Περού Περού τέσσερα χρόνια αργότερα, ή αλλιώς «Ο επιμένων νικά»

psilos3

Member
Μηνύματα
6.649
Likes
51.326
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!

Machu Picchu μέρος 2ο κι αλλαγή πόλης



Μπορεί να ήταν ακόμη νωρίς αλλά η ώρα περνούσε εξωφρενικά γρήγορα όπως είναι λογικό να συμβαίνει όταν βρίσκεσαι σε μέρος με τόσο ιδιαίτερο ενδιαφέρον, δεχόμενος κάθε λίγο και λιγάκι νέες πληροφορίες κι αλλάζοντας τοποθεσίες.


DSC_0345.JPG



Προχωρήσαμε κεντρικότερα, βλέποντας μάλιστα κι ένα σημείο με κάποια δείγματα καλλιέργειας, με ποικιλίες μερικές εκ των οποίων ευδοκιμούσαν από τα χρόνια των Ίνκας, κι άλλα πάλι φυτά που έφτασαν ως εδώ μέσω ακόμη και των τουριστών ανά τα έτη, χωρίς να υπάρχει πρότερη σύνδεση:


DSC_0347.JPG



DSC_0352.JPG



Ένα σύμπλεγμα ναών που είχαν να κάνουν και πάλι εν μέρει με τη λατρεία του θεού ήλιου και τη μελέτη της αστρονομίας ορθωνόταν μπροστά μας.
Πέρα απ’ αυτό, μας επισημάνθηκε να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή σ’ ένα μικρό βράχο – καθρέφτη, που αντανακλούσε πιστά σε θέση και συντεταγμένες τον αστερισμό του «σταυρού του νότου», ορατού μόνο από το νότιο ημισφαίριο όπως είναι γνωστό. Γι’ άλλη μια φορά μέσα σε λίγες στιγμές είχαμε μείνει άφωνοι:


DSC_0354.JPG



DSC_0357.JPG



Προσπεράσαμε τα παράθυρα που είχαν κι αυτά τους συμβολισμούς τους οποίους δε θυμάμαι ακριβώς, πλάι από ένα χώρο με αναβαθμίδες όχι όμως για καλλιέργειες αλλά προφανώς για εκδηλώσεις της κοινότητας όπως λέγεται βάσει ερευνών. Η δική μου απορία όμως ήταν άλλη, εύλογη, γυρνούσε εδώ και ώρα στο μυαλό μου και θέλησα να την εκφράσω στον Λίο:


DSC_0366.JPG



DSC_0361.JPG



  • Μα καλά, δε κινδύνευσε ποτέ το Machu Picchu απ’ τους σεισμούς;
  • Όχι, ούτε καν στον πολύ μεγάλο της δεκαετίας του ’50 στο Περού, έμεινε ανεπηρέαστο λόγω τις ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής στους λίθους που βλέπεις με το τραπεζοειδές σχήμα, αλλά και στις κλίσεις που υπάρχουν στους τοίχους!
Μια αλληλουχία γεγονότων που μαθαίναμε κι απλά επιβεβαιώνει εμφατικά το γεγονός των ασύλληπτων επιτευγμάτων και μυαλών αυτού του πολιτισμού σκέφτηκα, δίχως καμιά αμφιβολία. Να ακόμα ένας, μεγαλύτερος λαξευμένος βράχος και πιθανόν λατρευτικός, που αναπαριστά πιστά ένα από τα ιερά βουνά που βρίσκεται ακριβώς από πίσω:


DSC_0367.JPG



Ακόμα ένα σημείο στο οποίο δώσαμε βαρύτητα ήταν ο ναός του Κόνδορα, σκαλισμένος επίσης πάνω σ' έναν πολύ μεγάλο βράχο με τη μορφή του, κάτι που δε φαίνεται νομίζω καλά απ’ την εικόνα αυτή:


DSC_0381.JPG



Ένα εκ των περήφανων λάμα του αρχαιολογικού χώρου έκανε την εμφάνιση του ξαφνικά, δίνοντας μου εξαιρετικές λήψεις, πάντα από απόσταση ασφαλείας γιατί τα ζώα θέλουν το χώρο τους, δεν είναι αξιοθέατα και δικαίως αντιδρούν πολλές φορές:


DSC_0385b.jpg



Καταλαβαίναμε καλά πως η τρίωρη και πλέον περιήγηση έφτανε στο τέλος της, κάτι που με λύπη διαπιστώσαμε λίγο μετά, αντικρύζοντας το Machu Picchu από άλλη γωνία, αλλά και τον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό ακριβώς από κάτω μας, σημείο όπου βγήκαμε κι εμείς μια τελευταία αναμνηστική:


DSC_0389.JPG



DSC_0392d.jpg



DSC_0394.JPG



Αποχαιρετούσαμε το μέρος που με τόση λαχτάρα περιμέναμε να δούμε εδώ και χρόνια, όντας ευτυχώς πολύ ευχαριστημένοι απ’ όσα είδαμε κι ακούσαμε, δίνοντας όλοι ως ομάδα κι ένα φιλοδώρημα στον ξεναγό μας, μια ομάδα στην οποία τη τελευταία ώρα είχε προστεθεί κι ένας χαζούλης Αμερικανός που ‘χε χαθεί απ’ το γκρουπ του, μάλλον γιατί ασχολούταν περισσότερο με το κινητό του και ο Λίο τον περιμάζεψε.

Αυτό ήταν το Μάτσου Πίτσου, το θαύμα του σύγχρονου κόσμου, ο σπουδαιότερος διασωθέντας χώρος αυτού του υπέρλαμπρου πραγματικά πολιτισμού και μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO που θεωρούταν χαμένο, ανακαλύφθηκε εκ νέου το 1911 και εικάζεται ότι εγκαταλείφθηκε από μια ξαφνική ασθένεια. Γραπτά άλλωστε δεν αφήσαν πίσω τους οι Ίνκας, έτσι σε πολλά πράγματα μόνο υποθέσεις και ιστορική έρευνα μπορεί να κάνει κάποιος. Κατά τα άλλα σαφώς και πρόκειται το Α και το Ω της χώρας ως αφορμή για να την επισκεφτεί κανείς και σίγουρα για το διασημότερο αξιοθέατο που θα υπάρχει όσο υπάρχει το Περού. Αυτό μόνο.

(Όπως ανάφερα και στο προηγούμενο κεφάλαιο δε θα πλατειάσω παραπάνω ούτε θα παραθέσω άλλα ιστορικά στοιχεία που πραγματικά δεν έχουν τέλος για ένα τόπο σαν αυτόν, μιας και πρώτο μου μέλημα σε κάθε ιστορία είναι να μη κουράζω κάτι που αμφιβάλλω πως πετυχαίνω. Το μόνο που ήθελα σίγουρα να κάνω, είναι να προσπαθήσω με το δικό μου αδέξιο ίσως τρόπο να μεταφέρω το συναίσθημα που νιώσαμε, όσο κάτι τέτοιο είναι εφικτό βεβαίως μέσω του γραπτού λόγου).


Με το μυαλό ακόμη αλλού και το στόμα ανοιχτό μη συνειδητοποιώντας ακόμη όσα είχαμε δει κατεβήκαμε με τον ίδιο τρόπο στο χωριό αναζητώντας τροφή μιας και ήμασταν ώρες νηστικοί, αλλά και κάποιες απαραίτητες σταγόνες δροσιάς:


DSC_0403.JPG



Να πω την αλήθεια είχα διαβάσει μόνο άσχημα λόγια για το Aguas Calientes, σίγουρα δεν ήταν τίποτε το ιδιαίτερο, όχι όμως κι απογοητευτικό όπως λέγεται, χώρια που δε ξοδέψαμε και πολύ χρόνο σ’ αυτό μιας και με το πρόγραμμα μας δε χρειαζόταν. Αρκετοί βέβαια επιλέγουν το χωριό με το έντονο υδάτινο στοιχείο του για μια διανυκτέρευση, προκειμένου να έχουν προτεραιότητα στην είσοδο του αρχαιολογικού χώρου:


DSC_0406.JPG



Κάπου εκεί ξανάρχισε ένα ψιλόβροχο ωστόσο δε μας ένοιαζε πλέον, μιας και νωρίς το απόγευμα θα ξαναμπαίναμε στο τρένο για να γυρίσουμε αυτή τη φορά. Η διαδρομή της επιστροφής ήταν σαφώς καλύτερη και με ωραίες εικόνες, αν εξαιρέσεις μια παρέα -μάλλον Ισπανών- που δεν έβαλε γλώσσα μέσα ενοχλώντας όλο το βαγόνι που ήθελε να ξεκουραστεί και τους έκανε παρατήρηση, τους οποίους λίγο ακόμα και θα πετούσα πολύ ευχαρίστως απ’ το τρένο. Αναγκαστικά λοιπόν ήπιαμε τις ΙΡΑ μας προκειμένου να την παλέψουμε, ήταν ένας τρόπος:


DSC_0407.JPG



DSC_0417.JPG



Η άφιξη μας στο Ollantaytambo έγινε δίχως χρονικές αποκλείσεις εν μέσω πολυκοσμίας από τα γεμάτα τουρίστες τρένα. Το μόνο που είχαμε να κάνουμε ήταν να παραλάβουμε τις μουσκεμένες αποσκευές μας από το χώρο φύλαξης και να μπούμε στο εννιαθέσιο όχημα που μας είχε υποδειχθεί προκειμένου να ξεκινήσουμε το κουραστικό δρομολόγιο άλλων δύο ωρών ως το ξενοδοχείο μας, σε μια ακόμα σπουδαία και ιστορική πόλη:


DSC_0428.JPG



Η διαδρομή με το mini van μας κούρασε, οι στροφές μας εξουθένωσαν, η ζέστη μας βάρεσε και η νύστα ήρθε. Νιώσαμε τουλάχιστον ανακουφισμένοι όταν μας εναπόθεσαν στο κέντρο του Κούσκο όπου θα βρίσκαμε το ικανοποιητικό δωμάτιο που θα μας φιλοξενούσε τις επόμενες τρεις νύχτες.

Το πρώτο μου μέλημα ήταν να δώσω τα μέχρι τότε άπλυτα ρούχα μου για πλύσιμο, υπηρεσία που προσφέρουν σχεδόν όλα τα χοστελ, βλέποντας παράλληλα την πενταπλή κουβέρτα πάνω στο κρεβάτι. Τι φάση με το κρύο ρε παιδιά σ’ αυτό το μέρος; Αφού γίναμε άνθρωποι βγήκαμε την πρώτη αναγνωριστική βόλτα κατηφορίζοντας την γνωστή κεντρική αρτηρία Sta. Clara:


DSC_0428b (1).jpg



  • Ρε φίλε μισό λεπτό, νιώθεις κι εσύ μούδιασμα και τσιμπιές στα χέρια και τα πόδια σου ή είναι απλά ιδέα μου;
  • Εννοείται, ειδικά στα χέρια.
(καλώς ήρθατε στο υψόμετρο του Κούσκο, με τα πρώτα αμυδρά ευτυχώς συμπτώματα!)


DSC_0428b (2).jpg



Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί εδώ μέσα γι’ αυτήν εδώ τη μαγική πόλη, πλέον καταλαβαίναμε το γιατί από τα πρώτα κιόλας βήματα. Ένα μοναδικό φαινόμενο αρχιτεκτονικής, μ’ ένα ιστορικό κέντρο να το πιείς στο ποτήρι:


DSC_0428b (3).jpg



DSC_0428b (4).jpg



Νομοτελειακά φτάσαμε κι ως την πολυσύχναστη «Plaza de Armas de Cuzco» λίγα μέτρα πιο κάτω, με την ομορφιά της σε συνθήκες νυχτερινού φωτισμού να ναι αδιαπραγμάτευτη:


DSC_0428b (5).jpg



DSC_0428b (7).jpg



Κάτι όμως έλειπε εδώ και ώρα, έτσι αφού αφήσαμε πίσω μας τη γεμάτη πλατεία ανηφορίσαμε λίγο πιο πάνω μέχρι την είσοδο της γνωστής ήδη «Molly’s», παράρτημα αυτής που σας έδειξα λίγα κεφάλαια πίσω στο Μιραφλόρες, προκειμένου να κορέσουμε πείνα και δίψα…


DSC_0428b (10).jpg



Με την ώρα να περνάει, την κούραση να έρχεται και μια μικρή αναζήτηση καταλήξαμε για τα τελευταία σε μια ακόμη Pub λίγο πιο κάτω με ωραία θέα στην πλατεία και το όνομα «Paddy's» και την ιδιαιτερότητα ότι είναι η «υψηλότερη» ιδιόκτητη Ιρλανδική μπυραρία του πλανήτη.


DSC_0428b (14).jpg



DSC_0428b (12).jpg



Για να γίνουμε μέρος του ρεκόρ πήγαμε παιδιά, μη φανταστείτε… :cool:

 
Last edited:

gkalla

Member
Μηνύματα
1.518
Likes
8.314
Επόμενο Ταξίδι
????
Ταξίδι-Όνειρο
Κούβα, Περού, Ν. Ζηλανδία
Περού τέσσερα χρόνια αργότερα, ή αλλιώς «Ο επιμένων νικά»



Σάββατο 14 Μαρτίου 2020, Castrop - Γερμανία

Μ’ ένα άδειο βλέμμα απορίας στέκομαι στην πλατφόρμα περιμένοντας το τρένο που θα με πάει πίσω στο αεροδρόμιο του Düsseldorf. Έχω κοιμηθεί ελάχιστα, όχι μόνο γιατί δε μπορούσα, αλλά προκειμένου να καταφέρω τελικά στις πέντε τα ξημερώματα να βγάλω γραμμή στην Aegean.
  • Πότε θέλετε να γίνει η αλλαγή του εισιτηρίου σας κύριε;
  • Σήμερα, το συντομότερο δυνατόν για να γυρίσω στη Θεσσαλονίκη
  • Εννοείτε σε λίγες ώρες από τώρα;
  • Μάλιστα αυτό ακριβώς εννοώ, ας προχωρήσουμε στην πληρωμή παρακαλώ μιας και τα συστήματα σας είναι πεσμένα από χθες.
Τα ερωτήματα που στροβιλίζονται μέσα στο κεφάλι μου είναι πολλά κι αναπάντητα, σε μια κατάσταση τουλάχιστον εξωφρενική και σίγουρα πρωτόγνωρη:

View attachment 467260

Τι κάνω εγώ εδώ;
Γιατί δε προσγειώνομαι τέτοια ώρα στη Λίμα όπως ήταν κανονικά να συμβεί;
Τι σημαίνει καραντίνα και ότι τα πάντα είναι κλειστά;
Με το ταξίδι και τα πολλά έξοδα που έγιναν τι κατάληξη θα έχουμε;


Ήταν νωρίς το πρωί της 13ης του Μάρτη όταν οι Ηνωμένες πολιτείες ανακοίνωναν το κλείσιμο των συνόρων όπως ίσως να θυμάστε, με τις εξελίξεις που ακολούθησαν σε κάθε κράτος να είναι απανωτές κι αλυσιδωτές. Λίγες ώρες πριν είχε ανακηρυχθεί κι επισήμως από τον ΠΟΥ η κατάσταση πανδημίας, με τις αεροπορικές πτήσεις όπως είναι λογικό να επηρεάζονται άμεσα.

Εκείνη τη μέρα ξύπνησα στις επτά μετά από επίμονες προσπάθειες του Νίκου να με βρει στο τηλέφωνο ενώ προσπαθούσε παράλληλα να βγάλει μια άκρη εν μέσω παραλογισμού ευρισκόμενος στο αεροδρόμιο Βενιζέλος, γεγονός πρακτικά αδύνατον αυτές τις πρώτες ώρες... Δέκα αναπάντητες, μάλλον δε θα ‘ναι για καλό σκέφτηκα. Δεν ήταν. Άνοιξα ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, κυριότερα όμως το Travelstories που με βοήθησε ακόμα μια φορά σε δύσκολη κατάσταση, καταλήγοντας στο αποτέλεσμα που φαινόταν ήδη αναπόφευκτο.

Το ταξίδι δεν έπρεπε να ξεκινήσει, εγώ ήμουν -ευτυχώς- αποκλεισμένος ακόμη σε ευρωπαϊκό έδαφος και το Περού έμοιαζε μέσα σε λίγες μόνο στιγμές πλέον άπιαστο όνειρο, από σχεδόν πραγματικότητα.



Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024, Ιερό βουνό «Machu Picchu»

Τα σύννεφα έχουν σχεδόν διαλυθεί πάνω από τον αρχαιολογικό χώρο με το χαμόγελο να σκάει για πρώτη φορά στο πρόσωπο μου, μετά από τρεις και πλέον ώρες ασύστολου βρισίματος, όχι αδικαιολόγητα. Η βροχή είχε ήδη στεγνώσει δύο φορές στα ρούχα και τα παπούτσια μου από τις έξι το χάραμα, το κρύο εντός τρένου σίγουρα δεν έκανε την κατάσταση καλύτερη, ε μόνο η ομίχλη μας έλειπε. Η τύχη όμως ήταν με το μέρος μας, κάτι που ήδη γνωρίζαμε εκ των προτέρων:

  • Μην ανησυχείς, ο καιρός θα βοηθήσει, μου ‘πε με περίσσιο θράσος ο Περουβιανός ξεναγός.
  • Σου μοιάζει να βοηθάει; Του απάντησα με απορημένο ύφος δυσανασχετώντας.
  • Εμπιστέψου με και δες σε λίγα λεπτά, αποκρίθηκε με βεβαιότητα!
Και να που βρισκόμουν απέναντι σε τούτο δω το μεγαλείο, εκπληρώνοντας ένα μεγάλο ταξιδιωτικό στόχο ετών.

View attachment 467262

Πατούσα με τα πόδια μου το Machu Picchu τέσσερα χρόνια μετά, κάτι που βεβαίως ήθελα χρόνο για να το συνειδητοποιήσω και να αντιληφθώ.
Ήμουν στο Περού ήδη μερικές μέρες και το ζούσα!
Ζούσα το όνειρο μου, που παρόλες τις δυσκολίες και την ασύλληπτη αυτή περίπτωση του 2020 ήταν πλέον γεγονός αδιαπραγμάτευτο, με την όλη αναποδιά να μπαίνει κι επισήμως στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, ως μια κακή παρένθεση. Το κακό ξορκίστηκε όπως έπρεπε…



Σάββατο 29 Ιούνη 2024, Θεσσαλονίκη

Μήνες μετά την εκδρομή και οι εικόνες μαζί με τα συναισθήματα μέσα μου δεν έχουν ακόμη κατασταλάξει. Ήταν βλέπετε τόσα πολλά μέσα στο μικρό αυτό διάστημα που έτσι κι αλλιώς είχαμε στη διάθεση μας που δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Θαρρώ πως με τη συγγραφή αυτής εδώ της ιστορίας θα μπουν και τα εναπομείναντα στη θέση τους, βοηθάει πάντα το γράψιμο άλλωστε γι΄ αυτό.

Μια αφήγηση που εν τέλει έγινε πολύ αργότερα απ’ ότι υπολόγιζα, να που όμως η ζωή φέρνει καμιά φορά εμπόδια που ούτε να τα φανταστούμε μπορούμε, εν προκειμένω μια πανδημία που όλοι θέλουμε να ξεχάσουμε. Μια κατάσταση που κόστισε σε όλους ταξιδιωτικά και σε ‘μένα ένα κλικ παραπάνω μιας και είχα ξεκινήσει γυρίζοντας άπραγος.

Δεν έχει νόημα βέβαια να αναφερθώ περισσότερο σ’ εκείνη την κατάσταση. Δεν ωφελεί, δε φέρνει σε κανέναν ευχάριστες αναμνήσεις και στο φινάλε δεν έχει και αξία, μιας και το πρόγραμμα του τότε που θα μπορούσε να τεθεί στη συζήτηση διαφοροποιήθηκε αρκετά και οι συνθήκες παγκοσμίως έχουν αλλάξει πολύ.

View attachment 467261

Πάμε στο σήμερα, στο φρέσκο, στο ταξίδι του 2024. Στο ταξίδι που έγινε τελικά εξαιτίας της επιμονής μας τέσσερα χρόνια αργότερα, κλείνοντας μ’ αυτό τον τρόπο μια μεγάλη εκκρεμότητα που κρατούσε χρόνια. Ένα μικρό βασανάκι που έβγαινε κάθε φορά που συζητούσαμε κι έπεφτε η λέξη «Περού» στην κουβέντα, ένα «αχ» που έλεγα αυθόρμητα όποτε διάβαζα μια είδηση, ένα νέο, ή πολύ περισσότερο μια ιστορία στο φόρουμ από τη χώρα αυτή και να που τώρα ξεκινάω κι εγώ τη δική μου.

Πάμε να δούμε παρέα, νικάει τελικά ο επιμένων;
;)
Πάνω που ήμουν έτοιμος να σου βάλω χέρι για την αργοπορία, ξεκίνησες! :bleh:
Περιμένουμε με αγωνία και χαρά την συνέχεια.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.148
Likes
10.954
Γνωριζω απο προσωπικη εμπειρια πώς ειναι να προγραμματιζεις ταξιδι και ενω εχεις μπει στην τελικη ευθεια προετοιμασιας, ξαφνικα να ερχεται ολος ο κοσμος τουμπα και το ταξιδι να ακυρωνεται. Και ξερω επισης πώς ειναι οταν μετα απο χρονια ερχεται η στιγμη να πραγματοποιηθει το ταξιδι τελικα, την τεραστια συγκινηση που νιωθεις, το αγχος μηπως ξανασυμβει κατι, η αισθηση «τωρα το ζω αληθεια ή ονειρευομαι;».
Αλλα να εχεις ηδη ξεκινησει και να σε γυριζουν πισω ενω ταυτοχρονα επικρατει ενα κλιμα τρομου και πανικου, ε αυτο ειναι βαρυ ταξιδιωτικο τραυμα. Χαιρομαι που τελικα πηρες το αιμα σου πισω κ ανυπομονω να διαβασω λατινοαμερικανικη ιστορια!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.649
Likes
51.326
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Πάνω που ήμουν έτοιμος να σου βάλω χέρι για την αργοπορία, ξεκίνησες! :bleh:
Περιμένουμε με αγωνία και χαρά την συνέχεια.
Δείχτε επιείκεια, δε περισσεύει μυαλό και χρόνος τελευταία :haha:

Γνωριζω απο προσωπικη εμπειρια πώς ειναι να προγραμματιζεις ταξιδι και ενω εχεις μπει στην τελικη ευθεια προετοιμασιας, ξαφνικα να ερχεται ολος ο κοσμος τουμπα και το ταξιδι να ακυρωνεται. Και ξερω επισης πώς ειναι οταν μετα απο χρονια ερχεται η στιγμη να πραγματοποιηθει το ταξιδι τελικα, την τεραστια συγκινηση που νιωθεις, το αγχος μηπως ξανασυμβει κατι, η αισθηση «τωρα το ζω αληθεια ή ονειρευομαι;».
Με καταλαβαίνεις πάρα πολύ καλά, είναι ακριβώς όπως το περιγράφεις, με τη διαφορά ότι πήγε να ξαναστραβώσει αλλά ευτυχώς δεν έγινε. Στο επόμενο κεφάλαιο τα περισσότερα γι' αυτό. ;)
Αλλα να εχεις ηδη ξεκινησει και να σε γυριζουν πισω ενω ταυτοχρονα επικρατει ενα κλιμα τρομου και πανικου, ε αυτο ειναι βαρυ ταξιδιωτικο τραυμα. Χαιρομαι που τελικα πηρες το αιμα σου πισω κ ανυπομονω να διαβασω λατινοαμερικανικη ιστορια!
Να προσπαθείς να γυρίσεις πίσω και να μη βρίσκεις τρόπο, ιστοσελίδες πεσμένες, αεροπορικές στα χαμένα, τα μυαλά όλων μπερδεμένα, τι να λέμε τώρα ήταν και οι πρώτες μέρες. Έφυγα υπο καθεστώς απλού φόβου και γύρισα σε μια Ελλάδα με τα πάντα κλειστά μέσα σ' ένα τριήμερο... Δύσκολες, πρωτόγνωρες συνθήκες για όλους.

Ειχα καταλαβει οτι το ακυρωσες πριν βγεις απο Ελλαδα! Πωπω...
Ευτυχώς να λέω που ήμουν εντός Ε.Ε. Θα είχα μπλέξει πολύ περισσότερο εάν...
 

evaT

Member
Μηνύματα
1.734
Likes
14.470
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Επιτέλους!!
Για δυό μήνες η εκκωφαντική σου σιωπή, απλά μεγάλωσε την προσμονή για να διαβάσουμε την ιστορία σου από το συγκεκριμένο ταξίδι.

Υπέροχη η αρχή, η σύνδεση με το τότε και το τώρα, αναμένουμε τη συνέχεια :clap:
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.649
Likes
51.326
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Έχω ακυρώσει ΤΡΕΙΣ φορές ταξίδι για Χιλή Αργεντινή λόγω κοβιντ, τι να μας πει ο κύριος αυγολεμονος…
Κι εγώ άλλες τρεις στο Εδιμβούργο αλλά αυτά δε μετράνε. Άλλο ν' ακυρώσεις, άλλο να ξεκινήσεις και να γυρίσεις πίσω σα να μη πω τι..

Για δυό μήνες η εκκωφαντική σου σιωπή, απλά μεγάλωσε την προσμονή για να διαβάσουμε την ιστορία σου από το συγκεκριμένο ταξίδι.
Μεγάλες κουβέντες! Για να δούμε αν θα δικαιωθείς. :)

Περού, ένας διακαής πόθος. Αναμένω πληροφορίες ελπίζοντας ότι το 25 θα καταφέρω να πραγματοποιήσω το ταξίδι-όνειρο.
Στο εύχομαι ολόψυχα, καιρός είναι να ξεκινήσεις τα σχέδια. ;)
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.148
Likes
10.954
Επιτέλους!!
Για δυό μήνες η εκκωφαντική σου σιωπή, απλά μεγάλωσε την προσμονή για να διαβάσουμε την ιστορία σου από το συγκεκριμένο ταξίδι.
Δεν πιστευω η 2μηνη σιωπη να ηταν marketing strategy για να δημιουργηθει αναμονη κοινου για την ιστορια;!;! 😜
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Δεν πιστευω η 2μηνη σιωπη να ηταν marketing strategy για να δημιουργηθει αναμονη κοινου για την ιστορια;!;! 😜
Ακριβώς αυτό και για περισσότερα like...τα έχουν κάνει και άλλοι...τους μάθαμε πια τους συγγραφείς μας ;)
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.110
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom