Traveller
Member
- Μηνύματα
- 3.938
- Likes
- 3.932
Περιεχόμενα
Tο παρακάτω ταξίδι έγινε τον Αύγουστο του 2006... Οι εντυπώσεις γράφτηκαν τότε αλλά οι τιμές πάνω κάτω παραμένουν ίδιες εκτός του αεροπορικού που αγγίζει πλέον τα 1.000 ευρώ... Επίσης τα έργα στο αεροδρόμιο της Doha έχουν τελειώσει οπότε οι ώρες του connection θα περάσουν ποιο ευχάριστα...
Το παρακάτω report είναι αφιερωμένο στην Άννα και στη μικρή κληρονόμο...
Σχεδόν πάντα όταν ανακοινώνω σε γνωστούς και φίλους ένα ταξίδι μου στο εξωτερικό τον Αυγουστο, λαμβάνω την κλισέ απάντηση " μα καλά θα αφήσεις την Ελλάδα καλοκαιριάτικα και τρέχεις στο εξωτερικό;Που θα βρείς καλυτερα από τη Ελλάδα;"
Ναι ρε παιδιά αφήνω την σαφέστατα υπερτιμημένη Ελλάδα γιατί δεν γουστάρω να πάω διακοπές Αυγουστιάτικα στριμωγμένος στις διάφορες Ρομίλντες και Δημητρούλες μαζι με χιλιάδες άλλους ταλαίπωρους συνταξιδιώτες, να καταλύσω σε αμφιβόλου αισθητικής πανάκριβα δωμάτια και να φάω ότι αηδίες μου σερβίρουν τα κατά κανόνα της πλάκας εστιατόρια των Ελληνικών νησιών. Η Ελλάδα μας ασφαλώς και είναι όμορφη χώρα αλλά απέχει πολύ από το να την θεωρώ την ομορφότερη του κόσμου.Τέτοιους αφορισμούς τους αφήνω σε δογματικούς εθνικιστές που το μακρινότερο ταξίδι που έχουν κάνει είναι το πολύ-πολύ μιά φασόν Πράγα 3 μέρες 300euro όλα πληρωμένα.
Θεώρησα απαραίτητη αυτή την εισαγωγή όχι για να δικαιολογήσω το Αυγουστιάτικο φευγιό μου αλλά για να παρακινήσω όσο το δυνατόν περισσότερους να ξεκουνηθούν και να ταξιδέψουν μακρυά από την Ελλάδα έστω και Αυγουστιάτικα.
Αυτό το καλοκαίρι λοιπόν ζήταγα κάτι το μακρινό και ασυνήθιστο και αυτό το κάτι άκουγε στο όνομα Ιαπωνία. Άρχισα να οργανώνω το ταξίδι μου από τις αρχές Ιούνη και τελικά τίναξα την μπάνκα στον αέρα!!
ATH-KIX μέσω DOH 756 euro με φόρους !!
Για τους γνώστες Qatar Airways μας έσωσες!! Το κλου βέβαια ήταν όταν πληροφορήθηκα ότι η QR συνεργάζεται με την Lufthansa και τα μίλια θα προστεθούν στο λογαριασμό μου... Μιλάμε για 14.000 περίπου μίλια!!
Η προετοιμασία επίπονη αλλά μαγική. Rail passes, ξενοδοχεία, αξιοθέατα, εστιατόρια όλα έπρεπε να προετοιμαστούν και να κλειστούν. Το internet πήρε φωτιά αλλά το αποτέλεσμα υπέροχο. 9 βράδια 10 ημέρες μοιρασμένα σε Kyoto, Hiroshima, Takayama, Fuji, Tokyo!!
Ας αρχίσουμε όμως με τα πρώτα ενδιαφέροντα.
12 ΑUG QR 473 ATH-DOH 15:15 - 19:20
To αεροδρόμιο παραμονές της Παναγίας στα φόρτε του! Πατείς με πατώσε!!
Η ουρά της QR τεράστια και η ερώτηση μου στην κοπέλα του check in αν η πτήση είναι γεμάτη βλακώδης!! Το 320 της QR ήταν full!! Mέχρι και η bussines ήταν γεμάτη. Το 320 ήταν σε άριστη κατάσταση και αν και λίγο στριμωγμένοι αφεθήκαμε στα χέρια των εξωτικών αεροσυνοδών-καλλονών και δεν το μετανιώσαμε.Ήταν όλες κούκλες!! Ιδιαίτερα μία από την Κένυα ήταν όλα τα λεφτά. Εδώ πρέπει να σημειώσω ότι η QR υπεριφανεύεται ότι τα πληρώματα της απαρτίζονται από 60 χώρες, πράγμα που μάλλον είναι αλήθεια μια που στην πτήση μας από ΑΤΗ-DOH και στην επιστροφή είχαμε και Ελληνίδα αεροσυνοδό. Τέλεια απογείωση χωρίς καμία καθυστέρηση και σχεδόν αμέσως καραμέλες, ποτά και μοίρασμα menu για να δούμε τι θα φάμε. Είχα να το ζήσω από την ΕMIRATES και πραγματικά το χάρηκα. Είχαμε λοιπόν να διαλέξουμε ανάμεσα σε κοτόπουλο ή βοδινό και φρουτοσαλάτα ή γλυκό. Εμένα με κέρδισε το κοτόπουλο και το γλυκάκι και πραγματικά τηρουμένων των αναλογιών το φαγητό ήταν περίφημο!!
Η πτήση πέρασε ευχάριστα πότε παρακολουθώντας το εργάκι που προέβαλε η οθόνη και πότε χαζεύοντας το χαμόγελο της Κενυάτισας αεροσυνοδού-καλλονής.
Η άφιξη μας ακριβώς στην ώρα μας 19:20. H αρχική σκέψη μας ήταν μια που είχαμε +3 ώρες κενό μεταξύ των πτήσεων (22:40 η αναχώρηση για KIX) να πάρουμε ένα taxi και να πάρουμε μια γεύση της Doha. Η σκέψη όμως έμεινε σκέψη βγαίνοντας από το αεροπλάνο για να μπούμε στο λεωφορειάκι που θα μας μετέφερε στο terminal της Doha. Χωρίς υπερβολή η θερμοκρασία ήταν 45 βαθμούς στις 7:30 το βράδυ, οπότε καθήσαμε στα αυγά μας και η μικρή έστω βόλτα στην πόλη ακυρώθηκε πάραυτα...
Περίμενα να δω ένα αεροδρόμιο προδιαγραφών DUBAI ή KUL αλλά συνάντησα ένα αεροδρόμιο λίγο καλύτερο από το Ελληνικό. Τα χάλια μας τα μαύρα. 'Ενας διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης, χωρίς φυσούνες και με ένα transit μετριότατο και ένα freeshop χωρίς τίποτε το αξιόλογο. Απογοήτευση.Για να είμαι δίκαιος όμως, πρέπει να συμπληρώσω ότι γίνονται εργασίες επέκτασης του αεροδρομίου και δημιουργίας δεύτερου αεροδιαδρόμου. Στόχος τους είναι να χτυπήσουν το Dubai σαν hub πράγμα που είναι αρκετά δύσκολο μια που το Dubai είναι ήδη αρκετά μπροστά σε υποδομές και σε τουρισμό. Το μέλλον θα δείξει αλλά προς το παρόν τίποτε το ιδιαίτερο εκτός βέβαια από την ίδια την εταιρία που έχει σύγχρονο στόλο και πολλούς ενδιαφέροντες προορισμούς.
Οι 3 ώρες που περιμέναμε στο transit του αεροδρομίου ήταν δραματικές. Όπως πρωείπα το free shop δεν ήταν τίποτε το σπουδαίο σε ένα τεταρτάκι άνετα το γύριζες, (οι τιμές παραδόξως ήταν τσιμπημένες) κι έτσι καθήσαμε στις ολοκαίνουργιες αίθουσες του transit και περιμέναμε. Το aircondition όμως ήταν στο full και έτσι σε λίγο αρχίσαμε να τρέμουμε από το κρύο... 3 ατέλειωτες ώρες, γίναμε Εσκιμώοι!! Τέλος πάντων η μεγάλη ώρα έφτασε και
12 Αug QR 820 DOH - KIX 22:40 - 14:45 +
Η επιβίβαση μας έγινε γρήγορα μέσω λεωφορείου (φυσούνες γιόκ) και εν μέσω αφόρητης ζέστης. Φανταστείτε από τον παγωμένο αέρα του aircondition στην λάβα των 38 βαθμών της Doha δέκα η ώρα το βράδυ.
Το αεροπλάνο μας ένα Α330-200 ήταν σε άριστη κατάσταση.Βαμμένο στα χρώματα της Qatar Airways μας περίμενε να μας ταξιδέψει στην μακρινή Οsaka.Διευκρινίζω ότι ήταν βαμμένο στα επίσημα χρώματα της εταιρίας γιατί 3-4 διπλανά μας Α330 ήταν έξυπνα βαμμένα στα χρώματα των πανασιατικών αγώνων που θα γίνουν στο Qatar τον επόμενο Δεκέμβρη.
Ηταν η δεύτερη φορά που ταξίδευα με Α330. Η πρώτη ήταν 1 1/2 χρόνο πριν στο ταξίδι μου από MAD-SJO όταν είχα μπεί στο Α330 της Αir Madrid, ένα Α330 σκέτο πρόβλημα μια που πάθαινε βλάβη σε όποιο αεροδρόμιο προσγειωνόταν. Η σύγκριση βέβαια μεταξύ των 2 αεροσκαφών αποτελεί ύβρη. Το της Αir Madrid παλιό με χάλια service ενώ αυτό της Qatar το απόλυτο αεροπλάνο.Σκέτη χλίδα!! Εκτός των κλασσικών, τεράστιος χώρος να απλώσεις τα πόδια σου, ανετότατα καθίσματα και πεντακάθαρο, είχε πρoσωπικές οθόνες , joystick για τον χειρισμό της οθόνης ,set προσωπικής υγεινής (κάλτσες, μάσκα ύπνου, οδοντόπαστα-οδοντόβουρτσα, οτοασπίδες)επιλογή μεταξύ 3 παρακαλώ γεύματων (2 ευρωπαικά, 1 γιαπωνέζικο) και σαν bonus τις ωραιότατες αεροσυνοδούς, δηλαδή ένα ταξίδι ποιήμα. Η αλήθεια ήταν ότι είχαμε μια 15λεπτη καθυστέρηση αλλά αυτό δεν χάλασε διόλου το κέφι μας.
Δοκίμασα το γιαπωνέζικο menu και αργότερα ο αθεόφοβος ζήτησα κι ένα ευρωπαϊκό σαν συμπλήρωμα, που με χαρά μου το προσέφερε η ευγενέστατη αεροσυνοδός μου. Πραγματικά σκασμένος ήπια ήσυχα-ήσυχα και το ουισκάκι μου και αφέθηκα στην αγκαλιά του Μορφέα. Η πτήση ήταν περίπου 10 ώρες. Κοιμήθηκα 4 περίπου ωρίτσες , μετά χάζεψα το Mission imposible 3 στην προσωπική μου οθόνη έπαιξα TETRIS και κατέληξα να ακούω μουσική από την προσωπική μου λίστα, λίστα που δημιούργησα μόνος μου από τις πραγματικά άπειρες συλλογές διάφορων μουσικών ειδών του αεροσκάφους. Το Α330 δεν ήταν ασφυκτικά γεμάτο όπως το 320 που μας πήγε από την ΑΤΗ στην DOH αλλά ήταν κατά τα 3/4 περίπου γεμάτο γεγονός που με βοήθησε να έχω την διπλανή μου θέση άδεια.Μου έκανε εντύπωση ότι οι τουαλέτες του ήταν πεντακάθαρες γιατί κάθε περίπου 2 ώρες οι αεροσυνοδοί τις καθάριζαν!!
Ήταν πραγματικά το καλύτερο ταξίδι που έκανα στη ζωή μου, ταξίδι 10 ωρών που όμως δεν κουράστηκα και δεν έπληξα στιγμή. Πραγματικά αναρωτιέμαι τι θα προσφέρουν στην Bussines. Σίγουρα θα είναι ένα ταξίδι εμπειρία...
Υποθέτω ότι εύκολα θα καλύψαμε την 15λεπτη καθυστέρηση μας μια που ακριβώς στην ώρα μας φτάσαμε πάνω απο το περίφημο KANSAI AIRPORT το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της ΟSAKA που εξυπηρετεί ακόμα το KOBE και το KYOTO. Αυτές οι 2 πόλεις είναι σε απόσταση βολής από την ΟSAKA δηλ. λιγότερο από μια ώρα. Για όσους δεν γνωρίζουν το αεροδρόμιο είναι χτισμένο πάνω σε τεχνητό νησί που συνδέετε με την στεριά με μια εντυπωσιακή γέφυρα που εξυπηρετεί αυτοκίνητα και σιδηρόδρομο. Η προσέγγιση στον διάδρομο προσγειώσεως είναι πραγματικά εντυπωσιακότατη,νομίζεις ότι θα προσγειωθείς στην θάλασσα.
Πλήθος αεροπλάνων της JAL και της ANA ήταν παρκαρισμένα στο χαόδες parking του αεροδρομίου. Κοντά σε αυτά 2-3 767 αμερικάνικων εταιριών (Continental, American Airlines) και ένα 777 της Singapore. Το κυρίως κτίριο του αεροδρομίου αν και επιβλητικό, πεντακάθαρο και αρχιτεκτονικά υπέροχο υπολοίπεται του αεροδρομίο της SIN ή της KUL π.χ. Περάσαμε εύκολα τον έλεγχο διαβατηρίων όπου υποστήκαμε μια μίνι ανάκριση από μια συμπαθητική Γιαπωνεζα του στυλ που θα πάτε, που θα μείνετε, τι θα φάτε, σας αρέσουν οι ξανθιές, έχετε εισιτήρια για επιστροφή στην πατρίδα σας. Πήραμε το απαραίτητο εσωτερικό τρένο του αεροδρομίου μια και προσγειωθήκαμε σε απομακρισμένο terminal και οι βαλίτσες μας ω του θαύματος μας περίμεναν στην παραλαβή!! Ωραίος τόπος σκέφτηκα, διαβαίνοντας την πόρτα του αεροδρομίου πηγαίνοντας προς τον διπλανό τερματικό σταθμό του τρένου όπου σε 45 λεπτά θα με πήγαινε στο υπέροχο Kyoto!!
Το παρακάτω report είναι αφιερωμένο στην Άννα και στη μικρή κληρονόμο...
Σχεδόν πάντα όταν ανακοινώνω σε γνωστούς και φίλους ένα ταξίδι μου στο εξωτερικό τον Αυγουστο, λαμβάνω την κλισέ απάντηση " μα καλά θα αφήσεις την Ελλάδα καλοκαιριάτικα και τρέχεις στο εξωτερικό;Που θα βρείς καλυτερα από τη Ελλάδα;"
Ναι ρε παιδιά αφήνω την σαφέστατα υπερτιμημένη Ελλάδα γιατί δεν γουστάρω να πάω διακοπές Αυγουστιάτικα στριμωγμένος στις διάφορες Ρομίλντες και Δημητρούλες μαζι με χιλιάδες άλλους ταλαίπωρους συνταξιδιώτες, να καταλύσω σε αμφιβόλου αισθητικής πανάκριβα δωμάτια και να φάω ότι αηδίες μου σερβίρουν τα κατά κανόνα της πλάκας εστιατόρια των Ελληνικών νησιών. Η Ελλάδα μας ασφαλώς και είναι όμορφη χώρα αλλά απέχει πολύ από το να την θεωρώ την ομορφότερη του κόσμου.Τέτοιους αφορισμούς τους αφήνω σε δογματικούς εθνικιστές που το μακρινότερο ταξίδι που έχουν κάνει είναι το πολύ-πολύ μιά φασόν Πράγα 3 μέρες 300euro όλα πληρωμένα.
Θεώρησα απαραίτητη αυτή την εισαγωγή όχι για να δικαιολογήσω το Αυγουστιάτικο φευγιό μου αλλά για να παρακινήσω όσο το δυνατόν περισσότερους να ξεκουνηθούν και να ταξιδέψουν μακρυά από την Ελλάδα έστω και Αυγουστιάτικα.
Αυτό το καλοκαίρι λοιπόν ζήταγα κάτι το μακρινό και ασυνήθιστο και αυτό το κάτι άκουγε στο όνομα Ιαπωνία. Άρχισα να οργανώνω το ταξίδι μου από τις αρχές Ιούνη και τελικά τίναξα την μπάνκα στον αέρα!!
ATH-KIX μέσω DOH 756 euro με φόρους !!
Για τους γνώστες Qatar Airways μας έσωσες!! Το κλου βέβαια ήταν όταν πληροφορήθηκα ότι η QR συνεργάζεται με την Lufthansa και τα μίλια θα προστεθούν στο λογαριασμό μου... Μιλάμε για 14.000 περίπου μίλια!!
Η προετοιμασία επίπονη αλλά μαγική. Rail passes, ξενοδοχεία, αξιοθέατα, εστιατόρια όλα έπρεπε να προετοιμαστούν και να κλειστούν. Το internet πήρε φωτιά αλλά το αποτέλεσμα υπέροχο. 9 βράδια 10 ημέρες μοιρασμένα σε Kyoto, Hiroshima, Takayama, Fuji, Tokyo!!
Ας αρχίσουμε όμως με τα πρώτα ενδιαφέροντα.
12 ΑUG QR 473 ATH-DOH 15:15 - 19:20
To αεροδρόμιο παραμονές της Παναγίας στα φόρτε του! Πατείς με πατώσε!!
Η ουρά της QR τεράστια και η ερώτηση μου στην κοπέλα του check in αν η πτήση είναι γεμάτη βλακώδης!! Το 320 της QR ήταν full!! Mέχρι και η bussines ήταν γεμάτη. Το 320 ήταν σε άριστη κατάσταση και αν και λίγο στριμωγμένοι αφεθήκαμε στα χέρια των εξωτικών αεροσυνοδών-καλλονών και δεν το μετανιώσαμε.Ήταν όλες κούκλες!! Ιδιαίτερα μία από την Κένυα ήταν όλα τα λεφτά. Εδώ πρέπει να σημειώσω ότι η QR υπεριφανεύεται ότι τα πληρώματα της απαρτίζονται από 60 χώρες, πράγμα που μάλλον είναι αλήθεια μια που στην πτήση μας από ΑΤΗ-DOH και στην επιστροφή είχαμε και Ελληνίδα αεροσυνοδό. Τέλεια απογείωση χωρίς καμία καθυστέρηση και σχεδόν αμέσως καραμέλες, ποτά και μοίρασμα menu για να δούμε τι θα φάμε. Είχα να το ζήσω από την ΕMIRATES και πραγματικά το χάρηκα. Είχαμε λοιπόν να διαλέξουμε ανάμεσα σε κοτόπουλο ή βοδινό και φρουτοσαλάτα ή γλυκό. Εμένα με κέρδισε το κοτόπουλο και το γλυκάκι και πραγματικά τηρουμένων των αναλογιών το φαγητό ήταν περίφημο!!
Η πτήση πέρασε ευχάριστα πότε παρακολουθώντας το εργάκι που προέβαλε η οθόνη και πότε χαζεύοντας το χαμόγελο της Κενυάτισας αεροσυνοδού-καλλονής.
Η άφιξη μας ακριβώς στην ώρα μας 19:20. H αρχική σκέψη μας ήταν μια που είχαμε +3 ώρες κενό μεταξύ των πτήσεων (22:40 η αναχώρηση για KIX) να πάρουμε ένα taxi και να πάρουμε μια γεύση της Doha. Η σκέψη όμως έμεινε σκέψη βγαίνοντας από το αεροπλάνο για να μπούμε στο λεωφορειάκι που θα μας μετέφερε στο terminal της Doha. Χωρίς υπερβολή η θερμοκρασία ήταν 45 βαθμούς στις 7:30 το βράδυ, οπότε καθήσαμε στα αυγά μας και η μικρή έστω βόλτα στην πόλη ακυρώθηκε πάραυτα...
Περίμενα να δω ένα αεροδρόμιο προδιαγραφών DUBAI ή KUL αλλά συνάντησα ένα αεροδρόμιο λίγο καλύτερο από το Ελληνικό. Τα χάλια μας τα μαύρα. 'Ενας διάδρομος προσγείωσης-απογείωσης, χωρίς φυσούνες και με ένα transit μετριότατο και ένα freeshop χωρίς τίποτε το αξιόλογο. Απογοήτευση.Για να είμαι δίκαιος όμως, πρέπει να συμπληρώσω ότι γίνονται εργασίες επέκτασης του αεροδρομίου και δημιουργίας δεύτερου αεροδιαδρόμου. Στόχος τους είναι να χτυπήσουν το Dubai σαν hub πράγμα που είναι αρκετά δύσκολο μια που το Dubai είναι ήδη αρκετά μπροστά σε υποδομές και σε τουρισμό. Το μέλλον θα δείξει αλλά προς το παρόν τίποτε το ιδιαίτερο εκτός βέβαια από την ίδια την εταιρία που έχει σύγχρονο στόλο και πολλούς ενδιαφέροντες προορισμούς.
Οι 3 ώρες που περιμέναμε στο transit του αεροδρομίου ήταν δραματικές. Όπως πρωείπα το free shop δεν ήταν τίποτε το σπουδαίο σε ένα τεταρτάκι άνετα το γύριζες, (οι τιμές παραδόξως ήταν τσιμπημένες) κι έτσι καθήσαμε στις ολοκαίνουργιες αίθουσες του transit και περιμέναμε. Το aircondition όμως ήταν στο full και έτσι σε λίγο αρχίσαμε να τρέμουμε από το κρύο... 3 ατέλειωτες ώρες, γίναμε Εσκιμώοι!! Τέλος πάντων η μεγάλη ώρα έφτασε και
12 Αug QR 820 DOH - KIX 22:40 - 14:45 +
Η επιβίβαση μας έγινε γρήγορα μέσω λεωφορείου (φυσούνες γιόκ) και εν μέσω αφόρητης ζέστης. Φανταστείτε από τον παγωμένο αέρα του aircondition στην λάβα των 38 βαθμών της Doha δέκα η ώρα το βράδυ.
Το αεροπλάνο μας ένα Α330-200 ήταν σε άριστη κατάσταση.Βαμμένο στα χρώματα της Qatar Airways μας περίμενε να μας ταξιδέψει στην μακρινή Οsaka.Διευκρινίζω ότι ήταν βαμμένο στα επίσημα χρώματα της εταιρίας γιατί 3-4 διπλανά μας Α330 ήταν έξυπνα βαμμένα στα χρώματα των πανασιατικών αγώνων που θα γίνουν στο Qatar τον επόμενο Δεκέμβρη.
Ηταν η δεύτερη φορά που ταξίδευα με Α330. Η πρώτη ήταν 1 1/2 χρόνο πριν στο ταξίδι μου από MAD-SJO όταν είχα μπεί στο Α330 της Αir Madrid, ένα Α330 σκέτο πρόβλημα μια που πάθαινε βλάβη σε όποιο αεροδρόμιο προσγειωνόταν. Η σύγκριση βέβαια μεταξύ των 2 αεροσκαφών αποτελεί ύβρη. Το της Αir Madrid παλιό με χάλια service ενώ αυτό της Qatar το απόλυτο αεροπλάνο.Σκέτη χλίδα!! Εκτός των κλασσικών, τεράστιος χώρος να απλώσεις τα πόδια σου, ανετότατα καθίσματα και πεντακάθαρο, είχε πρoσωπικές οθόνες , joystick για τον χειρισμό της οθόνης ,set προσωπικής υγεινής (κάλτσες, μάσκα ύπνου, οδοντόπαστα-οδοντόβουρτσα, οτοασπίδες)επιλογή μεταξύ 3 παρακαλώ γεύματων (2 ευρωπαικά, 1 γιαπωνέζικο) και σαν bonus τις ωραιότατες αεροσυνοδούς, δηλαδή ένα ταξίδι ποιήμα. Η αλήθεια ήταν ότι είχαμε μια 15λεπτη καθυστέρηση αλλά αυτό δεν χάλασε διόλου το κέφι μας.
