• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Ιταλία Veni, Vidi, Vici e Italia!

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Περιεχόμενα
  1. Κεφάλαιο 1
  2. Η Αιώνια Πόλη]Ο περίπατος μέχρι το [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Poland%20Roma%20Milano/DSC00741.jpg"]σταθμό[/URL
  3. Alitalia = Αλιχάλεια
  4. Mediolano!]Στο Μαλπένσα (μιας και ήξερα πως είχα 20 λεπτά μέχρι να έρθει το Malpensa Express), αποφάσισα να πάω να βγάλω εισιτήριο για το τμήμα ΜΧΡ – ΑΤΗ, άπο το e check in τους στο αεροδρόμιο, θέση 24Α, και κατεύθυνση για το [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Poland%20Roma%20Milano/DSC01014.jpg"]Malpensa Express.[/URL
  5. Back to Athens :(]Φθάνοντας στο Μάλπενσα, (και έχοντας χρόνο κάμποσο) έκανα βόλτες πρώτου πάω προς τον έλεγχο της χειραποσκευής. Από τα τεράστια παράθυρα έβλεπες τα [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Poland%20Roma%20Milano/DSC01054.jpg"]Cargo[/URL] αεροπλάνα και στα αριστερά αεροπλάνα της [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Poland%20Roma%20Milano/DSC01053.jpg"]TAPair, Brusserls Airlines, Air One & Alitalia[/URL]. Ο έλεγχος πολύ χαλαρός και κατεύθυνση προς τα Travel Value. Μιας και εκεί δε είχε τίποτα της προκοπής, πήγα για το τελευταίο καπουτσίνο, μιας για την πτήση ΑΡ2712 είχα καιρό. Πριν μπω στην πύλη, πήγα για μια βόλτα στην τουαλέτα, οπού το [URL="http://i31.photobucket.com/albums/c366/Thanasis_U2/Poland%20Roma%20Milano/DSC01055.jpg"]ελληνικό στοιχείο[/URL

το πρώτο μου ποστ σε αυτό το τόπικ, θα ξεκινήσω με το ταξίδι μου απο την Βαρσοβία προς Ρώμη/Μιλάνο, μετά τα ταξίδια στην Πολώνια για το μηχανογραφικό στα Πολυτεχνείο (το ταξίδι στην Πολώνια θα γίνει σε άλλο τόπικ)

12 Ιούλιου, ημέρα Κυριακή. Από της 7 όρθιος για να ξανακοιτάξω στην βαλίτσα αν ξέχασα τίποτα. Φορώντας ρούχα για την Ρώμη (δηλαδή βερμούδα, κοντομάνικο) δεν υπολόγισα και τον πολωνικό καιρό. Κρύο και συνέχεια συννεφιά. Τι να κάνεις, οικονομία θες? Θα πας με το λεωφορείο. Κατεύθυνση προς το Κεντρικό Σταθμό της Βαρσοβίας για να πάρω το λεωφορείο. Η διαδρομή του λεωφορείου ευχάριστη και φθηνή για κύριο λόγο.
Μιας και το παλιό Terminal του Okecie που είχε τις LOCO πτήσεις έκλεισε (βλέπε Etiuda) μας μετάφεραν στο Terminal 1. Για τα χρόνια του και την εποχή που φτιάχτηκε και δούλευε, ήταν μια χαρά, άμα υπολογίσεις πόσες λίγες πτήσεις γινόντουσαν για το εξωτερικό. Μετά από πολλά χρόνια ‘βλακείας’ κατάφεραν και βάλανε σε λειτουργία το Τ2 και έχουν βάλει πλώρη και για Τ3. Άιντε να δούμε.
Το check in της W!zz Air άνοιξε 2 ώρες πριν την πτήση. Για να υποδεχτεί τις ορδές τον πολωνών που παγαίνανε να προσκυνήσουν τον τάφο του Παπά Ιωάννη Παύλου ΙΙ, για δουλεία ή και για μόστρα στο φίλος τους ότι πήγαν Ρώμη (χωρίς να αναφέρουν την τιμή του εισιτηρίου, παράδειγμα για μένα ήταν 30 ευρώ με τα ούλα του: βαλίτσα, φόρους & πληρωμή με πιστωτική κάρτα). Το μόνο μείον με την W!zz είναι ότι δε έχεις αριθμημένες θέσεις μέσα στο αεροπλάνο άλλα ούτε και γκρουπ προτεραιότητας. Άλλα όταν είσαι μόνος αυτό δε σε καίει. Έλεγχος εισιτήριων και χειραποσκευής και βόλτα στα Τερμινάλ, μιας και για την πτήση W6445 είχα λίγο καιρό. Από τα τεράστια παράθυρα του Τ2, η αεροπορική κίνηση δε είχε τίποτα το αξιόλογο ή έστω κάνα τεράστιο πουλί . Το μόνο που άξιζε ήταν ένα Embraer 145 της LOT με τα χρώματα (και σχήματα) μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης, που μαζεύει λεφτά για παιδικό ιατρικό εξοπλισμό. Τελευταίες αγορές από το Baltoma (aka Duty Free στην πολώνια) και βολτούλα μέχρι την πύλη που θα μας περίμενε το λεωφορείο. Εξακρίβωση στοιχειών και περπατήσαμε προς το λεωφορείο. Ευτυχώς που μπήκα τελευταίος γιατί 1ον μπορούσαν να δω το 757 της Sun D’Or και 2ον κατέβηκα πρώτος από το λεωφορείο για να μπω στο αεροπλάνο (χεχε). Το Α320 ΗΑ-LPSμας περίμενε να επιβιβαστούμε. Οι χαρούμενες κοπέλες (και όμορφες) μας καλωσόρισαν και μας άφησαν να επιλέξουμε τις θέσεις μας σεμνά και χωρίς το τρέξιμο και σπρωξιές. Επέλεξα την 24 Α, για να έχω θέα από το παράθυρο, άλλα η θέση αυτή παρουσίαζε μικρά ελαττώματα κατά την απογείωση/προσγείωση (τα αναλύω στην απογείωση). Το seat pitch δε το λες και καλό, άλλα από την ΕΖΥ είναι μακράν καλύτερο. Εχώντας ετοιμαστεί για απογείωση, η οποία έπρεπε να γίνει στης 1220, χωρίς να μας ενημερώσουν, μας είχαν μες στο αεροπλάνο για κάμποση ώρα.
Μετά από μισή ώρα ξεκίνησε και το push back για να πάμε στον διάδρομο 29. Στην στροφή για τον διάδρομο, ένα γκρουπ από spotters μας χαιρετούν με μπόλικες φωτογραφίες.
Απογείωση και εδώ μου παρουσιάζεται το πρόβλημα που σας έλεγα. Το τραπεζάκι μπροστά μου σε κάθε ανατάραξη έπεφτε αυτόματα κάτω. Το ζευγάρι Ιταλών δίπλα μου είχε ψοφήσει στα γέλια, κάθε φορά που πέρναγε η αεροσυνοδός και με μάλωνε. Κατεύθυνση προς την Περιοχή Janki της Βαρσοβίας, για να στρίψουμε και να πάρουμε πορεία προς Σλοβακία. Η κατεύθυνση μας ήταν Ουγγαρία, Κροατία και μετά Αδριατική. Φαγητό ως γνωστό η W!zz δε προσφέρει, άλλα πρόσφερε στην τιμή των 12 ευρώ το Α320 μοντέλο της. Λίγο τσιμπημένο, άλλα την να κάνεις αν το έχεις απωθημένο εδώ και κάτι χρόνια.
Εκεί που χάζευα τα γαλάζια νερά της Αδριατικής, είδαμε και τις ακτές της Ιταλίας. Ξεκινήσαμε την διαδικασία καθόδου μας κάπου πάνω στην Pescara και συνέχεια προς L’Aquila. Η προσγείωση μας δε έγινε από τους διαδρόμους 34 άλλα από τους 16, άρα μας έκαναν και βολτούλα πάνω από τις παραλίες της Ρώμης, Όστια Αντίκα και τις εκβολές του Τίβερη. Στο τέλος της στροφής, είδαμε το Fumicino και το διάδρομο 16C. Με που πατάμε στο έδαφος είδα κάτι που με εξέπληξε. Μετά από πολλά ταξίδια είδα ξανά τους επιβάτες να χειροκροτούν στο πιλότο, πράγμα πολύ ωραίο (για μένα πάντα) και πιστεύω και για τον πιλότο.
Μέχρι να φτάσουμε στο παρκινγκ κάναμε εκδρομή στο Leonardo Da Vinci. Είδαμε το 777 της Emirates (που σε λίγο καιρό θα είναι Α380), τον στόλο της Αλιχάλια και πάμπολλα τσάρτερ. Μετά από 10 λεπτά βόλτα σταματήσαμε και ξεκινήσαμε το άδειασμα του αεροπλάνου για να πάμε στο λεωφορείο. Το πρώτο σοκ το έπαθα με το που βγήκα από το αεροπλάνο. Από τους 20 να πας στους 40 ε πνίξιμο το νιώθεις. Μέσα στο λεωφορείο, περιμένοντας να μπουν και οι υπόλοιποι επιβάτες, βλέπαμε να περνάνε το 737NG της SkyEurope και ένα Α319 της ΕΖΥ. Με το που φτάσαμε στην πύλη, υπήρχε σταθμευμένο και το Α310 της Air Transat. Έλεγχος διαβατήριων/ταυτοτήτων (λόγο της συνδιάσκεψης των G κάτι, δε θυμάμαι ποιο νούμερο ήταν) και καθοδόν για παραλαβή βαλίτσας. Στο χάος του ιμάντα (είχε και άλλες δυο πτήσεις ο ιμάντας πάνω του) βλέπω μια γνωστή φιγούρα. Το αμφισβητώ να είναι αυτός. Άλλα κάτι η κρεατοελιά του, κάτι το μουσάκι του ε και το καουμπόικο καπέλο ε τελικά ήταν αυτός. Ο ένας και μοναδικός Lemmy των Motorhead \m/. Όταν με το καλό κατάφερα και έσκαψα για να βρω την βαλίτσα μου κατευθύνθηκα προς το σταθμό του τρένου.

Πληρότητα 99% (υπήρχαν 2 3 καρέκλες ελεύθερες)
Φαγητό (ορίστε?)
Πλήρωμα 9/10
Αεροσκάφος 9/10
Οn Time 10/10 (αν και με μισή ώρα καθυστέρηση φτάσαμε στην ώρα μας)
Τιμή 10/10 (30 ευρώ δε κάνει το τρένο το Αθήνα Θεσσαλονίκη)
ΜΟ 9.5 (αν εξαιρέσουμε το φαγητό). Πάρα μα πάρα πολύ καλή εταιρία. Τώρα σαν φοιτητής θα την τιμάω συνέχεια από το Hub της στο Κατοβίτσε.
 

Attachments

Glosoli

Member
Μηνύματα
403
Likes
316
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
WOW!!! Μιλάς συνέχεια με ορολογία πιλότου θα έλεγα!!! :-D

Το πιο αστείο ήταν οι spotters Που σας χαιρέταγαν, αυτό νόμιζα πως γινόταν μόνο παλιά στα λιμάνια! Τέλειο όπως έχεις βάλει σαν παραπομπή τις φωτογραφίες, μα καλά πως το έκανες;

PS: αχ κακομοίρα Sky Europe που έκλεισες!!!
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Ο περίπατος μέχρι το σταθμό του τρένου του Λεονάρντο Ντα Βίντσι ήταν βασανιστικός κάτω από τον καυτό ήλιο και τους 40 βαθμούς.
Στον σταθμό, θέλοντας να αγοράσω εισιτήριο για την γραμμή Sabina – Fumicino και να πάρω το Metro, για να γλυτώσω κάνα ευρώ, με ενημερώνει η Ιταλίδα εισπράκτορας ότι τα τρένα απεργούν σήμερα, άλλα το ‘θεοσταλμένο’ Leonardo Express δουλεύει σήμερα κανονικά. Τι να κάνω έσκασα τα 11 ευρώ (γκρρρρ) για να κάνω και 40 λεπτά την διαδρομή. Στην διαδρομή είτε χάζευα τα τοπία είτε τελείωνα το βιβλίο Illuminati (το οποίο είναι ο ποιο γαμάτος ταξιδιωτικός οδηγός για την Ρώμη) .
Φθάνοντας στο Termini, για να φτάσει κάποιος από την αποβάθρα του Leonardo Express στην στάση του ΜΕΤΡΟ, είναι μετρημένα 15 λεπτά. Τώρα ποιο ηλίθιο μυαλό το σκέφτηκε αυτό να τυρανάει τον κόσμο έτσι δε ξέρω. Αγορά τριήμερου εισιτήριου για όλα τα μέσα και προσπάθεια προσανατολισμού να βρω την Linea B, για να πάω στην Triburtina, σε μια φίλη που θα με φιλοξενούσε για τις 3 μέρες.
Την πρώτη μέρα την αφιερώσαμε στις βόλτες στις διάφορες πλατείες. Πρώτος σταθμός η Piazza Barberini. Εκεί βρίσκετε και το άγαλμα του Μπερνίνι, το σιντριβάνι με τον Τρίτωνα. Εκεί κατάφερα και έφαγα ένα panini (δε είχα φάει όλη μέρα σχεδόν) το οποίο ήταν αρκετό για να με κρατήσει ως το βράδυ. Περπατώντας φθάσαμε και σε μια από τις ποιο γνωστές πλατείες την Piazza Di Spagna. Στα σκαλοπάτια (ή αλλιώς Scalinata della Trinita dei Monti) μπορούσες να βρεις κόσμο από όλο τον κόσμο. Η θέα από πάνω των σκαλοπατιών είναι υπέροχη με τον συνδυασμό της δύσης του ηλίου. Στο τέλος των σκαλιών υπάρχει και το Fontana della Barcaccia, φτιαγμένο από τον πατέρα του Μπερνίνι τον Πιέτρο. Επομένη στάση το Πάνθεον. Ξανά πάλι με περίπατο μέχρι εκεί μέσα από την Ιταλική Ερμού (Via Dei Condotti), στην οποία υπάρχουν καταστήματα υψηλών μετρ όπως Armani, Prada, Valentino, Versace κτλ. Οι τιμές σε μερικά ήταν λίγο απαγορευτικές άλλα μερικοί έχουν τα λεφτά για να πάρουν μια τσαντούλα με 1000 εούρος.
Μετά από το χάζεμα στις βιτρίνες φτάσαμε στο Πάνθεον. Μιας και ήταν κλειστό εκείνη την ώρα, μετέβαλα την επίσκεψη για την επόμενη μέρα. Κοντά βρίσκεται και η Piazza Navona, με το διάσημο σιντριβάνι των 4 ποταμών (Fontana dei Quatro Fiumi) δηλαδή τους Δούναβη, Γάγγη, Νείλο και τον Ρίο ντε λα Πλάτα. Τα άλλα διάσημα μνημεία της πλατειάς είναι το fontana del Nettuno και το μουσείο της Ρώμης (Museo di Roma).
Τελευταίος σταθμός της τουρνέ ήταν το Trasvetere, που όπως μου το περιέγραψαν φίλοι μου είναι το Γκάζι/Ψειρή της Ρώμης. Το ποιο γαμάτο σε όλη την υπόθεση είναι ότι στα μαγαζιά στην Ρώμη, παραγγέλνοντας ένα ποτό παίρνεις ένα πιατάκι και το γεμίζεις ότι θέλεις από τον πλούσιο μπουφέ τους. Άμα μετά το φαγητό/ποτό σας έρθει η όρεξη για κάτι γλυκό (το οποίο να μην είναι παγωτό) υπάρχει ένα μαγαζί, το οποίο μου το έμαθε η φίλη μου στην Ρώμη, το οποίο σερβίρει σφηνάκια, στα οποία τα σφηνοπότηρα είναι φτιαγμένα από σοκολάτα και μέσα περιέχουν λικέρ, σαντιγί και τριμμένη τρούφα. Ποιο είναι το συν μετά? Έχεις άπειρο νερό να ξεπλύνεις το στόμα σου από την γλύκα του ποτού.
Πριν την επιστροφή στο σπίτι, αποφασίσαμε να κάνουμε μια βόλτα στις όχθες του Τίβερη μέχρι και την Isola Tiberina, στην οποία το καλοκαίρι ανοίγουν διάφορα μπαράκια (όπως και στις όχθες του Τίβερη). Επιστροφή για ύπνο, μιας και η επόμενη μέρα είχε τρελό περπάτημα.
Δευτέρα πρωινό ξύπνημα για την επίσκεψη στο μικρότερο κράτος του κόσμου, το Βατικανό. Φθάνοντας στην στάση του Μέτρο Ottaviano, το Βατικανό είναι 10 λεπτά με τα πόδια, κατά μήκος της Via Ottaviano. Στο τέλος του δρόμου φάνηκε επιτέλους και η πλατεία του Αγίου Πέτρου, με τον οβελίσκο στην μέση και την ουρά για την εκκλησία του Βατικανού. Περιμένοντας στην ουρά για να περάσεις τον έλεγχο μετάλλων και τον έλεγχο των τσαντών, μπορούσες να πιάσεις γνωριμίες με κόσμο από όλο τον κόσμο ή να θαυμάζεις τον ναό του Αγίου Πέτρου. Πέρασα τον αντιτρομοκρατικό έλεγχο και κατευθύνθηκα προς την Βασιλική του Αγίου Πέτρου. Μπαίνοντας μέσα έπαθα ένα σοκ από το μέγεθος του. Τι να πρωτοδείς εκεί μέσα. Την Πιέτα? Το μνημείο του Αλέξανδρου Ζ? Είναι τόσα πολλά αλλά και τόσο λίγος ο χρόνος και τόσο πολύ κόσμος μέσα που δε έχεις το περιθώριο να το χαζεύεις όσο εσύ θες. Αυτά που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν ο Θόλος , το Μπαλντακίνο και η Κρύπτη. Δυστυχώς δε είχα τον χρόνο (και για να πούμε και την αλήθεια δεν είχα και την όρεξη) να πάω στο Θησαυροφυλάκιο. Βγαίνοντας από την Βασιλική του Αγίου Πέτρου, παρατήρησα κάτι που υπήρχε παντού στο Βατικανό, επιγραφή για τον Πάπα Ιωάννη Παύλο ΙΙ Σε κάθε κατάστημα σουβενίρ πουλάγε πράγματα που έχουν σχέση με αυτόν για να τραβήξουν τους Πολωνούς τουρίστες, που και αυτό συνεχίζεται και στην Πολωνία σε κάθε εκκλησία. ΑΙΣΧΟΣ! Αλλά τι μπορείς να κάνεις. Τέλος πάντων, μετά την Βασιλική, αποφάσισα να ανέβω στον τρούλο της Βασιλικής ύψους 132 μέτρα. Ένα ακόμα καταπληκτικό πράγμα στην Ρώμη είναι οι δωρεάν βρύσες μα κρύο νερό. Με ένα μπουκαλάκι από το πρωί την έβγαζες όλη την μέρα, κάτω από τον καυτό ήλιο.
Για να ανεβείς στον Θόλο έχεις δυο επιλογές. Είτε να πάρεις το ασανσέρ και να έχεις 300 σκαλιά περπάτημα είτε να το πάρεις μονοκόμματο 700 σκαλιά. Εγώ σαν γνήσιος κάφρος το πείρα βουρ τα 700 σκαλιά. Στην πρώτη στάση (εκεί που τελειώνει και το ασανσέρ) τα σκαλιά είναι βατά. Μετά την απόλαυση της θέας από την πρώτη στάση, ξεκήνανε τα ζόρια για την δεύτερη στάση που είναι το εσωτερικό του Θόλου. Κάπου εκεί η διαδρομή στενεύει. Αλλά αυτό που βλέπεις από τον θόλο τον κόσμο από κάτω σου (δυστυχώς δε μπορούσαν να βγουν ωραίες φωτογραφίες λόγο συρματοπλέγματος) δηλαδή τα διάφορα αγάλματα/μνημεία άλλα και τον Θόλο είναι απλά υπέροχα και σε κάνει να ξεχάσεις αυτά που πέρασες μέχρι εδώ. Η Τρίτη και τελευταία στάση είναι στο φανάρι του τρούλου. Εκεί το πέρασμα εκτός ότι είναι στενό έχει και μια μικρή κλίση. Αλλά το τέλος σε συγχαίρει σε μια πανοραμική θέα όλης της Ρώμης, τους κήπους του Βατικανού (Φώτο 1, Φώτο 2, Φώτο 3 & Φώτο 4 ), το μουσείο του Βατικανού και ξανά η Ρώμη. Καταιβένωντας από τον Θόλο, στην στάση για νεράκι, μπορούσες να δεις την πλατεία του Αγίου Πέτρου, από το ύψος των 12 μαθητών και του Ιησού. Στην έξοδο από την Βασιλική είδα από κοντά τους φύλακες του Βατικανού, με τα ρούχα τα οποία τα σχεδίασε ο Μιχαήλ Άγγελος.
