Περού Περού τέσσερα χρόνια αργότερα, ή αλλιώς «Ο επιμένων νικά»

psilos3

Member
Μηνύματα
6.649
Likes
51.327
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!

Ως την τελευταία νύχτα στις Άνδεις



Η κλεψύδρα άδειαζε γι’ άλλη μια φορά σε μια εξ’ αρχής πεπιεσμένη εκδρομή. Όχι πως ο χρόνος περνάει διαφορετικά στο Περού, αλλά το Περού χρειάζεται το χρόνο του, κάτι που το καταλαβαίναμε και από πρώτο χέρι.

Έπρεπε να διανύσουμε μια απόσταση κοντά στα 3 χιλιόμετρα ευτυχώς σε απόλυτη ευθεία μέσω της Avenida El Sol με σκοπό να συνδυάσουμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου, αντικρύζοντας για ακόμα μια διαδρομή πολύ ωραίες εικόνες στα μάτια μας, όπως για παράδειγμα η σημαία της πόλης συχνά-πυκνά αλλά και μια υπέροχη τοιχογραφία με το παρελθόν της:


DSC_0721b.jpg



Πάνω που ο δρόμος άρχισε ν’ αλλάζει μιας και η λεωφόρος του ήλιου έφτανε στο τέλος της, βρεθήκαμε σ’ ένα πάρκο με το όνομα Plaza maradona (μη ρωτάτε από πού προκύπτει, ιδέα δεν έχω, έτσι το βρίσκω), μια μεγάλη νησίδα ουσιαστικά καταμεσής δύο δρόμων, με το κύριο γνώρισμα του να είναι οι χρυσές μικρογραφίες από χαρακτηριστικά μνημεία και σύμβολα της περιοχής, κάτι που δεν είχαμε στα υπόψιν μας:


DSC_0726.JPG



DSC_0729.JPG


Αυτό που θέσαμε ως στόχο το είχαμε πετύχει, μιας και είχαμε μπροστά μας το τεράστιο χάλκινο άγαλμα του inca Pachacutec στην επιβλητική πέτρινη βάση του. Ο Pachacutec ήταν ο σημαντικότερος ηγεμόνας της Αυτοκρατορίας των Ίνκας, με το μνημείο του να συμβολίζει τη δύναμη και τη σοφία των Ίνκας σε όλη την ιστορία τους, αλλά και την επέκταση της επικράτειας του:


DSC_0735.JPG



Βέβαια είχαμε ξεφύγει αρκετά από το ιστορικό κέντρο, κι όπως μπορείτε να δείτε οι εικόνες γύρω μας ήταν κάπως διαφορετικές, πλην όμως ξεχωριστές. Δυστυχώς δεν είχαμε ανακαλύψει το «Mirador Cusco» που ήταν πάνω απ’ τα κεφάλια μας, μ’ ένα ακόμα τεράστιο Ινκάς άγαλμα που κοιτάει προς την πόλη, θα ήταν μια καλή ευκαιρία γι’ ανάβαση:


DSC_0737.JPG



Ο σκοπός μας ήταν να φτάσουμε σ’ ένα εστιατόριο εκτός τουριστικών πλάνων για το οποίο είχαμε σύσταση, όμως η γειτονιά στην οποία προχωρούσαμε για λίγη ώρα έμοιαζε ερημική. Δε ξέρω και δεν καταλάβαμε αν ήταν έτσι γενικά ή λόγω μεγάλης Παρασκευής, πιθανότερο το δεύτερο, ωστόσο με τα πάντα κλειστά δεν είχαμε λόγο να μείνουμε λεπτό παραπάνω, γυρνώντας άμεσα μ’ ένα ταξί κόστους 8 Sol στο ιστορικό κέντρο:


DSC_0743.JPG



DSC_0742.JPG



Η πείνα μας είχε βαρέσει ώρα πριν, έτσι με το που φτάσαμε στο γνωστό στενό της Triunfo, στρωθήκαμε στο εστιατόριο «Nuna Raymi» που βρίσκεται κάτω από την Ιρλανδική και είχε σταμπαριστεί, ειδικότερα μόλις είδα την πολύ καλή του βαθμολογία στους χάρτες google. Εξαιρετικό παραδοσιακό φαγητό, μοσχάρι με ντομάτες και κρεμμύδια και για τους δύο, μαζί με μια πίτσα στον ξυλόφουρνο που την έβλεπα μέρες και τη λιγουρευόμουν:


DSC_0747.JPG



Απίστευτα σκασμένοι φύγαμε για τα επόμενα κι εν προκειμένω να περπατήσουμε λίγο για να χωνέψουμε, αφού πρώτα κάναμε και μερικά ψώνια για μας. Είχαμε ακόμη ένα σκοπό, να κλείσουμε με το πρόγραμμα της αυριανής ημέρας, κάτι που ήθελε αν μη τι άλλο καλό ψάξιμο, κινώντας έτσι προς τα πρακτορεία του κέντρου που βρίσκονται κοντά στο παρκάκι απέναντι από τη βασιλική της Menor de la Merced και την προτομή του Juan B Zubiaga, ήρωα του Περου-Βολιβιανού πολέμου:


DSC_0748.JPG



DSC_0760.JPG



Έχοντας πάρει κάποιες συστάσεις από τα πρακτορεία αλλά τρώγοντας παράλληλα και κάποιες μεγάλες φόλες από θέμα κόστους ανηφορίσαμε προς το χοστελ με τις εικόνες της μαγικής αυτής πόλης να μας συνοδεύουν, εικόνες που δε χορταίνεις όσες φορές κι αν ξαναδείς σε τόσες μέρες:


DSC_0763.JPG



DSC_0764.JPG



DSC_0766.JPG



Από ένα φαρμακείο αγοράσαμε μερικές ακόμη σακούλες με καραμέλες κόκας προκειμένου να φέρουμε στην Ελλάδα, και κατόπιν συζήτησης μια συσκευασία με φύλλα κόκας από έναν πάγκο της αγοράς που απαγορευόταν φυσικά να φέρουμε στην Ελλάδα, αλλά έπρεπε οπωσδήποτε να δοκιμάσουμε. Δε γίνεται να μη το κάναμε, στο Περού βρισκόμασταν!


DSC_0772.JPG



DSC_0767.JPG



Για την ιστορία το μάσημα ήταν μια αηδία και μισή (μου θύμισε τα παιδικά μου χρόνια που έτρωγα γρασίδι κατά λάθος, μιλάμε για σίχαμα) ενώ από την άλλη το τσάι που ψήσαμε λίγη ώρα μετά ήταν κάπως πιο υποφερτό…

Ήταν δεύτερη συνεχόμενη μέρα που ο σύντομος απογευματινός ύπνος έμοιαζε απαραίτητος, πόσο μάλλον με τους ουρανούς (πάλι) να έχουν ανοίξει, με τη διαφορά πως αυτή τη φορά αντί να καταμουσκευτούμε νανουριζόμασταν, κάτω από 5 (ολογράφως πέντε το ξαναλέω) κουβέρτες έκαστος. Μπορείτε να καταλάβετε τι συνέβη από τις εικόνες που αντικρύσαμε μόλις βγήκαμε για τη βόλτα μας:


DSC_0773b (1).jpg



DSC_0773b (2).jpg


  • Δε πάμε κανένα Republica del Pisco να πιούμε ένα – δύο ν’ ανοίξει το μάτι; Θα ‘χει και ζωντανή μουσική, ωραία θα ‘ναι.
  • Και δε πάμε, άμα βρούμε και χώρο στο κεντρικό μπαρ ακόμη καλύτερα:

DSC_0773b (3).jpg



DSC_0773b (4).jpg



Μπορεί να περνούσαμε θαυμάσια αλλά έπρεπε ν’ ανακαλύψουμε κι άλλα ωραία στέκια σ’ αυτή την πόλη, κάτι που είχαμε καθυστερήσει κάπως να κάνουμε, στρίβοντας έτσι προς την Tecsecocha όπως και τη προηγούμενη νύχτα που συγκεντρώνει αρκετή από τη νυχτερινή ζωή του κέντρου:


DSC_0773b (6).jpg



Η παράδοση με τα υπόγεια μπαρ συνεχίστηκε, με ένα εξ’ αυτών να είναι το «Blackbird Club» μία από τις εξαιρετικές περιπτώσεις καταστήματος με ωραίες παρουσίες, ζωντανή ροκ μουσική και πολύ παγωμένες μπυρίτσες.


DSC_0773b (7).jpg



DSC_0773b (8).jpg



Μας έκανε εντύπωση ένα ποτό που τιμούσαν όλοι οι ντόπιοι, κάτι σαν τσάι προφανώς με αλκοόλ, κάτι που είχαμε δει και την περασμένη βραδιά και παραδόξως δε δοκιμάσαμε!

Κι αφού αφήσαμε τα υπόγεια πιάσαμε τα ύψη, με την επόμενη μπαράρα που έφερε το όνομα «Rock House Cusco» να βρίσκεται στον πρώτο όροφο μιας πολυκατοικίας. Παραγγείλαμε την ώρα που μία από τις μπάντες της βραδιάς κούρδιζε προκειμένου να ξεκινήσει, όλα αυτά γύρω στη μία το βράδυ:


DSC_0773b (11).jpg



Το live ξεκίνησε και μόνο ροκ δεν ήταν, αλλά metal, ατόφιο και καθαρό Thrash, κάτι που μ’ έκανε να μνημονεύσω τον @Señor_Nada για άλλη μια φορά στην εκδρομή, παρόλο που δε θυμόμουν αν έγραψε ή όχι για τέτοιο μπαρ στη δική του περιγραφή για τη χώρα. Οι «γείτονες» Βραζιλιάνοι Sepultura είχαν την τιμητική τους στη λίστα τραγουδιών της μπάντας, μ’ εμένα να συνδυάζω όσα άκουγα φορώντας τη φρεσκοπλυμένη μπλούζα του Άρη, τηρώντας πιστά το δόγμα και παλιό σύνθημα των 90’s (Άρης – Κουλτούρα – Sepultura).

Άντε, ας ρίξω κι ένα από τα πολλά που ακούσαμε εκείνο το βράδυ έτσι για το γούστο:


Πρέπει να ήταν περασμένες τρεις όταν βγήκαμε γεμάτοι μουσικές κι αλκοόλ από τη βραδιά, με τους καπνούς του πάγκου ψησίματος να μας τραβάνε σα μαγνήτης, όπως και η εικόνα με τα σουβλάκια και την καρφωμένη πατατούλα πάνω τους:


DSC_0773b (12).jpg


  • Να το πάρουμε το ρίσκο φίλε;
  • Είσαι σίγουρος; Θα ‘θελα να τσιμπήσω αλλά το φοβάμαι λίγο.
  • Ναι μωρέ, καλό φαίνεται, τι να καταλάβουμε!
Καλό ήταν… ;)

 
Last edited:

gkalla

Member
Μηνύματα
1.518
Likes
8.314
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Περού τέσσερα χρόνια αργότερα, ή αλλιώς «Ο επιμένων νικά»



Σάββατο 14 Μαρτίου 2020, Castrop - Γερμανία

Μ’ ένα άδειο βλέμμα απορίας στέκομαι στην πλατφόρμα περιμένοντας το τρένο που θα με πάει πίσω στο αεροδρόμιο του Düsseldorf. Έχω κοιμηθεί ελάχιστα, όχι μόνο γιατί δε μπορούσα, αλλά προκειμένου να καταφέρω τελικά στις πέντε τα ξημερώματα να βγάλω γραμμή στην Aegean.
  • Πότε θέλετε να γίνει η αλλαγή του εισιτηρίου σας κύριε;
  • Σήμερα, το συντομότερο δυνατόν για να γυρίσω στη Θεσσαλονίκη
  • Εννοείτε σε λίγες ώρες από τώρα;
  • Μάλιστα αυτό ακριβώς εννοώ, ας προχωρήσουμε στην πληρωμή παρακαλώ μιας και τα συστήματα σας είναι πεσμένα από χθες.
Τα ερωτήματα που στροβιλίζονται μέσα στο κεφάλι μου είναι πολλά κι αναπάντητα, σε μια κατάσταση τουλάχιστον εξωφρενική και σίγουρα πρωτόγνωρη:

View attachment 467260

Τι κάνω εγώ εδώ;
Γιατί δε προσγειώνομαι τέτοια ώρα στη Λίμα όπως ήταν κανονικά να συμβεί;
Τι σημαίνει καραντίνα και ότι τα πάντα είναι κλειστά;
Με το ταξίδι και τα πολλά έξοδα που έγιναν τι κατάληξη θα έχουμε;


Ήταν νωρίς το πρωί της 13ης του Μάρτη όταν οι Ηνωμένες πολιτείες ανακοίνωναν το κλείσιμο των συνόρων όπως ίσως να θυμάστε, με τις εξελίξεις που ακολούθησαν σε κάθε κράτος να είναι απανωτές κι αλυσιδωτές. Λίγες ώρες πριν είχε ανακηρυχθεί κι επισήμως από τον ΠΟΥ η κατάσταση πανδημίας, με τις αεροπορικές πτήσεις όπως είναι λογικό να επηρεάζονται άμεσα.

Εκείνη τη μέρα ξύπνησα στις επτά μετά από επίμονες προσπάθειες του Νίκου να με βρει στο τηλέφωνο ενώ προσπαθούσε παράλληλα να βγάλει μια άκρη εν μέσω παραλογισμού ευρισκόμενος στο αεροδρόμιο Βενιζέλος, γεγονός πρακτικά αδύνατον αυτές τις πρώτες ώρες... Δέκα αναπάντητες, μάλλον δε θα ‘ναι για καλό σκέφτηκα. Δεν ήταν. Άνοιξα ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, κυριότερα όμως το Travelstories που με βοήθησε ακόμα μια φορά σε δύσκολη κατάσταση, καταλήγοντας στο αποτέλεσμα που φαινόταν ήδη αναπόφευκτο.

Το ταξίδι δεν έπρεπε να ξεκινήσει, εγώ ήμουν -ευτυχώς- αποκλεισμένος ακόμη σε ευρωπαϊκό έδαφος και το Περού έμοιαζε μέσα σε λίγες μόνο στιγμές πλέον άπιαστο όνειρο, από σχεδόν πραγματικότητα.



Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024, Ιερό βουνό «Machu Picchu»

Τα σύννεφα έχουν σχεδόν διαλυθεί πάνω από τον αρχαιολογικό χώρο με το χαμόγελο να σκάει για πρώτη φορά στο πρόσωπο μου, μετά από τρεις και πλέον ώρες ασύστολου βρισίματος, όχι αδικαιολόγητα. Η βροχή είχε ήδη στεγνώσει δύο φορές στα ρούχα και τα παπούτσια μου από τις έξι το χάραμα, το κρύο εντός τρένου σίγουρα δεν έκανε την κατάσταση καλύτερη, ε μόνο η ομίχλη μας έλειπε. Η τύχη όμως ήταν με το μέρος μας, κάτι που ήδη γνωρίζαμε εκ των προτέρων:

  • Μην ανησυχείς, ο καιρός θα βοηθήσει, μου ‘πε με περίσσιο θράσος ο Περουβιανός ξεναγός.
  • Σου μοιάζει να βοηθάει; Του απάντησα με απορημένο ύφος δυσανασχετώντας.
  • Εμπιστέψου με και δες σε λίγα λεπτά, αποκρίθηκε με βεβαιότητα!
Και να που βρισκόμουν απέναντι σε τούτο δω το μεγαλείο, εκπληρώνοντας ένα μεγάλο ταξιδιωτικό στόχο ετών.

View attachment 467262

Πατούσα με τα πόδια μου το Machu Picchu τέσσερα χρόνια μετά, κάτι που βεβαίως ήθελα χρόνο για να το συνειδητοποιήσω και να αντιληφθώ.
Ήμουν στο Περού ήδη μερικές μέρες και το ζούσα!
Ζούσα το όνειρο μου, που παρόλες τις δυσκολίες και την ασύλληπτη αυτή περίπτωση του 2020 ήταν πλέον γεγονός αδιαπραγμάτευτο, με την όλη αναποδιά να μπαίνει κι επισήμως στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, ως μια κακή παρένθεση. Το κακό ξορκίστηκε όπως έπρεπε…



Σάββατο 29 Ιούνη 2024, Θεσσαλονίκη

Μήνες μετά την εκδρομή και οι εικόνες μαζί με τα συναισθήματα μέσα μου δεν έχουν ακόμη κατασταλάξει. Ήταν βλέπετε τόσα πολλά μέσα στο μικρό αυτό διάστημα που έτσι κι αλλιώς είχαμε στη διάθεση μας που δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Θαρρώ πως με τη συγγραφή αυτής εδώ της ιστορίας θα μπουν και τα εναπομείναντα στη θέση τους, βοηθάει πάντα το γράψιμο άλλωστε γι΄ αυτό.

Μια αφήγηση που εν τέλει έγινε πολύ αργότερα απ’ ότι υπολόγιζα, να που όμως η ζωή φέρνει καμιά φορά εμπόδια που ούτε να τα φανταστούμε μπορούμε, εν προκειμένω μια πανδημία που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε. Μια κατάσταση που κόστισε σε όλους ταξιδιωτικά και σε ‘μένα ένα κλικ παραπάνω μιας και είχα ξεκινήσει γυρίζοντας άπραγος.

Δεν έχει νόημα βέβαια να αναφερθώ περισσότερο σ’ εκείνη την κατάσταση. Δεν ωφελεί, δε φέρνει σε κανέναν ευχάριστες αναμνήσεις και στο φινάλε δεν έχει και αξία, μιας και το πρόγραμμα του τότε που θα μπορούσε να τεθεί στη συζήτηση διαφοροποιήθηκε αρκετά και οι συνθήκες παγκοσμίως έχουν αλλάξει πολύ.

View attachment 467261

Πάμε στο σήμερα, στο φρέσκο, στο ταξίδι του 2024. Στο ταξίδι που έγινε τελικά εξαιτίας της επιμονής μας τέσσερα χρόνια αργότερα, κλείνοντας μ’ αυτό τον τρόπο μια μεγάλη εκκρεμότητα που κρατούσε χρόνια. Ένα μικρό βασανάκι που έβγαινε κάθε φορά που συζητούσαμε κι έπεφτε η λέξη «Περού» στην κουβέντα, ένα «αχ» που έλεγα αυθόρμητα όποτε διάβαζα μια είδηση, ένα νέο, ή πολύ περισσότερο μια ιστορία στο φόρουμ από τη χώρα αυτή και να που τώρα ξεκινάω κι εγώ τη δική μου.

Πάμε να δούμε παρέα, νικάει τελικά ο επιμένων;
;)
Πάνω που ήμουν έτοιμος να σου βάλω χέρι για την αργοπορία, ξεκίνησες! :bleh:
Περιμένουμε με αγωνία και χαρά την συνέχεια.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.148
Likes
10.954
Γνωριζω απο προσωπικη εμπειρια πώς ειναι να προγραμματιζεις ταξιδι και ενω εχεις μπει στην τελικη ευθεια προετοιμασιας, ξαφνικα να ερχεται ολος ο κοσμος τουμπα και το ταξιδι να ακυρωνεται. Και ξερω επισης πώς ειναι οταν μετα απο χρονια ερχεται η στιγμη να πραγματοποιηθει το ταξιδι τελικα, την τεραστια συγκινηση που νιωθεις, το αγχος μηπως ξανασυμβει κατι, η αισθηση «τωρα το ζω αληθεια ή ονειρευομαι;».
Αλλα να εχεις ηδη ξεκινησει και να σε γυριζουν πισω ενω ταυτοχρονα επικρατει ενα κλιμα τρομου και πανικου, ε αυτο ειναι βαρυ ταξιδιωτικο τραυμα. Χαιρομαι που τελικα πηρες το αιμα σου πισω κ ανυπομονω να διαβασω λατινοαμερικανικη ιστορια!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.649
Likes
51.327
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Πάνω που ήμουν έτοιμος να σου βάλω χέρι για την αργοπορία, ξεκίνησες! :bleh:
Περιμένουμε με αγωνία και χαρά την συνέχεια.
Δείχτε επιείκεια, δε περισσεύει μυαλό και χρόνος τελευταία :haha:

Γνωριζω απο προσωπικη εμπειρια πώς ειναι να προγραμματιζεις ταξιδι και ενω εχεις μπει στην τελικη ευθεια προετοιμασιας, ξαφνικα να ερχεται ολος ο κοσμος τουμπα και το ταξιδι να ακυρωνεται. Και ξερω επισης πώς ειναι οταν μετα απο χρονια ερχεται η στιγμη να πραγματοποιηθει το ταξιδι τελικα, την τεραστια συγκινηση που νιωθεις, το αγχος μηπως ξανασυμβει κατι, η αισθηση «τωρα το ζω αληθεια ή ονειρευομαι;».
Με καταλαβαίνεις πάρα πολύ καλά, είναι ακριβώς όπως το περιγράφεις, με τη διαφορά ότι πήγε να ξαναστραβώσει αλλά ευτυχώς δεν έγινε. Στο επόμενο κεφάλαιο τα περισσότερα γι' αυτό. ;)
Αλλα να εχεις ηδη ξεκινησει και να σε γυριζουν πισω ενω ταυτοχρονα επικρατει ενα κλιμα τρομου και πανικου, ε αυτο ειναι βαρυ ταξιδιωτικο τραυμα. Χαιρομαι που τελικα πηρες το αιμα σου πισω κ ανυπομονω να διαβασω λατινοαμερικανικη ιστορια!
Να προσπαθείς να γυρίσεις πίσω και να μη βρίσκεις τρόπο, ιστοσελίδες πεσμένες, αεροπορικές στα χαμένα, τα μυαλά όλων μπερδεμένα, τι να λέμε τώρα ήταν και οι πρώτες μέρες. Έφυγα υπο καθεστώς απλού φόβου και γύρισα σε μια Ελλάδα με τα πάντα κλειστά μέσα σ' ένα τριήμερο... Δύσκολες, πρωτόγνωρες συνθήκες για όλους.

Ειχα καταλαβει οτι το ακυρωσες πριν βγεις απο Ελλαδα! Πωπω...
Ευτυχώς να λέω που ήμουν εντός Ε.Ε. Θα είχα μπλέξει πολύ περισσότερο εάν...
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.734
Likes
14.470
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Επιτέλους!!
Για δυό μήνες η εκκωφαντική σου σιωπή, απλά μεγάλωσε την προσμονή για να διαβάσουμε την ιστορία σου από το συγκεκριμένο ταξίδι.

Υπέροχη η αρχή, η σύνδεση με το τότε και το τώρα, αναμένουμε τη συνέχεια :clap:
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.649
Likes
51.327
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Έχω ακυρώσει ΤΡΕΙΣ φορές ταξίδι για Χιλή Αργεντινή λόγω κοβιντ, τι να μας πει ο κύριος αυγολεμονος…
Κι εγώ άλλες τρεις στο Εδιμβούργο αλλά αυτά δε μετράνε. Άλλο ν' ακυρώσεις, άλλο να ξεκινήσεις και να γυρίσεις πίσω σα να μη πω τι..

Για δυό μήνες η εκκωφαντική σου σιωπή, απλά μεγάλωσε την προσμονή για να διαβάσουμε την ιστορία σου από το συγκεκριμένο ταξίδι.
Μεγάλες κουβέντες! Για να δούμε αν θα δικαιωθείς. :)

Περού, ένας διακαής πόθος. Αναμένω πληροφορίες ελπίζοντας ότι το 25 θα καταφέρω να πραγματοποιήσω το ταξίδι-όνειρο.
Στο εύχομαι ολόψυχα, καιρός είναι να ξεκινήσεις τα σχέδια. ;)
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.148
Likes
10.954
Επιτέλους!!
Για δυό μήνες η εκκωφαντική σου σιωπή, απλά μεγάλωσε την προσμονή για να διαβάσουμε την ιστορία σου από το συγκεκριμένο ταξίδι.
Δεν πιστευω η 2μηνη σιωπη να ηταν marketing strategy για να δημιουργηθει αναμονη κοινου για την ιστορια;!;! 😜
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Δεν πιστευω η 2μηνη σιωπη να ηταν marketing strategy για να δημιουργηθει αναμονη κοινου για την ιστορια;!;! 😜
Ακριβώς αυτό και για περισσότερα like...τα έχουν κάνει και άλλοι...τους μάθαμε πια τους συγγραφείς μας ;)
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.110
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom