ganlayer3
Member
- Μηνύματα
- 165
- Likes
- 63
- Επόμενο Ταξίδι
- ΑΓΝΩΣΤΟ
- Ταξίδι-Όνειρο
- MANADO - INDONESIA
Σε κόμβο για τη διασύνδεση της Πελοποννήσου με την Ευρώπη και τη Νότια Αφρική σχεδιάζεται να μετατραπεί το στρατιωτικό -προς το παρόν- αεροδρόμιο στην Τρίπολη. Ήδη η περιφέρεια της Πελοποννήσου έχει έρθει σε επαφή με low-cost ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία, η οποία προτίθεται, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, να προβεί σε επενδύσεις για τη μετατροπή του αεροδρομίου σε πολιτικό και να συγχρηματοδοτήσει την ολοκλήρωση του έργου, ο συνολικός προϋπολογισμός του οποίου ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ. Πληροφορίες θέλουν την ιρλανδική Ryanair, που επέλεξε πριν λίγους μήνες τα Χανιά για τη βάση της, να ενδιαφέρεται σοβαρά για την πραγματοποίηση της επένδυσης.
Στόχος, εκτός από την προσέλκυση εταιρειών low-cost, είναι η μετεξέλιξη του αεροδρομίου σε εμπορευματικό κόμβο για πτήσεις cargo. Η πρώτη τεχνική μελέτη από την Περιφέρεια, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τα ξενοδοχειακά επιμελητήρια της Πελοποννήσου, για την μετατροπή του αεροδρομίου της Τρίπολης έχει ολοκληρωθεί, ενώ και η γνωμοδότηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας είναι θετική.
Η παραπάνω επένδυση εντάσσεται στο σχεδιασμό της Περιφέρειας για αύξηση, όχι μόνο της ποσότητας, αλλά και της ποιότητας του τουριστικού ρεύματος προς τις περιοχές της Πελοποννήσου. Ταυτόχρονα, απώτερος στόχος είναι να επιμηκυνθεί η τουριστική σεζόν. Ο αρχικός σχεδιασμός της τουριστικής προβολής της Πελοποννήσου είναι η σεζόν να φτάσει τους επτά μήνες μέσα στην επόμενη τριετία.
Εφόσον ολοκληρωθεί η επένδυση, το αεροδρόμιο της Τρίπολης θα είναι το δεύτερο, μετά από αυτό της Καλαμάτας, που μπαίνει στο «μάτι» των low-cost αεροπορικών εταιρειών. Να σημειώσουμε ως πρόσφατα η Easy Jet έκλεισε συμφωνία με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και ήδη αναμένονται 300 παραπάνω διεθνείς πτήσεις σε σχέση με πέρσι, γεγονός που μεταφράζεται σε ποσοστό αύξησης του αριθμού των επιβατών κατά 275% . Την ίδια ώρα, και η Aegean Airlines, μέλος της Star Alliance, θα τοποθετήσει αεροσκάφος, το οποίο θα συνδέει την Πελοπόννησο με δέκα πόλεις του εξωτερικού.
Οι προοπτικές ανόδου της τουριστικής κίνησης προς την Πελοπόννησο διαφαίνονται ευοίωνες, αφού οι νέες επιβεβαιωμένες πτήσεις για το 2013 στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας θα είναι πάνω από 200. Συγκεκριμένα αναμένονται συνολικά 23 χιλιάδες επισκέπτες το χρόνο, ενώ οι πρώτες πτήσεις θα ξεκινήσουν το Μάρτιο με επιβάτες από τη Γερμανία και τη Σουηδία.
Σε σχέση με τα επιπλέον έργα υποδομών, καθοριστικός αναπτυξιακός παράγοντας για την Περιφέρεια είναι η ολοκλήρωση του κυριότερου οδικού άξονα που διαπερνά την Πελοπόννησο και συνδέει την Καλαμάτα με την Τρίπολη και την Κόρινθο. Παράλληλα αυτή την περίοδο διενεργούνται συνομιλίες με τους αρμόδιους φορείς προκειμένου να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή, υπό τη μορφή ενός σύγχρονου, ανταποδοτικού και βιώσιμου τουριστικού σιδηροδρόμου, μέσα από τη διαδικασία των ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα). Στο ΣΔΙΤ τέλος αναμένεται να ενταχθούν σταδιακά τα λιμάνια στο Άστρος, το Λεωνίδιο, την Κυπαρισσία και το Ναύπλιο.
Πηγή:Capital.gr
Στόχος, εκτός από την προσέλκυση εταιρειών low-cost, είναι η μετεξέλιξη του αεροδρομίου σε εμπορευματικό κόμβο για πτήσεις cargo. Η πρώτη τεχνική μελέτη από την Περιφέρεια, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τα ξενοδοχειακά επιμελητήρια της Πελοποννήσου, για την μετατροπή του αεροδρομίου της Τρίπολης έχει ολοκληρωθεί, ενώ και η γνωμοδότηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας είναι θετική.
Η παραπάνω επένδυση εντάσσεται στο σχεδιασμό της Περιφέρειας για αύξηση, όχι μόνο της ποσότητας, αλλά και της ποιότητας του τουριστικού ρεύματος προς τις περιοχές της Πελοποννήσου. Ταυτόχρονα, απώτερος στόχος είναι να επιμηκυνθεί η τουριστική σεζόν. Ο αρχικός σχεδιασμός της τουριστικής προβολής της Πελοποννήσου είναι η σεζόν να φτάσει τους επτά μήνες μέσα στην επόμενη τριετία.
Εφόσον ολοκληρωθεί η επένδυση, το αεροδρόμιο της Τρίπολης θα είναι το δεύτερο, μετά από αυτό της Καλαμάτας, που μπαίνει στο «μάτι» των low-cost αεροπορικών εταιρειών. Να σημειώσουμε ως πρόσφατα η Easy Jet έκλεισε συμφωνία με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας και ήδη αναμένονται 300 παραπάνω διεθνείς πτήσεις σε σχέση με πέρσι, γεγονός που μεταφράζεται σε ποσοστό αύξησης του αριθμού των επιβατών κατά 275% . Την ίδια ώρα, και η Aegean Airlines, μέλος της Star Alliance, θα τοποθετήσει αεροσκάφος, το οποίο θα συνδέει την Πελοπόννησο με δέκα πόλεις του εξωτερικού.
Οι προοπτικές ανόδου της τουριστικής κίνησης προς την Πελοπόννησο διαφαίνονται ευοίωνες, αφού οι νέες επιβεβαιωμένες πτήσεις για το 2013 στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας θα είναι πάνω από 200. Συγκεκριμένα αναμένονται συνολικά 23 χιλιάδες επισκέπτες το χρόνο, ενώ οι πρώτες πτήσεις θα ξεκινήσουν το Μάρτιο με επιβάτες από τη Γερμανία και τη Σουηδία.
Σε σχέση με τα επιπλέον έργα υποδομών, καθοριστικός αναπτυξιακός παράγοντας για την Περιφέρεια είναι η ολοκλήρωση του κυριότερου οδικού άξονα που διαπερνά την Πελοπόννησο και συνδέει την Καλαμάτα με την Τρίπολη και την Κόρινθο. Παράλληλα αυτή την περίοδο διενεργούνται συνομιλίες με τους αρμόδιους φορείς προκειμένου να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία η σιδηροδρομική γραμμή, υπό τη μορφή ενός σύγχρονου, ανταποδοτικού και βιώσιμου τουριστικού σιδηροδρόμου, μέσα από τη διαδικασία των ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα). Στο ΣΔΙΤ τέλος αναμένεται να ενταχθούν σταδιακά τα λιμάνια στο Άστρος, το Λεωνίδιο, την Κυπαρισσία και το Ναύπλιο.
Πηγή:Capital.gr