Το δεύτερο αξιοθέατο που πάντα ήθελα να δω ήταν η Καπέλα Σιξτίνα, η οποία βρίσκετε στο Μουσείο Του Βατικανού. Κλασικά στην είσοδο υπήρχε ουρά άλλα και πάρα πολλοί πωλητές μαντιλιών για τις γυναίκες με γυμνά πόδια/ώμους. Ξανά στην είσοδο αντιτρομοκρατικός έλεγχος (στον οποίον μου πήραν το τρίποντο της κάμερας μου γκρρρρρ) και αγορά εισιτηρίου. Κλασικά την δούλεψα την υπάλληλο για να τσιμπήσω φοιτητικό εισιτήριο (το οποίο και πείρα), σίγα που θα έσκαγα 14 ευρώ.
Μιας και ο χρόνος δε ήταν με το μέρος μου, ακολούθησα την διαδρομή των τουριστών δηλαδή για να φτάσω απευθείας στην Cappella Sistina. Ξεκινώντας από το πάρκο του μουσείου, ακολουθήσαμε διάφορες αίθουσες (όπως την Αίθουσα με τους χάρτες, αίθουσα Sobieski με το έργο του Matejko) με μπόλικα δανεισμένα μνημεία από όλον τον κόσμο (και μερικά αγάλματα τα οποία πέρασαν ευνουχισμό). Στην είσοδο για την Cappella Sistina γινόταν το αδιαχώρητο. Φύλακες να φωνάζουν ότι απαγορεύονται οι φωτογραφίες (αλλά κανείς να μην τους ακούει). Εκεί μέσα υπάρχουν μερικά από τα ποιο διάσημα έργα του Μικελάντζελου όπως το Αδάμ και Εύα, Η Δευτέρα Παρουσία, Η Προσφορά Των Κλειδιών στον Άγιο Πέτρο , εικόνες από την Πάλαια Διαθήκη και άλλα πολλά. Κάθε σπιθαμή του της εκκλησίας, ήταν καλυμμένη με ζωγραφιές από τους τοίχους μέχρι και την οροφή. Με το χάζεμα μια άλλη δύναμη άρχισε να με κερδίζει (δηλαδή το φαγητό :-Ρ), με έκανε να πηγαίνω με γοργό βήμα προς την στριφογυριστή σκάλα, για να βγω έξω, και να αγοράσω μια πίτσα από ένα τοπικό φούρνο.
Μετά το lunch πήγα στο ποιο διάσημο μνημείο της Ρώμης, δηλαδή το Κολοσσαίο. Το εισιτήριο (το νεανικό πάντα) κάνει 7.50 ευρώ και με αυτό το εισιτήριο βλέπεις: Κολοσσαίο, Ρωμαϊκή Αγορά, Μουσείο Παλατίνου και την Φόρα Ιμπεριάλι. Κάλο είναι να πάρετε το εισιτήριο από την Ρωμαϊκή Αγορά μιας και εκεί πολύ σπάνια θα βρείτε ουρά. Άμα νομίζετε πως η Ρωμαϊκή αγορά στην Ρώμη είναι αν την δικιά μας κάνετε λάθος. Είναι 2 με 3 φορές μεγαλύτερη. Για αυτό καλό είναι να την δείτε να πάτε προς το απογευματάκι ή να πάτε το μεσημεράκι (όπως πήγα και εγώ) και να κάνετε το Μαύρισμα του Ταξιτζή. Μετά το χάζεμα της Αψίδας του Τύτου, τον Ναό Της Εστίας, το Στάδιο, τον Οίκο των Ιπποτών Της Ρόδου και άλλα αρχαία τα οποία δε θυμάμαι τώρα, ακολούθησε το Κολοσσαίο. Με το εισιτήριο από την Ρωμαϊκή Αγορά γλυτώνεις πάρα πολύ χρόνο στην ουρά. Μετά από δύο βόλτες κατευθύνθηκα προς το Μετρό για να πάω στην στάση Barberini για να πάω στην Κρύπτη Των Καπουτσίνων. Εκεί οι μοναχοί παίρνοντας κόκαλα από νεκρούς μοναχούς έφτιαχναν έργα τέχνης (έργα τέχνης δε τα λες αλλά δε μπορείς να το περιγράψεις αλλιώς). Προτελευταίος σταθμός για σήμερα το Πάνθεον. Ο μαγευτικός ναός με τον τρούλο να έχει διάμετρο 43,3 μέτρα και ύψος ξανά το ίδιο. Εκεί μέσα υπάρχουν οι 2 τάφοι των Βασιλιάδων και ο τάφος του Ραφαήλ.
Τελευταία στάση ήταν η περιβόητη Fontana Di Trevi. Κλασικά και εκεί γινόταν το αδιαχώρητο, και για να πετάξεις νόμισμα από ψηλά έπρεπε να είχες ικανότητες σφυροβόλου. Στο τέλος της βραδιάς ενά υπέροχο gellato και ύπνος μιας και την επόμενη είχαμε την εμπειρία με την Αλιτάλια
 

xrisa

Member
Μηνύματα
110
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
λατινικη αμερικη
Ταξίδι-Όνειρο
περού
ThanasisU2 καλωσήρθες καταρχήν. μπήκες με πολύ φόρα. πολύ κατατοπιστική η ιστορία σου. πες μας δυο λογάκια για σένα.
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
ThanasisU2 καλωσήρθες καταρχήν. μπήκες με πολύ φόρα. πολύ κατατοπιστική η ιστορία σου. πες μας δυο λογάκια για σένα.
σε ευχαριστώ για το καλώς όρισμα :D
είπα δύο λογάκια για μένα εδώ ;)
 

xrisa

Member
Μηνύματα
110
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
λατινικη αμερικη
Ταξίδι-Όνειρο
περού
τώρα εξηγούνται πολλά. τι καταπληκτικη φωτογραφια!!! μπράβο σου. περιμένουμε τη συνέχεια
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Τρίτη μέρα (και τελευταία) στην Ιταλία, και ξεκίνησα να πηγαίνω προς το Fumicino. Μιας και βαριόμουν για πειραματισμούς αποφάσισα να πάω με το Leonardo Express, φθάνοντας στο κιόσκι να πάρω εισιτήριο, και εκεί έμαθα ότι το εισιτήριο ως δια μαγείας ακρίβυνε ένα ευρώ (12 ευρώ). Εκεί κατάλαβα γιατί οι Έλληνες έχουν τόσα κοινά με τους Ιταλούς. Σαν να μη έφτανε αυτό, ο παπάρας (δε υπάρχει άλλη λέξη για αυτόν) υπεύθυνος αμαξοστοιχίας , με είδε που έκανα τον μαραθώνιο τρέχοντας μέχρι το τρένο, αποφάσισε να σφυρίξει για να φύγει το τρένο. Χωρίς να τα πολυλογώ, αναγκάστηκα να περιμένω την επόμενη αμαξοστοιχία (μισή ώρα) κάτω από την ζέστη του σταθμού.
Με το που φτάνει το τρένο στο σταθμό του αεροδρομίου, εγώ τρέξιμο μέχρι το Τέρμιναλ, μιας και το αεροπλάνο θα έφευγε σε μια ώρα και κάτι (ναι ξέρω ότι το τσεκ ιν κλείνει 45 λεπτά πριν την πτήση, άλλα εγώ ποτέ δε μου άρεσε να φτάνω κάπου την τελευταία στιγμή. Στο Τερμιναλ της Alitalia/Air One, δε συνάντησα κανένα πρόβλημα να βρω άδειο τσεκ ιν. Μιας και πέταγα Αθήνα μέσω του Μιλάνου, στη βαλίτσα μέσα υπήρχε για φυλακτό η εικόνα του ‘Απόλυτου Πολιτικού’ για γούρι, και μου έκδωσε το εισιτήριο για το τμήμα ΡώμηΜιλάνο, θέση 02L. Για κάνα δεκάλεπτο είχα μείνει λαλακας προσπαθώντας να καταλάβω με τι αεροπλάνο θα πέταγα. Πριν κατευθυνθώ προς τον έλεγχο, βγήκα έξω για να δω για λίγο το αεροδρόμιο. Το μόνο που άξιζε για φωτογράφιση ήταν το Hangar της Alitalia. Μετά από κάνα πεντάλεπτο, πέρασα από το αντιτρομοκρατικό έλεγχο, και κατευθύνθηκα προς την πύλη. Ναι μεν το αεροδρόμιο είναι μεγαλύτερο από το ΑΙΑ, άλλα τα μαγαζιά που είχε μέσα δε μου κάνανε καμία εντύπωση (με σύγκριση το τι είδα μετά στο ΑΜS & LHR). Κατά της 1240 πήγα προς την πύλη, μιας και σε λίγο η πτήση ΑΡ2712 θα μας υποδεχόταν στο αεροπλάνο. Περιμένοντας το λεωφορείο για να μας πάει στο αεροπλάνο, δίπλα ένα αεροσκάφος A320 της Air One περίμενε και αυτό τους επιβάτες του. Σε ένα λεωφορείο χωρέσαμε όλοι οι επιβάτες της πτήσης, και μας πήγε κατευθείαν προς το Ε170 ΕΙ-DFJ (το οποίο έχει τα χρώματα της Alitalia).
Μπαίνοντας μέσα στο αεροπλάνο οι 2 (σχετικά μεγάλες) αεροσυνοδοί μας καθοδηγούσαν στις καρέκλες μας. Εκεί κατάλαβα ότι οι διαρρύθμιση στο Ε170 της Αλιταρία είναι AC & HJ (πολύ γκάου μπίου σύστημα αλλά τι να κάνεις), πάντως το seat pitchήταν άνετο (αν εξαιρέσεις την παλαιότητα του αεροπλάνου και τις χαλασμένες καρέκλες) . Το χειρότερο το μάθαμε σε λίγο. Το αεροπλάνο αυτό είχε χαλασμένο A/C, άρα το στο κονσερβοκούτι είχε πάνω από 40 βαθμούς. Οι αεροσυνοδοί να τρέχουν πάνω κάτω με ποτήρια και με νερό γιατί είχαμε κορακιάσει όλοι μας. Σαν να μη έφτανε αυτό, είχαμε μισή ώρα καθυστέρηση, περιμένοντας το καμιά 10αριά άτομα πλήρωμα της ΑΡ που παγαίνανε στο Μιλάνο. Τελικά η απογείωση έγινε στης 1350 από τον 16R και ακολουθήσαμε πορεία καταμήκος τις ακτές της Ιταλίας (Orbetello, Livorno, Pisa) κάπου πάνω στην Genova στρίψαμε και κατευθυνθήκαμε προς Τορίνο, στο οποίο ξεκίνησαν οι διαδικασίες καθόδου για το Malpensa. Α, ξέχασα να αναφερθώ στο σνακ (ούτε σνακ δε είναι αυτό αλλά μη τους αποπαίρνουμε) που μας έδωσαν.
Η προσγείωση ομαλότατη στο 17R και κατεύθυνση προς το παρκινγκ. Στο περασμά μας είδαμε το στόλο της Air Italy, Etihad Airways, ta A319 Lufthansa Italy και τον μεγάλο στόλο των Cargo. Κατά την έξοδο μας προς το λεωφορείο κατάφερα να απαθανατίσω και το cockpit του Embraer.

Πληρότητα 70%
Φαγητό 0/10 (και ο καφές? Καλύτερον έχουν στα ξενοδοχεία ή στα μηχανηματα)
Πλήρωμα 8/10 (εξυπηρετικότατες με τα νερά)
Αεροσκάφος 6/10
On Time 5/10 (μας κρέμασες Αλιτάλια με μισή ώρα ταξίδι)
ΜΟ: 4,5/10

Να μη είχε φθηνό απευθείας για Αθήνα από Ρώμη και συν να μη ήθελα να πάω Μιλάνο δε θα την έπαιρνα, άλλα με 60 ευρώ τι να κάνεις, κολάζεσαι.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.493
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
1. Φθάνοντας στο Termini, για να φτάσει κάποιος από την αποβάθρα του Leonardo Express στην στάση του ΜΕΤΡΟ, είναι μετρημένα 15 λεπτά.
2. Τελευταίος σταθμός της τουρνέ ήταν το Trasvetere, που όπως μου το περιέγραψαν φίλοι μου είναι το Γκάζι/Ψειρή της Ρώμης. Το ποιο γαμάτο σε όλη την υπόθεση είναι ότι στα μαγαζιά στην Ρώμη, παραγγέλνοντας ένα ποτό παίρνεις ένα πιατάκι και το γεμίζεις ότι θέλεις από τον πλούσιο μπουφέ τους.
3. Πριν την επιστροφή στο σπίτι, αποφασίσαμε να κάνουμε μια βόλτα στις όχθες του Τίβερη μέχρι και την Isola Tiberina, στην οποία το καλοκαίρι ανοίγουν διάφορα μπαράκια (όπως και στις όχθες του Τίβερη).
και την επόμενη είχαμε την εμπειρία με την Αλιτάλια
ωραία η ιστορία. μη το πάρεις σαν παρατηρήσεις, απλά σχόλια:
1. τον αδικείς το σταθμό. με κυλιόμενες-ασανσέρ πας απευθείας κάτω στο μετρό. όχι και 15 λεπτά!
2. η συνήθεια αυτή που ξεκίνησε από το βορρά λέγεται aperitivo, εφαρμόζεται προ δείπνου, σαν το δικό μας το ούζο και υπάρχει σε όλη την Ιταλία τώρα πια.
3. στην Isola Tiberina υπάρχει το νοσοκομείο και επομένως δεν υπάρχουν μπαρ. οι δε πολιτιστικές εκδηλώσεις του καλοκαιριού γίνονται νωρις και σε χαμηλούς τονους ως φυσικό.
αναμένουμε την εμπειρία σου. ειδικά με την Αλιτάλια..:haha::haha:
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.493
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Μιας και βαριόμουν για πειραματισμούς αποφάσισα να πάω με το Leonardo Express, φθάνοντας στο κιόσκι να πάρω εισιτήριο, και εκεί έμαθα ότι το εισιτήριο ως δια μαγείας ακρίβυνε ένα ευρώ (12 ευρώ).
η τιμή του εισιτηρίου ηταν και είναι 11 ευρώ.
The fare,which is highly competitive compared to the alternative travel options (taxi, public/private car) is of 11 euro per person.
Trenitalia - Non-stop Fiumicino Airport - Roma Termini
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
κρίμα που δε είμαι στην Αθήνα να σου δείξω το εισιτήριο, το βραδάκι πριν το ματσ, θα πω στο αδερφό μου να το σκανάρει το εισιτήριό και θα σας το δείξω :p
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.493
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
κρίμα που δε είμαι στην Αθήνα να σου δείξω το εισιτήριο, το βραδάκι πριν το ματσ, θα πω στο αδερφό μου να το σκανάρει το εισιτήριό και θα σας το δείξω :p
αλίμονο δεν χρειάζεται. φυσικά και σε πιστεύω. απλά δες μήπως έχει δικαιώματα πώλησης, κάποιο φόρο ή κάτι άλλο. είναι περίεργο πραγματικά. στο σάιτ πωλείται κανονικά 11Ε.
(ματς απόψε? δεν έχει κάτι σημαντικό απόψε εκτός από την προπόνηση της Ρόμα.)
:haha::haha:
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Στο Μαλπένσα (μιας και ήξερα πως είχα 20 λεπτά μέχρι να έρθει το Malpensa Express), αποφάσισα να πάω να βγάλω εισιτήριο για το τμήμα ΜΧΡ – ΑΤΗ, άπο το e check in τους στο αεροδρόμιο, θέση 24Α, και κατεύθυνση για το Malpensa Express.
Ρωτώντας κάποιους ποίος είναι ο ποιο φθηνός τρόπος να φθάσω στο Μιλάνο για κάνα 4ωρό μου είπαν το λεωφορείο άλλα άμα πέσεις σε κίνηση πάει το αεροπλάνο. Το Malpensa Express το all retour (την ίδια μέρα πάντα) κάνει 14.5 ευρώ, μακράν καλύτερο από το λεωφορείο. Το τρένο πεντακάθαρο,με ειδικό μαξιλαράκι στο προσκέφαλο για να μη πέφτει το κεφάλι, τύφλα να έχει το Leonardo Express. Το μόνο μειονέκτημα του Malpensa Express είναι ότι δε σταματάει στο κεντρικό σταθμό του Μιλάνου, άλλα στην στάση Cardona. Δε μας απασχολεί, μιας και με το μετρό φτάνεις σε 2 στάσεις στο κέντρο του Μιλάνου στο Duomo. Εκεί βρίσκεται ο Καθεδρικός Ναός του Μιλάνου (Duomo Di Milano ή Domm De Milan) η έδρα του Αρχιεπίσκοπου του Μιλάνου. Ο γοτθικός ναός αυτός είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος στο κόσμο και για το χτίσιμο του χρειαστήκαν 500 χρόνια.
Η είσοδος στον ναό (δωρεάν άλλα πρέπει να περάσεις τον έλεγχο από τους Carabibieri) μέσα από την μικρή πόρτα, είναι αρκετό για να μείνεις έκπληκτος από το μέγεθος του ναού άλλα και με το ύψος (93 μέτρα). Μια βόλτα γύρω από το ναό θαυμάζοντας τα βιτραζ του (Φώτο 1 & Φώτο 2) με συνδυασμό το σνακ της Αλιτάρια είναι αρκετά για να σου ανοίξουν την όρεξη.
Δίπλα από την εκκλησία υπάρχει ένα εμπορικό κέντρο το οποίο έχει Burger King άλλα και το κλασικό Autogrill (το οποίο το τίμησα για την πίτσα). Μιας και είχα ακόμα λίγη ώρα, αποφάσισα να κάνω βολτούλες στο Μεδιολάνο. Πλατεία Λεονάρντο Ντα Βίντσι και ο σιδηροδρομικός σταθμός του Μιλάνου ήταν αρκετά για να φτάσει η ώρα και να κατευθυνθώ προς το Cardona και από εκεί στο Malpensa.

Λίγα λόγια για το Μιλάνο. Πολλή ωραία πόλη (όχι τόσο όσο η Ρώμη), άλλα δε της αφιέρωσα το χρόνο που θα έπρεπε. Ακόμα μου λείπει να δω την Πιστά της F1, τον μυστικό δείπνο ε και μια βόλτα προς το Como για καφέ μαζί με τον Geroge Clooney δε είναι κακό
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.260
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom