Χειραποσκευη σε πτήση KLM/Delta

Dazzy

Member
Μηνύματα
5
Likes
0
Καλησπέρα!
Πετάω σε λίγες μέρες με KLM και θα επειδή δεν είμαι πολύ σχετική, θα ήθελα να ρωτήσω αν στην χειραποσκευή μου η οποία θα είναι μια πολύ μικρή βαλίτσα με ροδάκια, μπορώ να βάλω και το λαπτοπ μου αλλά και μερικά ρούχα τα οποία δεν χωράνε στην κανονική βαλίτσα.
Γίνεται αυτό ή θα πρέπει ως χειραποσκευή να έχω μόνο το λάπτοπ μου;

Ευχαριστώ όλους όσους μπουν στον κόπο να απαντήσουν.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.036
Likes
12.189
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Καλησπέρα!
Πετάω σε λίγες μέρες με KLM και θα επειδή δεν είμαι πολύ σχετική...
Ε ναι, σχετικη δεν σε λες...

Γινονται αυτα που λες ολα. Χωστα ολα μεσα. Αρκει να εισαι μεσα στα ορια.
 

Dazzy

Member
Μηνύματα
5
Likes
0
Εντάξει, δεν είμαι απόλυτα άσχετη, απλά την προηγούμενη φορά που είχα ταξιδέψει, είχα μόνο την τσάντα του λαπτοπ.
Απλά μπερδεύτηκα γιατί στο σαιτ της KLM λέει: 1 of the following: handbag, briefcase, camera, small laptop, or 1 other item of similar or smaller size
oπότε θεώρησα ότι επίτρεπουν ένα από αυτά, αλλά μόνο ηλεκτρονικά ήδη.

Εντάξει, εντάξει... είμαι άσχετη το παραδέχομαι! Έχω συνιθήσει στην ''απλοχεριά'' της Βritish Airways! :bleh:

Eυχαριστω πολύ πάντως.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.036
Likes
12.189
Επόμενο Ταξίδι
Άγιος Μαυρίκιος
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Απλα δεν μπορεις να εχεις 2 και χειραποσκευη και laptop ξεχωριστα. Αν το ενα το βαλεις μεσα στο αλλο εχεις 1. Το laptop βεβαια οταν περασεις απο τον ελεγχο να το 'χεις εξω γιατι ετσι κι αλλιως θα σου ζητησουν να το βγαλεις και να το ανοιξεις...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.474
Likes
9.446
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Απλα δεν μπορεις να εχεις 2 και χειραποσκευη και laptop ξεχωριστα.
όχι. μπορείς να έχεις 2. μην μπερδεύεστε. δηλ. τη bag (σύμφωνα με την KLM) και 1 από τα accessories που περιγράφει.

1 of the following: handbag, briefcase, camera, small laptop, or 1 other item of similar or smaller size.

η Delta το λεει ακομα πιο ξεκάθαρα: