ThanasisU2
Member
- Μηνύματα
- 3.469
- Likes
- 3.438
- Επόμενο Ταξίδι
- Brno
- Ταξίδι-Όνειρο
- RTW
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η Αιώνια Πόλη]Ο περίπατος μέχρι το [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Poland%20Roma%20Milano/DSC00741.jpg"]σταθμό[/URL
- Alitalia = Αλιχάλεια
- Mediolano!]Στο Μαλπένσα (μιας και ήξερα πως είχα 20 λεπτά μέχρι να έρθει το Malpensa Express), αποφάσισα να πάω να βγάλω εισιτήριο για το τμήμα ΜΧΡ – ΑΤΗ, άπο το e check in τους στο αεροδρόμιο, θέση 24Α, και κατεύθυνση για το [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Poland%20Roma%20Milano/DSC01014.jpg"]Malpensa Express.[/URL
- Back to Athens :(]Φθάνοντας στο Μάλπενσα, (και έχοντας χρόνο κάμποσο) έκανα βόλτες πρώτου πάω προς τον έλεγχο της χειραποσκευής. Από τα τεράστια παράθυρα έβλεπες τα [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Poland%20Roma%20Milano/DSC01054.jpg"]Cargo[/URL] αεροπλάνα και στα αριστερά αεροπλάνα της [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Poland%20Roma%20Milano/DSC01053.jpg"]TAPair, Brusserls Airlines, Air One & Alitalia[/URL]. Ο έλεγχος πολύ χαλαρός και κατεύθυνση προς τα Travel Value. Μιας και εκεί δε είχε τίποτα της προκοπής, πήγα για το τελευταίο καπουτσίνο, μιας για την πτήση ΑΡ2712 είχα καιρό. Πριν μπω στην πύλη, πήγα για μια βόλτα στην τουαλέτα, οπού το [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Poland%20Roma%20Milano/DSC01055.jpg"]ελληνικό στοιχείο[/URL
το πρώτο μου ποστ σε αυτό το τόπικ, θα ξεκινήσω με το ταξίδι μου απο την Βαρσοβία προς Ρώμη/Μιλάνο, μετά τα ταξίδια στην Πολώνια για το μηχανογραφικό στα Πολυτεχνείο (το ταξίδι στην Πολώνια θα γίνει σε άλλο τόπικ)
12 Ιούλιου, ημέρα Κυριακή. Από της 7 όρθιος για να ξανακοιτάξω στην βαλίτσα αν ξέχασα τίποτα. Φορώντας ρούχα για την Ρώμη (δηλαδή βερμούδα, κοντομάνικο) δεν υπολόγισα και τον πολωνικό καιρό. Κρύο και συνέχεια συννεφιά. Τι να κάνεις, οικονομία θες? Θα πας με το λεωφορείο. Κατεύθυνση προς το Κεντρικό Σταθμό της Βαρσοβίας για να πάρω το λεωφορείο. Η διαδρομή του λεωφορείου ευχάριστη και φθηνή για κύριο λόγο.
Μιας και το παλιό Terminal του Okecie που είχε τις LOCO πτήσεις έκλεισε (βλέπε Etiuda) μας μετάφεραν στο Terminal 1. Για τα χρόνια του και την εποχή που φτιάχτηκε και δούλευε, ήταν μια χαρά, άμα υπολογίσεις πόσες λίγες πτήσεις γινόντουσαν για το εξωτερικό. Μετά από πολλά χρόνια ‘βλακείας’ κατάφεραν και βάλανε σε λειτουργία το Τ2 και έχουν βάλει πλώρη και για Τ3. Άιντε να δούμε.
Το check in της W!zz Air άνοιξε 2 ώρες πριν την πτήση. Για να υποδεχτεί τις ορδές τον πολωνών που παγαίνανε να προσκυνήσουν τον τάφο του Παπά Ιωάννη Παύλου ΙΙ, για δουλεία ή και για μόστρα στο φίλος τους ότι πήγαν Ρώμη (χωρίς να αναφέρουν την τιμή του εισιτηρίου, παράδειγμα για μένα ήταν 30 ευρώ με τα ούλα του: βαλίτσα, φόρους & πληρωμή με πιστωτική κάρτα). Το μόνο μείον με την W!zz είναι ότι δε έχεις αριθμημένες θέσεις μέσα στο αεροπλάνο άλλα ούτε και γκρουπ προτεραιότητας. Άλλα όταν είσαι μόνος αυτό δε σε καίει. Έλεγχος εισιτήριων και χειραποσκευής και βόλτα στα Τερμινάλ, μιας και για την πτήση W6445 είχα λίγο καιρό. Από τα τεράστια παράθυρα του Τ2, η αεροπορική κίνηση δε είχε τίποτα το αξιόλογο ή έστω κάνα τεράστιο πουλί . Το μόνο που άξιζε ήταν ένα Embraer 145 της LOT με τα χρώματα (και σχήματα) μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης, που μαζεύει λεφτά για παιδικό ιατρικό εξοπλισμό. Τελευταίες αγορές από το Baltoma (aka Duty Free στην πολώνια) και βολτούλα μέχρι την πύλη που θα μας περίμενε το λεωφορείο. Εξακρίβωση στοιχειών και περπατήσαμε προς το λεωφορείο. Ευτυχώς που μπήκα τελευταίος γιατί 1ον μπορούσαν να δω το 757 της Sun D’Or και 2ον κατέβηκα πρώτος από το λεωφορείο για να μπω στο αεροπλάνο (χεχε). Το Α320 ΗΑ-LPSμας περίμενε να επιβιβαστούμε. Οι χαρούμενες κοπέλες (και όμορφες) μας καλωσόρισαν και μας άφησαν να επιλέξουμε τις θέσεις μας σεμνά και χωρίς το τρέξιμο και σπρωξιές. Επέλεξα την 24 Α, για να έχω θέα από το παράθυρο, άλλα η θέση αυτή παρουσίαζε μικρά ελαττώματα κατά την απογείωση/προσγείωση (τα αναλύω στην απογείωση). Το seat pitch δε το λες και καλό, άλλα από την ΕΖΥ είναι μακράν καλύτερο. Εχώντας ετοιμαστεί για απογείωση, η οποία έπρεπε να γίνει στης 1220, χωρίς να μας ενημερώσουν, μας είχαν μες στο αεροπλάνο για κάμποση ώρα.
Μετά από μισή ώρα ξεκίνησε και το push back για να πάμε στον διάδρομο 29. Στην στροφή για τον διάδρομο, ένα γκρουπ από spotters μας χαιρετούν με μπόλικες φωτογραφίες.
Απογείωση και εδώ μου παρουσιάζεται το πρόβλημα που σας έλεγα. Το τραπεζάκι μπροστά μου σε κάθε ανατάραξη έπεφτε αυτόματα κάτω. Το ζευγάρι Ιταλών δίπλα μου είχε ψοφήσει στα γέλια, κάθε φορά που πέρναγε η αεροσυνοδός και με μάλωνε. Κατεύθυνση προς την Περιοχή Janki της Βαρσοβίας, για να στρίψουμε και να πάρουμε πορεία προς Σλοβακία. Η κατεύθυνση μας ήταν Ουγγαρία, Κροατία και μετά Αδριατική. Φαγητό ως γνωστό η W!zz δε προσφέρει, άλλα πρόσφερε στην τιμή των 12 ευρώ το Α320 μοντέλο της. Λίγο τσιμπημένο, άλλα την να κάνεις αν το έχεις απωθημένο εδώ και κάτι χρόνια.
Εκεί που χάζευα τα γαλάζια νερά της Αδριατικής, είδαμε και τις ακτές της Ιταλίας. Ξεκινήσαμε την διαδικασία καθόδου μας κάπου πάνω στην Pescara και συνέχεια προς L’Aquila. Η προσγείωση μας δε έγινε από τους διαδρόμους 34 άλλα από τους 16, άρα μας έκαναν και βολτούλα πάνω από τις παραλίες της Ρώμης, Όστια Αντίκα και τις εκβολές του Τίβερη. Στο τέλος της στροφής, είδαμε το Fumicino και το διάδρομο 16C. Με που πατάμε στο έδαφος είδα κάτι που με εξέπληξε. Μετά από πολλά ταξίδια είδα ξανά τους επιβάτες να χειροκροτούν στο πιλότο, πράγμα πολύ ωραίο (για μένα πάντα) και πιστεύω και για τον πιλότο.
Μέχρι να φτάσουμε στο παρκινγκ κάναμε εκδρομή στο Leonardo Da Vinci. Είδαμε το 777 της Emirates (που σε λίγο καιρό θα είναι Α380), τον στόλο της Αλιχάλια και πάμπολλα τσάρτερ. Μετά από 10 λεπτά βόλτα σταματήσαμε και ξεκινήσαμε το άδειασμα του αεροπλάνου για να πάμε στο λεωφορείο. Το πρώτο σοκ το έπαθα με το που βγήκα από το αεροπλάνο. Από τους 20 να πας στους 40 ε πνίξιμο το νιώθεις. Μέσα στο λεωφορείο, περιμένοντας να μπουν και οι υπόλοιποι επιβάτες, βλέπαμε να περνάνε το 737NG της SkyEurope και ένα Α319 της ΕΖΥ. Με το που φτάσαμε στην πύλη, υπήρχε σταθμευμένο και το Α310 της Air Transat. Έλεγχος διαβατήριων/ταυτοτήτων (λόγο της συνδιάσκεψης των G κάτι, δε θυμάμαι ποιο νούμερο ήταν) και καθοδόν για παραλαβή βαλίτσας. Στο χάος του ιμάντα (είχε και άλλες δυο πτήσεις ο ιμάντας πάνω του) βλέπω μια γνωστή φιγούρα. Το αμφισβητώ να είναι αυτός. Άλλα κάτι η κρεατοελιά του, κάτι το μουσάκι του ε και το καουμπόικο καπέλο ε τελικά ήταν αυτός. Ο ένας και μοναδικός Lemmy των Motorhead \m/. Όταν με το καλό κατάφερα και έσκαψα για να βρω την βαλίτσα μου κατευθύνθηκα προς το σταθμό του τρένου.
Πληρότητα 99% (υπήρχαν 2 3 καρέκλες ελεύθερες)
Φαγητό (ορίστε?)
Πλήρωμα 9/10
Αεροσκάφος 9/10
Οn Time 10/10 (αν και με μισή ώρα καθυστέρηση φτάσαμε στην ώρα μας)
Τιμή 10/10 (30 ευρώ δε κάνει το τρένο το Αθήνα Θεσσαλονίκη)
ΜΟ 9.5 (αν εξαιρέσουμε το φαγητό). Πάρα μα πάρα πολύ καλή εταιρία. Τώρα σαν φοιτητής θα την τιμάω συνέχεια από το Hub της στο Κατοβίτσε.
12 Ιούλιου, ημέρα Κυριακή. Από της 7 όρθιος για να ξανακοιτάξω στην βαλίτσα αν ξέχασα τίποτα. Φορώντας ρούχα για την Ρώμη (δηλαδή βερμούδα, κοντομάνικο) δεν υπολόγισα και τον πολωνικό καιρό. Κρύο και συνέχεια συννεφιά. Τι να κάνεις, οικονομία θες? Θα πας με το λεωφορείο. Κατεύθυνση προς το Κεντρικό Σταθμό της Βαρσοβίας για να πάρω το λεωφορείο. Η διαδρομή του λεωφορείου ευχάριστη και φθηνή για κύριο λόγο.
Μιας και το παλιό Terminal του Okecie που είχε τις LOCO πτήσεις έκλεισε (βλέπε Etiuda) μας μετάφεραν στο Terminal 1. Για τα χρόνια του και την εποχή που φτιάχτηκε και δούλευε, ήταν μια χαρά, άμα υπολογίσεις πόσες λίγες πτήσεις γινόντουσαν για το εξωτερικό. Μετά από πολλά χρόνια ‘βλακείας’ κατάφεραν και βάλανε σε λειτουργία το Τ2 και έχουν βάλει πλώρη και για Τ3. Άιντε να δούμε.
Το check in της W!zz Air άνοιξε 2 ώρες πριν την πτήση. Για να υποδεχτεί τις ορδές τον πολωνών που παγαίνανε να προσκυνήσουν τον τάφο του Παπά Ιωάννη Παύλου ΙΙ, για δουλεία ή και για μόστρα στο φίλος τους ότι πήγαν Ρώμη (χωρίς να αναφέρουν την τιμή του εισιτηρίου, παράδειγμα για μένα ήταν 30 ευρώ με τα ούλα του: βαλίτσα, φόρους & πληρωμή με πιστωτική κάρτα). Το μόνο μείον με την W!zz είναι ότι δε έχεις αριθμημένες θέσεις μέσα στο αεροπλάνο άλλα ούτε και γκρουπ προτεραιότητας. Άλλα όταν είσαι μόνος αυτό δε σε καίει. Έλεγχος εισιτήριων και χειραποσκευής και βόλτα στα Τερμινάλ, μιας και για την πτήση W6445 είχα λίγο καιρό. Από τα τεράστια παράθυρα του Τ2, η αεροπορική κίνηση δε είχε τίποτα το αξιόλογο ή έστω κάνα τεράστιο πουλί . Το μόνο που άξιζε ήταν ένα Embraer 145 της LOT με τα χρώματα (και σχήματα) μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης, που μαζεύει λεφτά για παιδικό ιατρικό εξοπλισμό. Τελευταίες αγορές από το Baltoma (aka Duty Free στην πολώνια) και βολτούλα μέχρι την πύλη που θα μας περίμενε το λεωφορείο. Εξακρίβωση στοιχειών και περπατήσαμε προς το λεωφορείο. Ευτυχώς που μπήκα τελευταίος γιατί 1ον μπορούσαν να δω το 757 της Sun D’Or και 2ον κατέβηκα πρώτος από το λεωφορείο για να μπω στο αεροπλάνο (χεχε). Το Α320 ΗΑ-LPSμας περίμενε να επιβιβαστούμε. Οι χαρούμενες κοπέλες (και όμορφες) μας καλωσόρισαν και μας άφησαν να επιλέξουμε τις θέσεις μας σεμνά και χωρίς το τρέξιμο και σπρωξιές. Επέλεξα την 24 Α, για να έχω θέα από το παράθυρο, άλλα η θέση αυτή παρουσίαζε μικρά ελαττώματα κατά την απογείωση/προσγείωση (τα αναλύω στην απογείωση). Το seat pitch δε το λες και καλό, άλλα από την ΕΖΥ είναι μακράν καλύτερο. Εχώντας ετοιμαστεί για απογείωση, η οποία έπρεπε να γίνει στης 1220, χωρίς να μας ενημερώσουν, μας είχαν μες στο αεροπλάνο για κάμποση ώρα.
Μετά από μισή ώρα ξεκίνησε και το push back για να πάμε στον διάδρομο 29. Στην στροφή για τον διάδρομο, ένα γκρουπ από spotters μας χαιρετούν με μπόλικες φωτογραφίες.
Απογείωση και εδώ μου παρουσιάζεται το πρόβλημα που σας έλεγα. Το τραπεζάκι μπροστά μου σε κάθε ανατάραξη έπεφτε αυτόματα κάτω. Το ζευγάρι Ιταλών δίπλα μου είχε ψοφήσει στα γέλια, κάθε φορά που πέρναγε η αεροσυνοδός και με μάλωνε. Κατεύθυνση προς την Περιοχή Janki της Βαρσοβίας, για να στρίψουμε και να πάρουμε πορεία προς Σλοβακία. Η κατεύθυνση μας ήταν Ουγγαρία, Κροατία και μετά Αδριατική. Φαγητό ως γνωστό η W!zz δε προσφέρει, άλλα πρόσφερε στην τιμή των 12 ευρώ το Α320 μοντέλο της. Λίγο τσιμπημένο, άλλα την να κάνεις αν το έχεις απωθημένο εδώ και κάτι χρόνια.
Εκεί που χάζευα τα γαλάζια νερά της Αδριατικής, είδαμε και τις ακτές της Ιταλίας. Ξεκινήσαμε την διαδικασία καθόδου μας κάπου πάνω στην Pescara και συνέχεια προς L’Aquila. Η προσγείωση μας δε έγινε από τους διαδρόμους 34 άλλα από τους 16, άρα μας έκαναν και βολτούλα πάνω από τις παραλίες της Ρώμης, Όστια Αντίκα και τις εκβολές του Τίβερη. Στο τέλος της στροφής, είδαμε το Fumicino και το διάδρομο 16C. Με που πατάμε στο έδαφος είδα κάτι που με εξέπληξε. Μετά από πολλά ταξίδια είδα ξανά τους επιβάτες να χειροκροτούν στο πιλότο, πράγμα πολύ ωραίο (για μένα πάντα) και πιστεύω και για τον πιλότο.
Μέχρι να φτάσουμε στο παρκινγκ κάναμε εκδρομή στο Leonardo Da Vinci. Είδαμε το 777 της Emirates (που σε λίγο καιρό θα είναι Α380), τον στόλο της Αλιχάλια και πάμπολλα τσάρτερ. Μετά από 10 λεπτά βόλτα σταματήσαμε και ξεκινήσαμε το άδειασμα του αεροπλάνου για να πάμε στο λεωφορείο. Το πρώτο σοκ το έπαθα με το που βγήκα από το αεροπλάνο. Από τους 20 να πας στους 40 ε πνίξιμο το νιώθεις. Μέσα στο λεωφορείο, περιμένοντας να μπουν και οι υπόλοιποι επιβάτες, βλέπαμε να περνάνε το 737NG της SkyEurope και ένα Α319 της ΕΖΥ. Με το που φτάσαμε στην πύλη, υπήρχε σταθμευμένο και το Α310 της Air Transat. Έλεγχος διαβατήριων/ταυτοτήτων (λόγο της συνδιάσκεψης των G κάτι, δε θυμάμαι ποιο νούμερο ήταν) και καθοδόν για παραλαβή βαλίτσας. Στο χάος του ιμάντα (είχε και άλλες δυο πτήσεις ο ιμάντας πάνω του) βλέπω μια γνωστή φιγούρα. Το αμφισβητώ να είναι αυτός. Άλλα κάτι η κρεατοελιά του, κάτι το μουσάκι του ε και το καουμπόικο καπέλο ε τελικά ήταν αυτός. Ο ένας και μοναδικός Lemmy των Motorhead \m/. Όταν με το καλό κατάφερα και έσκαψα για να βρω την βαλίτσα μου κατευθύνθηκα προς το σταθμό του τρένου.
Πληρότητα 99% (υπήρχαν 2 3 καρέκλες ελεύθερες)
Φαγητό (ορίστε?)
Πλήρωμα 9/10
Αεροσκάφος 9/10
Οn Time 10/10 (αν και με μισή ώρα καθυστέρηση φτάσαμε στην ώρα μας)
Τιμή 10/10 (30 ευρώ δε κάνει το τρένο το Αθήνα Θεσσαλονίκη)
ΜΟ 9.5 (αν εξαιρέσουμε το φαγητό). Πάρα μα πάρα πολύ καλή εταιρία. Τώρα σαν φοιτητής θα την τιμάω συνέχεια από το Hub της στο Κατοβίτσε.
Attachments
-
99,1 KB Προβολές: 136