renata
Member
- Μηνύματα
- 5.544
- Likes
- 1.965
- Επόμενο Ταξίδι
- μαλαισία
Πρόταση βρετανού αρχιτέκτονα προκειμένου να γίνει ο μεγαλύτερος εμπορικός σταθμός του κόσμου
Τέσσερις διάδρομοι απογείωσης, δυνατότητα εξυπηρέτησης 150 εκατομμυρίων επιβατών, υδροδυναμική - καθαρή και ανεξάντλητη - ενέργεια από τη Βόρεια Θάλασσα. Ο σερ Νόρμαν Φόστερ, ο βρετανός αρχιτέκτονας του πλέον σύγχρονου αεροδρομίου Τσεκ Λαπ Κοκ στο Χονγκ Κονγκ, οραματίζεται το πιο μεγαλειώδες έργο στην καριέρα του: ένα γιγαντιαίο αεροδρόμιο στις εκβολές του Τάμεση, που θα γίνει το κέντρο της βρετανικής πρωτεύουσας και ο μεγαλύτερος εμπορικός σταθμός του κόσμου. Το βιογραφικό του Φόστερ είναι το πιο ισχυρό εχέγγυο ότι μπορεί να τα καταφέρει.
Η προοπτική ενός αερολιμένα που θα εξυπηρετεί το διπλάσιο επιβατικό κοινό από το Χίθροου - 66 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως - έχει συναρπάσει πολίτες και πολιτικούς της Βρετανίας. Ο Φόστερ σχεδιάζει τη δημιουργία ενός κυρίαρχου μεταφορικού κόμβου έως το 2030, όπου θα επικοινωνούν το σιδηροδρομικό, οδικό και εναέριο δίκτυο στα νοτιοανατολικά της χώρας. Ο προϋπολογισμός του έργου υπολογίζεται περίπου στα 45-55 δισ. ευρώ. Τόσο ο δήμαρχος του Λονδίνου όμως Μπόρις Τζόνσον, όσο και ο Τζορτζ Οσμπορν, ο τσάρος της βρετανικής οικονομίας, πιστεύουν στο συγκεκριμένο έργο και είναι διατεθειμένοι να το υποστηρίξουν έως το τέλος. Ο Τιμ Κλαρκ, πρόεδρος της Emirates, μιας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κόσμο, υποστηρίζει ότι μεγάλο τμήμα του προϋπολογισμού θα μπορούσε να καλυφθεί από την πώληση γης που σήμερα χρησιμοποιείται από το αεροδρόμιο του Χίθροου.
Θα κατασκευαστεί στη Νήσο Γκρέιν, στο Βόρειο Κεντ. Τα αεροσκάφη θα προσγειώνονται και θα απογειώνονται πάνω από το νερό. Το κέρδος σε αυτήν την περίπτωση, εξηγεί ο Φόστερ και η αρχιτεκτονική ομάδα του, είναι διπλό: αφενός θα πραγματοποιούνται πτήσεις καθ' όλη τη διάρκεια του 24ώρου και αφετέρου πολύ λίγοι κάτοικοι θα είναι αναγκασμένοι να υποστούν τις δυσάρεστες συνέπειες - πολύ λιγότεροι τουλάχιστον από τους 245.000 που σήμερα υποφέρουν από τον «εκκωφαντικό θόρυβο» του Χίθροου. Επιπλέον, ποικίλοι περιορισμοί του συγκεκριμένου αεροδρομίου έχουν δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια έντονο κλίμα δυσαρέσκειας στους επιχειρηματικούς κύκλους: έχει, για παράδειγμα, απευθείας πτήσεις μόνο προς 157 προορισμούς, σε αντίθεση με τους 224 του «Σαρλ ντε Γκολ» στο Παρίσι και τους 235 της Φρανκφούρτης.
περισσότερα..
Αεροδρόμιο - γίγας για το Λονδίνο - Κόσμος
Τέσσερις διάδρομοι απογείωσης, δυνατότητα εξυπηρέτησης 150 εκατομμυρίων επιβατών, υδροδυναμική - καθαρή και ανεξάντλητη - ενέργεια από τη Βόρεια Θάλασσα. Ο σερ Νόρμαν Φόστερ, ο βρετανός αρχιτέκτονας του πλέον σύγχρονου αεροδρομίου Τσεκ Λαπ Κοκ στο Χονγκ Κονγκ, οραματίζεται το πιο μεγαλειώδες έργο στην καριέρα του: ένα γιγαντιαίο αεροδρόμιο στις εκβολές του Τάμεση, που θα γίνει το κέντρο της βρετανικής πρωτεύουσας και ο μεγαλύτερος εμπορικός σταθμός του κόσμου. Το βιογραφικό του Φόστερ είναι το πιο ισχυρό εχέγγυο ότι μπορεί να τα καταφέρει.
Η προοπτική ενός αερολιμένα που θα εξυπηρετεί το διπλάσιο επιβατικό κοινό από το Χίθροου - 66 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως - έχει συναρπάσει πολίτες και πολιτικούς της Βρετανίας. Ο Φόστερ σχεδιάζει τη δημιουργία ενός κυρίαρχου μεταφορικού κόμβου έως το 2030, όπου θα επικοινωνούν το σιδηροδρομικό, οδικό και εναέριο δίκτυο στα νοτιοανατολικά της χώρας. Ο προϋπολογισμός του έργου υπολογίζεται περίπου στα 45-55 δισ. ευρώ. Τόσο ο δήμαρχος του Λονδίνου όμως Μπόρις Τζόνσον, όσο και ο Τζορτζ Οσμπορν, ο τσάρος της βρετανικής οικονομίας, πιστεύουν στο συγκεκριμένο έργο και είναι διατεθειμένοι να το υποστηρίξουν έως το τέλος. Ο Τιμ Κλαρκ, πρόεδρος της Emirates, μιας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον κόσμο, υποστηρίζει ότι μεγάλο τμήμα του προϋπολογισμού θα μπορούσε να καλυφθεί από την πώληση γης που σήμερα χρησιμοποιείται από το αεροδρόμιο του Χίθροου.
Θα κατασκευαστεί στη Νήσο Γκρέιν, στο Βόρειο Κεντ. Τα αεροσκάφη θα προσγειώνονται και θα απογειώνονται πάνω από το νερό. Το κέρδος σε αυτήν την περίπτωση, εξηγεί ο Φόστερ και η αρχιτεκτονική ομάδα του, είναι διπλό: αφενός θα πραγματοποιούνται πτήσεις καθ' όλη τη διάρκεια του 24ώρου και αφετέρου πολύ λίγοι κάτοικοι θα είναι αναγκασμένοι να υποστούν τις δυσάρεστες συνέπειες - πολύ λιγότεροι τουλάχιστον από τους 245.000 που σήμερα υποφέρουν από τον «εκκωφαντικό θόρυβο» του Χίθροου. Επιπλέον, ποικίλοι περιορισμοί του συγκεκριμένου αεροδρομίου έχουν δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια έντονο κλίμα δυσαρέσκειας στους επιχειρηματικούς κύκλους: έχει, για παράδειγμα, απευθείας πτήσεις μόνο προς 157 προορισμούς, σε αντίθεση με τους 224 του «Σαρλ ντε Γκολ» στο Παρίσι και τους 235 της Φρανκφούρτης.
περισσότερα..
Αεροδρόμιο - γίγας για το Λονδίνο - Κόσμος