poised
Member
- Μηνύματα
- 1.058
- Likes
- 8.860
Οι τιμές που διαβάζεις είναι ο διάδρομος που χρειάζεται για μέγιστο βάρος απογείωσης, 15 βαθμούς θερμοκρασία, άπνοια και στο επίπεδο της θάλασσας. Οτιδήποτε διαφορετικό μειώνει ή αυξάνει την απόσταση αυτή.
Ο διάδρομος που είχαν από το λάθος σημείο που μπήκαν μπορεί να είναι αρκετός για απογείωση για αυτό το αεροσκάφος αλλά κοντά στα όρια και απαιτεί ειδική διαμόρφωση και πλήρη ένταση μηχανών, κάτι που από ένα βίντεο που κυκλοφορεί από μέσα από το αεροπλάνο δεν φαίνεται να έκαναν.
Ανθρώπινο λάθος, αλλά γιατί; Οι βασικοί επιβαρυντικοί παράγοντες για το ατύχημα αν ισχύουν αυτά που λέγονται είναι το αυξημένο στρες και κούραση και η πολιτική της εταιρίας για οικονομία.
Ο ένας νεαρός πιλότος έκανε line check και από το αποτέλεσμα κρινόταν η καριέρα του. Ο δεύτερος, εξεταστής της εταιρίας, λογικά του έκανε από την αρχή της μέρας, πριν ακόμα μπουν στο αεροπλάνο πολλές δύσκολες ερωτήσεις και τον παρακολουθούσε συνέχεια, κάτι κουραστικό και για τους δύο. Ήταν η 3η ή 5η πτήση της μέρας και είχαν και την επιστροφή. Η εταιρία, πιθανώς για οικονομία, δεν είχε άλλον στο πιλοτήριο, έστω και εξεταζόμενους κάτι που άλλες εταιρίες κάνουν. Ίσως κάποιος ακόμα να είχε πιάσει το λάθος. Τέλος η έξοδος από το σημείο που μπήκαν για να πάνε στο σωστό σήμαινε ότι θα έχαναν την σειρά τους και θα καθυστερούσε η πτήση, κανείς δεν το θέλει αυτό στην πλάτη του.
Ο διάδρομος που είχαν από το λάθος σημείο που μπήκαν μπορεί να είναι αρκετός για απογείωση για αυτό το αεροσκάφος αλλά κοντά στα όρια και απαιτεί ειδική διαμόρφωση και πλήρη ένταση μηχανών, κάτι που από ένα βίντεο που κυκλοφορεί από μέσα από το αεροπλάνο δεν φαίνεται να έκαναν.
Ανθρώπινο λάθος, αλλά γιατί; Οι βασικοί επιβαρυντικοί παράγοντες για το ατύχημα αν ισχύουν αυτά που λέγονται είναι το αυξημένο στρες και κούραση και η πολιτική της εταιρίας για οικονομία.
Ο ένας νεαρός πιλότος έκανε line check και από το αποτέλεσμα κρινόταν η καριέρα του. Ο δεύτερος, εξεταστής της εταιρίας, λογικά του έκανε από την αρχή της μέρας, πριν ακόμα μπουν στο αεροπλάνο πολλές δύσκολες ερωτήσεις και τον παρακολουθούσε συνέχεια, κάτι κουραστικό και για τους δύο. Ήταν η 3η ή 5η πτήση της μέρας και είχαν και την επιστροφή. Η εταιρία, πιθανώς για οικονομία, δεν είχε άλλον στο πιλοτήριο, έστω και εξεταζόμενους κάτι που άλλες εταιρίες κάνουν. Ίσως κάποιος ακόμα να είχε πιάσει το λάθος. Τέλος η έξοδος από το σημείο που μπήκαν για να πάνε στο σωστό σήμαινε ότι θα έχαναν την σειρά τους και θα καθυστερούσε η πτήση, κανείς δεν το θέλει αυτό στην πλάτη του.