• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Booking. com

chris7

Member
Μηνύματα
3.213
Likes
26.771
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς

croce

Member
Μηνύματα
241
Likes
452
Last edited:

Hayate

Member
Μηνύματα
936
Likes
6.052
Επόμενο Ταξίδι
Oπου δεν κανονιζουμε..
Ταξίδι-Όνειρο
Hokkaido χειμωνα
Αθηναία τουρίστρια έκανε αρνητική κριτική για ξενοδοχείο της Ρόδου στο booking.com. Ο ξενοδόχος ζητά 60.000€ αποζημίωση και την 3μηνη φυλάκιση της.
Ελληνίδα τουρίστρια έκανε αρνητική κριτική για ξενοδοχείο - Ο ξενοδόχος ζητά 60.000 ευρώ αποζημίωση
Εγω θα χρωστάω κάνα εκατομμύριο σε λιγο αν αρχισουν και κάνουν αγωγές τα ξενοδοχεία που βαζω χαμηλες βαθμολογιες και κανω κακες κριτικες
 
Μηνύματα
821
Likes
754
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Καλά της έκαναν, διάβασα την αιτιολόγηση του ξενοδόχου. Έχει τεράστια διαφορά η κακή κριτική ή η χαμηλή βαθμολογία από την ψευδή και κακοήθη.
 

giwrgostr

Member
Μηνύματα
16
Likes
64
Έχεις κάθε δικαίωμα να πεις ότι δεν ήσουν ευχαριστημένος με την καθαριότητα, καθώς είναι υποκειμενικό. Ωστόσο, όταν μιλάς για πράγματα που αποδεικνύονται όπως οι κοριοί, πρέπει να έχεις και στοιχεία, αλλιώς είναι δυσφήμιση. Πχ σε ένα εστιατόριο μπορείς να πεις ότι δεν σου άρεσε το φαγητό, αλλά δεν μπορείς να πεις ότι ήταν ληγμένο χωρίς στοιχεία.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.635
Μηνύματα
905.133
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom