• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Προβληματικό 1 στα 3 ελληνικά πλοία βάση έρευνας της ADAC

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.859
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
copy-paste από το troktiko
Γερμανική έρευνα της ADAC: Προβληματικό ένα στα τρία ελληνικά πλοία

a4.bp.blogspot.com__BCsaeWGNwNI_SnGqSvre1_I_AAAAAAAB08k_hQ39winrCnc_s320_PLOIA.jpg
a1.bp.blogspot.com__BCsaeWGNwNI_SnGp66OiHjI_AAAAAAAB08c_pGYGaDd5b4a7b61cf520d2d17cfd46ec32f496.jpg
ΕΡΕΥΝΑ ΣΟΚ

Σήμερα από τις πρώτες ειδήσεις σε όλες τις εφημερίδες, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις είναι μια έρευνα της ADAC για τα ελληνικά πλοία όπου και διαπιστώθηκε ότι ΕΝΑ στα ΤΡΙΑ ελληνικά επιβατηγά πλοία είναι ανεπαρκές... ("ανεπαρκές" είναι ο δικός μου ευγενικός χαρακτηρισμός της λέξης mangelhaft, που επίσης μεταφράζεται ως ελαττωματικό, κακό, προβληματικό κλπ –διαλέγετε και παίρνετε, εγώ διαλέγω το "σκυλοπνίχτης").

Και επειδή ίσως οι εφοπλιστές μας και ο Υπουργός Ναυτιλίας μας να μην ξέρουν τι εστί ADAC, πρόκειται για τη μεγαλύτερη αυτοκινητιστική ένωση της Ευρώπης και του κόσμου με 16 εκατομμύρια μέλη, που λαμβάνουν πολύ σοβαρά τις έρευνές της. Αν και είναι αυτοκινητιστική ένωση, κάνει πολύ συχνά ελέγχους και σε αεροπλάνα, πλοία και οποιοδήποτε άλλο μέσο.

Ωραία νέα για τον τουρισμό μας και για τους Υπουργούς Ναυτιλίας και Τουρισμού, δε νομίζετε; Άντε να δούμε τι δικαιολογίες θα πουν πάλι και άντε να πείσουν τους εκατομμύρια Γερμανούς που έρχονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα, να ξανάρθουν πάλι και να μπουν σε πλοία σκυλοπνίχτες!

Η είδηση είναι πραγματικά παντού και σε όλα τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης. Ενδεικτικά για όσους ξέρουν γερμανικά:

ADAC-Test: Griechische F



Test: SicherheitsmΓ?ngel bei griechischen FΓ?hren - News - FOCUS Online



ADAC-Test: M



ADAC-FΓ?hrentest 2009: Jedes dritte Schiff in Griechenland im Sicherheitstest nur mangelhaft. - Lifestyle - Bild.de



ADAC-Test - Griechische F



Με λίγα λόγια, από τα 14 πλοία που εξετάστηκαν, μόνο 1 πήρε τον χαρακτηρισμό "πολύ καλό" και 5 τον χαρακτηρισμό "καλό". Τα υπόλοιπα από απλώς επαρκή ως ανεπαρκή και προβληματικά. Ο αναλυτικός πίνακας πιο πάνω



 
Last edited by a moderator:

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Να κάνω μια ερώτηση;

O ανταγωνισμός εδώ δεν λειτουργεί ;:roll:
Προφανώς και όχι. Τόσο οι άδειες εκτέλεσης δρομολογίων, όσο και οι τιμές των εισητηρίων, ελέγχονται από το κράτος. Ούτε δείγμα ανταγωνισμού δεν υπάρχει στην Ελληνική ακτοπλοΐα.
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.501
ο καπετάν μάκης πέρνει το αίμα του πίσω πρώτη θέση και με διαφορά
που είσαι amion να τον καμαρώσεις

τωρα για να καταλάβω το lato το theofilos και το super ferryII ;έιναι πολυ καλά πλοία
μάλλον οι τύποι της adac τα είδαν με άλλο μάτι απο το δικό μου που έχω ταξιδέψει

με το μεν lato απο χανια -πειραιάς και αντίστροφα με θάλασσα λαδιά σε καμπίνα lux και όλο το βράδυ να τρίζει και να κοπανάει
με το super ferry II απο Ραφίνα για Τήνο γέρνοντας σε όλη την διαδρομή και με theofilos που με περνά στα χρόνια σε ενα γύρνα απο Σάμο
για ενα επικο ταξίδι με το vintsenzos kornaros απο Μήλο -Αγιο Νικόλαο κρήτης άστο καλύτερα αλλά τουλάχιστον είναι στα προβληματικά
 

Christian

Member
Μηνύματα
595
Likes
96
Προφανώς και όχι. Τόσο οι άδειες εκτέλεσης δρομολογίων, όσο και οι τιμές των εισητηρίων, ελέγχονται από το κράτος. Ούτε δείγμα ανταγωνισμού δεν υπάρχει στην Ελληνική ακτοπλοΐα.
Taver αν έχεις χρόνο και όρεξη,κάνε μια ανάλυση των λεγόμενων σου.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
ο καπετάν μάκης πέρνει το αίμα του πίσω πρώτη θέση και με διαφορά
που είσαι amion να τον καμαρώσεις

τωρα για να καταλάβω το lato το theofilos και το super ferryII ;έιναι πολυ καλά πλοία
μάλλον οι τύποι της adac τα είδαν με άλλο μάτι απο το δικό μου που έχω ταξιδέψει

με το μεν lato απο χανια -πειραιάς και αντίστροφα με θάλασσα λαδιά σε καμπίνα lux και όλο το βράδυ να τρίζει και να κοπανάει
με το super ferry II απο Ραφίνα για Τήνο γέρνοντας σε όλη την διαδρομή και με theofilos που με περνά στα χρόνια σε ενα γύρνα απο Σάμο
για ενα επικο ταξίδι με το vintsenzos kornaros απο Μήλο -Αγιο Νικόλαο κρήτης άστο καλύτερα αλλά τουλάχιστον είναι στα προβληματικά
φιλε ΧRISTOS71 θα σε απογοητεύσω αλλά προκειται για το μεγαλύτερο αδελφό του Μάκη τον καπτά Μίμη..
κατά τα λοιπά συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. ούτε και ο ADAC και οι κατά καιρούς αξιολογήσεις του πρέπει να παιρνονται στα σοβαρά. όπως άλλο Όσκαρ άλλο φεστιβαλ θεσσαλονίκης, άλλο αγγουρια άλλο καρπούζια έτσι και άλλο ο ADAC που αξιολογεί πλοία και άλλο Bureau Veritas και LLoyds που τα ελληνικά πρωτεύουν.
 

amigos

Member
Μηνύματα
15
Likes
6
Επόμενο Ταξίδι
Περού
Ταξίδι-Όνειρο
ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ
O ανταγωνισμός λειτουργεί και απόδειξη είναι οτι μετά την κάθοδο του SUPERFARST στην Κρήτη οι τιμές έπεσαν σε 19 euro το άτομο. Το 90% των πλοίων είναι σε πολύ καλή κατάσταση εκτός απο αυτά που δρομολογήθηκαν έκτακτα αρχές Ιουλίου με διάφορα προσχήματα και συμφωνίες με την ΠΝΟ. Οσον αφορά τις αυτοκινηστικές ενώσεις θεωρώ οτι μερικές απο αυτές έχουν πάρει εκπτώσεις για τα μέλη τους απο κάποιες εταιρείες και γιατό η αναφορά τους σε συγκεκριμένα πλοία δεν είναι αντοκειμενική.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
O ανταγωνισμός λειτουργεί και απόδειξη είναι οτι μετά την κάθοδο του SUPERFARST στην Κρήτη οι τιμές έπεσαν σε 19 euro το άτομο. Το 90% των πλοίων είναι σε πολύ καλή κατάσταση εκτός απο αυτά που δρομολογήθηκαν έκτακτα αρχές Ιουλίου με διάφορα προσχήματα και συμφωνίες με την ΠΝΟ. Οσον αφορά τις αυτοκινηστικές ενώσεις θεωρώ οτι μερικές απο αυτές έχουν πάρει εκπτώσεις για τα μέλη τους απο κάποιες εταιρείες και γιατό η αναφορά τους σε συγκεκριμένα πλοία δεν είναι αντοκειμενική.
λειτουργεί σε "προστατευμένο" περιβαλλον του ΣΑΣ (συμβουλιο ακτοπλοικών συγκοινωνιών). άντε Taver πες τα και στον christian..
αυτά για τις εκπτώσεις είναι υπερβολή. αν είχαν πάρει δεν θα τις δημοσίευαν? και από ποιον? από τον καπτά Μίμη? που ανεβάζουν το king και θάβουν το Πηνελόπη? ή θα κατεβούν οι γερμανόφωνοι στο Μπάρι να πάρουν πλοίο για Ελλάδα? ας γελάσουμε..δεν είναι αυτή η περίπτωση της ADAC.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.859
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Ειχαμε αντιδράσεις στο θέμα:

Για σκοπιμότητες μιλάει η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοίας

Σκληρή είναι η απάντηση της Ένωσης Επιχειρήσεων στις καταγγελίες των Γερμανών περιηγητών για την ασφάλεια των ελληνικών επιβατηγών πλοίων. Η ανακοίνωση έχει ως εξής: Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος σε όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας διενεργήθηκαν οι προβλεπόμενες και προγραμματισμένες επιθεωρήσεις κατά την διάρκεια του χειμώνα. Σύμφωνα με την πάγια πρακτική των λιμενικών αρχών, λίγο πριν την καλοκαιρινή σαιζόν αλλά και κατά την διάρκειά της διενεργήθηκαν και έκτακτες επιθεωρήσεις.Οι επιθεωρήσεις αυτές, τόσο οι προγραμματισμένες όσο και οι έκτακτες, διενεργούνται από εξειδικευμένους και πιστοποιημένους επιθεωρητές σύμφωνα με την εθνική και διεθνή νομοθεσία και αφορούν όλους τους τομείς των πλοίων. Κατά την διάρκεια κάθε επιθεώρησης παρίστανται (εκτός από τους επιθεωρητές) ο Πλοίαρχος του πλοίου και αρμόδια μέλη του πληρώματος ανάλογα με την επιστασία, συντάσσεται έκθεση επιθεώρησης η οποία υπογράφεται από όλους τους συμμετέχοντες και μετά οι επιθεωρητές παραδίδουν τις τυχόν επισημάνσεις, συστάσεις ή παρατηρήσεις στον πλοιοκτήτη.
Με αφορμή όμως δημοσιεύματα του ημερήσιου τύπου, πληροφορηθήκαμε ότι υπάρχει και άλλος τρόπος επιθεώρησης. Εμφανίζονται δηλαδή κάποια μέλη ενός συλλόγου περιήγησης και αυτοκινήτου, κάνουν μία περιήγηση σε ορισμένα πλοία, κρατούν κάποιες σημειώσεις και μετά, όποτε προκάμουν, δημοσιοποιούν την έκθεσή τους χωρίς απαραίτητα να έχουν ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους.
Γιατί επιλέγουν τα πλοία αυτά και όχι άλλα; Γιατί επιλέγουν τόσα πλοία και όχι λιγότερα ή περισσότερα; Πώς ξέρουμε αν έχουν επιθεωρήσει και άλλα πλοία και το αποκρύπτουν; Με ποιά κριτήρια και με βάση ποιούς κανονισμούς επιθεωρούν τα πλοία; Πώς ξέρουμε αν έχουν τα ίδια μέτρα και σταθμά για όλα τα πλοία; Πώς αποφασίζουν τι είναι σημαντικό και τι όχι; Τους προβλημάτισε το γεγονός ότι οι απόψεις τους είναι αντίθετες με τις απόψεις των καθ’ ύλην αρμοδίων οι οποίοι έχουν χορηγήσει πιστοποιητικά;
Τίποτα από αυτά δεν ξέρουμε. Τίποτα δεν μάθαμε. Τίποτα δεν μας είπαν. Ίσως βέβαια να μην ξέρουν ούτε οι ίδιοι. Η ιστορία πάντως μας διδάσκει ότι οι ασχολούμενοι με τις περιηγήσεις προσπαθούν πάντα να ομορφήνουν την διήγηση και να μεγαλοποιήσουν τις περιπέτειές τους σε ξένες, μακρινές, εξωτικές χώρες !! Άλλοτε τα καταφέρνουν και άλλοτε όχι.
Από την πλευρά μας θεωρούμε χρήσιμο να επισημάνουμε τα ακόλουθα:
Η Γερμανική ADAC είναι κάτι ανάλογο της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου και περιηγήσεων «ΕΛΠΑ», δεν αποτελεί φορέα ελέγχου και πιστοποίησης επιβατηγών πλοίων και δεν είναι μέλος ή παράρτημα ούτε του αναγνωρισμένου νηογνώμονα Germanischer Lloyd, ούτε είναι μέλος του IACS αλλά και δεν έχει πιστοποιηθεί σχετικά από την Διεύθυνση Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να έχει δικαίωμα και τεχνογνωσία επιθεώρησης πλοίων.
Στα πλαίσια αυτά, μπορεί να επιθεωρεί ξενοδοχεία, εστιατόρια, πλοία, τραίνα, αεροπλάνα κλπ μέσα που μπορεί να χρησιμοποιήσουν τα μέλη της για την μετακίνηση και την διαμονή τους προκειμένου να κρίνει τις ανέσεις που αυτά παρέχουν, το επίπεδο εξυπηρέτησης, τις τιμές, την καθαριότητα κλπ. Στην προκειμένη περίπτωση όμως βλέπουμε ότι δεν κάνει κανένα σχόλιο π.χ. για την καθαριότητα και την εξυπηρέτηση αλλά ασχολείται με άλλους τομείς όπως την πυρασφάλεια, την κατασκευή την ευστάθεια και διάφορα άλλα.
Τα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία που χαρακτηρίζονται ως «ελλιπή» ή «αρκετά ελλιπή» από την «ADAC» έχουν επιθεωρηθεί (τόσο κατά τις τακτικές όσο και κατά τις έκτακτες επιθεωρήσεις) από έγκυρους διεθνώς αναγνωρισμένους Νηογνώμονες και από την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων (Ελληνικός κρατικός φορέας ελέγχου και πιστοποίησης πλοίων) και μετά από εξονυχιστικούς ελέγχους έχουν εφοδιασθεί με όλα τα προβλεπόμενα πιστοποιητικά ασφαλείας και αξιοπλοΐας.
Γιατί άραγε από τα 190 Ελληνικά επιβατηγά πλοία της ακτοπλοΐας και των πορθμειακών γραμμών επιθεωρήθηκαν μόνο (14) δεκατέσσερα πλοία; Από τα επιθεωρηθέντα βρέθηκαν «δήθεν» ελλιπή μόνο (3) τρία πλοία; Γιατί δεν επιθεωρήθηκαν κάποια από τα νέα συμβατικά και ταχύπλοα πλοία, με τα οποία διακινείται το 85% του κοινού από και προς τα νησιά; Ποιός έκανε την επιλογή και με ποιά κριτήρια;
Πληροφορούμαστε από τον ημερήσιο τύπο ότι η εκπρόσωπος της λέσχης κα Σαμπίνε Τσουσρότ η οποία σε άλλη εφημερίδα αναφέρεται ως Σαμπίνε Μπερ και σε άλλο σημείο ως Ζακλίν Γκρίνβαλντ έκανε μία βαθυστόχαστη δήλωση σύμφωνα με την οποία η εν λόγω λέσχη αυτοκινήτου και περιηγήσεων ήθελε να ταρακουνήσει τους αρμόδιους. Δεν έχουμε πληροφορίες για το αν τελικά οι αρμόδιοι ταρακουνήθηκαν ή όχι, αν όμως ήταν αυτός ο σκοπός της γιατί δεν έκανε τις επιθεωρήσεις τον χειμώνα για να υπάρχει χρόνος να διορθωθούν οι ελλείψεις; Γιατί έκανε επιθεωρήσεις τον Μάιο και δημοσιοποίησε τα αποτελέσματά τους δύο μήνες αργότερα στο ζενίθ της κίνησης; Προτείνει ίσως η κα Μπερ και η λέσχη στην οποία ανήκει να ακινητοποιηθούν όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου για να βελτιώσουμε την κατασκευή και την ευστάθειά τους; Έχει ενημερώσει για τα ευρήματά της τα γερμανικά ναυπηγεία που έχουν ναυπηγήσει πολλά από τα πλοία αυτά;
Και εν πάσει περιπτώσει τι προτείνει η κα Μπερ για να βελτιώσουμε την κατασκευή και την ευστάθεια των πλοίων;
Ο τρόπος διενέργειας της κατ’ ευφημισμόν έρευνας, το αντικείμενό της αλλά και τα δήθεν ευρήματά της θέτουν εν αμφιβόλω την αντικειμενικότητα του συλλόγου ADAC. Εάν μάλιστα λάβει κανείς υπ’ όψιν του και τον χρόνο που επελέγη για να δημοσιοποιηθούν τα αποτελέσματα αυτά είναι προφανές ότι η έρευνα αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια για αποθάρρυνση των Γερμανών να ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Σημειωτέον ότι η Ένωση και τα μέλη της δεν έχουν λάβει παρατηρήσεις από Γερμανούς τουρίστες ή από τουρίστες άλλων εθνικοτήτων σχετικά με την κατασκευή και ευστάθεια των πλοίων τους.
Με την ευκαιρία πάντως αυτή, θέλουμε να διαβεβαιώσουμε με τον πιό κατηγορηματικό τους επιβάτες μας και πελάτες μας που διακινούνται με τα πλοία της μεγάλης Ελληνικής ακτοπλοϊκής οικογένειας, ότι τα ελληνικά πλοία είναι απολύτως ασφαλή και αξιόπλοα. Μπορούν όλοι να θεωρούν δεδομένο ότι οι επιχειρήσεις του κλάδου δεν φοβούνται τους οποιοσδήποτε ελέγχους αλλά αντιθέτως τους επιθυμούν και πολλές φορές τους προκαλούν.
Θα θέλαμε όμως να εκφράσουμε και μία απορία: πότε τελικά αισθάνονται οι επιβάτες καλύτερα; όταν η κατασκευή και η σταθερότητα των πλοίων ελέγχεται από λέσχες αυτοκινήτου ή όταν ελέγχεται από αρμόδιους πιστοποιημένους φορείς; τι θα σκεφτόταν ο καθένας από εμάς αν οι αρμόδιοι εξουσιοδοτημένοι επιθεωρητές αρχίσουν να ασχολούνται με την καθαριότητα των πλοίων και την ευγένεια του προσωπικού και αφήσουν όλα τα υπόλοιπα σε διάφορες λέσχες;
Πηγή:http://mediashipping.gr/?q=node/3786
Υ.Γ 1.: μια ανακοίνωση για γέλια και για κλάματα κατα την ταπεινή μου άποψη. Λες και εμείς δεν ταξιδεύουμε με αυτά η παρόμοια πλοία και δεν βλέπουμε το μαύρο μας το χάλι! Αλλά ναι ξέχασα, οι Γερμανοί είναι οι μεγάλοι άσχετοι σε οτι αφορά ελέγχους, ενώ εμείς έχουμε ολες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις που ανταποκρίνονται 1000% στην πραγματικότητα!:haha:

Y.Γ.2: Ιδού κ ενα λινκ στα γερμανικά για το πόσο ....αναξιόπιστα έγινε η σχετική έρευνα!
http://www1.adac.de/Tests/Mobilitae...lt.asp?ComponentID=260909&SourcePageID=262238
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Ειχαμε αντιδράσεις στο θέμα:

Υ.Γ 1.: μια ανακοίνωση για γέλια και για κλάματα κατα την ταπεινή μου άποψη. Λες και εμείς δεν ταξιδεύουμε με αυτά η παρόμοια πλοία και δεν βλέπουμε το μαύρο μας το χάλι! Αλλά ναι ξέχασα, οι Γερμανοί είναι οι μεγάλοι άσχετοι σε οτι αφορά ελέγχους, ενώ εμείς έχουμε ολες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις που ανταποκρίνονται 1000% στην πραγματικότητα!:haha:
για το θέμα ADAC αναφέρθηκα και δεν συνεχίζω. όποιος ξεχωρίζει το αγγούρι από το καρπούζι καταλαβαίνει περί τίνος προκειται.
την ταπεινή σου άποψη αν δεν μπορείς να την αιτιολογήσεις να την κρατάς για τον εαυτό σου. ταξιδεύετε μ' αυτά τα πλοία? πόσες φορές το χρόνο για να ακούσω. το μαύρο μας το χάλι? πολύ τρωκτικό και ζούγκλα διαβάζεις και σου κάνει κακό. στις σημερινές 26 αναχωρήσεις από το ΥΕΝ οι 19 είναι με νεότευκτα! τι χάλι ε? δεν ξέρεις ποιο να πρωτοαποφύγεις..
Ξ?πουργΡίο ΕμπορικΞ?Ο‚ Ναυτιλίας, Αιγαίου & ΝησιωτικΞ?Ο‚ ΠολιτικΞ?Ο‚ - Ξ”ΟΞΏΞΌΞΏΞ»ΟŒΞ³ΞΉΞ±
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.456
Likes
7.859
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
την ταπεινή σου άποψη αν δεν μπορείς να την αιτιολογήσεις να την κρατάς για τον εαυτό σου. ταξιδεύετε μ' αυτά τα πλοία? πόσες φορές το χρόνο για να ακούσω. το μαύρο μας το χάλι? πολύ τρωκτικό και ζούγκλα διαβάζεις και σου κάνει κακό. http://egov.yen.gr/yen.chtm?prnbr=24218
μάλιστα. Ετσι είναι αν ετσι νομίζετε...
Την αποψη μας νομίζω οτι μπορούμε να την γράφουμε εδώ στο φόρουμ.

Το γερμανικό λίνκ το διάβασε κανείς ; Γιατί ευτυχώς που δεν διαβάζουμε μονο ελληνικά!
Δεν έχω τον χρόνο να μεταφράσω ολα οσα ουσιαστικά αναφέρονται εκεί.
Για αυτά ομως κουβέντα δεν γίνεται γιατί απλά δεν συμφέρει!

Διάβασε κανείς την μεθοδολογία του ελέγχου; Ανεξάρτητοι ναυτιλιακοί πραγματογνώμονες τον έκαναν. Γιατί φυσικά υπάρχουν και οι εξαρτημένοι πραγματογνώμονες! Μάλλον όμως μας διαφεύγουν ολα αυτά.
Καλά αφού η ADAC είναι το αγγόύρι και ο τόσο αξιόπιστος ελληνικός νηογνώμονας είναι το καρπούζι, οκ πάω πάσο ρε μεγάλε!
Το τι διαβάζω και τι μου κάνει καλό η κακό, ευτυχώς δεν θα μας το πεις εσύ!

Υ.Γ.: και η ανακοίνωση αυτή των ακτοπλόων απευθύνεται προς την ελληνική κοινή γνώμη που έχει μαύρα μεσάνυχτα τι εστί ADAC. Eξ ου και το ειρωνικό της ύφος. Αν είναι τόσο μάγκες ας αμφισβητήσουν το τεστ αυτό εκεί που πρέπει και όπως πρέπει. Είτε στην γερμανική η ελληνική δικαιοσύνη, είτε στην γερμανική κοινή γνώμη που ξέρει αν η ADAC είναι αγγούρι η καρπούζι!
Ολα τα υπολοιπα είναι αστειότητες!
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.490
Likes
9.494
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
μάλιστα. Ετσι είναι αν ετσι νομίζετε...
Την αποψη μας νομίζω οτι μπορούμε να την γράφουμε εδώ στο φόρουμ.

Το γερμανικό λίνκ το διάβασε κανείς ; Γιατί ευτυχώς που δεν διαβάζουμε μονο ελληνικά!
Δεν έχω τον χρόνο να μεταφράσω ολα οσα ουσιαστικά αναφέρονται εκεί.
Για αυτά ομως κουβέντα δεν γίνεται γιατί απλά δεν συμφέρει!

Διάβασε κανείς την μεθοδολογία του ελέγχου; Ανεξάρτητοι ναυτιλιακοί πραγματογνώμονες τον έκαναν. Γιατί φυσικά υπάρχουν και οι εξαρτημένοι πραγματογνώμονες! Μάλλον όμως μας διαφεύγουν ολα αυτά.
Καλά αφού η ADAC είναι το αγγόύρι και ο τόσο αξιόπιστος ελληνικός νηογνώμονας είναι το καρπούζι, οκ πάω πάσο ρε μεγάλε!
Το τι διαβάζω και τι μου κάνει καλό η κακό, ευτυχώς δεν θα μας το πεις εσύ!

Υ.Γ.: και η ανακοίνωση αυτή των ακτοπλόων απευθύνεται προς την ελληνική κοινή γνώμη που έχει μαύρα μεσάνυχτα τι εστί ADAC. Eξ ου και το ειρωνικό της ύφος. Αν είναι τόσο μάγκες ας αμφισβητήσουν το τεστ αυτό εκεί που πρέπει και όπως πρέπει. Είτε στην γερμανική η ελληνική δικαιοσύνη, είτε στην γερμανική κοινή γνώμη που ξέρει αν η ADAC είναι αγγούρι η καρπούζι!
Ολα τα υπολοιπα είναι αστειότητες!
γνώμη που δεν αιτιολογείται είναι περιττή και κουράζει. κράτα τη για τον εαυτό σου να μην πιάνει και χώρο. γερμανικά δεν ξέρω.
αν διάβασες τι έγραψα θα είχες δει ότι η ADAC είναι το αγγούρι και το Lloyds και το Bureau Veritas το καρπούζι. μια κι είσαι ασχετος με το θέμα γκουγκλαρισε τα να καταλάβεις τι εννοώ. σιγά μην αμφισβητήσουν το τεστ..ούτε του ADAC ούτε της BILD που επηρεάζει την κοινή γνώμη. αστειότητες είναι να διαβάζεις τεστ της ADAC και να λες το μαυρο μας το χαλι. διάβαζε τις αναχωρήσεις του ΥΕΝ και κανένα ναυτιλιακό περιοδικό μια και πλοίο παίρνεις σπάνια, και μετά πες για χάλια.
χάλι είναι οι ρυπογόνες πηγές τύπου τρωκτικού και ζούγκλα. αναξιοπιστία και δημιουργία εντυπώσεων και μόνο. σταμάτα να αντιγράφεις από αυτές.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.655
Μηνύματα
906.601
Μέλη
39.405
Νεότερο μέλος
Ioanna Kara

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom