gelf
Member
- Μηνύματα
- 659
- Likes
- 12.789
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΑΔΡΙΤΗ
1.ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Το καλοκαίρι του 2013 στα πλαίσια της χαλάρωσης από τη δουλειά – ψάχνοντας για πιθανούς ταξιδιωτικούς προορισμούς για τις αρχές του επόμενου έτους (2014) - έκλεισα αεροπορικά εισιτήρια με την AEGEAN για Μαδρίτη με 110 ευρώ κατ άτομο (αναχώρηση 14/02 επιστροφή 21/02). Κάθε χρόνο προγραμματίζω ένα ταξίδι στο πρώτο δίμηνο του έτους, ώστε να «πάει» καλά (τουλάχιστον ταξιδιωτικά) η χρονιά. Στο μεσοδιάστημα συνέβησαν πολλά δυσάρεστα γεγονότα τα οποία ξεπεράστηκαν έτσι ώστε αρχές Φεβρουαρίου του 2014 ήμουν στην ευχάριστη θέση να κλείσω μέσω Booking ξενοδοχείο - και συγκεκριμένα το Eurostars plaza Mayor (DrCortezo 10) με τιμή περίπου 100 ευρώ το 2κλινο ανά ημέρα με πρωινό. Παράλληλα την περίοδο κατά την οποία δεν ήμουν μάχιμος από εργασιακής πλευράς ασχολήθηκα με μαθήματα (άνευ διδασκάλου) ισπανικών – κανά 10ήμερο με τη βοήθεια των οποίων κατάφερα να συννενοηθώ σε καλό βαθμό κατά το 8ήμερο στη Μαδρίτη). Κατόπιν των παραπάνω το βράδυ της 13-02-2014 προετοίμασα τις αποσκευές μου. Επίσης το βράδυ της 13-02-2014 μετά τις 23.30 έκλεισα και θέση parking στο αεροδρόμιο (από 55 ευρώ κόστισε 44 ευρώ).
2, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14-02-2014
Την Παρασκευή 14-02-2014, μετά από ένα πρωινό ξύπνημα ξεκινήσαμε ώρα 05.15 και με τη βοήθεια του φεγγαριού (σχεδόν ολόγιομο) φτάσαμε 07.15 στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Μετά από 4 σχεδόν ώρες πτήσης φτάσαμε στο αεροδρόμιο Barajas της Μαδρίτης. Για να μη χάσω χρόνο στη μεταφορά παίρνω ταξί από το αεροδρόμιο για το ξενοδοχείο (στάνταρ τιμή 30 ευρώ). Φθάνουμε άμεσα στο ξενοδοχείο (πριν από 13.30) και μετά την εγκατάσταση στο δωμάτιο και κατηφορίζουμε προς την plaza Tirso de Molina, (30 μέτρα από το ξενοδοχείο), αφιερωμένη στον ομώνυμο θεατρικό συγγραφέα (στην πλατεία δέσποζε το άγαλμα του) όπου είναι και τα γραφεία του CNT (Confederation National del Trabajo – Εθνική Συνομοσπονδία Εργατών – αναρχοσυνδικαλιστών εξ ου και η ερυθρόμαυρη ταμπέλα).
Απέναντι των γραφείων όμως ήταν το LIDL, με πινακίδα η οποία ανέφερε ότι θα λειτουργεί και Κυριακές 10.00-18,00 (ήττα του συνδικαλιστικού κινήματος μέσα στην έδρα του).
Αφού ψωνίσαμε τα απαραίτητα (νερά κλπ) προχωρήσαμε βόρεια προς την plaza Jacinto Benavente (ισπανός δραματουργός του 20ου αιώνα, 1866-1954, βραβείο NOBEL λογοτεχνίας 1922). Η πλατεία αυτή όπως και πολλές άλλες στη Μαδρίτη έχει δημιουργηθεί από υπογειοποίηση οδικών αρτηριών.
Στη συνέχεια αυτής της πλατείας είναι η plaza del Angel, όπου και το συνιστώμενο για τους λάτρεις της Jazz (όπως εγώ) bar café Central (plaza del Angel 10) – η πρώτη στάση για να ξεδιψάσεις με ακούσματα Jazz και υπέροχο malt whisky (Cardhu).
Επίσης στη συνέχεια αυτής (plaza del Angel) είναι η plaza de Santa Ana η οποία πήρε το όνομά της από την ομώνυμη Μονή που κατεδαφίστηκε για να δημιουργηθεί η πλατεία. Η πλατεία εκτός από δημοφιλής τόπος συγκέντρωσης – διασκέδασης είναι και θεατρικό μνημείο αφού στη μία άκρη της βρίσκεται το άγαλμα του Λόρκα το οποίο τοποθετήθηκε το 1998 (100 χρόνια από τη γέννησή του), ενώ στην άλλη άκρη της και απέναντι από το Τεάτρο Εσπανιόλ βρίσκεται το άγαλμα του κορυφαίου θεατρικού συγγραφέα της Ισπανίας Πέδρο Καλντερόν (έχει δημιουργήσει ένα από τα κορυφαία θεατρικά έργα όλων των εποχών - η ζωή είναι ένα όνειρο).
Μετά από βόλτες στην περιοχή καταλήγουμε στην Plaza de la puerta del Sol (Πύλη του ήλιου - τέσσερα τετράγωνα ΒΔ της plaza de Santa Ana), πολυσύχναστη πλατεία σε σχήμα ημισελήνου από όπου (σημείο 0) μετρώνται όλες οι αποστάσεις της Ισπανίας. Η νότια πλευρά της πλατείας καταλαμβάνεται από ένα μεγαλοπρεπές κόκκινο κτίριο (δημαρχείο) του Δήμου της Μαδρίτης, όπου υπό το καθεστώς του Φράνκο στο υπόγειο του κτιρίου αυτού, διαπράχθηκαν εγκλήματα κατά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Στο ανατολικό άκρο της πλατείας υπάρχει ένα άγαλμα μιας αρκούδας η οποία τεντώνεται να φθάσει τον καρπό μιας φραουλιάς, άγαλμα το οποίο είναι και το σύμβολο της Μαδρίτης.
Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς την plaza Mayor μια θαυμάσια – συμμετρική - πλατεία με θεατρική ατμόσφαιρα. Στο κέντρο της πλατείας υπάρχει το άγαλμα του Φίλιππου Γ, ο οποίος διέταξε την κατασκευή της πλατείας. Η πλατεία διαθέτει μπαλκόνια, πυργίσκους, φεγγίτες, στοές ενώ το πιο εντυπωσιακό τμήμα με τοιχογραφίες είναι η casa de la panaderia (συντεχνία των αρτοποιών). Στην πλατεία αυτή συνέβησαν κατά το παρελθόν πολλά όπως ταυρομαχίες, εκτελέσεις και κυρίως δίκες από την ιερά εξέταση.
Αφού μείναμε έκθαμβοι από τη θεατρική γοητεία της πλατείας, κατεβήκαμε τα σκαλιά προς την calle Toledo και στη συνέχεια καταλήξαμε στην calle Cuchilleros (οδός Μαχαιροποιών), όπου και σταματήσαμε στο café Kee.
Το μπαράκι αυτό είχε κλασσική jazz μουσική, ενώ η τηλεόραση έδειχνε - αθόρυβα - τον αγώνα της προηγούμενης ημέρας του Παναθηναικού στο μπάσκετ για την ευρωλίγκα με τη Μάλαγα. Η πρώτη μου διαπίστωση πίνοντας τα πρώτα μας ποτά ήταν ότι το κοστολόγιο για ποτό στη Μαδρίτη ήταν πολύ χαμηλότερο της Ελλάδας σε ποτά παραγόμενα στην Ισπανία (κρασί από 1-3 ευρώ το ποτήρι - ακόμη και σε τουριστικές περιοχές, ενώ τα εισαγόμενα – ουίσκι κλπ ήταν σε τιμές αντίστοιχες με τις Ελληνικές).
Μετά την ξεκούραση, εμπέδωση των πρώτων εικόνων, χαλάρωση, αποχωρήσαμε (με θλίψη) από το μπαράκι café Kee, συνεχίσαμε βόρεια και καταλήξαμε στην αγορά San Miguel. Εκεί σταματήσαμε σε ένα παράρτημα της αγοράς - από Γαλικία όπου φάγαμε υπέροχα θαλασσινά (gampas – γαρίδες, calamares κλπ). Μου έκανε μεγάλη εντύπωση, ότι αν και η αγορά San Miguel, λόγω της γειτνίασης της με την plaza Mayor, είναι τουριστική περιοχή, οι άνθρωποι αποδείχθηκαν ιδιαίτερα θερμοί, αφού άμεσα μας κέρασαν το δεύτερο ποτήρι κρασί.
Στη συνέχεια και αφού είμαστε χορτάτοι από τα ψαρικά αλλά και μετά από
ένα υπέροχο παγωτό στην αγορά San Miguel, περάσαμε πάλι λίγο από την plaza Mayor
και μετά κατευθυνθήκαμε βόρεια προς την οδό Gran Via.
Αφού περπατήσαμε σε ενδιαφέροντες πεζόδρομους (βλ παρακάτω φωτογραφία με εργαστήρια συντήρησης μουσικών οργάνων),
καταλήξαμε στην plaza Callao. Η πλατεία αυτή έχει στην περιοχή της τις πολλές κινηματογραφικές αίθουσες (το 20% περίπου των αιθουσών της Μαδρίτης), όμως εντυπωσιακό ήταν το θέαμα των πολλών εξωτερικών οθονών οι οποίες δημιουργούσαν ένα κορυφαίο σκηνικό..
Κουρασμένοι σταματήσαμε για μια μπύρα σε πεζόδρομο – πάροδο του πεζοδρόμου της calle Preciados. Έτσι για πρώτη φορά στη Μαδρίτη ήπιαμε τη μαδριλένικη μπύρα Mahon, για την οποία αν και δεν είχα ακούσει θετικές κριτικές, δεν απογοητεύτηκα (παρ όλο που είμαι φαν της τσέχικης μπύρας από δεξαμενή όπως τη βρίσκεις στην Τσεχία – Krusovice, Budweiser, Pilsner Urquell ή της βαυαρικής Weissbier – δηλαδή Paulaner, Franziskaner, Erdingerκλπ).
Μετά τις ανάσες που πήραμε, κατευθυνθήκαμε στην Gran Via, όπου φωτογραφίζαμε τα φωτισμένα κτίρια. Εντύπωση μου έκανε το κτίριο της Telephonika, το οποίο θύμιζε κτίριο του Μανχάταν, ένα από τα τελευταία οχυρά των δημοκρατικών κατά τον εμφύλιο πόλεμο.
Στη (οξεία) γωνία GranVia και calle de Alcala είναι το κτίριο Metropolis (γαλλικής έμπνευσης) – από τα σύμβολα της Μαδρίτης – φωτισμένο υπέροχα, όπου και κίνητρο για μερικές από τις ωραιότερες φωτογραφίες του ταξιδιού. Προχωρήσαμε έως την plaza de Cibeles με με το άγαλμα της Κυβέλης στο κέντρο του κυκλικού κόμβου – πλατείας, φωτογραφήσαμε εκτός από το άγαλμα αυτό το Μέγαρο Επικοινωνιών το κατά τη γνώμη μου ωραιότερο κτίριο της Μαδρίτης – (φωτισμένο έντεχνα), ενώ επίσης φωτογραφίσαμε – μετά από λίγο περπάτημα - και την πύλη Alcala, άλλο ένα σύμβολο της Μαδρίτης - (και επίσης φωτισμένο έντεχνα).
Ύστερα από αυτή τη γεμάτη μέρα και ενώ η ώρα είχε φθάσει σχεδόν 22.30 αρχίσαμε να οδεύουμε προς το ξενοδοχείο, για ξεκούραση με δεδομένο ότι είχαμε ξυπνήσει 04.00 το πρωί ώστε να φύγουμε προς αεροδρόμιο Ελ Βενιζέλος 05.15 το πρωί. ¨Όμως στο δρόμο προς το ξενοδοχείο (calle de la cruz) συναντήσαμε το museo del vino, όπου σταματήσαμε κατ αρχήν για κρασί και στη συνέχεια για μοσχαρίσιο (ternero) φιλέτο. Μετά το πολύ καλό φαί και το κρασί προέλευσης Rioha καταλήξαμε στο ξενοδοχείο γύρω στα μεσάνυχτα για ξεκούραση..
Από το ξενοδοχείο ξεκινήσαμε ώρα 01.00 για τη νυχτερινή βόλτα μας. Εντύπωση μας έκανε το γεγονός ότι ο κόσμος έβγαινε από τα θέατρα, ενώ παράλληλα νέοι άνθρωποι περίμεναν !!! σε ουρές για είσοδο σε clubs (clubs τα οποία προσομοιάζουν με disco της 10ετίας του 1980). Είχε αρχίσει να βρέχει, ο κόσμος έφευγε κακήν κακώς και εγώ πήγα σε ένα μπαράκι στην plaza de Santa Ana ήπια ένα cardhu και μετά από 23 ώρες εν ενεργεία καταλήξαμε στο ξενοδοχείο όπου και κοιμηθήκαμε έναν από τον ωραιότερο (και βαθύτερο) ύπνο της τελευταίας 10ετίας.
1.ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Το καλοκαίρι του 2013 στα πλαίσια της χαλάρωσης από τη δουλειά – ψάχνοντας για πιθανούς ταξιδιωτικούς προορισμούς για τις αρχές του επόμενου έτους (2014) - έκλεισα αεροπορικά εισιτήρια με την AEGEAN για Μαδρίτη με 110 ευρώ κατ άτομο (αναχώρηση 14/02 επιστροφή 21/02). Κάθε χρόνο προγραμματίζω ένα ταξίδι στο πρώτο δίμηνο του έτους, ώστε να «πάει» καλά (τουλάχιστον ταξιδιωτικά) η χρονιά. Στο μεσοδιάστημα συνέβησαν πολλά δυσάρεστα γεγονότα τα οποία ξεπεράστηκαν έτσι ώστε αρχές Φεβρουαρίου του 2014 ήμουν στην ευχάριστη θέση να κλείσω μέσω Booking ξενοδοχείο - και συγκεκριμένα το Eurostars plaza Mayor (DrCortezo 10) με τιμή περίπου 100 ευρώ το 2κλινο ανά ημέρα με πρωινό. Παράλληλα την περίοδο κατά την οποία δεν ήμουν μάχιμος από εργασιακής πλευράς ασχολήθηκα με μαθήματα (άνευ διδασκάλου) ισπανικών – κανά 10ήμερο με τη βοήθεια των οποίων κατάφερα να συννενοηθώ σε καλό βαθμό κατά το 8ήμερο στη Μαδρίτη). Κατόπιν των παραπάνω το βράδυ της 13-02-2014 προετοίμασα τις αποσκευές μου. Επίσης το βράδυ της 13-02-2014 μετά τις 23.30 έκλεισα και θέση parking στο αεροδρόμιο (από 55 ευρώ κόστισε 44 ευρώ).
2, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14-02-2014
Την Παρασκευή 14-02-2014, μετά από ένα πρωινό ξύπνημα ξεκινήσαμε ώρα 05.15 και με τη βοήθεια του φεγγαριού (σχεδόν ολόγιομο) φτάσαμε 07.15 στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Μετά από 4 σχεδόν ώρες πτήσης φτάσαμε στο αεροδρόμιο Barajas της Μαδρίτης. Για να μη χάσω χρόνο στη μεταφορά παίρνω ταξί από το αεροδρόμιο για το ξενοδοχείο (στάνταρ τιμή 30 ευρώ). Φθάνουμε άμεσα στο ξενοδοχείο (πριν από 13.30) και μετά την εγκατάσταση στο δωμάτιο και κατηφορίζουμε προς την plaza Tirso de Molina, (30 μέτρα από το ξενοδοχείο), αφιερωμένη στον ομώνυμο θεατρικό συγγραφέα (στην πλατεία δέσποζε το άγαλμα του) όπου είναι και τα γραφεία του CNT (Confederation National del Trabajo – Εθνική Συνομοσπονδία Εργατών – αναρχοσυνδικαλιστών εξ ου και η ερυθρόμαυρη ταμπέλα).
Αφού ψωνίσαμε τα απαραίτητα (νερά κλπ) προχωρήσαμε βόρεια προς την plaza Jacinto Benavente (ισπανός δραματουργός του 20ου αιώνα, 1866-1954, βραβείο NOBEL λογοτεχνίας 1922). Η πλατεία αυτή όπως και πολλές άλλες στη Μαδρίτη έχει δημιουργηθεί από υπογειοποίηση οδικών αρτηριών.
Στη συνέχεια αυτής της πλατείας είναι η plaza del Angel, όπου και το συνιστώμενο για τους λάτρεις της Jazz (όπως εγώ) bar café Central (plaza del Angel 10) – η πρώτη στάση για να ξεδιψάσεις με ακούσματα Jazz και υπέροχο malt whisky (Cardhu).
Επίσης στη συνέχεια αυτής (plaza del Angel) είναι η plaza de Santa Ana η οποία πήρε το όνομά της από την ομώνυμη Μονή που κατεδαφίστηκε για να δημιουργηθεί η πλατεία. Η πλατεία εκτός από δημοφιλής τόπος συγκέντρωσης – διασκέδασης είναι και θεατρικό μνημείο αφού στη μία άκρη της βρίσκεται το άγαλμα του Λόρκα το οποίο τοποθετήθηκε το 1998 (100 χρόνια από τη γέννησή του), ενώ στην άλλη άκρη της και απέναντι από το Τεάτρο Εσπανιόλ βρίσκεται το άγαλμα του κορυφαίου θεατρικού συγγραφέα της Ισπανίας Πέδρο Καλντερόν (έχει δημιουργήσει ένα από τα κορυφαία θεατρικά έργα όλων των εποχών - η ζωή είναι ένα όνειρο).
Μετά από βόλτες στην περιοχή καταλήγουμε στην Plaza de la puerta del Sol (Πύλη του ήλιου - τέσσερα τετράγωνα ΒΔ της plaza de Santa Ana), πολυσύχναστη πλατεία σε σχήμα ημισελήνου από όπου (σημείο 0) μετρώνται όλες οι αποστάσεις της Ισπανίας. Η νότια πλευρά της πλατείας καταλαμβάνεται από ένα μεγαλοπρεπές κόκκινο κτίριο (δημαρχείο) του Δήμου της Μαδρίτης, όπου υπό το καθεστώς του Φράνκο στο υπόγειο του κτιρίου αυτού, διαπράχθηκαν εγκλήματα κατά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Στο ανατολικό άκρο της πλατείας υπάρχει ένα άγαλμα μιας αρκούδας η οποία τεντώνεται να φθάσει τον καρπό μιας φραουλιάς, άγαλμα το οποίο είναι και το σύμβολο της Μαδρίτης.
Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς την plaza Mayor μια θαυμάσια – συμμετρική - πλατεία με θεατρική ατμόσφαιρα. Στο κέντρο της πλατείας υπάρχει το άγαλμα του Φίλιππου Γ, ο οποίος διέταξε την κατασκευή της πλατείας. Η πλατεία διαθέτει μπαλκόνια, πυργίσκους, φεγγίτες, στοές ενώ το πιο εντυπωσιακό τμήμα με τοιχογραφίες είναι η casa de la panaderia (συντεχνία των αρτοποιών). Στην πλατεία αυτή συνέβησαν κατά το παρελθόν πολλά όπως ταυρομαχίες, εκτελέσεις και κυρίως δίκες από την ιερά εξέταση.
Αφού μείναμε έκθαμβοι από τη θεατρική γοητεία της πλατείας, κατεβήκαμε τα σκαλιά προς την calle Toledo και στη συνέχεια καταλήξαμε στην calle Cuchilleros (οδός Μαχαιροποιών), όπου και σταματήσαμε στο café Kee.
Το μπαράκι αυτό είχε κλασσική jazz μουσική, ενώ η τηλεόραση έδειχνε - αθόρυβα - τον αγώνα της προηγούμενης ημέρας του Παναθηναικού στο μπάσκετ για την ευρωλίγκα με τη Μάλαγα. Η πρώτη μου διαπίστωση πίνοντας τα πρώτα μας ποτά ήταν ότι το κοστολόγιο για ποτό στη Μαδρίτη ήταν πολύ χαμηλότερο της Ελλάδας σε ποτά παραγόμενα στην Ισπανία (κρασί από 1-3 ευρώ το ποτήρι - ακόμη και σε τουριστικές περιοχές, ενώ τα εισαγόμενα – ουίσκι κλπ ήταν σε τιμές αντίστοιχες με τις Ελληνικές).
Μετά την ξεκούραση, εμπέδωση των πρώτων εικόνων, χαλάρωση, αποχωρήσαμε (με θλίψη) από το μπαράκι café Kee, συνεχίσαμε βόρεια και καταλήξαμε στην αγορά San Miguel. Εκεί σταματήσαμε σε ένα παράρτημα της αγοράς - από Γαλικία όπου φάγαμε υπέροχα θαλασσινά (gampas – γαρίδες, calamares κλπ). Μου έκανε μεγάλη εντύπωση, ότι αν και η αγορά San Miguel, λόγω της γειτνίασης της με την plaza Mayor, είναι τουριστική περιοχή, οι άνθρωποι αποδείχθηκαν ιδιαίτερα θερμοί, αφού άμεσα μας κέρασαν το δεύτερο ποτήρι κρασί.
Στη συνέχεια και αφού είμαστε χορτάτοι από τα ψαρικά αλλά και μετά από
ένα υπέροχο παγωτό στην αγορά San Miguel, περάσαμε πάλι λίγο από την plaza Mayor
και μετά κατευθυνθήκαμε βόρεια προς την οδό Gran Via.
Αφού περπατήσαμε σε ενδιαφέροντες πεζόδρομους (βλ παρακάτω φωτογραφία με εργαστήρια συντήρησης μουσικών οργάνων),
καταλήξαμε στην plaza Callao. Η πλατεία αυτή έχει στην περιοχή της τις πολλές κινηματογραφικές αίθουσες (το 20% περίπου των αιθουσών της Μαδρίτης), όμως εντυπωσιακό ήταν το θέαμα των πολλών εξωτερικών οθονών οι οποίες δημιουργούσαν ένα κορυφαίο σκηνικό..
Κουρασμένοι σταματήσαμε για μια μπύρα σε πεζόδρομο – πάροδο του πεζοδρόμου της calle Preciados. Έτσι για πρώτη φορά στη Μαδρίτη ήπιαμε τη μαδριλένικη μπύρα Mahon, για την οποία αν και δεν είχα ακούσει θετικές κριτικές, δεν απογοητεύτηκα (παρ όλο που είμαι φαν της τσέχικης μπύρας από δεξαμενή όπως τη βρίσκεις στην Τσεχία – Krusovice, Budweiser, Pilsner Urquell ή της βαυαρικής Weissbier – δηλαδή Paulaner, Franziskaner, Erdingerκλπ).
Μετά τις ανάσες που πήραμε, κατευθυνθήκαμε στην Gran Via, όπου φωτογραφίζαμε τα φωτισμένα κτίρια. Εντύπωση μου έκανε το κτίριο της Telephonika, το οποίο θύμιζε κτίριο του Μανχάταν, ένα από τα τελευταία οχυρά των δημοκρατικών κατά τον εμφύλιο πόλεμο.
Στη (οξεία) γωνία GranVia και calle de Alcala είναι το κτίριο Metropolis (γαλλικής έμπνευσης) – από τα σύμβολα της Μαδρίτης – φωτισμένο υπέροχα, όπου και κίνητρο για μερικές από τις ωραιότερες φωτογραφίες του ταξιδιού. Προχωρήσαμε έως την plaza de Cibeles με με το άγαλμα της Κυβέλης στο κέντρο του κυκλικού κόμβου – πλατείας, φωτογραφήσαμε εκτός από το άγαλμα αυτό το Μέγαρο Επικοινωνιών το κατά τη γνώμη μου ωραιότερο κτίριο της Μαδρίτης – (φωτισμένο έντεχνα), ενώ επίσης φωτογραφίσαμε – μετά από λίγο περπάτημα - και την πύλη Alcala, άλλο ένα σύμβολο της Μαδρίτης - (και επίσης φωτισμένο έντεχνα).
Ύστερα από αυτή τη γεμάτη μέρα και ενώ η ώρα είχε φθάσει σχεδόν 22.30 αρχίσαμε να οδεύουμε προς το ξενοδοχείο, για ξεκούραση με δεδομένο ότι είχαμε ξυπνήσει 04.00 το πρωί ώστε να φύγουμε προς αεροδρόμιο Ελ Βενιζέλος 05.15 το πρωί. ¨Όμως στο δρόμο προς το ξενοδοχείο (calle de la cruz) συναντήσαμε το museo del vino, όπου σταματήσαμε κατ αρχήν για κρασί και στη συνέχεια για μοσχαρίσιο (ternero) φιλέτο. Μετά το πολύ καλό φαί και το κρασί προέλευσης Rioha καταλήξαμε στο ξενοδοχείο γύρω στα μεσάνυχτα για ξεκούραση..
Από το ξενοδοχείο ξεκινήσαμε ώρα 01.00 για τη νυχτερινή βόλτα μας. Εντύπωση μας έκανε το γεγονός ότι ο κόσμος έβγαινε από τα θέατρα, ενώ παράλληλα νέοι άνθρωποι περίμεναν !!! σε ουρές για είσοδο σε clubs (clubs τα οποία προσομοιάζουν με disco της 10ετίας του 1980). Είχε αρχίσει να βρέχει, ο κόσμος έφευγε κακήν κακώς και εγώ πήγα σε ένα μπαράκι στην plaza de Santa Ana ήπια ένα cardhu και μετά από 23 ώρες εν ενεργεία καταλήξαμε στο ξενοδοχείο όπου και κοιμηθήκαμε έναν από τον ωραιότερο (και βαθύτερο) ύπνο της τελευταίας 10ετίας.
Attachments
-
115,3 KB Προβολές: 55
-
92,4 KB Προβολές: 65
Last edited: