ikarialover
Member
- Μηνύματα
- 679
- Likes
- 845
Αγαπητοί συμφορουμίτες καλησπέρα!
Χτες μου έτυχε κάτι, το οποίο, αν και είχα ακούσει ότι μπορεί να συμβεί, δεν μου είχε ξανατύχει τόσα χρόνια που ταξιδεύω με αεροπλάνο.
Σε πτήση της Air France, την οποία είχαμε κλείσει περίπου 3 μήνες πριν, όταν φτάσαμε στο check - in του αεροδρομίου, η υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι δεν χωράμε στην πτήση ( ), διότι η εταιρεία είχε σπεύσει να πουλήξει δεξιά και αριστερά εισιτήρια στους πάντες και πλέον δεν είναι δυνατόν να χωρέσουν όλοι!!
Μιλάμε για εισιτήρια που τα είχαμε κλείσει κανονικότατα μήνες πριν, ενώ λόγω απεργίας των ταξί στο Παρίσι, είχαμε φτάσει στο αεροδρόμιο περίπου 4 ώρες νωρίτερα από την αναχώρηση. Δεν υπήρχε δηλαδή θέμα καθυστερημένης άφιξής μας στο αεροδρόμιο, ούτε κάτι άλλο..
Μάλιστα μας είπε ότι θα ξέρουμε αν τελικά θα χωρέσουμε στην πτήση, την ώρα του boarding, φέξε μου και γλίστρησα δηλαδή... Όταν αποσβολωμένοι τη ρωτήσαμε τον λόγο που μας έτυχε κάτι τέτοιο, χωρίς καμία ενημέρωση από την εταιρεία, μας διαβεβαίωσε να μην ανησυχούμε, σίγουρα φταίει η AF, αλλά θα μας φροντίσει (υπονοώντας ότι θα μας βρει κανά ξενοδοχείο δίπλα στο αεροδρόμιο, άντε καμιά πτήση μέσω Τιμπουκτού για Αθηνα). Μάλιστα, μας είπε ότι φταίγαμε εμείς που δεν είχαμε κάνει check in μέσω κινητού και πρόλαβαν άλλοι και έκλεισαν τις θέσεις - συγγνώμη, από πότε το ονλάιν τσεκ ιν λειτουργεί ως τρόπος κράτησης εισιτηρίων;;; Το πολύ πολύ να μην κάτσεις εκεί που θες, όχι να μην μπεις και στο αεροπλάνο!! Και πρέπει απαραιτήτως να έχουμε όλοι smartphones ή σύνδεση στο ίντερνετ και να καθόμαστε stand by 24 ώρες πριν για να κάνουμε τσεκ ιν μέσω κινητού;; Αυτά υποτίθεται ότι είναι προαιρετικά, όχι υποχρεωτικά..
Αποτέλεσμα; Αναγκαστήκαμε να της εκθέσουμε ένα (πραγματικό) πρόβλημα υγείας που υπήρχε στον συνταξιδιώτη μου και το οποίο δεν του επέτρεπε να παραμείνει άλλη μια μέρα στη Γαλλία...Οπότε στην ουσία, επειδή καταφύγαμε σε αυτή τη λύση - που δεν το θεωρώ και σωστό κιόλας- και, αφού μας είχε πει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, τελικά ευαισθητοποιήθηκε, έκανε κάτι τηλέφωνα και μας βρήκε θέσεις..
Ερώτημα: τι μπορεί να κάνει κάποιος αν του τύχει κάτι ανάλογο; Το θεωρώ τραγικό και απαράδεκτο και πραγματικά στο τσακ το γλυτώσαμε το εγκεφαλικό. Φανταστείτε ότι όλη η συζήτηση έγινε στη γαλλικά, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έκανε σε μια αντίστοιχη περίπτωση καποιος που πχ δεν μιλά ούτε γαλλικά ούτε καλά αγγλικά....
Ταξιδιώτες με εμπειρία, αναμένω τις συμβουλές σας, που πιστεύω θα βοηθήσουν κι άλλους, αν τύχει κάτι ανάλογο...
Να προσθέσω ότι μας είχε βάλει στις βαλίτσες κανονικότατα ταμπελάκια "stand by"....
Χτες μου έτυχε κάτι, το οποίο, αν και είχα ακούσει ότι μπορεί να συμβεί, δεν μου είχε ξανατύχει τόσα χρόνια που ταξιδεύω με αεροπλάνο.
Σε πτήση της Air France, την οποία είχαμε κλείσει περίπου 3 μήνες πριν, όταν φτάσαμε στο check - in του αεροδρομίου, η υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι δεν χωράμε στην πτήση ( ), διότι η εταιρεία είχε σπεύσει να πουλήξει δεξιά και αριστερά εισιτήρια στους πάντες και πλέον δεν είναι δυνατόν να χωρέσουν όλοι!!
Μιλάμε για εισιτήρια που τα είχαμε κλείσει κανονικότατα μήνες πριν, ενώ λόγω απεργίας των ταξί στο Παρίσι, είχαμε φτάσει στο αεροδρόμιο περίπου 4 ώρες νωρίτερα από την αναχώρηση. Δεν υπήρχε δηλαδή θέμα καθυστερημένης άφιξής μας στο αεροδρόμιο, ούτε κάτι άλλο..
Μάλιστα μας είπε ότι θα ξέρουμε αν τελικά θα χωρέσουμε στην πτήση, την ώρα του boarding, φέξε μου και γλίστρησα δηλαδή... Όταν αποσβολωμένοι τη ρωτήσαμε τον λόγο που μας έτυχε κάτι τέτοιο, χωρίς καμία ενημέρωση από την εταιρεία, μας διαβεβαίωσε να μην ανησυχούμε, σίγουρα φταίει η AF, αλλά θα μας φροντίσει (υπονοώντας ότι θα μας βρει κανά ξενοδοχείο δίπλα στο αεροδρόμιο, άντε καμιά πτήση μέσω Τιμπουκτού για Αθηνα). Μάλιστα, μας είπε ότι φταίγαμε εμείς που δεν είχαμε κάνει check in μέσω κινητού και πρόλαβαν άλλοι και έκλεισαν τις θέσεις - συγγνώμη, από πότε το ονλάιν τσεκ ιν λειτουργεί ως τρόπος κράτησης εισιτηρίων;;; Το πολύ πολύ να μην κάτσεις εκεί που θες, όχι να μην μπεις και στο αεροπλάνο!! Και πρέπει απαραιτήτως να έχουμε όλοι smartphones ή σύνδεση στο ίντερνετ και να καθόμαστε stand by 24 ώρες πριν για να κάνουμε τσεκ ιν μέσω κινητού;; Αυτά υποτίθεται ότι είναι προαιρετικά, όχι υποχρεωτικά..
Αποτέλεσμα; Αναγκαστήκαμε να της εκθέσουμε ένα (πραγματικό) πρόβλημα υγείας που υπήρχε στον συνταξιδιώτη μου και το οποίο δεν του επέτρεπε να παραμείνει άλλη μια μέρα στη Γαλλία...Οπότε στην ουσία, επειδή καταφύγαμε σε αυτή τη λύση - που δεν το θεωρώ και σωστό κιόλας- και, αφού μας είχε πει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, τελικά ευαισθητοποιήθηκε, έκανε κάτι τηλέφωνα και μας βρήκε θέσεις..
Ερώτημα: τι μπορεί να κάνει κάποιος αν του τύχει κάτι ανάλογο; Το θεωρώ τραγικό και απαράδεκτο και πραγματικά στο τσακ το γλυτώσαμε το εγκεφαλικό. Φανταστείτε ότι όλη η συζήτηση έγινε στη γαλλικά, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα έκανε σε μια αντίστοιχη περίπτωση καποιος που πχ δεν μιλά ούτε γαλλικά ούτε καλά αγγλικά....
Ταξιδιώτες με εμπειρία, αναμένω τις συμβουλές σας, που πιστεύω θα βοηθήσουν κι άλλους, αν τύχει κάτι ανάλογο...
Να προσθέσω ότι μας είχε βάλει στις βαλίτσες κανονικότατα ταμπελάκια "stand by"....
Last edited by a moderator: