• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ακτοπλοικά- προσφορές

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.121
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
...

το σερβις όπως το εννοείς κι εσύ εννοώ. στα μπαρ, στο ξενοδοχειακό κλπ.
η διαμονή είναι μικρή αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να σε αντιμετωπίζουν με ευγένεια, να φας και να πιεις καλά..
αερίζονται μέσω κεντρικού συστηματος κλιματισμού.
δεν διαφωνω...αλλα σιγουρα δεν σε επηρεαζει τοσο οσο σε μια κρουαζιερα
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
δεν διαφωνω...αλλα σιγουρα δεν σε επηρεαζει τοσο οσο σε μια κρουαζιερα
καμμία αντίρρηση. αλλά όταν πληρώνεις τα ίδια γιατί να μην διαλέξεις την καλύτερη στον τομέα του σέρβις? η Μίνοαν λοιπόν απο κορυφή που ήταν, με αυτό το πλοίο φαινεται ότι χάνει έδαφος αφήνοντας την πρώτη θέση στους άλλους κρητικούς..
 

amsterdam

Member
Μηνύματα
814
Likes
280
μήπως έχεις χάσει λίγο τη μπάλα από τις τεχνικές του Grimaldi? λογικό πάντως. το εν λόγω πλοίο ανήκει στη μητρική εταιρεία όπως είπα πριν και από αυτή το νοίκιασε η Μινοαν. δεν είναι δικό της. διάβασε καλύτερα και το μπλογκ που το λέει..
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΕΙΠΕ Ο ΚΑΠΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΟΤΙ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ "ΠΟΣΤΑΛΙ"
ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΙΣ ΜΙΝΩΙΚΕΣ
ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΝΟΙΚΙΑΣΕΙ
ΑΠΟ ΤΟΝ GRIMALDI
ΤΟΝ NAPOLITANO.

αν εννοείς το πρώτο σχόλιο, αυτό αναφέρεται σε άλλο πλοίο το Zeus Palace. αν σε ενδιαφέρει διάβασε κι εδώ:
Αγοράζουν το Zeus Palace οι Μινωϊκές με 60 εκατ. ευρώ | Greek Shipping News
να μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για επιχειρηματία και μάλιστα όχι τύπου Μάκη αφού ηγείται της κορυφαίας εταιρείας του πλανήτη στο χώρο αυτόν.
όσο για την ποιότητα του σερβις έτσι λένε ότι έχει πέσει λίγο. ακόμα είναι νωρίς βέβαια.

Αυτό εννοώ,μάλλον δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε!!
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Αυτό εννοώ,μάλλον δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε!!
πρέπει να είσαι πιο σαφής.
έγραψες:
"Το πλοίο το έχει νοικιάσει από την δική του εταιρεία (ΜΙΝΟΑΝ LINES)"
ο Grimaldi δεν το νοίκιασε ΑΠΟ τη Μίνοαν, το νοίκιασε ΣΤΗ Μινοαν. Η Μίνοαν ειναι ο ναυλωτής, όχι ο ιδιοκτήτης. αυτό έχει τεράστια σημασία μια και εξηγεί τη νομιμότητα της σύνθεσης του πληρώματος, δεν υπάγεται στους ελληνικούς περιορισμούς.
 

amsterdam

Member
Μηνύματα
814
Likes
280
πρέπει να είσαι πιο σαφής.
έγραψες:
"Το πλοίο το έχει νοικιάσει από την δική του εταιρεία (ΜΙΝΟΑΝ LINES)"
ο Grimaldi δεν το νοίκιασε ΑΠΟ τη Μίνοαν, το νοίκιασε ΣΤΗ Μινοαν. Η Μίνοαν ειναι ο ναυλωτής, όχι ο ιδιοκτήτης. αυτό έχει τεράστια σημασία μια και εξηγεί τη νομιμότητα της σύνθεσης του πληρώματος, δεν υπάγεται στους ελληνικούς περιορισμούς.
Συγγνώμη για το λάθος και διορθώνω,ο ''κύριος'' Grimaldi νοίκιασε στην ΔΙΚΗ ΤΟΥ εταιρεία το εν λόγω ποστάλι για να εκτελεί πλόες στην Αδριατική!Πονηράδες του '' κυρίου'' Grimaldi!!:mad:
Το θλιβερό είναι ότι ξυπνήσανε και οι λοιποί και επιθυμούν να εφαρμοστούν αυτά τα κόλπα και στα εσωτερικά δρομολόγια.:(
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Συγγνώμη για το λάθος και διορθώνω,ο ''κύριος'' Grimaldi νοίκιασε στην ΔΙΚΗ ΤΟΥ εταιρεία το εν λόγω ποστάλι για να εκτελεί πλόες στην Αδριατική!Πονηράδες του '' κυρίου'' Grimaldi!!:mad:
Το θλιβερό είναι ότι ξυπνήσανε και οι λοιποί και επιθυμούν να εφαρμοστούν αυτά τα κόλπα και στα εσωτερικά δρομολόγια.:(
οι χαρακτηρισμοι είναι υποκειμενικοι βεβαια..ο grimaldi ειναι ενας καλος επιχειρηματιας και τιποτε παραπανω.
τα κόλπα στα οποία αναφέρεσαι είναι κοινοτική νομοθεσία από το 1992, μάλλον η Ελλάδα έκανε κόλπα για να αποφύγει την εφαρμογή του κοινοτικού κανονισμού και των δικαστικών αποφάσεων..ως πότε θα αποφεύγουμε την εφαρμογή του κανονισμού και την εναρμόνιση με το κοινοτικό δίκαιο?
ο εν λόγω επιχειρηματίας ηγείται μιας εταιρείας που δεν είναι ελληνική, γιατί να υπάγεται στο ελληνικό δίκαιο και όχι στο ιταλικό αφού εκτελεί πλόες μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας? δεν βλέπω την πονηράδα δηλαδή. η Μίνοαν δεν είναι υπό ελληνικό έλεγχο, πάει τέλειωσε. όσο κι αν μας πονάει ειναι μία ιταλική εταιρεία.
 

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.121
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
να εφαρμοστουν οι κοινοτικες οδηγιες σε ολους τους τομεις ομως...αυτο ειναι σωστο...
τελος παντων...δηλ. η ΜΙΝΟΑΝ δεν ειναι ελληνικη εταιρεια;;;; πλεον...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
να εφαρμοστουν οι κοινοτικες οδηγιες σε ολους τους τομεις ομως...αυτο ειναι σωστο...
τελος παντων...δηλ. η ΜΙΝΟΑΝ δεν ειναι ελληνικη εταιρεια;;;; πλεον...
Ή αλλάζει η νομοθεσία για το θέμα των οργανικών συνθέσεων στα ακτοπλοϊκά πλοία Πάτρας – Ιταλίας, υπό Ελληνική σημαία και εναρμονίζεται με τα ευρωπαϊκά δεδομένα…ή προχωράμε σε αλλαγή σημαίας για να σωθούν οι εταιρείες μας υποστηρίζουν οι ακτοπλόοι εφοπλιστές σε επιστολή τους προς την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ),
Θέμα οργανικών συνθέσεων στην Αδριατική από ΕΕΑ - TheSeaNation.gr

Καλύτερες μέρες για τις εταιρείες του Μινωικές Γραμμές και Finnlines -τα πιο πρόσφατα αποκτήματα του ομίλου του- αναμένει ο διευθύνων σύμβουλος της Grimaldi Νaples, Εmanuele Grimaldi, όπως αναφέρει σε δηλώσεις του στην Lloyds List.
Grimaldi Νaples: Το 2011 η χρονιά της ναυτιλίας | Greek Shipping News

