Μπαχρέιν: Πρεμιέρα Φόρμουλα 1 2024

popotus

Member
Μηνύματα
76
Likes
639
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Πρόλογος: Προετοιμασία και οργάνωση

Και αφού πήρα φορά με τις Σεϋχέλλες λέω δεν γράφω και το προηγούμενο ταξίδι μου στο Μπαχρέιν για τον πρεμιέρα του καλενταρίου για το 2024 για την φόρμουλα 1? Σαν παιδιά και εμείς με τον μικρότερο μου αδελφό παρακολουθούσαμε τότε στον Αντ1 με περιγραφή του Άρη Σταθάκη τις μάχες μεταξύ των Σέννα, Μάνσελ, Προστ, Πατρέζε και τόσων άλλων εκείνα τα χρόνια τα κυριακάτικα μεσημέρια ( η Πρωτομαγιά και Πάσχα του 94 μας έμεινε περισσότερο στη μνήμη για λάθος λόγο). Δεν είχα ποτέ παραβρεθεί σε κάποιο αγώνα τα μετέπειτα χρόνια παρότι μου δόθηκε η ευκαιρία κάποιες λιγοστές φορές στην γείτονα χώρα και αφού τα χρόνια πέρασαν και τα ονόματα αλλά και οι ομάδες άλλαξαν ριζικά και ορμώμενος από τον αδελφό μου που παρακολουθούσε όλη την σειρά του Νετφλιξ άρχισα να ψάχνω δειλά δειλά τις τιμές για να βρεθείς από κοντά σε ένα αγώνα. Κάποια στιγμή είχε μπει και η Κωνσταντινούπολη στο πρόγραμμα και είχε γίνει αρκετά δημοφιλής στους Έλληνες φιλάθλους λόγω εγγύτητας αλλά οι περισσότεροι επιλέγαν την πίστα της Βουδαπεστης λόγω συνολικού value for money. Στην προσωπική μου έρευνα πάντως την πιο συμφέρουσα τιμή την έβγαζε το Μπαχρέιν με τιμές προσφοράς στα 55 BHD για όλο το τριήμερο δηλαδή με την τότε ισοτιμία σχεδόν 135 ευρώ. Θα επαναλάβω ότι είναι και για τις 3 ημέρες ενώ στην Βουδαπέστη μόνο η ημέρα του αγώνα βγαίνει φθηνότερα σίγουρα.


Δεν ήθελα και πολύ όποτε δεύτερο πράγμα η εύρεση πτήσεων για την Μανάμα! Σοκ ! Η Gulf Air έχει τιμές που απευθύνονται μόνο σε εμίρηδες και άρχισαν οι αλχημείες για πιθανές οικονομικές πτήσεις μέσω Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και φυσικά η Wizz Air είχε τον πρώτο λόγο με τις άκρως ανταγωνιστικές τιμές της στα 55 ευρώ μονή διαδρομή για Άμπου Ντάμπι και επιστροφή από Μανάμα για Αμμαν και μετά για Αθήνα με 150 ευρώ με την Royal Jordanian. Τελευταία πτήση που είχε μείνει ήταν η ανταπόκριση από Άμπου Ντάμπι για Μανάμα που βγήκε η ακριβότερη του ταξιδιού με 100 ευρώ και κλείστηκε και τελευταία χρονολογικά.
Σύνολο ένα 300αρι τα αεροπορικά και αποτέλεσε το ακριβότερο σημείο του ταξιδίου. Και έμεινε το κομμάτι διαμονής. Οι πτήσεις ήταν για Τετάρτη μεσημέρι από Αθήνα και η επόμενη πτήση την επόμενη ημέρα το απόγευμα από Άμπου Νταμπι οπότε μια διαμονή θα γινόταν στα ΗΑΕ και οι υπόλοιπες 3 στην Μανάμα. Ο αγώνας είναι Σάββατο και όχι Κυριακή όποτε επιστροφή την Κυριακή τα ξημερώματα για Αθήνα μέσω Αμμάν. Για πρώτη φορά επέλεξα την Agoda αντί της μητρικής Booking λόγω προσφορών όποτε έκλεισαν σε τιμές των 76 και 260 αντίστοιχα σε 4στερα ( το ένα έλεγε 5 μεγάλο ψέμα όμως ) σύνολο στα 338 ευρώ για όλα τα δίκλινα.


Και για να μην κουράζω με πολλές τιμές και νούμερα και για να βοηθήσω όποιον ενδιαφέρεται τα παραπάνω αεροπορικά, εισιτήρια αγώνα και ξενοδοχεία για 4 νύχτες (μια μέρα Α.Νταμπι) έφτασαν στα 610 ευρώ ανά άτομο. Τα εισιτήρια για τον αγώνα κλείστηκαν από το επίσημο σάιτ του bahraingp.com με προσφορές στα 15% φθηνότερα εάν γίνει early booking αρκετούς μήνες πριν.
Επειδή το έψαξα αρκετά είναι ο πιο οικονομικός τρόπος να κλείσετε για τον αγώνα και μια σύσταση, συμβουλή. Κάντε τις αγορές σας μέσω Revolut όταν πρόκειται για 3ο νόμισμα εκτός ευρώ. Καμία προμήθεια και με τις τρέχουσες συναλλαγματικές τιμές. Επειδή έχω καεί με τις ελληνικές πιστωτικές και με το PayPal δεν την ξαναπαθαίνω. Το ίδιο ισχύει και με πληρωμές στις χώρες με τρίτο νόμισμα. Βλέπεις και σε real time και την συναλλαγή. Και κλείνω τον πρόλογο με μια ακόμα πληροφορία. Δεν χρειάστηκε να κλείσουμε ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο γιατί η χώρα παρέχει free shuttle bus από αεροδρόμιο σε κεντρικά και όχι μόνο ξενοδοχεία από τα ξενοδοχεία στην πίστα και από την πίστα στο αεροδρόμιο. Πολύ μπροστά οι τύποι για να μειώσουν και το κυκλοφορικό χάος, που θα σας μιλήσω όταν έρθει η ώρα , που γίνεται κατα την διάρκεια του αγώνα και τον δοκιμαστικών.
 
Last edited:

popotus

Member
Μηνύματα
76
Likes
639
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
1η ΗΜΕΡΑ: Άφιξη σε Άμπου Ντάμπι

Ημέρα αναχώρησης λοιπόν και φτάνουμε μεσημέρι στο αεροδρόμιο για την επικείμενη πτήση για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ενδιάμεσος σταθμός για το Μπαχρέιν. Η Wizz Air με είχε τρομάξει στο παρελθόν αφού είχαμε μια ακύρωση εκ μέρους τους την περίοδο της καραντίνας με αποζημίωση στα 120% στο ποσό που είχαμε δώσει και μια ακύρωση εκ μέρους μας για λόγους υγείας που φυσικά δεν μας αποζημιώσει ούτε το 1% και επιπλέον ένα υπόλοιπο ποσό που είχαμε σαν πίστωση είχε λήξει κακήν κακώς χωρίς να το έχουμε χρησιμοποιήσει. Με ενδιάμεσα συναισθήματα περισσότερα αρνητικά φυσικά επιβιβαζόμαστε και κάνουμε μια όμορφη πτήση 4 ωρών. Φυσικά low cost ούτε νερό αλλά πολύ ήρεμη και καλή πτήση με νέα airbus A320 και επιπλέον προς τιμή τους τον αδελφό μου που περνάει τα 2 μέτρα τον τακτοποίησαν σε θέση δίπλα σε εξόδους κινδύνου για να βγάλει πιο άνετα την πτήση ( όταν η scootαρα είχε βγάλει τα καθίσματα από τις πρώτες θέσεις στo Boeing 787 για να μην κάθεται κανείς που δεν τις είχε πληρώσει, απαράδεκτα πράγματα) . Μπράβο στην Wizz λοιπόν.

Άφιξη στο αεροδρόμιο του Άμπου Ντάμπι και υπομονή να περάσουμε τον έλεγχο διαβατηρίων. Να αναφέρω ότι σε σύγκριση με το έτερο αεροδρόμιο του Ντουμπάϊ πολύ λιγότερη οργάνωση και κάτι που μου έκανε εντύπωση ότι σου έδιναν ακόμα και κάρτα σιμ με 3gb για χρήση διαδικτύου. Ένα Uber και κατευθείαν στο ξενοδοχείο Corniche Hotel Abu Dhabi 5στερο στα χαρτιά μονάχα και εξού και η χαμηλή τιμή του παγίδα με θετικό τα μεγάλα δωμάτια και καλή σχετικά θέα στην πόλη αλλά ούτε καλό πρωινό είχε ούτε roof garden με θέα στον Περσικό κόλπο ( έκαναν έργα συντήρησης ?!).
Φυσικά διάθεση για έξοδο μετά τις 12 που φτάσαμε στο ξενοδοχείο δεν υπήρχε όποτε μόνο καλός μεσανατολίτικος ύπνος.

Επειδή η πρώτη ημέρα είναι μεταβατική στο προκείμενο ταξίδι θα αδράξω την ευκαιρία να αναφερθώ στις 2 πόλεις των ΗΑΕ που έτυχε να επισκεφτώ σχετικά κοντά χρονικά. Δεν υπάρχει σίγουρα μέτρο σύγκρισης γιατί το Ντουμπάϊ πρωτοστάτησε στην τουριστική ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό της περιοχής τους αφού παρότι στο ίδιο κράτος παραμένουν 7 διαφορετικά εμιράτα. Τα χρήματα από το πετρέλαιο επενδύθηκαν και συνεχίζονται να επενδύονται με φρενήρη ρυθμό και να δημιουργούν έναν διαφορετικό πολιτισμό στην μέση της ερήμου. Προσωπικά μου αρέσει που βρήκαν κάποιο τρόπο να επενδύσουν τόσο χρήμα ώστε να τους επιστρέφεται και πίσω αλλά και ξεφεύγουν από την κλασσική λογική της Μ.Ανατολης της έντασης και την συνεχής εσωστρέφειας και διαμάχης. Ο απολογισμός εξάλλου είναι υπέρ τους. Πέρυσι έφτασαν τους 14 εκατ. τουρίστες όσες το Παρίσι και περισσότερους από την Νέα Υόρκη. Το Άμπου Ντάμπι πάλι άργησε αλλά πήρε και αυτό εμπρός αλλά όταν σε 1 ώρα απόσταση έχεις τέτοιο ανταγωνισμό δύσκολο θα φτάσεις σε τέτοια νούμερα.

Το καλό του χαρτί δεν είναι άλλο από το Μεγάλο Τζαμί του Ζαγέντ Μπίν Σουλτάν Αλ Ναχαιάν που εντυπωσιάζει τα πλήθη αλλά δεν έχει σχέση με το κλασσικό τύπου τζαμιού που έχετε στο νου σας. Περισσότερο σαν μουσείο μοιάζει με τρομερούς χώρους μέσα και έξω και αρκετά μεγάλη πολυτέλεια. Αξίζει σίγουρα την ουρά και την αναμονή δεν έχει εισιτήριο και έχει μια τεράστια υπόγεια διάβαση που σας οδηγεί στο εξωτερικό χώρο του. Και για να κλείσω και την αφήγηση δεν θα παραλείψω να πω όπως το έχουν επισημάνει και άλλοι συμφορουμίτες, αυτές οι πόλεις είναι τεράστιες δεν υπάρχει η κλασσική έννοια του κέντρου που θα περπατηθεί έχουν τεράστιους λεωφόρους και το ένα από το άλλο αξιοθέατο χρειάζονται απαραίτητα μεταφορικά μέσα. Κλείνοντας θα αδράξω την ευκαιρία από τα λεγόμενα του @Yorgos να επισημάνω ότι όπως και την Ντόχα έτσι και το Ντουμπάϊ μαζί με Άμπου Ντάμπι σύσταση μου είναι να το δείτε για αυτό που είναι για όσο χρόνο πιστεύετε ότι πρέπει να αφιερώσετε. Δεν είναι ούτε Φεζ ούτε Πέτρα ούτε Ιερουσαλήμ. Αλλά πράγματα έχουν να δείξουν στον ταξιδιώτη. Δεν πάνε όλοι για ψώνια και ντόλτσε βίτα εκεί κάτω και στο τέλος έφτιαξαν έναν πολιτισμό αντίγραφο της Δύσης μέσα στην έρημο από το μηδέν δεν το λες και λίγο. ( άλλο που με την πρώτη νεροποντή πλημμυρίσαν όλα, α ρε Ελλαδίτσα)
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.843
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom