• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Air Help

angelo_kav

Member
Μηνύματα
385
Likes
420
Επόμενο Ταξίδι
ΤΑΛΙΝ
Ταξίδι-Όνειρο
ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ
Έχει κανείς υπόψιν τι παίζετε με την air help?? Μου έστειλαν email για να με αποζημιώσουν για μια καθυστέρηση 8 ωρών για πτήση Καβάλα - Ντίσελντορφ πριν 2 χρόνια.
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Υεπ, Πολωνική εταιρία.
Τι πρόβλημα έχεις;
 

ThanasisU2

Member
Μηνύματα
3.469
Likes
3.438
Επόμενο Ταξίδι
Brno
Ταξίδι-Όνειρο
RTW
Πολλή απλά, αυτοί σε βοήθανε να κάνεις την "καταγγελία/παράπονο" στην αεροπορική, για να ζητήσεις αποζημιώση (λόγο καθυστέρησης/ακύρωση πτήσεως κτλ) με το αζημιώτο πάντα (10% ότι κερδίσεις)
 

Orfeasraf

Member
Μηνύματα
581
Likes
484
Mιας και το ξεθάψαμε το θέμα να παραθέσω ορισμένες απόψεις / προβληματισμούς μου.

Κατ αρχάς την εταιρία, όπως και άλλες παρόμοιες, τις είχα στο νου μου εδώ και κάποια χρόνια από παρόμοιες με την παραπάνω έρευνες που έκαναν, στατιστικά που δημοσίευαν, διαφημιστικά κλπ.

Το περασμένο Φθινόπωρο είχα ταξιδέψει με μια πτήση η οποία καθυστέρησε 3μιση ώρες. Βαριόμουνα να ασχοληθώ ιδιαίτερα με email κλπ προς την αεροπορική, ιδιαίτερα με τη συγκεκριμένη που είναι loco, λεω από την καθυστέρηση δεν έχασα κάποια άλλη πτήση κλπ, απλά άργησα να φτάσω σπίτι λίγο, όποτε δεν με έκαιγε τόσο πολύ η αποζημίωση. Λέω ας κάνω μια αίτηση σ αυτούς κι οτι γίνει.

Χμμ αρχικά πολύ ωραία παρουσιάζονται όλα, του τύπου "Μηηηην ανησυχειιις, χαλαααρωσε, εμείς τα αναλαμβάνουμε όλα" κλπ. Φυσικά σου γίνεται γνωστό πως αν ο "μεσάζοντας" αυτός καταφέρει να πείσει την αεροπορική τότε κρατά ένα 25% της αποζημίωσης και το υπόλοιπο δικό σου. Εαν όμως δεν την πείσει και χρειαστούν δικαστήρια τότε κρατά το 50%. Μάλιστα. Και εδώ αναρωτιέσαι. Ας βάλουμε τον εαυτό μας ως τον μεσάζοντα αυτον. Τι είμαστε; Επιχείρηση. Τι θέλουμε; όσο το δυνατόν περισσότερα κέρδη. Πως θα το πετύχουμε; Όταν είμαστε μια μεγάλη εταιρία όπως Airhelp, Flightright κλπ έχουμε δύναμη καταρχάς. Έχουμε πολλούς πελάτες / υποθέσεις. Άρα, πάμε μια ωραία μέρα σε κάθε αεροπορική, ιδιαίτερα τις loco, και συζητάμε. Συμφωνούμε λοιπόν, οι αεροπορικές ποτέ και σε καμία περίπτωση να μη δίνουν αποζημίωση απευθείας στον πελάτη, ακόμα και στις προφανείς περιπτώσεις που έχει δίκιο ο πελάτης, ώστε περισσότερος κόσμος να αναγκάζεται να καταφύγει στη λύση του "μεσάζοντα". Παράλληλα, ως αντάλλαγμα ο "μεσάζοντας" δε θα λαμβάνει το 100% της αποζημίωσης και θα δίνει το 75% στον πελάτη, αλλά θα λαμβάνει πχ το 90% της αποζημίωσης και θα δίνει το 75% στον πελάτη. Να έχει ένα κίνητρο δηλαδή η αεροπορική να μη δίνει από μόνη της την αποζημίωση άλλα να στέλνει τον πελάτη στον "μεσάζοντα¨. Αντίστοιχα σκέφτεται και η αεροπορική - κατά τη γνώμη μου πάντα.

Ακόμα και το παραπάνω να μην ισχύει όμως, για ποιο λόγο ο μεσάζοντας να βρεί λύση χωρίς δικαστήριο και να μη σε στείλει στο δικαστήριο; Είπαμε πως αυτοί οι "μεσάζοντες" είναι μεγάλοι, οπότε μπορούν να στέλνουν πολλές υποθέσεις μαζί στην ίδια δίκη άρα το κόστος για κάθε μια υπόθεση είναι πολύ μικρό. Ακόμα δηλαδή και το παραπάνω να μην ίσχυε, σε μια υπόθεση η οποία διεκδικεί αποζημίωση πχ 400 ευρώ, αν ο μ"μεσάζοντας" βρει λύση χωρίς δικαστήριο τότε ο πελάτης θα πάρει 300 ευρώ και ο "μεσάζοντας" 100. Εαν όμως πάει στα δικαστήρια, θα έχει 200 ευρώ ο πελάτης και 200-(κόστος δικαστηρίου, να πούμε 50 ευρώ; πιο λίγα πρέπει να είναι αλλά τέσπα)=150 ευρώ. 50 ευρώ παραπάνω για τον "μεσάζοντα". Και έχεις τον πελάτη να σκέφτεται "Πω πω, φαντάσου, για να μην μπόρεσαν ούτε αυτοί να πείσουν την αεροπορική φαντάσου τι θα γινόταν αν διεκδικούσα μόνος μου". Άρα τον έχεις πελάτη και για την επόμενη φορά.

Έτσι κι εγώ, έκανα την αίτηση μια ωραία μέρα, όλο ερχόντουσαν email "χμ ξέρετε, θέλουμε και το boarding pass", δυο βδομάδες μετά "θέλουμε την επιβεβαίωση κράτησης", δυο βδομάδες μετά "το δουλεύουμε...", δυο βδομάδες μετά " το ξαναδουλεύουμε..." κλπ. Και πάντα φυσικά αναφέρουμε πόσο σουπερ ουαου είναι το ποσοστό επιτυχιών μας κλπ. Τελος πάντων, να μην τα πολυλογώ, η αεροπορική λένε αρνήθηκε - αν φυσικά επικοινώνησαν καν με την αεροπορική - και πως το θέμα θα πάει στο δικαστήριο. Ένα μήνα μετά αφού βλέπω πως δεν έχω κάποια ενημέρωση, στέλνω ένα email να ρωτήσω τι γίνεται. Ως δια μαγείας, δυο μέρες μετά έρχεται ένα mail πως είναι έτοιμη η υπόθεση να πάει στα δικαστήρια και μεταξύ άλλων αναφέρει πως αν επιθυμώ να συνεχίσω θα πρέπει να πάω σε Ισπανικό προξενείο (καθώς η δίκη θα γινόταν σε ισπανικό δικαστήριο) να υπογράψω μια εξουσιοδότηση ή κάτι τέτοιο και αυτό μετά να το μεταφράσω στα Ισπανικά από την αρμόδια υπηρεσία του ελληνικού κράτους. Αυτό όμως δεν έχει κάποιο κόστος; Ακόμα και μικρό να είναι - δεν το έψαξα ποτέ γιατί βαρέθηκα πια - αν σκεφτείς πως ουσιαστικά διεκδικούσα πλέον 125 ευρώ, αν αφαιρέσεις τα έξοδα μετάφρασης, είναι πολύ κακό για το τίποτα. Και αν η δίκη έβγαινε υπέρ. Αλλιώς θα είχα μπει μέσα κι όλας.

Όπως και να έχει δυστυχώς νομικοί και δικηγόροι δεν είμαστε όλοι για να μπορούμε να διεκδικούμε ευκολότερα τα δικαιώματά μας, οπότε εύκολα καταφεύγει κάποιος σε αυτούς. Από την άλλη, στο μεσοδιάστημα έπεσα πάνω σε ένα άρθρο ενός δικηγόρου - τουλάχιστον έτσι έλεγε οτι είναι - ο οποίος είχε καθυστέρηση στην πτήση και πήρε την αποζημίωση μέσω του συνήγορου του καταναλωτή. Βέβαια δεν έχω επικοινωνήσει μαζί τους να ρωτήσω αν πράγματι αναλαμβάνουν τέτοιες υποθέσεις άρνησης καταβολής αποζημίωσης και έαν χρειαστεί δικαστήριο τι κόστος μπορεί να έχει ο πελάτης. Κι αυτό διότι όταν έκανα την αίτηση στον "μεσάζοντα" έπρεπε να υπογράψω ένα έγγραφο, δε θυμάμαι πως το λένε ακριβώς, με το οποίο απ ότι κατάλαβα ουσιαστικά δίνεις το αποκλειστικό δικαίωμα στον "μεσάζοντα" να διεκδικήσει την αποζημίωση και πως αυτό δεν μπορεί πλέον να γίνει με άλλον τρόπο / μεσάζοντα. Τουλάχιστον έτσι αναφέρει στα terms & conditions.

Τέλος πάντων, συγνώμη που κούρασα μ όλο αυτό το πράμα, δεν ξέρω εαν έχουν βάση τα λεγόμενα μου, σύμφωνα όμως με την εμπειρία μου θεωρώ πως τουλάχιστον έως ένα βαθμό έχουν. Αν κάποιος έχει αντίθετη γνώμη μπορούμε να τη συζητήσουμε. Και να ξεκαθαρίσω, δεν τα αναφέρω όλα αυτά για να κατηγορήσω ούτε τους "μεσάζοντες", ούτε τις αεροπορικές. Επιχειρήσεις είναι που θέλουν μεγιστοποίηση του κέρδους. Κατηγορώ έμενα που βαριόμουνα και δεν έψαξα το θέμα παραπάνω. Θα μπορούσα ίσως εξ αρχής να καταφύγω στο συνήγορο του καταναλωτή, ή τουλάχιστον να επικοινωνήσω να δω πως και τι αναλαμβάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις.

Βtw, ειδικά το πρώτο ποστ του θέματος νομίζω ενισχύει τις υποψίες μου. Για ποιο λόγο να σου στείλει mail για μια αποζημίωση 2 χρόνια μετά. Πως ξέρει η Airhelp δυο χρόνια μετά πως καθυστέρησε η πτήση και σε βοηθά να πάρεις την αποζημίωση; Πως ξέρει το email σου;
 
Last edited:

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.555
Likes
10.132
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Για την ακύρωση της πτήσης μας, απο την LH στις 15 Αυγούστου και αφού μου απάντησαν απλά, ότι δεν δικαιούμαι τίποτα γιατί έφταιγε κάποιος τρίτος, έκανα αίτηση σε αυτούς, και θα σας ενημερώσω για την συνέχεια. Το ποσοστό τους έχει ανέβει στο 35%.
 

gioannis13

Member
Μηνύματα
1.555
Likes
10.132
Επόμενο Ταξίδι
Όπου πετάει αεροπλάνο...
Ταξίδι-Όνειρο
Χωρίς ρολόι στο χέρι !!!
Για την ακύρωση της πτήσης μας, απο την LH στις 15 Αυγούστου και αφού μου απάντησαν απλά, ότι δεν δικαιούμαι τίποτα γιατί έφταιγε κάποιος τρίτος, έκανα αίτηση σε αυτούς, και θα σας ενημερώσω για την συνέχεια. Το ποσοστό τους έχει ανέβει στο 35%.
Ήρθε και η λυπητερή ! κοινώς τον ήπιαμε ! χυμός VIVID ....


Hi Ioannis,​
After carefully checking your data, our team discovered that your Lufthansa flight to Athens doesn't qualify for compensation. We're really sorry it's turned out this way.​
Here's what happened:​
The disruption was caused by bad conditions at the airport​
Safety is a top priority in air travel, so when the conditions do not allow the aircraft to follow the original flight plan safely, it may be diverted. These situations include:​
  • Sudden storms or gusts of wind
  • Wintery conditions or poor visibility
  • Air traffic control restrictions
  • Airport is at capacity
Because these types of events are outside of the airline's control, they're considered to be extraordinary circumstances, and airlines aren't required to pay compensation for them.​
While we're not able to help you at this point, sometimes circumstances do change. We'll notify you if a positive outcome looks possible in the future.​
Remember that each claim is unique and we'd love to help the next time you're delayed, overbooked or canceled. If you'd like to find out more about air passenger rights, feel free to have a look at our Know Your Rights section of the website.​
Do you still have trips to go?​
For €24.99 a year, we take care of all your claims, luggage problems, and extra expenses without any fees on your compensation. On top of that, you get a €100 quick payout for flight disruptions. Be prepared with AirHelp Plus membership.​
To stop receiving our marketing communications, email [email protected]
Questions?​
If you want more information, check our Help section for the answers you need. For specific queries on your claim, you can contact us.​
We're always here to help, The AirHelp Team​
AirHelp Germany GmbH Warschauer Platz 11-13 10245 Berlin​
Managing Director: Tomasz Pawliszyn
Registered office: Berlin, District Court: Charlottenburg, Commercial Register: HRB 196015​
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.638
Μηνύματα
905.221
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom