• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Περι "εμπορικής πολιτικής" της Hellenic Seaways

cacofonix

Member
Μηνύματα
81
Likes
3
Καλησπέρα.
Πέρυσι επρόκειτο να ταξιδέψει ο πατέρας μου για Μύκονο. Το ταξίδι αναβλήθηκε και τα εισιτήρια τα έκανε Open. Τα εισιτήρια κοστίζουν 77,00 + 80,50€ αντίστοιχα. Επικοινώνησα με την εταιρεία και τους ζήτησα να μου δώσου ένα πιστωτικό, ή πολλαπλά εισιτήρια για τον Πόρο και όποια διαφορά να την πληρώσω. Ανένδοτοι. Η απάντηση της εταιρείας ήταν ότι η αναλογία είναι 1 : 1, δηλαδή μας δίνετε ένα εισιτήριο και σας επιστρέφουμε ένα εισιτήριο, ίσης ή μικρότερης αξίας, όποια διαφορά την χάνετε. Υπάλληλος της εταιρείας με προέτρεψε να περιμένω να ακυρωθεί το δρομολόγιο και από τη στιγμή που δεν υπάρχει δρομολόγιο θα είναι αναγκασμένοι να μου επιστρέψουν πίσω τα χρήματά μου (του πατέρα μου).
Μάταια, μου δώσανε "χαριστικά" παράταση για 1 ακόμη χρόνο, με την προϋπόθεση ότι αν εκδοθεί νέο εισιτήριο δεν μεταβάλλεται εκ νέου η ημερομηνία του.
Και ερωτώ κι εγώ:
"Εχω υπογράψει πουθενά την εμπορική πολιτική; Εχω λάβει γνώση; Προσωπικά το μόνο που λαμβάνω γνώση είναι οι όροι στο πίσω μέρος του εισιτηρίου που είναι ίδιοι σε ολες τις ακτοπλοϊκές μιας και ειναι γενικοί κανονισμοί του ΥΕΝ."
Αν εγώ εκδώσω εισιτήριο για 1 μηνα μετά, και 15 μέρες πριν το ακυρώσω, δεν θα ισχύσει αυτό που λέει ο Νόμος, επιστροφή του Α Κ Ε Ρ Α Ι Ο Υ ποσού του ναύλου;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.792
Μηνύματα
913.041
Μέλη
39.521
Νεότερο μέλος
charis75

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom