Κυρίες και Κύριοι:
Σας εύχομαι να έχετε υγεία και χαρά.
Αν και έχω εγγραφεί στην η.δ., αυτή είναι η πρώτη μου δημοσίευση.
Ονομάζομαι Νίκος και ζω στην Αθήνα. Στις 11 Απριλίου του τρέχοντος έτους, τηλεφώνησα σε έναν φίλο μου, για να του ευχηθώ για την ονομαστική του εορτή (Θωμάς). Μου ζήτησε να συναντηθούμε σύντομα. Δέχτηκα και ορίσαμε ημερομηνία.
Ανάμεσα σε ποικίλα θέματα, με ρώτησε ποια είναι η μεγαλύτερη απόσταση που μπορεί να καλύψει ένας οδηγός, από πλευράς αντοχών και δυνατοτήτων. Του απάντησα ότι δεν υπάρχουν απραγματοποίητα και μεγάλα ταξίδια. Μπορείς να πας όπου υπάρχει δρόμος για όχημα ή άλλος τρόπος για κάθε μέσο μεταφοράς. Εξαρτάται από τον χρόνο που διαθέτεις για το ταξίδι και τις οδηγικές ικανότητες του καθενός. Και φυσικά, από την κατάσταση του κινητήρα του αυτοκινήτου, που θα εμπιστευτείς. Επιπλέον, του ανέφερα μια σοβαρή έρευνα, που ισχυριζόταν ότι κάθε νέος και σχετικά έμπειρος οδηγός, μπορεί να καλύπτει κατά μέσο όρο 104 χλμ. ανά ώρα.
Όταν απόρησα με τις ερωτήσεις του, μου αποκάλυψε την σκέψη του να ταξιδέψει οδικώς στην Σιγκαπούρη. Να σημειώσω ότι είναι αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού. Και, δεν είναι «τρελός»! Η έντονή μου έκπληξη, αντιμετώπισε την ισχυρή του θέληση για την απόκτηση της εμπειρίας.
Όταν του επανέλαβα την απάντηση, που του είχα δώσει νωρίτερα, με προσκάλεσε με σθένος. Ζήτησα να το σκεφτώ ψύχραιμα και μόνος. Επέστρεψα στο σπίτι. Αναλογίστηκα τα υπέρ και τα κατά, τις καλές εμπειρίες και τις κακές συνέπειες και του τηλεφώνησα. Απάντησα θετικά.
Σε επόμενη επικοινωνία, κανονίσαμε τις λεπτομέρειες. Έτσι, στις 7 Μαΐου (17.35) αναχώρησα για την Προσοτσάνη Ν. Δράμας. Την άλλη ημέρα, μου σύστησε την φίλη του Ελένη (δημοσιογράφος και επαγγελματίας φωτογράφος), που θα μας συνόδευε. Μου είπε ότι έχει δίπλωμα οδήγησης και είναι ευχάριστη παρουσία. Αποφεύγοντας το υπονοούμενο, του απάντησα ότι στους δύο, ο τρίτος δεν χωρεί (σ.σ. ποιος είναι ο τρίτος. Την Κυριακή, πήγαμε στην εκκλησία, προσευχηθήκαμε και αναχωρήσαμε.
Περάσαμε το τελωνείο των Κήπων Ν. Έβρου και φτάσαμε στην Κωνσταντινούπολη (Istanbul). Διανυκτερεύσαμε και συνεχίσαμε για Bursa, Izmir, Antalya, Adana και Gaziantep.
Ακολούθησε το Ιράν, με τις πόλεις Bakhtaran, Ahvaz, Shiraz, Esfahan, Yazd, Kerman και Zahedan.
Το Πακιστάν, με τις πόλεις Quetta, Karachi, Hyderabad, Multan, Lahore, Rawalpindi και Islamabad.
Η Κίνα, με τις πόλεις Shufu, Kashi, Shache, Lhasa και Qambo.
Η Βιρμανία, με τις πόλεις Mandalay, Prome, Yangon και Moulmein.
Η Ταϊλάνδη, με την πρωτεύουσά της Bangkok.
Η Μαλαισία, με τις πόλεις George Town, Jpoh και Kuala Lumpur.
Και επιτέλους! … Απέναντί μας και μπροστά μας, η ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ.
Που τελικά, δεν ήταν ο τελικός μας προορισμός!!!
Ευρισκόμενοι στην Singapore, αποφασίσαμε μια μικρή κρουαζιέρα στην νήσο της Σουμάτρας και στα λιμάνια Medan, Banda Aceh,
Pedang (με περιήγηση στα νησάκια Mentawai),
Bengkulu (και στο νησάκι Enggano).
Επιστροφή, από την Jakarta.
Αφήσαμε το αυτοκίνητο για service και απαιτήσαμε το μέγιστο δυνατό επίπεδο της απαραίτητης ασφάλειας και οδηγικής συμπεριφοράς.
Απολαύσαμε την κρουαζιέρα, την θέα, τα λιμάνια. Θαυμάσαμε τους κατοίκους (ιθαγενείς και μη). Όμως, προσωπικά, εντυπωσιάστηκα από την ομορφιά και την αγνότητα των Mentawai Islands. Τόσο, που σκέφτομαι σοβαρά να τα συνδυάσω με την προοπτική του γαμήλιου ταξιδιού. Έχω πάει στις Μαλδίβες και μου άρεσαν. Αλλά, τις ξέχασα και τις απαρνήθηκα, μόλις αντίκρισα αυτό το συγκρότημα μικρών νησιών.
Δεν αναιρώ την γενική και προσωπική άποψη του τροπικού κάλλους των, αλλά δεν είναι ο γήινος παράδεισος. Αν υπάρχει, δεν είναι πολύ μακριά τους.
Δεν προσπαθώ να επιβάλλω την προσωπική μου άποψη. Επισημαίνω απλώς ότι κάποια νησιά κέρδισαν το στοίχημα και πέτυχαν στο παιχνίδι της διαφήμισης. Προώθησαν τα χαρίσματα της φύσης και τους προορισμούς, ως δημοφιλείς. Ακολουθώντας το πλήθος και τα ακούσματα, τους επιβραβεύσαμε.
Αν δεν είχαν την ξενοδοχειακή υποδομή, ούτε που θα τις γνωρίζαμε. Τις τουριστικές προδιαγραφές, τις έχουν κι άλλοι. Αλλά, δεν τις έχουν εξασφαλίσει και δεν τις έχουν προβάλλει ακόμα.
Σας προτρέπω να το εξακριβώσετε μόνοι σας. ΘΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ!!!
Γενικά, είμαι μετριόφρων. Εξασφάλισα μια ικανοποιητική θαλάσσια υπηρεσία, έχοντας ταξιδέψει στο μεγαλύτερο ποσοστό της γήινης επιφάνειας. Το ΝΕΡΟ! Είμαι σε θέση να κρίνω, κατά συνείδηση και αναλόγως διεθνών προδιαγραφών, τα εδάφη που βρίσκονται στο υγρό στοιχείο (βραχονησίδες, νησάκια, νήσους, νησιά).
Για τον σωστό σχεδιασμό της διαδρομής και του ταξιδιού, χρειαστήκαμε την η.δ., απ’ όπου αντλήσαμε χρήσιμες πληροφορίες για τα μέρη που θα διασχίζαμε. Σε κάθε πόλη, σταθμός ήταν τα όσα αξιοθέατα προτείνατε. Εμείς, δεν αναζητήσαμε κάτι νέο. Σας ευχαριστούμε όλους μαζί και σας ασπαζόμαστε ξεχωριστά.
Στις 31 Μαΐου, που επιστρέψαμε στην πατρίδα, διαπιστώσαμε ότι:
1) Οδηγούσαμε 14 ώρες/ημέρα (07.00 – 21.00).
2) Καλύπταμε μια απόσταση 1.456 χλμ./ημέρα.
3) Καλύψαμε μια απόσταση 30.576 χλμ. (μετ’ επιστροφής), σε 23-2 ημέρες.
Ασφαλώς, δεν διανύσαμε σημαντική απόσταση, όταν το αυτοκίνητο ήταν στο συνεργείο κι εμείς, στην διήμερη κρουαζιέρα.
Ζήτησα από τους «συντρόφους» μου, να εμφανίσουμε τις φωτογραφίες στην η.δ., αλλά αρνήθηκαν ευγενικά. Η Ελένη, θα επιλέξει τις εφημερίδες, τα περιοδικά και τις η.δ., για να προστατευτεί η πνευματική ιδιοκτησία και η ιδέα της ομάδας μας.
Λυπάμαι ειλικρινά! Θα το ξαναπροσπαθήσω! Προς το παρόν, φανταστείτε τις πόλεις, μέσω των αφιερωμάτων σε διάφορες η.δ. και σε μηχανές αναζήτησης.
Ήταν ένα μεγάλο κι ωραίο ταξίδι. Και κυρίως, πραγματοποιήσιμο! Εάν βέβαια, δεν ορίσεις προϋποθέσεις και αρνηθείς ορισμένες ανοχές. Αλλά και πάλι, εξαρτάται από τις επιφυλάξεις και τις αντοχές του κάθε ενός.
Αφού σας διαβεβαιώσω για την αξιοπιστία των παραπάνω δεδομένων, θέλω να σας ευχαριστήσω απεριόριστα και ιδιαιτέρως, για την ανάγνωσή των.
Καλό καλοκαίρι!
Με πολλή εκτίμηση
Νίκος (ο ταξιδευτής
_____________________________________________________________
photo by wikipedia.org
Αυτό το αρχείο εικόνας διανέμεται με τους όρους της άδειας Creative Commons / Αναφορά - Παρόμοια Διανομή 3.0 Unported
Σας εύχομαι να έχετε υγεία και χαρά.
Αν και έχω εγγραφεί στην η.δ., αυτή είναι η πρώτη μου δημοσίευση.
Ονομάζομαι Νίκος και ζω στην Αθήνα. Στις 11 Απριλίου του τρέχοντος έτους, τηλεφώνησα σε έναν φίλο μου, για να του ευχηθώ για την ονομαστική του εορτή (Θωμάς). Μου ζήτησε να συναντηθούμε σύντομα. Δέχτηκα και ορίσαμε ημερομηνία.
Ανάμεσα σε ποικίλα θέματα, με ρώτησε ποια είναι η μεγαλύτερη απόσταση που μπορεί να καλύψει ένας οδηγός, από πλευράς αντοχών και δυνατοτήτων. Του απάντησα ότι δεν υπάρχουν απραγματοποίητα και μεγάλα ταξίδια. Μπορείς να πας όπου υπάρχει δρόμος για όχημα ή άλλος τρόπος για κάθε μέσο μεταφοράς. Εξαρτάται από τον χρόνο που διαθέτεις για το ταξίδι και τις οδηγικές ικανότητες του καθενός. Και φυσικά, από την κατάσταση του κινητήρα του αυτοκινήτου, που θα εμπιστευτείς. Επιπλέον, του ανέφερα μια σοβαρή έρευνα, που ισχυριζόταν ότι κάθε νέος και σχετικά έμπειρος οδηγός, μπορεί να καλύπτει κατά μέσο όρο 104 χλμ. ανά ώρα.
Όταν απόρησα με τις ερωτήσεις του, μου αποκάλυψε την σκέψη του να ταξιδέψει οδικώς στην Σιγκαπούρη. Να σημειώσω ότι είναι αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού. Και, δεν είναι «τρελός»! Η έντονή μου έκπληξη, αντιμετώπισε την ισχυρή του θέληση για την απόκτηση της εμπειρίας.
Όταν του επανέλαβα την απάντηση, που του είχα δώσει νωρίτερα, με προσκάλεσε με σθένος. Ζήτησα να το σκεφτώ ψύχραιμα και μόνος. Επέστρεψα στο σπίτι. Αναλογίστηκα τα υπέρ και τα κατά, τις καλές εμπειρίες και τις κακές συνέπειες και του τηλεφώνησα. Απάντησα θετικά.
Σε επόμενη επικοινωνία, κανονίσαμε τις λεπτομέρειες. Έτσι, στις 7 Μαΐου (17.35) αναχώρησα για την Προσοτσάνη Ν. Δράμας. Την άλλη ημέρα, μου σύστησε την φίλη του Ελένη (δημοσιογράφος και επαγγελματίας φωτογράφος), που θα μας συνόδευε. Μου είπε ότι έχει δίπλωμα οδήγησης και είναι ευχάριστη παρουσία. Αποφεύγοντας το υπονοούμενο, του απάντησα ότι στους δύο, ο τρίτος δεν χωρεί (σ.σ. ποιος είναι ο τρίτος. Την Κυριακή, πήγαμε στην εκκλησία, προσευχηθήκαμε και αναχωρήσαμε.
Περάσαμε το τελωνείο των Κήπων Ν. Έβρου και φτάσαμε στην Κωνσταντινούπολη (Istanbul). Διανυκτερεύσαμε και συνεχίσαμε για Bursa, Izmir, Antalya, Adana και Gaziantep.
Ακολούθησε το Ιράν, με τις πόλεις Bakhtaran, Ahvaz, Shiraz, Esfahan, Yazd, Kerman και Zahedan.
Το Πακιστάν, με τις πόλεις Quetta, Karachi, Hyderabad, Multan, Lahore, Rawalpindi και Islamabad.
Η Κίνα, με τις πόλεις Shufu, Kashi, Shache, Lhasa και Qambo.
Η Βιρμανία, με τις πόλεις Mandalay, Prome, Yangon και Moulmein.
Η Ταϊλάνδη, με την πρωτεύουσά της Bangkok.
Η Μαλαισία, με τις πόλεις George Town, Jpoh και Kuala Lumpur.
Και επιτέλους! … Απέναντί μας και μπροστά μας, η ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ.
Που τελικά, δεν ήταν ο τελικός μας προορισμός!!!
Ευρισκόμενοι στην Singapore, αποφασίσαμε μια μικρή κρουαζιέρα στην νήσο της Σουμάτρας και στα λιμάνια Medan, Banda Aceh,
Pedang (με περιήγηση στα νησάκια Mentawai),
Bengkulu (και στο νησάκι Enggano).
Επιστροφή, από την Jakarta.
Αφήσαμε το αυτοκίνητο για service και απαιτήσαμε το μέγιστο δυνατό επίπεδο της απαραίτητης ασφάλειας και οδηγικής συμπεριφοράς.
Απολαύσαμε την κρουαζιέρα, την θέα, τα λιμάνια. Θαυμάσαμε τους κατοίκους (ιθαγενείς και μη). Όμως, προσωπικά, εντυπωσιάστηκα από την ομορφιά και την αγνότητα των Mentawai Islands. Τόσο, που σκέφτομαι σοβαρά να τα συνδυάσω με την προοπτική του γαμήλιου ταξιδιού. Έχω πάει στις Μαλδίβες και μου άρεσαν. Αλλά, τις ξέχασα και τις απαρνήθηκα, μόλις αντίκρισα αυτό το συγκρότημα μικρών νησιών.
Δεν αναιρώ την γενική και προσωπική άποψη του τροπικού κάλλους των, αλλά δεν είναι ο γήινος παράδεισος. Αν υπάρχει, δεν είναι πολύ μακριά τους.
Δεν προσπαθώ να επιβάλλω την προσωπική μου άποψη. Επισημαίνω απλώς ότι κάποια νησιά κέρδισαν το στοίχημα και πέτυχαν στο παιχνίδι της διαφήμισης. Προώθησαν τα χαρίσματα της φύσης και τους προορισμούς, ως δημοφιλείς. Ακολουθώντας το πλήθος και τα ακούσματα, τους επιβραβεύσαμε.
Αν δεν είχαν την ξενοδοχειακή υποδομή, ούτε που θα τις γνωρίζαμε. Τις τουριστικές προδιαγραφές, τις έχουν κι άλλοι. Αλλά, δεν τις έχουν εξασφαλίσει και δεν τις έχουν προβάλλει ακόμα.
Σας προτρέπω να το εξακριβώσετε μόνοι σας. ΘΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ!!!
Γενικά, είμαι μετριόφρων. Εξασφάλισα μια ικανοποιητική θαλάσσια υπηρεσία, έχοντας ταξιδέψει στο μεγαλύτερο ποσοστό της γήινης επιφάνειας. Το ΝΕΡΟ! Είμαι σε θέση να κρίνω, κατά συνείδηση και αναλόγως διεθνών προδιαγραφών, τα εδάφη που βρίσκονται στο υγρό στοιχείο (βραχονησίδες, νησάκια, νήσους, νησιά).
Για τον σωστό σχεδιασμό της διαδρομής και του ταξιδιού, χρειαστήκαμε την η.δ., απ’ όπου αντλήσαμε χρήσιμες πληροφορίες για τα μέρη που θα διασχίζαμε. Σε κάθε πόλη, σταθμός ήταν τα όσα αξιοθέατα προτείνατε. Εμείς, δεν αναζητήσαμε κάτι νέο. Σας ευχαριστούμε όλους μαζί και σας ασπαζόμαστε ξεχωριστά.
Στις 31 Μαΐου, που επιστρέψαμε στην πατρίδα, διαπιστώσαμε ότι:
1) Οδηγούσαμε 14 ώρες/ημέρα (07.00 – 21.00).
2) Καλύπταμε μια απόσταση 1.456 χλμ./ημέρα.
3) Καλύψαμε μια απόσταση 30.576 χλμ. (μετ’ επιστροφής), σε 23-2 ημέρες.
Ασφαλώς, δεν διανύσαμε σημαντική απόσταση, όταν το αυτοκίνητο ήταν στο συνεργείο κι εμείς, στην διήμερη κρουαζιέρα.
Ζήτησα από τους «συντρόφους» μου, να εμφανίσουμε τις φωτογραφίες στην η.δ., αλλά αρνήθηκαν ευγενικά. Η Ελένη, θα επιλέξει τις εφημερίδες, τα περιοδικά και τις η.δ., για να προστατευτεί η πνευματική ιδιοκτησία και η ιδέα της ομάδας μας.
Λυπάμαι ειλικρινά! Θα το ξαναπροσπαθήσω! Προς το παρόν, φανταστείτε τις πόλεις, μέσω των αφιερωμάτων σε διάφορες η.δ. και σε μηχανές αναζήτησης.
Ήταν ένα μεγάλο κι ωραίο ταξίδι. Και κυρίως, πραγματοποιήσιμο! Εάν βέβαια, δεν ορίσεις προϋποθέσεις και αρνηθείς ορισμένες ανοχές. Αλλά και πάλι, εξαρτάται από τις επιφυλάξεις και τις αντοχές του κάθε ενός.
Αφού σας διαβεβαιώσω για την αξιοπιστία των παραπάνω δεδομένων, θέλω να σας ευχαριστήσω απεριόριστα και ιδιαιτέρως, για την ανάγνωσή των.
Καλό καλοκαίρι!
Με πολλή εκτίμηση
Νίκος (ο ταξιδευτής
_____________________________________________________________
photo by wikipedia.org
Αυτό το αρχείο εικόνας διανέμεται με τους όρους της άδειας Creative Commons / Αναφορά - Παρόμοια Διανομή 3.0 Unported
Attachments
-
40,2 KB Προβολές: 116