• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Θιβέτ Κίνα Κίνα, ο σιδηρόδρομος στο μεγαλύτερο υψόμετρο του κόσμου (Πεκίνο - Θιβέτ)

dk

Banned
Μηνύματα
1.397
Likes
55
Επόμενο Ταξίδι
Κρουαζιέρα Αιγαίου-Dubai
Ταξίδι-Όνειρο
Βραζιλία
abp0.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj27nx8KvI_AAAAAAAAAls_IafbIgHRsmI_s400_thivet_01.jpg

abp0.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj24nx8KuI_AAAAAAAAAlk_N0s3SV0i544_s400_thivet_02.jpg

abp2.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj22Hx8KtI_AAAAAAAAAlc_KfaA_HFqwgE_s400_thivet_03.jpg

abp3.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj2zXx8KsI_AAAAAAAAAlU_APlZ1fQNcwc_s400_thivet_near_naqu04.jpg

(κοντά στο Naqu)

abp0.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj2onx8KqI_AAAAAAAAAlI_DmFzTLvs4qQ_s400_thivet_near_naqu06.jpg

(κοντά στο Naqu)

abp1.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj2j3x8KpI_AAAAAAAAAlA_kxbyYAqVjqQ_s400_thivet_07.jpg

abp2.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj2hHx8KoI_AAAAAAAAAk4_wWSAGwYmVwo_s400_thivet_08.jpg

abp3.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj2dXx8KnI_AAAAAAAAAkw_0h7jnjXG624d28010dea1e89e22b25ac773545f2.jpg

(γέφυρα στην περιοχή Gansu)

abp1.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj2Z3x8KmI_AAAAAAAAAko_uewxxMvLALo_s400_thivet_10.jpg

abp2.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj2XHx8KlI_AAAAAAAAAkg_7epw7cYQ97429216859fe3fec5eec12cac4335c2.jpg

(μνημείο στο σημείο των πηγών του ποταμού Yangtze)

abp0.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj2Snx8KkI_AAAAAAAAAkY_QhSZwJKp6qc_s400_thivet_near_lhasa12.jpg

(υψίπεδα κοντά στη Λάσα)

abp2.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj2LHx8KjI_AAAAAAAAAkQ_5U2EIh0M2a156cea2496e5b17daeae7991a4ee75.jpg

(ο σιδηροδρομικός σταθμός της Λάσα)

abp0.blogger.com__Dwbwzh2uOv8_Ryj2Fnx8KiI_AAAAAAAAAkI_eQRqjo1jz3M_s400_thivet_14.jpg

(πηγή: linkdonkey.blogspot.com)

Σχετικά με το θέμα αυτό εντόπισα και τις παρακάτω πληροφορίες:
Ενα θαύμα της μηχανικής ενώνει το Πεκίνο με τη Λάσα, περνώντας ακόμη και από το ιλιγγιώδες υψόμετρο των 5.000 μέτρων. Ενώ οργανώσεις από όλον τον κόσμο κατηγορούν την Κίνα ότι προσπαθεί να εδραιώσει την κατοχή της στο Θιβέτ

Σε ένα από τα υψηλότερα σημεία της πορείας του νέου σιδηροδρόμου οι επιβάτες θα απολαμβάνουν από κοντά τη θέα της περίφημης κορυφής Κουνλούν Σαν. Το τρένο πραγματοποιεί τη δοκιμαστική διαδρομή του με φόντο την κορυφή αυτή, σε ένα από τα υψηλότερα σημεία της πορείας του.

H αποπεράτωση του τελευταίου τμήματος της γραμμής Τσινγκχάι - Θιβέτ γιορτάστηκε στις 15 Οκτωβρίου με όλες τις τιμές και με μια πανηγυρική δοκιμαστική διαδρομή ως την πρωτεύουσα Λάσα. H γραμμή, η οποία ενώνει για πρώτη φορά τη δυσπρόσιτη αυτόνομη επαρχία με την κυρίως Κίνα, εκτείνεται σε μήκος 1.142 χιλιομέτρων και στο υψηλότερο σημείο της ξεπερνά το ιλιγγιώδες υψόμετρο των 5.000 μέτρων.

Πρόκειται για ένα θαύμα της μηχανικής το οποίο η κινεζική κυβέρνηση χαρακτηρίζει «υπόδειγμα σεβασμού στο περιβάλλον». Οργανώσεις και ακτιβιστές από όλον τον κόσμο κατηγορούν ωστόσο το Πεκίνο ότι προσπαθεί απλώς να αυξήσει τον έλεγχό του στο Θιβέτ με μια δαπανηρή, επίπονη και οικολογικά επικίνδυνη κατασκευή.

H υψηλότερη γραμμή στον κόσμο αναμένεται να αρχίσει να λειτουργεί τον ερχόμενο Ιούνιο του 2007. Οι επιβάτες θα μπορούν να φθάνουν από το Πεκίνο στη Λάσα μέσα σε 48 ώρες, ταξιδεύοντας σε βαγόνια ρυθμισμένης πίεσης όπως οι θάλαμοι των αεροσκαφών, με πολυτελή εστιατόρια, σάουνες, «σαλόνια» πολυμέσων και ειδικά τζάμια για προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία. Από το Γκολμούντ, τελευταίο σταθμό της υπάρχουσας σιδηροδρομικής γραμμής σε υψόμετρο 2.800 μέτρων, θα αρχίζει η ανάβαση στη «στέγη του κόσμου» και στους παγετώνες των Ιμαλαΐων. Στον σταθμό του Τανγκούλα Σανκού, η αμαξοστοιχία θα φθάνει στο υψόμετρο των 5.072 μέτρων και στη συνέχεια θα κατεβαίνει ως τη Λάσα, στα 3.065 μέτρα. Από τεχνική άποψη, το έργο είναι γιγάντιο: 34 σταθμοί, 11 τούνελ και 2.647 γέφυρες κατασκευάστηκαν για τη γραμμή, της οποίας τα τρία τέταρτα βρίσκονται σε υψόμετρο άνω των 4.000 μέτρων ενώ τα τρένα θα έχουν ανώτατη ταχύτητα τα 100 χλμ. /ώρα.

Παρά το μεγαλείο του έργου και του προϋπολογισμού του (3 δισ. ευρώ) και αντίθετα από ό,τι συνηθίζει, η κινεζική κυβέρνηση διατήρησε χαμηλούς τόνους καθ' όλη τη διάρκεια της κατασκευής, αποφεύγοντας τις ανακοινώσεις και μη επιτρέποντας στους ξένους δημοσιογράφους να το επισκεφθούν. H στάση αυτή ενέτεινε την ήδη υπάρχουσα καχυποψία με την οποία αντιμετωπίζεται κάθε κίνηση του Πεκίνου στο Θιβέτ. Πολλοί κατηγορούν την Κίνα ότι προβαίνει σε αυτή την αμφιβόλου χρηματικής αποδοτικότητας δαπανηρή κατασκευή για να αποκτήσει μια δεύτερη, ασφαλέστερη και ταχύτερη, στρατηγική οδό πρόσβασης στην ταραχώδη επαρχία ενώ άλλοι μιλούν για επικείμενο εποικισμό και νόθευση της πολιτιστικής ταυτότητας του Θιβέτ.

Το 7% του επίσημου προϋπολογισμού αφιερώθηκε, όπως επιμένουν να τονίζουν οι αρμόδιοι, στην οικολογική πλευρά του έργου. Εχουν κατασκευαστεί υπόγεια περάσματα για τη μετανάστευση της τοπικής αντιλόπης και τεχνητά έλη για την αναπαραγωγή των πουλιών της περιοχής και έχουν ληφθεί διάφορα άλλα μέτρα για την αντιστάθμιση των μεταβολών από την κατασκευή των γραμμών, των γεφυρών και των σταθμών. Επίσης η διαδρομή έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να παρακάμπτει πολλές λίμνες, οι οποίες θεωρούνται ιερές από τους Θιβετιανούς. Περιβαλλοντικές οργανώσεις από όλον τον κόσμο υποστηρίζουν ωστόσο ότι το έργο θα επιβαρύνει το ανέγγιχτο τοπίο και οικοσύστημα των Ιμαλαΐων.

Πολλοί επίσης επισημαίνουν ότι ο ίδιος ο καινούργιος σιδηρόδρομος κινδυνεύει από τις μεταβολές στο κλίμα της Γης. Ειδικοί προειδοποιούν ότι, με τον παρόντα ρυθμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη, η θερμοκρασία στα υψίπεδα του Θιβέτ θα αυξηθεί κατά τρεις βαθμούς Κελσίου ως το 2050, λιώνοντας τους πάγους και απειλώντας τα περίπλοκα συστήματα υποστήριξης.

πηγή: ΒΗΜΑ
 

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
Καλό...
Πληροφορίες και τιμές εισιτηρίων για τη γραμμή Τ27, υπάρχουν και σε παλιότερο τόπικ ( δεν θυμάμαι ποιο, οι admin όμως αγρυπνούν).
Μιας και δεν έχω πάει στο Θιβέτ τόχω στα υπόψη για το μέλλον
 

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.618
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
To Θιβετ ειναι πάντα ψηλά στη λίστα μου.
Αλλά.. (πάντα Αλογογκούφη επιτρέποντος)
Αν πρόκειται για Θιβετ + Μογγολία πάω τρέχοντας και αύριο
Αν ειναι για Πεκίνο - Θιβέτ θα πρέπει να περιμένω να τελειώσουν οι Ολυμπιακοι και να περάσουν και μερικά χρονάκια.
Υπάρχουν τόοοοσες εναλλακτικές
 

Miltoss

Member
Μηνύματα
44
Likes
23
Επόμενο Ταξίδι
ΑριζοναΟρλεανη Γουατεμαλα
Ταξίδι-Όνειρο
Τρένο Ιμαλαιων ΠεκίνοΛάσα
Πω πωωωωωωωωωωω όνειρο ζωής... Νεπάλ (καλύτερη περίοδος για Κατμαντού ειναι στα τελη φλεβάρη με αρχές Μάρτη στη γιορτή του Σίβα)
Λάσα και απο Λάσα με το τρένο των ιμαλαιων Πεκίνο...
 

maιra1

Member
Μηνύματα
206
Likes
119
Επόμενο Ταξίδι
ΙΝΔΟΚΙΝΑ
Λάσα-Πεκίνο με αυτό το τρένο!!! και η πανσέληνος να καθρεφτίζεται στους παγετώνες....από τις ωραιότερες εικόνες που αξιώθηκα...
 

Miltoss

Member
Μηνύματα
44
Likes
23
Επόμενο Ταξίδι
ΑριζοναΟρλεανη Γουατεμαλα
Ταξίδι-Όνειρο
Τρένο Ιμαλαιων ΠεκίνοΛάσα
Λάσα-Πεκίνο με αυτό το τρένο!!! και η πανσέληνος να καθρεφτίζεται στους παγετώνες....από τις ωραιότερες εικόνες που αξιώθηκα...





Μπράβο Μαρία σε ζηλεύω :( Θέλαμε και εμεις να κάνουμε την διαδρομή αυτη απο το Νεπάλ το 2008. αλλα ηταν τοτε με τα αιματηρά επεισόδια στην Λάσα που ειχε και νεκρούς. Λόγου καλής σχέσης Νεπάλ-Θιβέτ (στο Νεπάλ ζούν πολοί εξόριστοι Θιβετιανοί) η Κίνα ειχε κλεισει τα σύνορα για αρκετο καιρό... Ελπίζω να τα καταφέρουμε και να πάμε το 2014...
 

maιra1

Member
Μηνύματα
206
Likes
119
Επόμενο Ταξίδι
ΙΝΔΟΚΙΝΑ
Μπράβο Μαρία σε ζηλεύω :( Θέλαμε και εμεις να κάνουμε την διαδρομή αυτη απο το Νεπάλ το 2008. αλλα ηταν τοτε με τα αιματηρά επεισόδια στην Λάσα που ειχε και νεκρούς. Λόγου καλής σχέσης Νεπάλ-Θιβέτ (στο Νεπάλ ζούν πολοί εξόριστοι Θιβετιανοί) η Κίνα ειχε κλεισει τα σύνορα για αρκετο καιρό... Ελπίζω να τα καταφέρουμε και να πάμε το 2014...
Ολόψυχα στο εύχομαι :clap::clap::clap: Θα νιώσετε πλήρεις!:)
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.635
Μηνύματα
905.136
Μέλη
39.376
Νεότερο μέλος
Vichumills

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom