• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Έρευνα για τον ηλεκτρονικό τουρισμό στην Ελλάδα (ΒΟΉΘΕΙΑ!!!)

markolas

New Member
Καλημέρα,
Είμαι φοιτητής του μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Υπηρεσιών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και είμαι στο στάδιο εκπόνησης της διπλωματικής μου. Θα εκτιμούσα πολύ αν αφιερώνατε 10-15 λεπτά, να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο της έρευνας μου που σχετίζεται με την τεχνολογία της εξατομίκευσης στον ηλεκτρονικό τουρισμό. Χρειάζομαι ένα αρκετά μεγάλο δείγμα για να είναι αξιόπιστη η έρευνα.
Σας ευχαριστώ

Εδώ είναι το link του ερωτηματολογίου:

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHZRS013cDNleDJUT0hhZlF3VlZUVHc6MQ

Panagiota^

Member
Ταξίδι-Όνειρο
Ιράν, Εκουαδόρ, Τανζανία
Done, καλά αποτελέσματα.
Αλλά στην ερώτηση 4 ούτε σε μια επιλογή το travelstories; :shock:

SkullFlower

Member
Επόμενο Ταξίδι
Barcelona- Perpignan
Ταξίδι-Όνειρο
Peru
Με το καλό το πτυχίο.
Όταν τα έχεις έτοιμα τα αποτελέσματα πέρασε και από δω καμία βόλτα.

toumpiotis

Member
Ταξίδι-Όνειρο
LENSOIS MARAHENSES
Καλημέρα,
Είμαι φοιτητής του μεταπτυχιακού προγράμματος στη Διοίκηση Υπηρεσιών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και είμαι στο στάδιο εκπόνησης της διπλωματικής μου. Θα εκτιμούσα πολύ αν αφιερώνατε 10-15 λεπτά, να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο της έρευνας μου που σχετίζεται με την τεχνολογία της εξατομίκευσης στον ηλεκτρονικό τουρισμό. Χρειάζομαι ένα αρκετά μεγάλο δείγμα για να είναι αξιόπιστη η έρευνα.
Σας ευχαριστώ

Εδώ είναι το link του ερωτηματολογίου:

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHZRS013cDNleDJUT0hhZlF3VlZUVHc6MQ
OK και απο εμένα ,να ρωτήσω όμως κάτι ,γιατί η η επιλογή του συγκεκριμένου ταξιδιωτικού site στην διπλωματική σου ,βγήκε κατόπιν συνενόησης με τον καθηγητή ή ήταν δική σου πρόταση ?

ioanna balla

Member
Επόμενο Ταξίδι
geneva!!!
Ταξίδι-Όνειρο
αμερική