renata
Member
- Μηνύματα
- 5.544
- Likes
- 1.967
- Επόμενο Ταξίδι
- μαλαισία
Οι δρόμοι στο Πεκίνο είναι γεμάτοι αυτοκίνητα. Δεν υπάρχουν και λίγα… Εκτιμάται ότι αυτή τη στιγμή ανέρχονται σε τέσσερα εκατομμύρια. Έτσι τα ποδήλατα αποτελούν ένα γρήγορο τρόπο για να κυκλοφορήσει κανείς.
Μόνο που η νέα μόδα θέλει τους ποδηλάτες να μη στηρίζονται στα δυνατά πόδια τους και στα πετάλια καθώς τα ποδήλατα που χρησιμοποιούν πλέον λειτουργούν με μπαταρία.
Η Κίνα ήταν κάποτε γνωστή ως το «βασίλειο των ποδηλάτων». Τη δεκαετία του 1980 τέσσερις στους πέντε χρησιμοποιούσαν ποδήλατο για να πάνε στην εργασία τους.
Όμως, καθώς το βιοτικό επίπεδο ανέβηκε λόγω της οικονομικής ανάπτυξης , έβαλαν στην άκρη τα ποδήλατά τους για να χρησιμοποιήσουν τετράτροχα. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες μόνο ένα στους πέντε κατοίκους των πόλεων χρησιμοποιούν τώρα ποδήλατο για να μετακινηθούν.
Έτσι μέσα σε λίγα χρόνια το Πεκίνο από πόλη με λίγα ΙΧ έγινε μια πόλη όπου το κυκλοφοριακό κομφούζιο είναι κάτι συνηθισμένο.
Τώρα λοιπόν πολλοί κάτοικοι του Πεκίνου αγοράζουν ηλεκτρικά ποδήλατα για να μη σπαταλούν το χρόνο τους στους γεμάτους με κίνηση δρόμους.
Το Πεκίνο είναι μεγάλη πόλη. Εάν κάποιος πάει με το συμβατικό ποδήλατο στη δουλειά του αυτό απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και έχει ως αποτέλεσμα υπερβολική κούραση. Εάν επιλέξει το αυτοκίνητό του τότε θα κολλήσει μέσα στην κίνηση.
Το ηλεκτρικό ποδήλατο φαίνεται η πιο ιδανική λύση. Είναι επιπλέον φιλικό προς το περιβάλλον και είναι φθηνότερο από το αυτοκίνητο, η τιμή του είναι περίπου 390 δολάρια.
Όμως, δε λείπουν τα προβλήματα. Πολλοί από τους πολίτες που χρησιμοποιούν συμβατικά ποδήλατα παραπονιούνται ότι τα ηλεκτρικά ποδήλατα που δεν κάνουν θόρυβο είναι μια απειλή στους δρόμους.
Έγινε μια προσπάθεια να τεθούν κάποιοι κανόνες, όπως ότι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο πρέπει να ζυγίζει λιγότερο από 40 κιλά και να ταξιδεύει με λιγότερο από 20 χιλιόμετρα την ώρα.
Αν ένα ποδήλατο είναι βαρύτερο και τρέχει πιο γρήγορα να θεωρείται ηλεκτρική μοτοσικλέτα και οι ιδιοκτήτες τους να υποχρεούνται να έχουν ειδική άδεια κυκλοφορίας και ασφάλεια. Όμως υπήρξαν αντιδράσεις και έτσι η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να προχωρήσει στην υιοθέτηση των μέτρων.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι καθώς ο αριθμός των ηλεκτρικών ποδηλάτων συνεχώς αυξάνεται η κυβέρνηση δεν θα μπορεί να αναβάλει για καιρό τη λήψη αποφάσεων.
ana-mpa.gr
Μόνο που η νέα μόδα θέλει τους ποδηλάτες να μη στηρίζονται στα δυνατά πόδια τους και στα πετάλια καθώς τα ποδήλατα που χρησιμοποιούν πλέον λειτουργούν με μπαταρία.
Η Κίνα ήταν κάποτε γνωστή ως το «βασίλειο των ποδηλάτων». Τη δεκαετία του 1980 τέσσερις στους πέντε χρησιμοποιούσαν ποδήλατο για να πάνε στην εργασία τους.
Όμως, καθώς το βιοτικό επίπεδο ανέβηκε λόγω της οικονομικής ανάπτυξης , έβαλαν στην άκρη τα ποδήλατά τους για να χρησιμοποιήσουν τετράτροχα. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες μόνο ένα στους πέντε κατοίκους των πόλεων χρησιμοποιούν τώρα ποδήλατο για να μετακινηθούν.
Έτσι μέσα σε λίγα χρόνια το Πεκίνο από πόλη με λίγα ΙΧ έγινε μια πόλη όπου το κυκλοφοριακό κομφούζιο είναι κάτι συνηθισμένο.
Τώρα λοιπόν πολλοί κάτοικοι του Πεκίνου αγοράζουν ηλεκτρικά ποδήλατα για να μη σπαταλούν το χρόνο τους στους γεμάτους με κίνηση δρόμους.
Το Πεκίνο είναι μεγάλη πόλη. Εάν κάποιος πάει με το συμβατικό ποδήλατο στη δουλειά του αυτό απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και έχει ως αποτέλεσμα υπερβολική κούραση. Εάν επιλέξει το αυτοκίνητό του τότε θα κολλήσει μέσα στην κίνηση.
Το ηλεκτρικό ποδήλατο φαίνεται η πιο ιδανική λύση. Είναι επιπλέον φιλικό προς το περιβάλλον και είναι φθηνότερο από το αυτοκίνητο, η τιμή του είναι περίπου 390 δολάρια.
Όμως, δε λείπουν τα προβλήματα. Πολλοί από τους πολίτες που χρησιμοποιούν συμβατικά ποδήλατα παραπονιούνται ότι τα ηλεκτρικά ποδήλατα που δεν κάνουν θόρυβο είναι μια απειλή στους δρόμους.
Έγινε μια προσπάθεια να τεθούν κάποιοι κανόνες, όπως ότι ένα ηλεκτρικό ποδήλατο πρέπει να ζυγίζει λιγότερο από 40 κιλά και να ταξιδεύει με λιγότερο από 20 χιλιόμετρα την ώρα.
Αν ένα ποδήλατο είναι βαρύτερο και τρέχει πιο γρήγορα να θεωρείται ηλεκτρική μοτοσικλέτα και οι ιδιοκτήτες τους να υποχρεούνται να έχουν ειδική άδεια κυκλοφορίας και ασφάλεια. Όμως υπήρξαν αντιδράσεις και έτσι η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να προχωρήσει στην υιοθέτηση των μέτρων.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι καθώς ο αριθμός των ηλεκτρικών ποδηλάτων συνεχώς αυξάνεται η κυβέρνηση δεν θα μπορεί να αναβάλει για καιρό τη λήψη αποφάσεων.
ana-mpa.gr