Γεια σας!
Είμαι καινούργιο μέλος αν και παρακολουθω καιρό το φόρουμ.
Δυστυχώς το πρώτο μου ποστ αφορά μια πολ αρνητική εμπειρία που είχα κατα την ενοικίαση αυτοκινήτου απο την εταιρία AVIS στο αεροδρόμιο Orio Al Serio του Bergamo.
Συγγνώμη προκαταβολικά για το μέγεθος του ποστ.
Είχα κλείσει μέσω του avis.gr ένα αυτοκίνητο κατηγορίας F (audi a3 όπως έλεγε) για 3 μέρες.
Παρέλαβα ένα Lancia Delta σε πολύ κακή κατάσταση. Οταν ρώτησα το παιδί στο χώρο της παραλαβής αν μπορώ να πάρω καποιο άλλο σε καλύτερη κατάσταση μου είπε όλο ειρωνία πως ο πελάτης δεν δικαιούται να διαλέξει αυτοκίνητο.
Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας με προορισμό το Μιλάνο και κατα την διάρκεια μιας στάσης μας στην Monza το αμάξι δεν έπαιρνε μπρος. Με τα χιλια ζόρια το βάλαμε μπρος και επικοινωνήσαμε το γραφείο της avis στο Bergamo όπου μας είπαν να πάμε για αλλαγή αυτοκινήτου στο Linate όπως και κάναμε. Μας είπε ο υπάλληλος πως θα ενημέρωνε το Linate αλλα κάτι τέτοιο δεν έγινε.
Με το που φτάσαμε στο Linate το αμάξι παρέδωσε πνέυμα οριστικά και ζητήσαμε αλλαγή αυτοκινήτου.
Στην αρχή θέλαν να μας δώσουν ένα Fiat Panda το οποιο όμως δεν μας βόλευε γιατι δεν χωρούσαμε σε αυτό και έπειτα απο πολλές πιέσεις και πολυ ώρα μας δώσαν μια καινούργια BMW 116d. Εκεί φάνηκε να τελειώνει η περιπέτεια μας.
Όλη η παραπάνω ιστορία μας κόστισε 3 ώρες.
Την τελευταία μέρα καθώς γυρνούσαμε απο το Tορίνο στο Bergamo ύστερα απο ένα αποτομο φρενάρισμα του μπροστινού μου έπεσα πάνω του.
Ευτυχώς η ζημιά ήταν μικρή και το αμάξι πλήρως ασφαλισμένο. Δούλευε κανονικά το αμάξι και μπορούσαμε να το γυρίσουμε πίσω.
Παίρνω λοιπόν στην AVIS Αssistance για οδηγίες και μου λένε πως δεν πρεπει να πάρω σε αυτούς αλλά να πάρω εκεί που το νοίκιασα. Παίρνω στο Bergamo αλλα δεν απαντά κανείς. Παιρνω στο Linate μου λένε πάρε στο Torino και όυτω καθ εξίς.
Τελικά ξεκινάμε να γράφουμε την φιλική δήλωση γιατι είχαμε να προλάβουμε και μια πτήση και ανακαλύπτουμε πως η ασφάλεια της BMW της AVIS έιχε λήξει!!
Οπότε ο άλλος οδηγός κάλεσε την τροχαία γιατί ήθελε να είναι εξασφαλισμένος πως δεν τον κοροιδεύουμε.
Εν τω μεταξύ εγω καλούσα στην AVIS και ο ένας συνέχιζε να με πετάει στο άλλον.
Τελικά ήρθε η αστυνομια, τα κατέγραψε όλα αλλά χάσαμε την πτήση μας γιατι όλη η ιστορία κράτησε 4 ώρες.
Μετά απο πολύ ταλαιπωρία και άγχος φτάνουμε στο Bergamο και αντί να μας ζητήσουν συγγνώμη άρχισε ο υπάλληλος στο πάρκινγκ να φωνάζει όταν πήγαμε να του δείξουμε το ληγμένο ασφαλιστήριο του αυτοκίνήτου και να μας λέει εκφράσεις του στυλ "εδω ειναι Ιταλία και έτσι είναι τα πράγματα' ,
"δεν σου φτάιω εγω που δεν ξέρεις να οδηγάς"
"μην μιλάς πολυ κύριε Τζατζίκι" και τέτοια
Και όχι μόνο αυτό μας ήθελε να μαας χρέωσει και 100 ευρώ παραπάνω επειδή αργήσαμε να φέρουμε το αμάξι 3 ώρες επειδή αυτοί δεν έιχαν ανανεώσει την ασφάλεια και εξ αιτίας τους καθυστερήσαμε.
Φυσικά δεν υπέγραψα και δεν πλήρωσα τίποτα και έχω στείλει μαιλ σε AVIS US,UK, ελλάδας και ίταλίας και περιμένω απάντηση. Επίσης τους ζητάω όλα τα αεροπορικά και τα ξενοδοχεία πίσω και έχω μπλοκάρει την κάρτα.
ΜΕχρι στιγμής κανένα νέο τους. Υποτίθεται σήμερα θα μου απαντούσαν
Οποτε γενικα όταν νοικίαζεται αμάξι πρόσεχετε πολύ.
Μου έχει τύχει επίσης αμάξι που μου έβγαλε χαμηλή πίεση λααδιού, άλλο είχε διαλυμένα φρένα, σε ένα άλλο δεν δούλευε η κόρνα, σε ένα άλλο δεν φόρτιζε το gps απο τον αναπτήρα. Και αυτά απο αμάξια της AVIS και της Europcar που τα χρυσοπλήρωσα.
Η εμπειρία μου λοιπόν μου λέει.
1) Super Cover
2)Πλήρης έλεγχος του αυτοκινήτου (φώτα, κόρνες, ασφαλιστήρια, αν δουλευει ο αναπτήρας, μέχρι και τα λάδια χρειάζεται)
3) αν δεν σας αρέσει το οτιδήποτε στο αμάξι τα πρώτα 5 λεπτά της χρήσης γυρίστε το πίσω και απαιτήστε άλλο.
4) Διευκρινήστε οπωσδήποτε τι κάνετε και ποιον καλείται σε περίπτωση ατυχήματος
Είμαι καινούργιο μέλος αν και παρακολουθω καιρό το φόρουμ.
Δυστυχώς το πρώτο μου ποστ αφορά μια πολ αρνητική εμπειρία που είχα κατα την ενοικίαση αυτοκινήτου απο την εταιρία AVIS στο αεροδρόμιο Orio Al Serio του Bergamo.
Συγγνώμη προκαταβολικά για το μέγεθος του ποστ.
Είχα κλείσει μέσω του avis.gr ένα αυτοκίνητο κατηγορίας F (audi a3 όπως έλεγε) για 3 μέρες.
Παρέλαβα ένα Lancia Delta σε πολύ κακή κατάσταση. Οταν ρώτησα το παιδί στο χώρο της παραλαβής αν μπορώ να πάρω καποιο άλλο σε καλύτερη κατάσταση μου είπε όλο ειρωνία πως ο πελάτης δεν δικαιούται να διαλέξει αυτοκίνητο.
Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας με προορισμό το Μιλάνο και κατα την διάρκεια μιας στάσης μας στην Monza το αμάξι δεν έπαιρνε μπρος. Με τα χιλια ζόρια το βάλαμε μπρος και επικοινωνήσαμε το γραφείο της avis στο Bergamo όπου μας είπαν να πάμε για αλλαγή αυτοκινήτου στο Linate όπως και κάναμε. Μας είπε ο υπάλληλος πως θα ενημέρωνε το Linate αλλα κάτι τέτοιο δεν έγινε.
Με το που φτάσαμε στο Linate το αμάξι παρέδωσε πνέυμα οριστικά και ζητήσαμε αλλαγή αυτοκινήτου.
Στην αρχή θέλαν να μας δώσουν ένα Fiat Panda το οποιο όμως δεν μας βόλευε γιατι δεν χωρούσαμε σε αυτό και έπειτα απο πολλές πιέσεις και πολυ ώρα μας δώσαν μια καινούργια BMW 116d. Εκεί φάνηκε να τελειώνει η περιπέτεια μας.
Όλη η παραπάνω ιστορία μας κόστισε 3 ώρες.
Την τελευταία μέρα καθώς γυρνούσαμε απο το Tορίνο στο Bergamo ύστερα απο ένα αποτομο φρενάρισμα του μπροστινού μου έπεσα πάνω του.
Ευτυχώς η ζημιά ήταν μικρή και το αμάξι πλήρως ασφαλισμένο. Δούλευε κανονικά το αμάξι και μπορούσαμε να το γυρίσουμε πίσω.
Παίρνω λοιπόν στην AVIS Αssistance για οδηγίες και μου λένε πως δεν πρεπει να πάρω σε αυτούς αλλά να πάρω εκεί που το νοίκιασα. Παίρνω στο Bergamo αλλα δεν απαντά κανείς. Παιρνω στο Linate μου λένε πάρε στο Torino και όυτω καθ εξίς.
Τελικά ξεκινάμε να γράφουμε την φιλική δήλωση γιατι είχαμε να προλάβουμε και μια πτήση και ανακαλύπτουμε πως η ασφάλεια της BMW της AVIS έιχε λήξει!!
Οπότε ο άλλος οδηγός κάλεσε την τροχαία γιατί ήθελε να είναι εξασφαλισμένος πως δεν τον κοροιδεύουμε.
Εν τω μεταξύ εγω καλούσα στην AVIS και ο ένας συνέχιζε να με πετάει στο άλλον.
Τελικά ήρθε η αστυνομια, τα κατέγραψε όλα αλλά χάσαμε την πτήση μας γιατι όλη η ιστορία κράτησε 4 ώρες.
Μετά απο πολύ ταλαιπωρία και άγχος φτάνουμε στο Bergamο και αντί να μας ζητήσουν συγγνώμη άρχισε ο υπάλληλος στο πάρκινγκ να φωνάζει όταν πήγαμε να του δείξουμε το ληγμένο ασφαλιστήριο του αυτοκίνήτου και να μας λέει εκφράσεις του στυλ "εδω ειναι Ιταλία και έτσι είναι τα πράγματα' ,
"δεν σου φτάιω εγω που δεν ξέρεις να οδηγάς"
"μην μιλάς πολυ κύριε Τζατζίκι" και τέτοια
Και όχι μόνο αυτό μας ήθελε να μαας χρέωσει και 100 ευρώ παραπάνω επειδή αργήσαμε να φέρουμε το αμάξι 3 ώρες επειδή αυτοί δεν έιχαν ανανεώσει την ασφάλεια και εξ αιτίας τους καθυστερήσαμε.
Φυσικά δεν υπέγραψα και δεν πλήρωσα τίποτα και έχω στείλει μαιλ σε AVIS US,UK, ελλάδας και ίταλίας και περιμένω απάντηση. Επίσης τους ζητάω όλα τα αεροπορικά και τα ξενοδοχεία πίσω και έχω μπλοκάρει την κάρτα.
ΜΕχρι στιγμής κανένα νέο τους. Υποτίθεται σήμερα θα μου απαντούσαν
Οποτε γενικα όταν νοικίαζεται αμάξι πρόσεχετε πολύ.
Μου έχει τύχει επίσης αμάξι που μου έβγαλε χαμηλή πίεση λααδιού, άλλο είχε διαλυμένα φρένα, σε ένα άλλο δεν δούλευε η κόρνα, σε ένα άλλο δεν φόρτιζε το gps απο τον αναπτήρα. Και αυτά απο αμάξια της AVIS και της Europcar που τα χρυσοπλήρωσα.
Η εμπειρία μου λοιπόν μου λέει.
1) Super Cover
2)Πλήρης έλεγχος του αυτοκινήτου (φώτα, κόρνες, ασφαλιστήρια, αν δουλευει ο αναπτήρας, μέχρι και τα λάδια χρειάζεται)
3) αν δεν σας αρέσει το οτιδήποτε στο αμάξι τα πρώτα 5 λεπτά της χρήσης γυρίστε το πίσω και απαιτήστε άλλο.
4) Διευκρινήστε οπωσδήποτε τι κάνετε και ποιον καλείται σε περίπτωση ατυχήματος