Η Minoan Lines αποτελεί μέρος του Ιταλικού Ομίλου Grimaldi, ο οποίος - μ’ ένα στόλο πάνωαπό 120 πλοία - είναι ένας από τους μεγαλύτερους μεταφορείς οχημάτων (roll-on/roll off)στον κόσμο.
Α. Μανιαδάκης: "Αρχίζει μια νέα εποχή για τις θαλάσσιες μεταφορές" | Greek Shipping News
 
Last edited by a moderator:

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.121
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
Ακόμη και το ενδεχόμενο αλλαγής νηολογίου για τα πλοία τους που εκτελούν δρομολόγια στην Αδριατική εξετάζουν ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες εάν δεν αλλάξει η νομοθεσία για τις οργανικές συνθέσεις (Π. Δ. 177/74), προκειμένου να γίνουν ανταγωνιστικά έναντι των ξένων επιβατηγών που εκτελούν δρομολόγια στην ίδια περιοχή.

Αφορμή αποτελεί η δρομολόγηση του πλοίου «Cruise Europa», από τον όμιλο Γκριμάλντι και τις Μινωικές Γραμμές, το οποίο φέρει ιταλική σημαία και ο αριθμός των Ελλήνων ναυτικών που εργάζονται στο πλοίο είναι πολύ μικρός.

Πηγη Ποντοπόρος, Ναυτιλία, Ακτοπλοία, Λιμάνια, Ναυτική Εκπαίδευση, Ναυλαγορά, Εφοπλισμός, Επιχειρήσεις - TheSeaNation.gr

εκτος απο ΜΙΝΟΑΝ ποιο αλλο ειναι ξενο;;;
κ αν οντως ο κος Γκριμάλντι μειωσε το κοστος με τον τροπο αυτο, γιατι δεν ειδαμε μειωση στις τιμες;;;
ακομα κ η ΑΝΕΚ που δεν εχει αυτο το πλεονεκτημα εκανα προσφορα για δωρεαν ΙΧ
ο κος Γκριμάλντιγ γιατι τιποτα;
 

amsterdam

Member
Μηνύματα
814
Likes
280
οι χαρακτηρισμοι είναι υποκειμενικοι βεβαια..ο grimaldi ειναι ενας καλος επιχειρηματιας και τιποτε παραπανω.
τα κόλπα στα οποία αναφέρεσαι είναι κοινοτική νομοθεσία από το 1992, μάλλον η Ελλάδα έκανε κόλπα για να αποφύγει την εφαρμογή του κοινοτικού κανονισμού και των δικαστικών αποφάσεων..ως πότε θα αποφεύγουμε την εφαρμογή του κανονισμού και την εναρμόνιση με το κοινοτικό δίκαιο?
ο εν λόγω επιχειρηματίας ηγείται μιας εταιρείας που δεν είναι ελληνική, γιατί να υπάγεται στο ελληνικό δίκαιο και όχι στο ιταλικό αφού εκτελεί πλόες μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας? δεν βλέπω την πονηράδα δηλαδή. η Μίνοαν δεν είναι υπό ελληνικό έλεγχο, πάει τέλειωσε. όσο κι αν μας πονάει ειναι μία ιταλική εταιρεία.
Εννοείται ότι πάντα οι χαρακτηρισμοί είναι υποκειμενικοί,ελευθερία λόγου έχουμε και ανάληψη ευθύνης πάντων λεχθεντων και γραφέντων.Η ΕΚ 3577/92 που αναφέρεσαι μόνο θετικά αποτελέσματα δεν είχε για την ακτοπλοία μας.Κόλπα είναι και τα παρακάτω που αναφέρονται σε διάφορες ιστοσελίδες του διαδικτύου.
Κοινή διαπίστωση όλων των φορέων των νησιών του Αιγαίου , των κατοίκων αλλά και όλων όσων κάνουν χρήση των Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών είναι ότι έχει οδηγήσει σε δραματική επιδείνωση σε όλους τους τομείς.
Τα εισιτήρια επιβατών και οχημάτων τα πέντε τελευταία χρόνια αυξήθηκαν πάνω από 60% και μειώθηκε ο αριθμός των δρομολογίων των πλοίων κυρίως σε νησιά με σχετικά μικρή μεταφορική κίνηση, παρά το γεγονός ότι οι επιδοτήσεις από τoν κρατικό προϋπολογισμό προς τους εφοπλιστές πολλαπλασιάσθηκαν.
Οι παράγοντες αυτοί και το δυσβάστακτο για τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα κόστος των εισιτηρίων έχει μειώσει τις μετακινήσεις και τον αριθμό των επισκεπτών στα νησιά. Αποτελεί ένα βασικό παράγοντα στην μείωση της τουριστικής Κίνησης. Έχει αυξήσει ανάλογα τις τιμές των προϊόντων και το κόστος ζωής.
Δημιουργούνται πρόσθετα σοβαρά προβλήματα από την κατάργηση των εκπτώσεων για ειδικές κοινωνικές ομάδες όπως οι συνταξιούχοι του ΝΑΤ, πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, φοιτητές, στρατιώτες κ.λ.π.
Η ασφάλεια των πλοίων επιδεινώνετε εξαιτίας της δρομολόγησης μεγάλου αριθμού πλοίων μεγάλης ηλικίας με ελλιπή συντήρηση, ελαστική εφαρμογή των κανόνων ασφαλείας αλλά και από την εντατικοποίηση της εργασίας που επιβάλλεται στους ναυτεργάτες (8 ώρες δουλειά το 24ωρο) και την μείωση του αριθμού των ναυτεργατών στα πλοία. Η ανεργία και η υποαπασχόληση για τους ναυτεργάτες οι περισσότεροι των οποίων είναι και νησιώτες , αυξάνεται συνεχώς. Ο κίνδυνος δε για την απώλεια και άλλων θέσεων εργασίας στα πλοία, απόρροια της αντιλαϊκής πολιτικής που ασκείται στο όνομα της ανταγωνιστικότητας για την αύξηση των εφοπλιστικών κερδών, της απελευθέρωσης και της εφαρμογής του κανονισμού 3777/92 της Ε.Ε. είναι άμεσος.Ιδιαίτερα σε μικρά και απομονωμένα νησιά ζουν σε συνθήκες αποκλεισμού και οδηγούν στην εγκατάλειψη τους.
Την ίδια στιγμή οι εφοπλιστές πιέζουν για την πλήρη απελευθέρωση επικαλούμενη τον κανονισμό της Ε.Ε. 3577/92.
Για το σκοπό αυτό έχουνε καταφύγει στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο ζητώντας να μην υπάρχει κανένας περιορισμός , ούτε για την οικονομική Θέση στις τιμές των εισιτηρίων , την κατάργηση της 10 μήνης κίνησης των πλοίων, του ορίου ηλικίας δρομολόγησης Ακτοπλοϊκών πλοίων την απελευθέρωση των οργανικών συνθέσεων κ.λ.π.

Γίνεται λοιπών φανερό και αποτελεί διαπίστωση όλων των φορέων ότι η εφαρμογή του κοινοτικού κανονισμού 3577/92 και του νόμου 2932/01 είχαν ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στις Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Επιδεινώνεται μέρα με τη μέρα η κατάσταση για εμάς τους φτωχούς πλην τίμιους πολίτες αυτής της χώρας.Δεν θα τον λυπηθώ τον ''κύριο'' Grimaldi και τους ομοίους του.
Όσο για το Cruise Europa δες εδώ.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
1. Η ΕΚ 3577/92 που αναφέρεσαι μόνο θετικά αποτελέσματα δεν είχε για την ακτοπλοία μας.
2. έχει μειώσει τις μετακινήσεις και τον αριθμό των επισκεπτών στα νησιά. Αποτελεί ένα βασικό παράγοντα στην μείωση της τουριστικής Κίνησης. Έχει αυξήσει ανάλογα τις τιμές των προϊόντων και το κόστος ζωής.
3.Δημιουργούνται πρόσθετα σοβαρά προβλήματα από την κατάργηση των εκπτώσεων για ειδικές κοινωνικές ομάδες όπως οι συνταξιούχοι του ΝΑΤ, πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ, φοιτητές, στρατιώτες κ.λ.π.
4. Η ασφάλεια των πλοίων επιδεινώνετε εξαιτίας της δρομολόγησης μεγάλου αριθμού πλοίων μεγάλης ηλικίας με ελλιπή συντήρηση,
5.από την εντατικοποίηση της εργασίας που επιβάλλεται στους ναυτεργάτες (8 ώρες δουλειά το 24ωρο)
6. Η ανεργία και η υποαπασχόληση για τους ναυτεργάτες οι περισσότεροι των οποίων είναι και νησιώτες , αυξάνεται συνεχώς. Ο κίνδυνος δε για την απώλεια και άλλων θέσεων εργασίας στα πλοία, απόρροια της αντιλαϊκής πολιτικής που ασκείται στο όνομα της ανταγωνιστικότητας για την αύξηση των εφοπλιστικών κερδών, της απελευθέρωσης και της εφαρμογής του κανονισμού 3777/92 της Ε.Ε. είναι άμεσος.Επιδεινώνεται μέρα με τη μέρα η κατάσταση για εμάς τους φτωχούς πλην τίμιους πολίτες αυτής της χώρας.Δεν θα τον λυπηθώ τον ''κύριο'' Grimaldi και τους ομοίους του.
7. Όσο για το Cruise Europa δες εδώ.
επιασες την ακτοπλοία γενικά βλέπω..επειδή δεν διαφωνω σε ότι λες, το αντίθετο μαλιστα, απλά θα πώ τη γνώμη μου σε ορισμένα σημεία.
1. δεν λήφθηκε μόνο για μας αυτή. χρέος των πολιτικών να ζητησουν προσαρμογή κατά το δυνατόν, πραγμα που δεν έγινε και δεν ξερω κατα πόσο ήταν δυνατόν.
2. έχει μειώσει? από πότε? έχεις κανένα στοιχείο? γιατί ο ΟΛΠ και όλοι οι οργανισμοί λιμένων άλλα λένε..εξαιρείται το φετινό έτος που είναι νωρίς ακόμα και σίγουρα η μειωση της κίνησης, αν υπάρχει, δεν θα οφειλεται στις τιμές αλλά στη γενικότερη κρίση και πτώση του τουρισμού.
http://www.olp.gr/GR_PDF/aktoploia.pdf
3. αυτό είναι κρατική αρμοδιότητα και ευθύνη, ουδεμία σχέση με τις εταιρείες.
4. κανένα στοιχείο δεν το αποδεικνύει αυτό, ο ελληνικός νηογνώμονας είναι από τους καλύτερους στον κόσμο και τα ατυχήματα ελάχιστα. η ηλικία δεν παιζει βέβαια τόσο μεγάλο ρόλο.
5. δεν το κατάλαβα αυτό, εννοείς ότι υπάρχει πίεση για παραπάνω ώρες? κανείς πάντως από οσους ξέρω δεν θα δεχόταν μείωση ωρών μια και οι μισθοί ξεκινούν από το 4πλάσιο του βασικού στη στεριά...
6. δηλαδή τι προτείνεις? να συνεχίσει η χώρα να αγνοεί την κοινοτική νομοθεσία? τι θα πρότεινες στους πολιτικούς?
7. ελπίζω να μη συμμερίζεσαι την εμπάθεια, χαιρεκακία του συγκεκριμμένου μπλογκ.
 

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.121
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
η ΑΝΕΚ εβγαλε προσφορα early booking 10% για ταξιδια στις γραμμες προς Ιταλια που θα γινουν ως Ιαν. 2011 και κρατησεις ως 26.3.2010
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.167
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom