• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Γενικά Ακυρώσεις, αλλαγές, voucher, επιστροφή χρημάτων, πλην aegean, ryanair

paefstra

Member
Μηνύματα
13.945
Likes
44.948
Εχω καταργηση του δρομολογιου που εκλεισα με SAS για το καλοκαιρι. Το ειδα συμπτωματικα. Οταν κανω log in η πτηση μου ακομη φαινεται κανονικα, ενω εχει βγει απο το προγραμμα πτησεων

Απο ο,τι βλεπω μαλλον θα αντικατασταθει με δρομολογιο με ενδιαμεση σταση αντι για απ ευθειας. Αυτα ειναι αναμενομενα απο τη SAS , κλασικη συμπεριφορα. Αν και καμια φορα κανουν διαφορα απιθανα, οπως αλλαγη μερας.
Η απορια μου ειναι αν θα γινει αυτοματα το rebooking και θα το διαχειριστω απο τον λογαριασμο μου στη SAS η πρεπει να γινει μεσω του pamediakopes που εκλεισα τα εισιτηρια.
Επισης αν εχει επικοινωνησει κανεις με τον ελληνικο τηλεφωνο της SAS, ισχυει αυτο που εχουν αναρτησει? Εχω πολλα χρονια να τους παρω τηλεφωνο και βλεπω οτι δεν το σηκωνουν τωρα.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.945
Likes
44.948
Αλλαγη ωρας και για πτηση της Brussels airlines, κλεισμενη με το pamediakopes. Ακομη δεν εχω ενημερωση.
@psilos3 εσυ που εχεις παρελθον μ' αυτους λες να ειναι συνεπεις στο να ενημερωσουν για τις εναλλακτικες; Γιατι στη σελιδα τους λενε κατι κουφα, οτι αν δεν σας στειλουμε μειλ τηλεφωνηστε στην αεροπορικη.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.651
Likes
51.463
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
λες να ειναι συνεπεις
:haha: :haha: :haha: Μπα σε καλό σου, άρχισες τα χωρατά!
Πέρα από τη πλάκα δε ξέρω αν έχουν αυτοματοποιήσει τις διαδικασίες τους μετά το μπάχαλο του περσινού έτους, αλλά εφόσον έχεις κλείσει μ' αυτούς γιατί να πρέπει να μιλήσεις με την αεροπορική;
Εκτός αν σου έχουν δώσει κωδικό κράτησης της Brussels και μπορείς να το επιβεβαιώσεις από τη σελίδα τους. Μου έτυχε πρόσφατα με άλλο πρακτορείο και τη LOT.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.945
Likes
44.948
Λοιπον,
η SAS λογω του οτι υποκειται σε αλλο πλαισιο και τηρει μια σχετικη κοινοτικη νομοθεσια, εχει ειδικη φορμα που ζητας refund παρακαμπτοντας τα πρακτορεια.
Ετσι εξηγειται το σχολιο "επικοινωνηστε με την αεροπορικη", καθως η pamediakopes ειναι παρακλαδι του gotogate (σημερα το ανακαλυψα) και εφαρμοζει αυτον τον κανονισμο. Οποτε για σκανδιναβικες εταιρειες δεν υπαρχει προβλημα.
Η Brussels εκανε αυτοματο reschedule αλλα επειδη αλλαξε ο κωδικος πτησης ειμαι βεβαιη οτι δικαιουμαι refund. Το οποιο δεν θα παρω γιατι η πτηση κοστιζε 25 ευρω και αυτοι θα θελουν να κρατησουν το 30ρι. Ελπιζω σε κανενα voucher.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.945
Likes
44.948
Η SAS μεσα σε 2 μερες μου εστειλε μειλ να επιστρεψει τα χρηματα σε λογαριασμο (αφου δεν εχει την πιστωτικη)για ακυρωση πτησης, οπως αιτηθηκα, παροτι ειχα κλεισει με pamediakopes.
Παρατηρω οτι και η Norwegian εχει παρομοιο συστημα.
Οποτε με 40% εκπτωση στα αεροπορικα σε διαδικτυακα πρακτορεια, μπορει κανεις να κλεινει σκανδιναβικες και να ειναι βεβαιος οτι μπορει να τακτοποιει τις μεταβολες χωρις καμια ταλαιπωρια.
 

AERAS

Member
Μηνύματα
804
Likes
1.190
Για το Πάσχα του 2000 είχα κλείσει 2 εσωτερικές πτήσεις στο Βιετνάμ με vietjet air. Λόγω πανδημίας δεν πήγα ποτέ, ζήτησα redound αλλά μου έδωσαν....... voucher για ένα έτος. Τα σύνορα στο διαστήματα αυτό συνέχιζαν να είναι κλειστά, δεν πήγα κι δεν το αξιοποίησα.
Πλέον θα πάω το Πάσχα του 2024. Σκέφτομαι να τούς στείλω ξανά μηπως και πάρω έστω έκπτωση ή voucher για τις πτήσεις που θα κλείσω.
Εχετε καμία ιδέα πως να τους το επικοινωνήσω για να αυξήσω τις λίγες πιθανότητες θετικής ανταπόκρισης?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.653
Μηνύματα
906.354
Μέλη
39.402
Νεότερο μέλος
Nefeli Iakovou

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom