psilos3
Member
- Μηνύματα
- 6.649
- Likes
- 51.324
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ο μεγάλος & απρόβλεπτος σχεδιασμός της εκδρομής
- Μια τετραετία μετά…
- Νησιά & ποτά, τι πιο σύνηθες!
- Έχει όαση το Περού;
- Ώρα για βουνά
- Από νωρίς, με την αντάρα
- Η συνέχεια στην Sacred Valley
- Ollantaytambo για λίγο ακόμη
- Ξεκινώντας για το θαύμα
- Machu Picchu μέρος 2ο κι αλλαγή πόλης
- Cuzco, απ’ την αρχή ως τη βροχή
- Η αναζήτηση συνεχίζεται
- Centro Historico και πέριξ
- Ως την τελευταία νύχτα στις Άνδεις
- Εκδρομή στην Ιερή Κοιλάδα
- Μυθική πόλη για λίγο ακόμα & επιστροφή στην πρωτεύουσα
- Το ιστορικό κέντρο της Λίμα
- Μέχρι να φτάσει το βράδυ
- Τι, αυτό ήταν όλο κι όλο;
- Απολογισμός & συμπεράσματα 🇵🇪
Η αναζήτηση συνεχίζεται
Η μισή και παραπάνω μέρα είχε πάει κιόλας στράφι, με μια κούραση να μας βαραίνει ανεξήγητα λες και σκάβαμε. Ήταν από την εκδρομή και τη μεγάλη ταλαιπωρία, ήταν από τα αλλεπάλληλα ξυπνήματα το χάραμα και τα αμέτρητα χιλιόμετρα με τα πόδια, από τη ζέστη, το υψόμετρο του Κούσκο ή μήπως όλα μαζί; Ποιος ξέρει, δε μπορούσαμε να κάνουμε και πολλά γι’ αυτό παρά μόνο να αναπροσαρμόσουμε το πρόγραμμα της ημέρας και να το αφιερώσουμε στην περαιτέρω εξερεύνηση της πόλης καιρού επιτρέποντος.
Η αρχή έγινε από το «Mirador de San Blas» πριν αρχίσουμε να κατηφορίζουμε, με μια ψιλή εκνευριστική μεν, χαλαρή δε βροχή να συνεχίζει να πέφτει:
Προφανώς βέβαια τέτοιοι (όπως κι άλλοι) προβληματισμοί πρέπει να πηγαίνουν περίπατο, ειδικότερα όταν κινείσαι και βιώνεις με τον καλύτερο τρόπο μια πόλη σαν αυτή:
Αμέτρητες πλατείες σαν την San Blas που περνούσαμε, γραφικά και προσεγμένα γι’ άλλη μια φορά στενάκια, ωραίοι άνθρωποι, σ’ ένα σκηνικό που τείνει να επαναλαμβάνεται αλλά πιστέψτε με, δε κουράζει καθόλου:
Ακόμα και το -δεμένο δυστυχώς- λάμα ήταν γλυκύτατο, σε μια περιοχή που παρόλο που ήταν αστική μόνο για τέτοια δε την έλεγες. Η αγορά του San Blas μας απασχόλησε μόνο για μια σύντομη περιήγηση για λίγα λεπτά της ώρας:
Η κατηφορική πορεία μας διακόπηκε απότομα όταν διαπιστώσαμε πως πεινάμε, χώρια από τη δίψα που δε σβήνει με τίποτα, κάνοντας στάση για ένα εξαιρετικό σάντουιτς με κρέας, τυρί, αυγό κι αβοκάντο σ’ ένα πολύ όμορφο μαγαζάκι που βρέθηκε μπροστά μας, σε συνδυασμό φυσικά μ’ ακόμη ένα Pisco Sour. Ωραίο & τιμιότατο μεσημεριανό:
Η υπέροχη πόλη των Άνδεων είναι η έβδομη πιο πυκνοκατοικημένη στο Περού, με τα σημάδια της έντονης ιστορίας του παρελθόντος της να είναι εμφανή σε κάθε βήμα ενός ταξιδιώτη, που όπως είναι λογικό είναι αρκετοί:
Αποτελούσε την πρωτεύουσα της Αυτοκρατορίας των Ίνκας για τρεις αιώνες μέχρι την κατάληψη της από τους Ισπανούς και σήμερα θεωρείται βεβαίως η ιστορική πρωτεύουσα του Περού:
Δε γνωρίζω με βεβαιότητα αν ευσταθεί το προσωνύμιο «Ρώμη της Λατινικής Αμερικής» ωστόσο με την ύπαρξη τόσων μνημείων σε απόσταση βολής δεν είναι κάτι που θα μου έκανε εντύπωση:
Σούρουπο πλέον και μετά από μερικές σύντομες στάσεις φτάναμε έξω από την αγορά San Francisco, φημισμένη κυρίως για τα είδη ρουχισμού αλλά και εξοπλισμού όσων ασχολούνται με τις πολλές περιπατητικές διαδρομές της περιοχής:
Από την αψίδα της Santa Clara περνούσαμε κάθε φορά που πηγαινοερχόμασταν στο χόστελ, κατασκευής του 1835 προς τιμής της έναρξης της ίδρυσης της Περου-Βολιβιανής Συνομοσπονδίας, ιδιαίτερης ομορφιάς και αυτή:
Είχαμε πάρει ήδη το δρόμο της επιστροφής όπως καταλαβαίνετε, την ώρα που ο πεζόδρομος ήταν και πάλι κατάμεστος από τουρίστες και ντόπιους, αγοράζοντας παράλληλα δύο μπυρίτσες προκειμένου να τις απολαύσουμε στο πάρκο San Francisco λίγο πριν πάμε για ξεκούραση, κάτι που ήταν επιβεβλημένο με όλα αυτά που ανέφερα πιο πάνω:
Αφού σιεστάραμε κι ετοιμαστήκαμε βγήκαμε και πάλι στο δρόμο νωρίς το βραδάκι. Η περιοχή του ιστορικού κέντρου που προχωρούσαμε θα ‘λεγε κανείς ότι είχε μετατραπεί σ’ ένα τεράστιο ανοικτό εστιατόριο, δίνοντας μας ακόμα ένα δείγμα γραφής για την έτσι κι αλλιώς εξαιρετική κουζίνα του Περού, γεγονός που μας θύμισε προς στιγμή και τη δική μας πείνα:
Αυτό που προείχε όμως ήταν κάτι άλλο και πιο συγκεκριμένα μια σύσταση του @Yorgos (τελικά ξέρει κι από μπαρ, όχι μόνο από εστιατόρια), με τα βήματα μας να μας φέρνουν στο πολύ ωραίο «Republica Del Pisco», όπου είχαμε την ευκαιρία εκτός των άλλων να δοκιμάσουμε Pisco Sour με γεύση κόκα, υπό τους ήχους εξαιρετικής μουσικής:
Το ζητούμενο από κει και μετά ήταν η συνέχεια στη νύχτα, αγνοώντας τις επιταγές του στομαχιού για άλλη μια φορά, με τον πεζόδρομο Tecsecocha να δίνει τη λύση, μιας και πρόκειται για πολυσύχναστο σημείο νυχτερινής ζωής με αρκετά ροκάδικα μπαρ (αρκετά εκ των οποίων υπόγεια), στην πρώτη μας επαφή με τη νυχτερινή ζωή του Κούσκο, με τον ευγενικό Περουβιανό μαγαζάτορα να μας «αρπάζει» κυριολεκτικά μπάζοντας μας μέσα. Ωραία πράγματα:
Επιστρέψαμε αργά από διαφορετική διαδρομή στους άδειους νυχτερινούς δρόμους της πόλης,
γεμάτοι ομορφιά αλλά και περισσότερη κούραση…
Last edited: