• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Στατιστική προβληματισμού για την Air France

thanosth

Member
Μηνύματα
3.495
Likes
8.058
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Οι πτώσεις αεροσκαφών τύπου Αirbus της Air France είναι τόσο υψηλός σε σχέση με άλλες αεροπορικές εταιρίες που προκαλεί προβληματισμό.
Συγκεκριμένα βάση μετρήσεων από αεροπορικούς κύκλους που δημοσιεύονται στο περιοδικό "Der Spiegel" 4 φορές περισσότερα αεροσκάφη Airbus της Air France "πέφτουν" συγκριτικά με αλλες αεροπορικές εταιρίες.

Συγκεκριμένα παρατηρείται μία απώλεια 1,26 σκαφών του συγκεκριμένου τύπου ανά 1 εκατομμύριο πτήσεων ενώ το αντίστοιχο νούμερο σε άλλες αεροπορικές εταιρίες είναι μόλις 0,3 αεροσκάφη.

Πηγή:
STERN.DE - Aktuelle Nachrichten, faszinierende Bilder und Unterhaltung
 

taver

Member
Μηνύματα
12.636
Likes
29.975
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Οι πτώσεις αεροσκαφών τύπου Αirbus της Air France είναι τόσο υψηλός σε σχέση με άλλες αεροπορικές εταιρίες που προκαλεί προβληματισμό.
Συγκεκριμένα βάση μετρήσεων από αεροπορικούς κύκλους που δημοσιεύονται στο περιοδικό "Der Spiegel" 4 φορές περισσότερα αεροσκάφη Airbus της Air France "πέφτουν" συγκριτικά με αλλες αεροπορικές εταιρίες.

Συγκεκριμένα παρατηρείται μία απώλεια 1,26 σκαφών του συγκεκριμένου τύπου ανά 1 εκατομμύριο πτήσεων ενώ το αντίστοιχο νούμερο σε άλλες αεροπορικές εταιρίες είναι μόλις 0,3 αεροσκάφη.

Πηγή:
STERN.DE - Aktuelle Nachrichten, faszinierende Bilder und Unterhaltung
To μία απώλεια ανά... όταν έχεις όλη κι όλη μία απώλεια, δε λέει απολύτως τίποτα, το περιθώριο στατιστικού σφάλματος είναι κατά προσέγγιση άπειρο. Αν είναι να βγάζουμε στατιστικά μόνο και μόνο για δημιουργία εντυπώσεων, να βγάλω κι εγώ μερικά...
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.084
Likes
20.530
Μαθηματικά έχεις δίκιο, αλλά δε παύει να υπάρχει θέμα με την εταιρεία...

Μαζί με τους Τούρκους έχουν τα περισσότερα θανατηφόρα στην Ευρώπη (με εξαίρεση τους Σοβιετικούς). Όταν το 80% των ατυχημάτων οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα (από τους τεχνικούς και τους πιλότους μέχρι τους CEO) τότε υπάρχει πεδίο για έρευνα μπόλικο...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Μαζί με τους Τούρκους έχουν τα περισσότερα θανατηφόρα στην Ευρώπη (με εξαίρεση τους Σοβιετικούς). Όταν το 80% των ατυχημάτων οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα (από τους τεχνικούς και τους πιλότους μέχρι τους CEO) τότε υπάρχει πεδίο για έρευνα μπόλικο...
Δεν υπάρχει κανένα θέμα με την εταιρία... που τα βρηκες αυτά... από το 1970 το 330 έχει σαν θανατηφόρο και το Concord, που μόνο η εταιρία δεν έφταιγε γιαυτό...με δύο θανατηφόρα βγάλατε ότι έχει πρόβλημα η ΑF? η Ο.Α για παράδειγμα έχει 3 θανατηφόρα, η Τarom 8 , η Swiss 3... χαλαρώστε λίγο...
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.084
Likes
20.530
Δεν υπάρχει κανένα θέμα με την εταιρία... που τα βρηκες αυτά... από το 1970 το 330 έχει σαν θανατηφόρο και το Concord, που μόνο η εταιρία δεν έφταιγε γιαυτό...με δύο θανατηφόρα βγάλατε ότι έχει πρόβλημα η ΑF? η Ο.Α για παράδειγμα έχει 3 θανατηφόρα, η Τarom 8 , η Swiss 3... χαλαρώστε λίγο...
Fatal Events and Fatal Event Rates of Selected Airlines in Europe Since 1970

8 θανατηφόρα γεγονότα (σύνολο) από το 1970...εκτός αν η πηγή είναι ιαματική ή εγώ διαβάζω κάτι λάθος...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Η πηγή κανονική ήταν, εσύ είχες πρόβλημα με το διάβασμα...

1. 27 June 1976; Air France A300; Flight 139; Entebbe, Uganda. Αεροπειρατία καρντιά μου... δεν έπεσε κανένα αεροπλάνο...

2. 2 December 1985; Air France 747-200; Rio de Janeiro, Brazil. κανένας δεν σκοτώθηκε ... τέτοια γίνονται δεκάδες σε όλες τις εταιρίες...

3. 26 June 1988; Air France A320; Flight 296Q; near Mulhouse-Habsheim Airport, France... ατύχημα σε show ήταν και όχι κανονική πτήση...

4. 20 January 1992; Air Inter A320; Flight 148; near Strasbourg, France
Air Inter flight, air Inter flight...

5. 24 December 1994; Air France A300; Flight 8969; Algiers Airport, Algeria

Tελικά αυτοί μετράνε και τις αεροπειρατίες!! μου φαίνεται και η πηγή είναι ιαματική!!

6. 5 September 1996; Air France 747-400; near Ouagadougou, Burkina Faso
Γράφει πουθενά ότι έπεσε κανένα αεροπλάνο? Λογω καιρού η προσγείωση ήταν απότομη και τραυματίστηκαν 3 επιβάτες... ο ένας κατέληξε γιατί τραυματίστηκε από μια οθόνη...

7. 20 April 1998; Air France 727-200 near Bogota, Colombia. το αεροπλάνο δεν ήταν της Air France και αμφιβάλω αν ποτέ η AF έκανε πτήσεις από την Bogota στο Quito... άλλωστε δεν αναφέρει και και αριθμό πτήσης...

8. 2 August 2005; Air France A340-300; Flight 358; Toronto, Canada μόνο και μόνο γιαυτό το συμβάν θα έπρεπε κάποιος να πετάει με την ΑF... το αεροπλάνο κάικε ολοσχερώς και σώθηκαν όλοι οι επιβάτες... αυτό σημαίνει αξιόπιστη εταιρία και άρτια εκπαιδευμένο πλήρωμα...

Για το Concord τα έχω πει και στο παρελθόν... δεν έχει να κάνει καθόλου με την εταιρία... συνομώτησε το σύμπαν για να πέσει και σε καμιά περίπτωση δεν έφταιγε η εταιρία...

Το 330 όντως μαζί με το concord ήταν τα μόνα θανατηφόρα ατυχήματα της AF σε κανονικές πτήσεις της εταιρίας...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.524
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Η πηγή κανονική ήταν, εσύ είχες πρόβλημα με το διάβασμα...
3. 26 June 1988; Air France A320; Flight 296Q; near Mulhouse-Habsheim Airport, France... ατύχημα σε show ήταν και όχι κανονική πτήση...
έκαστος στο είδος του και ο Λ.. στους καφέδες..
οι πιστοί σου υποκλίνονται.
μία ερώτηση μόνο. γιατί σε air show είχε 136 "passengers"? επίδειξη?
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Επίδειξη και τους βγήκε ξυνή... μαγκιές του πιλότου... αυτό δεν σημαίνει ότι το δυστύχημα χρεώνεται στην ΑF...υπάρχει περίπτωση σε κανονικές συνθήκες να έκανε τις ίδιες λαλακίες ο πιλότος?
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.084
Likes
20.530
Για το 4 εννοείς ότι ήταν εσωτερική πτήση? Ε και? (αν εννοείς αυτό)

Για το 7 γράφει:

"Although it was an Air France flight, the aircraft was leased from TAME airlines of Ecuador and was flown by an Ecuadorian crew. All 43 passengers and 10 crew members were killed"

Κι εδώ δεν φταίει η εταιρεία δηλ.

Έχουμε και της "επίδειξης" συν το Τορόντο που από τύχη δεν είχαμε νεκρούς. Τα γεγονότα σαν το 6 δε μετράνε δηλ.?

Συν το

25 January 2007; Régional Fokker F100; Pau, France:

Πάλι από θαύμα δεν υπήρξαν νεκροί επιβάτες (παρά μόνο ένας οδηγός φορτηγού).

Απέχω παρασάγγας από το να ανακυρηχθώ ειδικός (αντιθέτως), αλλά στη κρίση μου το αποτέλεσμα δεν είναι το μόνο που μετράει. Αλλοίμονο αν ήταν έτσι. Αντιθέτως, μετράει πάρα μα πάρα πολύ η πολιτική ασφαλείας μιας εταιρείας (αν κάνει δηλ. κανονική συντήρηση-έλεγχο με καλό και εξιδεικευμένο προσωπικό) και η ικανότητα των πιλότων της. Επειδή ζούμε σε καιρούς όπου όλα έχουν ισοπεδωθεί και δίπλωμα πιλότου μπορεί να πάρει ο κάθε πικραμένος, ο οποίος είναι ενδεχομένως κακοπληρωμένος ή και άυπνος (βλέπε ατύχημα αμερικάνικης εταιρείας όπου η συγκυβερνήτης ήταν 48 ώρες άυπνη), εκτός από τα νούμερα που στατιστικά είναι έωλα, απείρως χρησιμότερο είναι οι αιτίες των ατυχημάτων. Συμφωνώ ότι κακώς έχουν συμπεριληφθεί οι αεροπειρατείες για παράδειγμα ή και το ατύχημα στο Εκουαδόρ. Όμως τα παραλίγο θανατηφόρα είναι και αυτά σοβαρά συμβάντα, κατά τη γνώμη μου. Μ'αυτά και μ'αυτά όμως, η εταιρεία πέφτει στα νορμάλ επίπεδα και των υπολοίπων εταιρειών όσον αφορά τα ξερά νούμερα.
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.084
Likes
20.530
Επίδειξη και τους βγήκε ξυνή... μαγκιές του πιλότου... αυτό δεν σημαίνει ότι το δυστύχημα χρεώνεται στην ΑF...υπάρχει περίπτωση σε κανονικές συνθήκες να έκανε τις ίδιες λαλακίες ο πιλότος?
Δηλ. ο λακαμάς πιλότος που θα χρεωθεί? Στη μάνα του? Διαφωνώ κύριε, χρεώνεται 100% στην εταιρεία που τον προσέλαβε και τον εμπιστεύθηκε. Με τέτοια λογική δε φταίει κανείς για τα ατυχήματα παρά μόνο οι εξωγήινοι.

Και ο καλός καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται...
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
1. H Αir Inter ήταν άλλη εταιρία... δεν έχει να κάνει με το εσωτερική... απλά ήταν άλλη εταιρία...

2. Για την Bogota...το αεροπλάνο και το πλήρωμα δεν ήταν της ΑF... η AF δεν νομίζω να έκανε ποτέ αυτό το δρομολόγιο... μάλλον θα ήταν code share flight...

3. Aπό δημοσιογραφικά θαύματα να φάνε και οι κότες... γεγονότα εξετάζουμε εδώ κι όχι θαύματα... το τι ΘΑ γινόταν και το τι θύματα ΘΑ θρηνούσαμε άστo να πάει στην ευχή... Μόνο γεγονότα...

4. Το γεγονός είναι ότι ένα αεροσκάφος καταστράφηκε ολοσχερώς και κανένα θύμα δεν υπήρξε και ασφαλώς αυτό δεν οφείλετε στην τύχη... οφείλετε στην άρτια εκπαίδευση του προσωπικού και των πιλότων που μέσα σε ελάχιστα λεπτά άδειασαν όλόκληρο 340... αυτό αποτελεί την καλύτερη απάντηση στους άσχετους τους δημοσιογράφους που γράφουν ότι θέλουν...

5. Η πτήση επίδειξης είναι πτήση επίδειξης... δεν είναι κανονική πτήση... ασφαλώς και ήταν λάθος του πιλότου αλλά πάλι κατα την γνώμη μου δεν πρέπει να αντιμετωπίζετε σαν κανονική πτήση της AF γιατί όλες αυτές οι πτήσεις εμπεριέχουν ένα κάποιο ρίσκο λόγω των περίεργων χειρισμών των πιλότων... tuch and fly π.χ ή χαμηλό πέρασμα δεν κάνει μια νορμάλ πτήση αλλά μόνο μια πτήση επίδειξης...

6. Πιστεύεις σοβαρά ότι μια εταιρία σαν την Air France παίρνει άσχετους πιλότους ή δεν τους εκπαιδεύει σωστά? να το ξαναπώ, όλα αυτά που γράφτηκαν χθες στις εφημερίδες είναι για γέλια... δεν υπάρχει περίπτωση πιλότος να δουλεύει συνέχεια για 48 ώρες... γνωρίζεις τι δύναμη έχουν τα σωματεία των πιλότων? ο πιλότος έχει απόλυτη εξουσία... αν δεν αισθάνετε καλά απλά δεν πετάει... αν βρει έστω κι ένα μικρό ψεγάδι στο αεροπλάνο πάει δεν πετάει... φίλη μου αεροσυνοδός στην Uzbekistan Airways και όχι στην Ευρωπαική ΑF με διαβεβαίωνε ότι απαγορεύονταν να πετάξει περισσότερο από το καθορισμένο... πέταγε πάντα μετά από 24 ωρες... και σε τι κράτος όχι Ευρωπαικό, στο Ουζμπεκιστάν...
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.745
Μηνύματα
910.896
Μέλη
39.482
Νεότερο μέλος
Angie Skd

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom