ΕΡΣΗ
Member
ΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΕ ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Παραδοσιακά, οι εργαζόμενοι στα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης είναι δεινοί συλλέκτες «μαργαριταριών», καθώς ακούνε ό,τι μπορείτε να φανταστείτε από όσους τους καλούν.
Ομως στο αεροδρόμιο της Αθήνας έχουν... ισχυρό ανταγωνισμό, καθώς πολλά ακούνε οι υπάλληλοι εδάφους των αεροπορικών εταιρειών, αλλά και ιπτάμενοι συνοδοί-φροντιστές. Το καλό (για εμάς) είναι πως δεν τα κρατάνε για τον εαυτό τους. Εχουν δημιουργήσει μια σελίδα στο Facebook, όπου με ρυθμούς πολυβόλου γράφουν για διάφορα περιστατικά που έχουν ζήσει στο έδαφος ή εν πτήσει. Επιλέξαμε μερικά...
**Προσοχή στην μπούκλα
- Η θέση μου είναι στο παράθυρο;
-Μάλιστα!
- Είναι εύκολο να μου την αλλάξετε και να με βάλετε διάδρομο; Εχω πάει κομμωτήριο, καταλαβαίνετε...
**Μπανγκόκ η... εντομοκτόνα
Κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του «Ελευθέριος Βενιζέλος»:
- Ναι, καλημέρα, η πτήση από Μπαϊγκόν τι ώρα φτάνει;
**Οδική βοήθεια
(Κεφάτος) υπάλληλος του αεροδρομίου βλέπει επιβάτη που διαβάζει τον πίνακα αναχωρήσεων και αμήχανα ξύνει το αυτί του με το κλειδί του αυτοκινήτου.
- Αμα δεν πάρει μπρος, φωνάξτε να σπρώξουμε...
**Σέρβις στην πτήση
Επιβάτης απευθύνεται σε αεροσυνοδό.
- Μήπως ξέρετε σήμερα τι θα βγάλετε για φαγητό για τα σκυλάκια; Το έχω νηστικό από το πρωί...
**Τηλεφωνητής-μέντιουμ
- Οι πτήσεις σήμερα γίνονται κανονικά;
- Δυστυχώς όχι λόγω του καιρού.
- Ξέρετε, εγώ πετάω σε 5 ημέρες, μήπως γνωρίζετε αν θα έχει και τότε πρόβλημα;
**Πολλά νεύρα
Επιβάτης πλησιάζει στον έλεγχο εισιτηρίων.
- Καλημέρα σας, πού πηγαίνετε;
- Και τι σε νοιάζει εσένα;
**Δεκτές και κάρτες απεριορίστων διαδρομών
Ολοι έχουν κατεβεί από το αεροπλάνο και έχουν μπει στο λεωφορείο που θα τους μεταφέρει στον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου. Επιβάτης, κρατώντας εισιτήριο αστικού λεωφορείου, πλησιάζει υπάλληλο της αεροπορικής εταιρείας και ρωτά:
- Συγγνώμη, πού είναι το μηχάνημα για να ακυρώσω το εισιτήριο;
**Γλωσσομαθής αστυνομικός
Στον έλεγχο διαβατηρίων, ο αστυνομικός διαπιστώνει πως το διαβατήριο του επιβάτη είναι πλαστό. Με τα φτωχά του αγγλικά προσπαθεί να συνεννοηθεί μαζί του:
- Δε πάσπορτ ιζ πλάστικ (!)
**Το θυμήθηκε νωρίς
Επιβάτης πλησιάζει αγχωμένος υπάλληλο του αεροδρομίου της Αθήνας.
- Εχασα τη γυναίκα μου και τις βαλίτσες μου...
- Πού; Εδώ;
- Οχι στο αεροδρόμιο στο Παρίσι.
**Πρόβλημα συνεννόησης
Επικεφαλής στην επίγεια εξυπηρέτηση συνεννοείται με το προσωπικό για να φορτωθούν οι αποσκευές στο αεροπλάνο, που πηγαίνει Σαντορίνη. Φεύγει και επιστρέφει έπειτα από λίγο, οι αποσκευές είναι ακόμα στα καρότσια και οι εργάτες κοιτάζονται αμήχανα μεταξύ τους.
- Τι έγινε ρε παιδιά, γιατί δεν φορτώνετε;
- Μα αυτό το αεροπλάνο δεν πάει στη Σαντορίνη, πάει στη Θήρα...
**Στο... όρθιο
Κατά τις αναγγελίες που γίνονται από τους ιπτάμενους συνοδούς πριν από την απογείωση, σχετικά με τα σωστικά μέσα και τις λοιπές πληροφορίες:
«Απαγορεύεται το κάθισμα στις τουαλέτες» (αντί κάπνισμα)
**Λάθος μνημείο
Αμερικανός φτάνει στην Αθήνα και ρωτά υπάλληλο:
- Συγγνώμη, για το Κολοσσαίο πώς θα πάω;
Για την αντιγραφή και την επεξεργασία:
ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΜΟΥΡΗΣ
Ελευθεροτυπια 4/1/2010
Παραδοσιακά, οι εργαζόμενοι στα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης είναι δεινοί συλλέκτες «μαργαριταριών», καθώς ακούνε ό,τι μπορείτε να φανταστείτε από όσους τους καλούν.
Ομως στο αεροδρόμιο της Αθήνας έχουν... ισχυρό ανταγωνισμό, καθώς πολλά ακούνε οι υπάλληλοι εδάφους των αεροπορικών εταιρειών, αλλά και ιπτάμενοι συνοδοί-φροντιστές. Το καλό (για εμάς) είναι πως δεν τα κρατάνε για τον εαυτό τους. Εχουν δημιουργήσει μια σελίδα στο Facebook, όπου με ρυθμούς πολυβόλου γράφουν για διάφορα περιστατικά που έχουν ζήσει στο έδαφος ή εν πτήσει. Επιλέξαμε μερικά...
**Προσοχή στην μπούκλα
- Η θέση μου είναι στο παράθυρο;
-Μάλιστα!
- Είναι εύκολο να μου την αλλάξετε και να με βάλετε διάδρομο; Εχω πάει κομμωτήριο, καταλαβαίνετε...
**Μπανγκόκ η... εντομοκτόνα
Κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του «Ελευθέριος Βενιζέλος»:
- Ναι, καλημέρα, η πτήση από Μπαϊγκόν τι ώρα φτάνει;
**Οδική βοήθεια
(Κεφάτος) υπάλληλος του αεροδρομίου βλέπει επιβάτη που διαβάζει τον πίνακα αναχωρήσεων και αμήχανα ξύνει το αυτί του με το κλειδί του αυτοκινήτου.
- Αμα δεν πάρει μπρος, φωνάξτε να σπρώξουμε...
**Σέρβις στην πτήση
Επιβάτης απευθύνεται σε αεροσυνοδό.
- Μήπως ξέρετε σήμερα τι θα βγάλετε για φαγητό για τα σκυλάκια; Το έχω νηστικό από το πρωί...
**Τηλεφωνητής-μέντιουμ
- Οι πτήσεις σήμερα γίνονται κανονικά;
- Δυστυχώς όχι λόγω του καιρού.
- Ξέρετε, εγώ πετάω σε 5 ημέρες, μήπως γνωρίζετε αν θα έχει και τότε πρόβλημα;
**Πολλά νεύρα
Επιβάτης πλησιάζει στον έλεγχο εισιτηρίων.
- Καλημέρα σας, πού πηγαίνετε;
- Και τι σε νοιάζει εσένα;
**Δεκτές και κάρτες απεριορίστων διαδρομών
Ολοι έχουν κατεβεί από το αεροπλάνο και έχουν μπει στο λεωφορείο που θα τους μεταφέρει στον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου. Επιβάτης, κρατώντας εισιτήριο αστικού λεωφορείου, πλησιάζει υπάλληλο της αεροπορικής εταιρείας και ρωτά:
- Συγγνώμη, πού είναι το μηχάνημα για να ακυρώσω το εισιτήριο;
**Γλωσσομαθής αστυνομικός
Στον έλεγχο διαβατηρίων, ο αστυνομικός διαπιστώνει πως το διαβατήριο του επιβάτη είναι πλαστό. Με τα φτωχά του αγγλικά προσπαθεί να συνεννοηθεί μαζί του:
- Δε πάσπορτ ιζ πλάστικ (!)
**Το θυμήθηκε νωρίς
Επιβάτης πλησιάζει αγχωμένος υπάλληλο του αεροδρομίου της Αθήνας.
- Εχασα τη γυναίκα μου και τις βαλίτσες μου...
- Πού; Εδώ;
- Οχι στο αεροδρόμιο στο Παρίσι.
**Πρόβλημα συνεννόησης
Επικεφαλής στην επίγεια εξυπηρέτηση συνεννοείται με το προσωπικό για να φορτωθούν οι αποσκευές στο αεροπλάνο, που πηγαίνει Σαντορίνη. Φεύγει και επιστρέφει έπειτα από λίγο, οι αποσκευές είναι ακόμα στα καρότσια και οι εργάτες κοιτάζονται αμήχανα μεταξύ τους.
- Τι έγινε ρε παιδιά, γιατί δεν φορτώνετε;
- Μα αυτό το αεροπλάνο δεν πάει στη Σαντορίνη, πάει στη Θήρα...
**Στο... όρθιο
Κατά τις αναγγελίες που γίνονται από τους ιπτάμενους συνοδούς πριν από την απογείωση, σχετικά με τα σωστικά μέσα και τις λοιπές πληροφορίες:
«Απαγορεύεται το κάθισμα στις τουαλέτες» (αντί κάπνισμα)
**Λάθος μνημείο
Αμερικανός φτάνει στην Αθήνα και ρωτά υπάλληλο:
- Συγγνώμη, για το Κολοσσαίο πώς θα πάω;
Για την αντιγραφή και την επεξεργασία:
ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΜΟΥΡΗΣ
Ελευθεροτυπια 4/1/2010