galat
Member
- Μηνύματα
- 851
- Likes
- 2.126
- Επόμενο Ταξίδι
- ...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Το τραίνο που δεν σταματά ποτέ
Μια νέα λαμπρή κινεζική καινοτομία : Ανεβείτε & κατεβείτε από το τραίνο χωρίς το τραίνο να σταματήσει!!!
Δεδομένου ότι υπάρχουν 30 περίπου σταθμοί μεταξύ του Πεκίνου και της Guangzhou, το τραίνο για να σταματήσει και να επιταχύνει πάλι σε κάθε σταθμό σπαταλάει πολύ χρόνο. Με μία ελάχιστη στάση 5 λεπτών ανά σταθμό το τραίνο έχει μία συνολική απώλεια 5 λεπτά Χ 30 σταθμούς = 2.5 ώρες, που προστίθενται στον χρόνο ταξιδιού!
Πώς λειτουργεί :
1. Για εκείνους που επιβιβάζονται στο τραίνο: Οι επιβάτες σε έναν σταθμό επιβιβάζονται επάνω σε μια καμπίνα πολύ προτού να φθάσει ακόμη το τραίνο στο σταθμό. Όταν το τραίνο φθάνει, δεν θα σταματήσει. Επιβραδύνει ακριβώς για να πάρει μαζί του την καμπίνα, που θα κινηθεί με το τραίνο στη στέγή του. Ενώ το τραίνο απομακρύνεται από το σταθμό οι επιβάτες θα επιβιβαστούν στο τραίνο από την καμπίνα που τοποθετείται στην οροφή του. Αφού ξεφορτώσει όλους τους επιβάτες της, η καμπίνα θα κινηθεί προς το πίσω μέρος του τραίνου για να χρησιμοποιηθεί από τους εξερχόμενους επιβάτες που θέλουν να κατέβουν στον επόμενο σταθμό.
2. Για εκείνους που κατεβαίνουν: Όπως είπαμε, αφού ξεφορτώσει όλους τους επιβάτες της, η καμπίνα θα κινηθεί προς το πίσω μέρος του τραίνου έτσι ώστε οι επόμενοι εξερχόμενοι επιβάτες που θέλουν να κατέβουν στον επόμενο σταθμό να επιβιβαστούν στην καμπίνα στο πίσω τμήμα της οροφής του τραίνου. Όταν το τραίνο φθάσει στον επόμενο σταθμό, αποδεσμεύει την καμπίνα και την αφήνει πίσω στο σταθμό. Οι εξερχόμενοι επιβάτες μπορούν να αποβιβασθούν στο σταθμό με την ησυχία τους ενώ το τραίνο έχει φύγει ήδη. Συγχρόνως, το τραίνο θα πάρει τους εισερχόμενους επιβάτες σε μια άλλη καμπίνα στο μπροστινό μέρος της οροφής του τραίνου. Έτσι το τραίνο θα αφήνει πάντα μια καμπίνα στο πίσω τμήμα της στέγης του και θα παίρνει μια νέα καμπίνα στο μπροστινό μέρος της οροφής του τραίνου, σε κάθε σταθμό.
Μια νέα λαμπρή κινεζική καινοτομία : Ανεβείτε & κατεβείτε από το τραίνο χωρίς το τραίνο να σταματήσει!!!
Δεδομένου ότι υπάρχουν 30 περίπου σταθμοί μεταξύ του Πεκίνου και της Guangzhou, το τραίνο για να σταματήσει και να επιταχύνει πάλι σε κάθε σταθμό σπαταλάει πολύ χρόνο. Με μία ελάχιστη στάση 5 λεπτών ανά σταθμό το τραίνο έχει μία συνολική απώλεια 5 λεπτά Χ 30 σταθμούς = 2.5 ώρες, που προστίθενται στον χρόνο ταξιδιού!
Πώς λειτουργεί :
1. Για εκείνους που επιβιβάζονται στο τραίνο: Οι επιβάτες σε έναν σταθμό επιβιβάζονται επάνω σε μια καμπίνα πολύ προτού να φθάσει ακόμη το τραίνο στο σταθμό. Όταν το τραίνο φθάνει, δεν θα σταματήσει. Επιβραδύνει ακριβώς για να πάρει μαζί του την καμπίνα, που θα κινηθεί με το τραίνο στη στέγή του. Ενώ το τραίνο απομακρύνεται από το σταθμό οι επιβάτες θα επιβιβαστούν στο τραίνο από την καμπίνα που τοποθετείται στην οροφή του. Αφού ξεφορτώσει όλους τους επιβάτες της, η καμπίνα θα κινηθεί προς το πίσω μέρος του τραίνου για να χρησιμοποιηθεί από τους εξερχόμενους επιβάτες που θέλουν να κατέβουν στον επόμενο σταθμό.
2. Για εκείνους που κατεβαίνουν: Όπως είπαμε, αφού ξεφορτώσει όλους τους επιβάτες της, η καμπίνα θα κινηθεί προς το πίσω μέρος του τραίνου έτσι ώστε οι επόμενοι εξερχόμενοι επιβάτες που θέλουν να κατέβουν στον επόμενο σταθμό να επιβιβαστούν στην καμπίνα στο πίσω τμήμα της οροφής του τραίνου. Όταν το τραίνο φθάσει στον επόμενο σταθμό, αποδεσμεύει την καμπίνα και την αφήνει πίσω στο σταθμό. Οι εξερχόμενοι επιβάτες μπορούν να αποβιβασθούν στο σταθμό με την ησυχία τους ενώ το τραίνο έχει φύγει ήδη. Συγχρόνως, το τραίνο θα πάρει τους εισερχόμενους επιβάτες σε μια άλλη καμπίνα στο μπροστινό μέρος της οροφής του τραίνου. Έτσι το τραίνο θα αφήνει πάντα μια καμπίνα στο πίσω τμήμα της στέγης του και θα παίρνει μια νέα καμπίνα στο μπροστινό μέρος της οροφής του τραίνου, σε κάθε σταθμό.
Last edited by a moderator: