπήκα κι εγώ στο τρυπάκι να ελέγξω τις πτήσεις μου με aegean. Έχοντας κλείσει 1-6 Μαΐου για Βαρκελώνη (με την προσφορά του Αγίου Βαλεντίνου), παρατήρησα ότι έχει ακυρωθεί μόνο η πτήση επιστροφής. Θα καλέσω τη Δευτέρα να συνεννοηθώ (και θα ξαναγράψω). Έψαξα τις πτήσεις και δεν υπάρχει απευθείας επιστροφή ούτε την προηγούμενη ούτε την επόμενη μέρα. Έχω μια μικρή ευελιξία ως προς τις ημερομηνίες, οπότε δεν θέλω να ζητήσω βαουτσερ. Καταρχάς, γνωρίζετε αν η αλλαγή ημερομηνιας λόγω δικής τους ακυρωσης χρεωνει τη διαφορά ναύλου?
Επίσης, πιστεύετε ότι θα μπορέσω να αλλάξω και το πήγαινε? Διότι αν αλλάξω μονο την επιστροφή, βγαίνει ή πολύ λίγες μέρες (κάψιμο προορισμού) ή παραπάνω από όσες θα ήθελα λόγω οικονομικών.
Ακόμη, η αλλαγή μιας απευθείας πτήσης είναι ποτέ εφικτή με πτήσεις με ανταπόκριση? Και ποσω μάλλον συνεργατών κι όχι της ίδιας της εταιρίας?
Τέλος να υπενθυμίσω ότι η κράτησή έγινε με κωδικό προσφοράς για το δεύτερο εισιτηριο (ο,τι κι σημαίνει αυτό).
Ευχαριστώ πολύ. (Πρώτη φορά γράφω!)
Όλο μαζί κλείστηκε, πήγαινε έλα. Οπότε θετικό αυτο!Προσωπικά δε θα επικοινωνούσα με καμιά Aegean αν παρατηρούσα αλλαγή στην πτήση μου χωρίς κάποια ειδοποίηση εκ μέρους τους. Δική τους υποχρέωση είναι να ενημερώσουν τον πελάτη για την αλλαγή στο δρομολόγιο και για τις πιθανές επιλογές συν ότι ο χρόνος μετράει αντίστροφα υπέρ του πελάτη αν η αεροπορική αργήσει να ενημερώσει ή ενημερώσει μη έγκαιρα. Επίσης, αυτή την περίοδο που απαιτείται μέγιστη ευελιξία, τα εισιτήρια πρέπει να κλείνονται πήγαινε-έλα, ώστε αν ακυρωθεί ή μετακινηθεί κάποιο σκέλος, να μπορείς να ζητήσεις ακύρωση όλου του εισιτηρίου.
Στο δεύτερο έχω πληρώσει τους φόρους. Και τελοσπάντων εγώ έκλεισα με μια συγκεκριμένη τιμή 2 εισιτήρια. Γι αυτό και πιστεύω ότι δεν με συμφέρει να πάρω βαουτσερ (και με την τιμή του να μπορώ να κλείσω μόνο 1 εισιτήριο )Προσπάθησε να το αλλάξεις από την εφαρμογή ή το site και να δεις αν θα χρεώσουν κάτι παραπάνω. Αν δεν βγάζεις άκρη, πάρε στο σταθερό τους (...αυτό που ξεκινα από 210 για να μη χρεωθείς).
Για το 2ο εισιτήριο, δεν δικαιούσαι refund όπως για το 1ο.