• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Αιθιοπία Αιθιοπία Ιανουάριος - Φεβρουάριος 2014

maιra1

Member
Μηνύματα
206
Likes
119
Επόμενο Ταξίδι
ΙΝΔΟΚΙΝΑ
Δεν ξέρω να λέω ιστορίες και δυσκολεύομαι να εκφράσω συναισθήματα στο πληκτρολόγιο.
Ξέρω όμως να παίρνω πληροφορίες για ωραία ταξίδια από ταξιδιώτες που ευγενικά και απλόχερα μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους.
Τώρα ήρθε και η δική μου σειρά να δώσω χρηστικές πληροφορίες για ένα υπέροχο ταξίδι που ξεπέρασε κάθε προσδοκία μου. Μακάρι να μπορούσα να σας μεταφέρω τις εικόνες και τα συγκλονιστικά συναισθήματα αυτού του ταξιδιού, όμως δεν μπορώ γι' αυτό και θα περιοριστώ στην άχαρη αλλά και απαραίτητη πρακτική πλευρά, ώστε όσοι σκέφτονται ένα ταξίδι στην μοναδική αυτή χώρα απλά να το κάνουν. Τώρα!
 

ggonholidays

Member
Μηνύματα
589
Likes
1.168
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Γκαλαπάγκος
Εγω εχω παρει θεση και περιμενω!!! :clap:Να ελπιζουμε σε μερικες φωτογραφιες;
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.167
Likes
14.538
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Πολλαπλά τα χτυπήματα σήμερα Θεέ μου…
Αποτελειώστε μας με πολλές πολλές φωτογραφίες
 

piccolo_mondo

Member
Μηνύματα
889
Likes
937
Η Αιθιοπια ειναι ο προορισμος-στοχος μου για το 2014!
Να μας δωσεις οσο περισσοτερες πληροφοριες μπορεις! Ευχαριστουμε!
 

maιra1

Member
Μηνύματα
206
Likes
119
Επόμενο Ταξίδι
ΙΝΔΟΚΙΝΑ
Το ταξίδι ξεκίνησε 26 Ιανουαρίου και έληξε 15 Φεβρουαρίου. 19 μέρες γεμάτο πρόγραμμα.
8 μέρες στον νότο στην κοιλάδα Ομο, και 11 μέρες σε βορρά και ανατολικά,δηλ. Αντίς Αμπέμπα, Μπαχίρ Ντάρ, Γκόντερ, Λαλιμπέλα και Χαράρ.
Κόστος 5000$ για 3 άτομα με τζιπ 4χ4 και συμπεριελάμβανε τα πάντα εκτός φαγητού και κάποιων ευτελέστατων μικροεξόδων για φωτογραφίες και φιλοδωρήματα.
Η διαμονή μας ήταν μεσαίας κατηγορίας και εκτός 3 περιπτώσεων που σχεδόν δεν είχαμε άλλη λύση και ήταν βασική, ήταν ικανοποιητική και μάλιστα αρκετά καλύτερη του αναμενόμενου.
Το ταξίδι το οργάνωσα μετά από πολύ ψάξιμο στο διαδίκτυο διότι οι τιμές που ζητούσαν τα τοπικά γραφεία ήταν εξωφρενικές και απολύτως απαράδεκτες για το δικό μου τουλάχιστον βαλάντιο. Σε μια χώρα με τόσο χαμηλή νομισματική ισοτιμία και το βόρειο οδικό δίκτυο τόσο καλό υπάρχει η δυνατότητα ανεξάρτητου ταξιδιού με την προυπόθεση βεβαίως της άνεσης του χρόνου. Για τον νότο όμως είναι τελείως απαραίτητο το καλό τζιπ και ο πεπειραμένος οδηγός.
Fitretu Getachew, email: [email protected], tel: +251938978685. Ο μεμονωμένος πράκτορας που ανέλαβε το ταξίδι μου.
Βρήκα άριστες πληροφορίες γι'αυτόν στο διαδίκτυο και το γεγονός ότι ανήκει στην φυλή Hamer και μιλάει τις διαλέκτους όλων των φυλών, καθώς και το γεγονός ότι ήταν δάσκαλος στην Jinka και είναι υπεύθυνος μορφωτικών προγραμμάτων κάποιου αμερικανικού πανεπιστημίου για την Ομο, απεδείχθη η καλύτερη επιλογή για μια τόσο ιδιαίτερη περιοχή όπως η κοιλάδα του ποταμού Όμο. Κάναμε επισκέψεις σε χωριά που είμασταν μόνοι μας. κανένας άλλος τουρίστας. Οι άνθρωποι μας άνοιξαν τα σπίτια τους και μας χάρισαν την ζεστασιά τους και το χαμόγελό τους σαν να μας ήξεραν από πάντα. Συγκλονιστικές στιγμές.
Μας κάλεσαν στο γλέντι της παραμονής του γάμου ενός φίλου του Fitretu και δεν υπάρχει τρόπος να σας περιγράψω την φιλοξενία και την καλωσύνη των ανθρώπων.
Elias Yirgu, tel: +251911365218, ο πεπειραμένος οδηγός μας και υπεύθυνος της διοργάνωσης του βορρά και της Χαράρ. Εξαιρετικός υπεύθυνος αξιόπιστος!
Στην Αιθιοπία, για το ταξίδι κανονίζεται και από τα πρακτορεία και από τους μεμονωμένους, κυρίως το αυτοκίνητο ο οδηγός και τα καύσιμα σε ημερήσια βάση και κατά άτομο.
Για τις επισκέψεις σε μνημεία τοποθεσίες και φυλές απευθύνεται ο οδηγός στην κατά τόπους ένωση ξεναγών και αφού πληρώσει τις εισόδους και τους φόρους, μας παραλαμβάνουν οι ξεναγοί που είναι άριστοι γνώστες και όταν τελειώσουμε την ξενάγηση συνεχίζουμε με τον οδηγό μας για τον επόμενο προορισμό ή το κατάλυμά μας.
Τα ξενοδοχεία μας τα έκλεινε επιτόπου ο Elias κατόπιν επιλογής. Γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό ο οδηγός να είναι καλός γνώστης του τόπου και των ανθρώπων της κάθε περιοχής.
Εμείς είμασταν πολύ τυχερές γιατί ο μεν Elias κατάγεται από την περιοχή Dessie κοντά στην Lalibela και ζει στην Addis Ababa, γεγονός που τον έκανε άριστο πράκτορα για τον βορρά και τα ανατολικά που εμεις επισκεφθήκαμε.
Ο δε Fitretu άριστος γνώστης του νότου αλλά δεν είναι οδηγός. Μισθώνει οδηγούς και οχήματα.
Ο Elias Yirgu προτείνεται μεμονωμένα και ως οδηγός εκτός από πράκτορας.
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.790
Κι εγώ στη σειρά περιμένω την ιστορία διακαώς!Ευχαριστούμε για τις πρώτες πολύ καλές πληροφορίες!
 

maιra1

Member
Μηνύματα
206
Likes
119
Επόμενο Ταξίδι
ΙΝΔΟΚΙΝΑ
Το ταξίδι μας ξεκίνησε αντίθετα από το πρόγραμμα. Σχεδόν αμέσως αντιληφθήκαμε ότι η ευελιξία είναι σημαντική ώστε να μην χαθούν πολύτιμες όπως αποδείχθηκε στιγμές του ταξιδιού.
Εθνολογικός Νότος λοιπόν πρώτα αντί για Ιστορικό Βορρά. Ο λόγος; μα η τελετή του bull jumbing στην εθνότητα των Hamer, την καταγωγή του Fitretu όπως σας έχω ήδη αναφέρει, την μεθεπόμενη μέρα. Τουριστικό; πραγματικό; Είχε σημασία; Οχι δεν είχε καμμία σημασία.
Ολοι παροικούμε την Ιερουσαλήμ και ξέρουμε ότι πραγματικά αυθεντικό και γνήσιο και ανέγγιχτο και και....δεν υπάρχει, τουλάχιστον στα περισσότερα σημεία του πλανήτη που δέχονται τουρίστες. Θέλαμε να είναι έτσι στην σφαίρα του προσωπικού μας μύθου γι'αυτήν την ενδιαφέρουσα Αφρική που συνειδητά επέλεξα και με παίδεψε 5 χρόνια.
Από την Addis λοιπόν μέσω της αχανούς Butajira φτάσαμε αργά το απόγευμα στο Arbaminch. Οι πρώτες μας εικόνες από την Αιθιοπική γη ξεδιπλώνονταν μπροστά μας, διαφορετικά όμορφες αλλά και απόμακρες. Απαιτούσαν την προσοχή μας σχεδόν την προσήλωσή μας μπορώ να πω και εμείς ανίσχυροι, πειθήνιοι και σιωπηλοί να ρουφάμε κάθε εικόνα κάθε κάθε κίνηση των δέντρων κάθε μυρωδιά. Σκόνη πολλή, περίοδος ξηρασίας γαρ, ε και;;; κανείς δεν νοιάστηκε. Οσο προχωρούσαμε αρχίσαμε να συναντούμε ζώα που επέβαλλαν τους δικούς τους οδικούς κανόνες που οι οδηγοί σέβονταν υποχρεωτικά και βαριεστημένα. Γι'αυτούς δεν ήταν μαγικές εικόνες παρά η ζωή και η ρουτίνα τους. Αμέσως και τα πρώτα χωριουδάκια με την καθημερινή τους ζωή και οι πρώτες επαφές με τα παιδιά και τους μεγάλους. Ολοι μας χαιρετούσαν όλοι μας χαμογελούσαν σχεδόν όλα τα παιδιά χόρευαν με την παραδοσιακή μουσική που έπαιζε ο οδηγός μας. Αμέσως φάνηκε ποιός ήταν ο πολύτιμος θησαυρός αυτής της μοναδικής χώρας. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ της. Απολύτως συγκλονιστικοί. Μας θύμισαν πως τελικά πρέπει να είμαστε και πως χαθήκαμε στην προσωπική πολιτισμική του πορεία ο καθένας από εμάς. Αξιωθήκαμε σε όλο το ταξίδι της αφοπλιστικής γενναιοδωρίας τους και της ειλικρινούς φυσικότητας ζεστασιάς και φιλοξενίας τους. Αξεπέραστοι.
 

maιra1

Member
Μηνύματα
206
Likes
119
Επόμενο Ταξίδι
ΙΝΔΟΚΙΝΑ
Η πρώτη λοιπόν και άυπνη όπως αποδείχθηκε για μένα διανυκτέρευση ήταν στο Arbaminch στο ομώνυμο Tourist Hotel. Καλό με πολύ ωραίο κατάφυτο κήπο στον οποίο ήπιαμε τον υπέροχο αιθιοπικό καφέ και φάγαμε τα περιβόητα ψάρια για τα οποία μας είπαν ότι είναι το ένα από τα τρία πράγματα για τα οποία φημίζεται. Τα άλλα δύο είναι το Πανεπιστήμιο του και η παραγωγή μπανάνας. Ολες οι μπανάνες που πωλούνται στην Αιθιοπίας μας είπαν ότι προέρχονται από το Arbaminch.
Και περνάμε τώρα στα ψάρια....Αιγαίο δεν το λες σε καμμία περίπτωση, ούτε καν κατεψυγμένα του Βερόπουλου...άλλη γεύση σχεδόν ανύπαρκτη. Ποταμίσια ψάρια και ανάλατα, διότι ενώ παράγουν αλάτι, κατά ένα πολύ περίεργο λόγο δεν το χρησιμοποιούν, μάλλον επειδή είναι καυτερά τα φαγητά... Με την αλατιέρα αγκαλιά το βγάλαμε όλο το ταξίδι και να μας την λένε καθημερινά για το πόσο κακό κάνει στην υγεία μας το αλάτι.....Τέλος πάντων, αλατίσαμε δεόντως και φάγαμε τα κατά τ'άλλα καλοψημένα και καλοτηγανισμένα ψάρια.
Νωρίς το πρωί ξεκινήσαμε για την περιοχή ή και επαρχία ίσως Turmi για να κάνουμε την πρώτη μας επίσκεψη στους Erbore ή Arbore. Οπως σας ξαναείπα υπέροχα τοπία, μεγάλα κοπάδια με αγελάδες, με κατσίκια και με γαιδουράκια. Πολλά πάρα πολλά γαιδουράκια. Τα συναντήσαμε παντού. Τα χρησιμοποιούν και για τις μεταφορές τους εκτός από τις συνηθισμένες γεωργικές δουλειές.
Απολαυστικές εικόνες κυρίως εφήβων και νεαρών να έχουν ζέψει δυό γαιδουράκια μαζί και όρθιοι, γελώντας με την βέργα στον αέρα και πατώντας με ένα πόδι σε κάθε γαιδουράκι να βάζουν κόντρες ποιός θα τα τρέξει πιό γρήγορα. Τέλεια!
Μετά από αρκετές ώρες φτάσαμε στους Erbore. Μεγάλες οι αποστάσεις, πολλές ώρες αυτοκίνητο στο νότο. Δεν υπήρχαν άλλοι τουρίστες ούτε ήρθαν τις 3 περίπου ώρες που είμασταν στο χωριό. Μας πλησίασαν κυρίως γυναίκες και παιδιά και αμέσως μας ζήτησαν φωτογραφίες και μπιρ. Εμείς δεν βγάλαμε αμέσως τις μηχανές γιατί άλλωστε δεν ήταν αυτός ο σκοπός μας. Οπως είχα ήδη συζητήσει με τον Fitretu δεν μας ενδιέφερε καθόλου ένα φωτογραφικό σαφάρι έξω από το τζίπ με τις στολισμένες κοπέλες να ποζάρουν. Φυσικά και θα βγάζαμε φωτογραφίες, φυσικά και θα ζητούσαν μπιρ οι ντόπιοι. Είναι κομμάτι της καθημερινότητας τους τα τελευταία χρόνια με τόσους τουρίστες να θέλουν να φωτογραφίσουν το αξιοπερίεργο θέαμα, αλλά δεν είναι μόνο οι φωτογραφίες.....Αφού λοιπόν τριγυρίσαμε στο χωριό και μπήκαμε και καθήσαμε στις καλύβες των ανθρώπων και μάθαμε γι'αυτούς και την ζωή τους και αφού γέλασαν μαζί μας, για τα γυαλιά μας για τα καπέλα μας και για ότι άλλο τους φάνηκε παράξενο, τότε βγάλαμε και μερικές φωτογραφίες. Τους άρεσε πολύ να ποζάρουν και μετά να βλέπουν την φωτογραφία τους, καινούργια γέλια, μεταξύ τους τώρα...ποιός βγήκε καλύτερος από τον άλλο....απίθανες στιγμές...στιγμούλες. Επειδή ο Fitretu είναι δικός τους, τους εξήγησε με μια πρόταση από την αρχή και έτσι κανείς δεν ήταν πιεστικός ή και εριστικός όπως είχα διαβάσει σε άλλες αφηγήσεις ταξιδιωτών. Αφού λοιπόν γνωρίσαμε - τρόπος του λέγειν - τους Erbore και ξεκουραστήκαμε στην φιλόξενη σκιά τους, πορεία για Hamer και bull jumbing.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.754
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom