erminathess
Member
- Μηνύματα
- 566
- Likes
- 321
- Ταξίδι-Όνειρο
- αργεντινη,μεξικο
Επειτα απο ενα μηνα σκληρων διαπραγματευσεων με αισιο τελος, θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας την ευχαριστη εμπειρια μου απο το προσωπικο του customer service της booking σχετικα με ενα προβλημα που αντιμετωπισα σε προσφατες κρατησεις που επιχειρησα μεσω του γνωστου site κρατησεων.
Στις 17 Φεβρουαριου 2014 εκανα 4 κρατησεις για καποια σαββατοκυριακα των μηνων Ιουλιου-Αυγουστου σε ξενοδοχειο της χαλκιδικης - (διαμονη σαββατο βραδυ). Οι κρατησεις αφορουσαν ενα double room με επιστρεψιμη χρεωση. Να σημειωθει ότι την ιδια ημερα το πρωι ειχα επικοινωνησει απευθειας με το ξενοδοχειο για να κανω απευθειας τις κρατησεις το οποίο μου απάντησε οτι δεν μπορει να μου επιβεβαιωσει διαθεσιμοτητα για ολες τις ημερες που ηθελα διοτι εχουν πολιτικη ελαχιστης διαμονης 3-5 διανυκτρευσεων για τους μηνες Ιούλιο και Αυγουστο, παρα μονο για ενα διημερο του Ιουλιου, παρα το γεγονος οτι ειμαστε επι σειρα ετων πελατες στο συγκεκριμενο ξενοδοχειο (διαμονη σαββατοκυριακο). Το απογευμα της ιδιας ημερας ομως παρατηρησα οτι στο booking ολες οι ημερομηνιες ηταν διαθεσιμες και προχωρησα στις κρατησεις που εκανα.
Την επομενη ημερα το πρωι (18.2) ελεγχοντας και παλι τη σελιδα του booking διαπιστωνω οτι το ξενοδοχειο εβαλε restriction ελαχιστης παραμονης 5 ημερων. Την ιδια ημερα μου ερχονται αυτοματοποιημενα μηνυματα απο booking ότι το ξενοδοχειο δεν μπορεσε να χρεωσει την καρτα μου λογω έλλειψης διαθεσιμου υπολοιπου και αν δεν χρησιμοποιησω αλλη καρτα ή αν δεν τακτοποιησω την υπαρχουσα και την ξαναδωσω στο συστημα εντος 24 ωρων, οι κρατησεις μου θα ακυρωθουν. Για να μην τα πολυλογω επικοινωνησα με την Τράπεζα μου και μου επιβεβαιωσε οτι δεν εχει κανενα προβλημα ρευστοτητας αλλα και οτι κανεις δεν προσπαθησε να χρεωσει την καρτα μου και ενημερωσα το booking σχετικα για να το μεταφερει το ξενοδοχειο.
Παρολα αυτα στις 20.2.2014 το ξενοδοχειο ακυρωσε τις κρατησεις μου. Ακολουθησαν παρα πολλες διαπραγματευσεις για την επαναφορα των κρατησεων μου αλλα το ξενοδοχειο ηταν ανενδοτο. Επεμενε οτι δηθεν εκανε προσπαθεια χρεωσης και οταν ζητησα σχετικο παραστατικο απαντησε οτι ¨δεν ειναι αστυνομικος επιθεωρητης και να αποδειξει ο πελατης τα οσα ισχυρίζεται" . Περιορισα με δικη μου πρωτοβουλια τις κρατησεις μου στο ημισυ ζητωντας 2 απο τις αρχικες 4 και μαλιστα για τον Ιουλιο μονο, αλλα και παλι δεν εγινε δεκτο το αιτημα μου για επαναφορα αλλα " κατ’ εξαιρεση επειδη ειμαστε τακτικοι πελατες¨ το ξενοδοχειο για να επαναφερει τις κρατησεις μας προτεινε αλλο τυπο δωματιου (juniorsuite) πιο ακριβο, με μη επιστρεψιμη χρεωση.
Τελικα το booking μου ζητησε επισημο εγγραφο απο την Τραπεζα στο οποίο να φαινεται οτι δεν εγινε καμια προσπαθεια χρεωσης της καρτας μου απο το συγκεκριμενο ξενοδοχειο, το οποίο και τους προσκόμισα. Ομως το ξενοδοχειο συνεχισε να αρνειται την επαναφορα των 2 κρατησεων μου με τις ιδιες δικαιολογιες. Καινουργιες κρατησεις φυσικα δεν μπορουσα να κανω διοτι ειχαν βαλει τον ορο της ελαχιστης παραμονης 5 ημερων.
Τελικα το θεμα πηγε στους supervisor οι οποίοι επειτα απο επικοινωνια με το ξενοδοχειο μου απαντησαν οτι μπορω να επαναφερω τις κρατησεις που επιθυμω.
Προτου επαναφερω τις κρατησεις μου, επικοινωνησα απευθειας με το ξενοδοχειο διοτι μετα απο ολα οσα μεσολαβησαν δεν ηθελα να παω εκει και να αντιμετωπισω αρνητικη συμπεριφορα, τους εγραψα λοιπον ότι λογω της συμπεριφορας τους αισθανομαι ανεπιθυμητη και αν ισχυει αυτο δεν εχει νοημα οποιαδηποτε κρατηση και και μου απαντησαν η συμπεριφορα του booking απεναντι τους τους αναγκασε να διακοψουν τη συνεργασια τους, οντως εχουν βγει απο το συστημα προς το παρον, και για αυτους ισχυει κανονικα η αρχικη προσφορα που μου εκαναν και ειμαι καλοδεχουμενη στο ξενοδοχειο τους.
Τελικα στις 21.3.2014, για να μη θεωρηθω ανακολουθη σε σχεση με τα αιτηματα μου, γεγονος το οποιο ανεφερα στο ξενοδοχειο, επανεφερα μεσω booking τις 2 απο τις 4 αρχικες μου κρατησεις (το σκ που μου επιβεβαιωσε κ το ξενοδοχειο και 1 ακομη) εχοντας παντα το δικαιωμα ακυρωσης.
Πυρρειος νικη θα μου πειτε.. Συμφωνω.. Ομως για μενα ηταν μια δικαιωση.
Θεωρω οτι εαν οι κρατησεις ειχαν γινει απο οποιοδηποτε αλλο πρακτορειο δεν θα φταναμε στο ιδιο αποτέλεσμα.. Ολο αυτο το διαστημα ειχα τακτικη επικοινωνια με ελληνες εκπροσωπους της booking, οι οποίο πραγματικα προσπαθουσαν με καθε τροπο να δωσουν αμεσα μια λυση. Μπορει πολλες φορες να βρισκω σε αλλα site κρατησεων φτηνοτερες τιμες, όμως επειτα απο την προσφατη εμπειρια μου καταλαβα οτι δεν ειναι μονο η τιμη που μετραει αλλα και το service ειναι εξισου σημαντικο, ειδικα για οσους ταξιδευουν συχνα..
Στις 17 Φεβρουαριου 2014 εκανα 4 κρατησεις για καποια σαββατοκυριακα των μηνων Ιουλιου-Αυγουστου σε ξενοδοχειο της χαλκιδικης - (διαμονη σαββατο βραδυ). Οι κρατησεις αφορουσαν ενα double room με επιστρεψιμη χρεωση. Να σημειωθει ότι την ιδια ημερα το πρωι ειχα επικοινωνησει απευθειας με το ξενοδοχειο για να κανω απευθειας τις κρατησεις το οποίο μου απάντησε οτι δεν μπορει να μου επιβεβαιωσει διαθεσιμοτητα για ολες τις ημερες που ηθελα διοτι εχουν πολιτικη ελαχιστης διαμονης 3-5 διανυκτρευσεων για τους μηνες Ιούλιο και Αυγουστο, παρα μονο για ενα διημερο του Ιουλιου, παρα το γεγονος οτι ειμαστε επι σειρα ετων πελατες στο συγκεκριμενο ξενοδοχειο (διαμονη σαββατοκυριακο). Το απογευμα της ιδιας ημερας ομως παρατηρησα οτι στο booking ολες οι ημερομηνιες ηταν διαθεσιμες και προχωρησα στις κρατησεις που εκανα.
Την επομενη ημερα το πρωι (18.2) ελεγχοντας και παλι τη σελιδα του booking διαπιστωνω οτι το ξενοδοχειο εβαλε restriction ελαχιστης παραμονης 5 ημερων. Την ιδια ημερα μου ερχονται αυτοματοποιημενα μηνυματα απο booking ότι το ξενοδοχειο δεν μπορεσε να χρεωσει την καρτα μου λογω έλλειψης διαθεσιμου υπολοιπου και αν δεν χρησιμοποιησω αλλη καρτα ή αν δεν τακτοποιησω την υπαρχουσα και την ξαναδωσω στο συστημα εντος 24 ωρων, οι κρατησεις μου θα ακυρωθουν. Για να μην τα πολυλογω επικοινωνησα με την Τράπεζα μου και μου επιβεβαιωσε οτι δεν εχει κανενα προβλημα ρευστοτητας αλλα και οτι κανεις δεν προσπαθησε να χρεωσει την καρτα μου και ενημερωσα το booking σχετικα για να το μεταφερει το ξενοδοχειο.
Παρολα αυτα στις 20.2.2014 το ξενοδοχειο ακυρωσε τις κρατησεις μου. Ακολουθησαν παρα πολλες διαπραγματευσεις για την επαναφορα των κρατησεων μου αλλα το ξενοδοχειο ηταν ανενδοτο. Επεμενε οτι δηθεν εκανε προσπαθεια χρεωσης και οταν ζητησα σχετικο παραστατικο απαντησε οτι ¨δεν ειναι αστυνομικος επιθεωρητης και να αποδειξει ο πελατης τα οσα ισχυρίζεται" . Περιορισα με δικη μου πρωτοβουλια τις κρατησεις μου στο ημισυ ζητωντας 2 απο τις αρχικες 4 και μαλιστα για τον Ιουλιο μονο, αλλα και παλι δεν εγινε δεκτο το αιτημα μου για επαναφορα αλλα " κατ’ εξαιρεση επειδη ειμαστε τακτικοι πελατες¨ το ξενοδοχειο για να επαναφερει τις κρατησεις μας προτεινε αλλο τυπο δωματιου (juniorsuite) πιο ακριβο, με μη επιστρεψιμη χρεωση.
Τελικα το booking μου ζητησε επισημο εγγραφο απο την Τραπεζα στο οποίο να φαινεται οτι δεν εγινε καμια προσπαθεια χρεωσης της καρτας μου απο το συγκεκριμενο ξενοδοχειο, το οποίο και τους προσκόμισα. Ομως το ξενοδοχειο συνεχισε να αρνειται την επαναφορα των 2 κρατησεων μου με τις ιδιες δικαιολογιες. Καινουργιες κρατησεις φυσικα δεν μπορουσα να κανω διοτι ειχαν βαλει τον ορο της ελαχιστης παραμονης 5 ημερων.
Τελικα το θεμα πηγε στους supervisor οι οποίοι επειτα απο επικοινωνια με το ξενοδοχειο μου απαντησαν οτι μπορω να επαναφερω τις κρατησεις που επιθυμω.
Προτου επαναφερω τις κρατησεις μου, επικοινωνησα απευθειας με το ξενοδοχειο διοτι μετα απο ολα οσα μεσολαβησαν δεν ηθελα να παω εκει και να αντιμετωπισω αρνητικη συμπεριφορα, τους εγραψα λοιπον ότι λογω της συμπεριφορας τους αισθανομαι ανεπιθυμητη και αν ισχυει αυτο δεν εχει νοημα οποιαδηποτε κρατηση και και μου απαντησαν η συμπεριφορα του booking απεναντι τους τους αναγκασε να διακοψουν τη συνεργασια τους, οντως εχουν βγει απο το συστημα προς το παρον, και για αυτους ισχυει κανονικα η αρχικη προσφορα που μου εκαναν και ειμαι καλοδεχουμενη στο ξενοδοχειο τους.
Τελικα στις 21.3.2014, για να μη θεωρηθω ανακολουθη σε σχεση με τα αιτηματα μου, γεγονος το οποιο ανεφερα στο ξενοδοχειο, επανεφερα μεσω booking τις 2 απο τις 4 αρχικες μου κρατησεις (το σκ που μου επιβεβαιωσε κ το ξενοδοχειο και 1 ακομη) εχοντας παντα το δικαιωμα ακυρωσης.
Πυρρειος νικη θα μου πειτε.. Συμφωνω.. Ομως για μενα ηταν μια δικαιωση.
Θεωρω οτι εαν οι κρατησεις ειχαν γινει απο οποιοδηποτε αλλο πρακτορειο δεν θα φταναμε στο ιδιο αποτέλεσμα.. Ολο αυτο το διαστημα ειχα τακτικη επικοινωνια με ελληνες εκπροσωπους της booking, οι οποίο πραγματικα προσπαθουσαν με καθε τροπο να δωσουν αμεσα μια λυση. Μπορει πολλες φορες να βρισκω σε αλλα site κρατησεων φτηνοτερες τιμες, όμως επειτα απο την προσφατη εμπειρια μου καταλαβα οτι δεν ειναι μονο η τιμη που μετραει αλλα και το service ειναι εξισου σημαντικο, ειδικα για οσους ταξιδευουν συχνα..