Δοκίμασα το γιαπωνέζικο menu και αργότερα ο αθεόφοβος ζήτησα κι ένα ευρωπαϊκό σαν συμπλήρωμα, που με χαρά μου το προσέφερε η ευγενέστατη αεροσυνοδός μου. Πραγματικά σκασμένος ήπια ήσυχα-ήσυχα και το ουισκάκι μου και αφέθηκα στην αγκαλιά του Μορφέα. Η πτήση ήταν περίπου 10 ώρες. Κοιμήθηκα 4 περίπου ωρίτσες , μετά χάζεψα το Mission imposible 3 στην προσωπική μου οθόνη έπαιξα TETRIS και κατέληξα να ακούω μουσική από την προσωπική μου λίστα, λίστα που δημιούργησα μόνος μου από τις πραγματικά άπειρες συλλογές διάφορων μουσικών ειδών του αεροσκάφους. Το Α330 δεν ήταν ασφυκτικά γεμάτο όπως το 320 που μας πήγε από την ΑΤΗ στην DOH αλλά ήταν κατά τα 3/4 περίπου γεμάτο γεγονός που με βοήθησε να έχω την διπλανή μου θέση άδεια.Μου έκανε εντύπωση ότι οι τουαλέτες του ήταν πεντακάθαρες γιατί κάθε περίπου 2 ώρες οι αεροσυνοδοί τις καθάριζαν!!
Ήταν πραγματικά το καλύτερο ταξίδι που έκανα στη ζωή μου, ταξίδι 10 ωρών που όμως δεν κουράστηκα και δεν έπληξα στιγμή. Πραγματικά αναρωτιέμαι τι θα προσφέρουν στην Bussines. Σίγουρα θα είναι ένα ταξίδι εμπειρία...
Υποθέτω ότι εύκολα θα καλύψαμε την 15λεπτη καθυστέρηση μας μια που ακριβώς στην ώρα μας φτάσαμε πάνω απο το περίφημο KANSAI AIRPORT το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της ΟSAKA που εξυπηρετεί ακόμα το KOBE και το KYOTO. Αυτές οι 2 πόλεις είναι σε απόσταση βολής από την ΟSAKA δηλ. λιγότερο από μια ώρα. Για όσους δεν γνωρίζουν το αεροδρόμιο είναι χτισμένο πάνω σε τεχνητό νησί που συνδέετε με την στεριά με μια εντυπωσιακή γέφυρα που εξυπηρετεί αυτοκίνητα και σιδηρόδρομο. Η προσέγγιση στον διάδρομο προσγειώσεως είναι πραγματικά εντυπωσιακότατη,νομίζεις ότι θα προσγειωθείς στην θάλασσα.
Πλήθος αεροπλάνων της JAL και της ANA ήταν παρκαρισμένα στο χαόδες parking του αεροδρομίου. Κοντά σε αυτά 2-3 767 αμερικάνικων εταιριών (Continental, American Airlines) και ένα 777 της Singapore. Το κυρίως κτίριο του αεροδρομίου αν και επιβλητικό, πεντακάθαρο και αρχιτεκτονικά υπέροχο υπολοίπεται του αεροδρομίο της SIN ή της KUL π.χ. Περάσαμε εύκολα τον έλεγχο διαβατηρίων όπου υποστήκαμε μια μίνι ανάκριση από μια συμπαθητική Γιαπωνεζα του στυλ που θα πάτε, που θα μείνετε, τι θα φάτε, σας αρέσουν οι ξανθιές, έχετε εισιτήρια για επιστροφή στην πατρίδα σας. Πήραμε το απαραίτητο εσωτερικό τρένο του αεροδρομίου μια και προσγειωθήκαμε σε απομακρισμένο terminal και οι βαλίτσες μας ω του θαύματος μας περίμεναν στην παραλαβή!! Ωραίος τόπος σκέφτηκα, διαβαίνοντας την πόρτα του αεροδρομίου πηγαίνοντας προς τον διπλανό τερματικό σταθμό του τρένου όπου σε 45 λεπτά θα με πήγαινε στο υπέροχο Kyoto!!
Attachments
-
74,2 KB Προβολές: 229