Yorgos
Member
- Μηνύματα
- 9.981
- Likes
- 52.547
- Επόμενο Ταξίδι
- Umhlanga
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού τότε, τώρα, πάντα
Διαφωνώ, εκτός κι αν έχουμε άλλο ορισμό του "λίγες". Δεν έχω στατιστικά αλλά έχει ενδιαφέρον να δούμε τι ποσοστό των κατοίκων της Αθήνας ζουν σε απόσταση μεγαλύτερη των 25' από μέσο σταθερής τροχιάς, είναι σίγουρα μειοψηφία και μάλλον και ξεκάθαρη μειοψηφία.Σωστά αναφέρει η @underwater περιπτώσεις που δεν βολεύουν τα ΜΜΜ. Δεν είναι και λίγες και σίγουρα αφορούν πολύ κόσμο.
Ωραίες είναι οι ρετρό ιστορίες, αλλά πόση σχέση έχει το κατά πόσο μπορεί κάποιος να ζήσει ανετότατα χωρίς αυτοκίνητο σήμερα στην Αθήνα με το τι συνέβαινε πριν 18 χρόνια; Πριν το 2004 η Αθήνα ήταν άλλη πόλη, προσωπικά δεν είχα πάει καν ποτέ μου στη Γλυφάδα, ήταν για μένα ένα μέρος από αυτά που δεν είχα πάει επειδή δεν ήξερα να οδηγώ αυτοκίνητο, όπως η Τοσκάνη, η Μογγολία και το Καρακορούμ.Καλά ειδικά τα προηγούμενα χρόνια, που ήμουν και εγώ φοιτητής, ήταν μικρή Οδύσσεια να πας σε ορισμένα μέρη. Και επειδή είναι η τυχερή σας μέρα, θα σας πω άλλη μια πραγματική ιστορία.
Θα έλεγα "μέσα σταθερής τροχιάς" αντί για απλώς μετρό, τις δε εργάσιμες ώρες προσωπικά δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα, δε βλέπω διαφορά με τις περισσότερες μεγαλουπόλεις του κόσμου, μη σου πω ότι από την πλειοψηφία είναι μικρότερη η πολυκοσμία και το στριμωξίδι.Τα μεσα στην Αθηνα ειναι πολυ καλα με την προϋποθεση οτι χρειαζεσαι μονο μετρο και μονο μη εργασιμες ωρες.
Κι εγώ θα ήθελα να είναι το τραμ ταχύτερο, αλλά βρίσκω και άδικο να σχολιάζουμε αρνητικά το ότι δε φτάνει μέχρι το Σύνταγμα, από την ώρα που ξέρουμε ότι είναι κάτι προσωρινό (σε λίγες εβδομάδες επιστρέφει απ' ό,τι διάβασα).