• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Θα απογειωθούν οι τιμές

GeorgeD

Member
Μηνύματα
240
Likes
44
Συγκριτική μελέτη της Ένωσης Καταναλωτή Ποιότητα Ζωής, διαπίστωσε ότι η συγχώνευση της Olympic Air με την Aegean, θα βλάψει σοβαρά την τσέπη των επιβατών, καθώς θα δημιουργηθούν συνθήκες μονοπωλίου. Προειδοποιεί για εκτόξευση τιμών και εκπτώσεις στην ποιότητα.

Η προτεινόμενη συγχώνευση της Olympic Air με την Aegean θα βάλει φωτιά στη τσέπη των επιβατών αφού η μονοπωλιακή κατάσταση θα κάνει τα αεροπορικά εισιτήρια στις πτήσεις εσωτερικού να απογειωθούν μέχρι και 40 ευρώ.
Αυτό δείχνει συγκριτική μελέτη της ΕΚΠΟΙΖΩ, η οποία θεωρεί ότι, αν πραγματοποιηθεί η συγχώνευση, θα υπάρξουν μεγάλες αυξήσεις τιμών στο σύνολο των εσωτερικών προορισμών, ενώ το μέγεθος του νέου αερομεταφορέα θα αποθαρρύνει άλλες μικρότερες εταιρείες να εισέλθουν στην ελληνική αγορά.
Εκτός αυτού, η υποψήφια μονοπωλιακή αερογραμμή, θα έχει την ευχέρεια να παρέχει υπηρεσίες χαμηλότερης ποιότητας, χωρίς τον φόβο απώλειας πελατών και χωρίς κίνητρα βελτίωσής της.
Σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας της Ενωσης Καταναλωτή Ποιότητα Ζωής από 8 ευρώ μέχρι μέχρι 40 ευρώ θα ανέβουν οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων εσωτερικού αν πραγματοποιηθεί η συγχώνευση της Ολυμπιακής και της Aegean.
Η αύξηση αφορά στις τιμές των μετ' επιστροφής αεροπορικών εισιτηρίων στις γραμμές Αθήνα-Κεφαλλονιά και Αθήνα-Λήμνος, όπου οι δύο εταιρίες ανταγωνιζόντουσαν το 2009, αλλά από το 2010 εξελίχθηκαν σε 'μονοπώλιο' της Ολυμπιακής.
Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ το 2009 το φτηνότερο εισιτήριο για Αθήνα - Κεφαλλονιά και επιστροφή ήταν 78 ευρώ ενώ το 2010 ήταν 96 ευρώ ( αύξηση 8 ευρώ). Το 2009 το φτηνότερο εισιτήριο σε "οικονομική" θέση, που επιτρέπει αλλαγή χωρίς χρέωση, για Αθήνα - Κεφαλλονιά και επιστροφή ήταν 256 ευρώ, ενώ το 2010 ήταν 296 ευρώ (αύξηση 40 ευρώ) ενώ ίδιες σημειώνεται ότι ήταν και οι τιμές των αντίστοιχων εισιτηρίων για Αθήνα - Λήμνο.
''Αυτό προκύπτει από μια συγκριτική μελέτη τιμών που έκανε η ΕΚΠΟΙΖΩ πριν και μετά την αναγγελία της συγχώνευσης των δύο μεγαλύτερων ελληνικών αερογραμμών, της Ολυμπιακής και της Aegean'' σημειώνει η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής ενώ προσθέτει ότι τα στοιχεία για τις τιμές εισιτηρίων το 2009 δόθηκαν από την Aegean κατόπιν αιτήματος της ΕΚΠΟΙΖΩ ενώ η Ολυμπιακή δεν έχει ανταποκριθεί.
Σημειώνεται ακόμη ότι η Aegean είχε εγκαταλείψει τις αερογραμμές αυτές πριν την αναγγελία της συγχώνευσης και ότι στην τιμή συμπεριλαμβάνονται φόροι και χρέωση για απ'ευθείας αγορά μέσω της ιστοσελίδας των αεροπορικών εταιρειών και το "πιο φτηνό" εισιτήριο αναφέρεται σε αυτό των διαφόρων προσφορών (που είναι για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων και οι κρατήσεις πρέπει να γίνονται μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα από την αναγγελία τους). Το "πιο ακριβό" εισιτήριο αναφέρεται σε "full economy" που επιτρέπει αλλαγή ή ακύρωση χωρίς χρέωση, και αγορά οποιαδήποτε στιγμή.
"Η προτεινόμενη συγχώνευση θα δημιουργήσει μια μονοπωλιακή ή σχεδόν μονοπωλιακή αγορά εσωτερικής αερογραμμής, η οποία θα καθορίζει την τιμή των εισιτηρίων πολύ πιο πάνω απ' αυτή που θα επέβαλλε μια λογική τιμολόγηση στα πλαίσια υγιούς οικονομικού ανταγωνισμού", αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι με αυτήν την έρευνα τεκμηριώνει τους φόβους των καταναλωτών, ότι η συγχώνευση αυτή θα λειτουργήσει εις βάρος τους και διερωτάται: ''αν σ'αυτήν την φάση, που η αρμόδια κοινοτική υπηρεσία μελετά εις βάθος το θέμα, παρουσιάζονται τόσο εμφανείς μονοπωλιακές πρακτικές, τι μπορούμε να περιμένουμε στο μέλλον αν η συγχώνευση εγκριθεί;''.
Τέλος, η ΕΚΠΟΙΖΩ κατέθεσε την έρευνα και τα συμπεράσματά της στην Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


πηγή: Θα απογειωθούν οι τιμές - NEWS247
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Εντάξει, δε νομίζω ότι θέλει και πολλή φιλοσοφία για να καταλήξει κανείς σ'αυτό το συμπέρασμα. Όταν είσαι μόνος σου κάνεις ότι γουστάρεις. Όταν είναι περισσότεροι είναι λίγο πιο δύσκολα τα πράγματα γιατί πρέπει να οργανωθεί καρτέλ :D
 

sdoe21

Member
Μηνύματα
327
Likes
127
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Αυτή νομίζω είναι και η δουλειά της Επιτροπής Ανταγωνισμού, που εξετάζει το θέμα. Έχει το δικαίωμα να μην επιτρέψει τη συγχώνευση!
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.458
Likes
7.863
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
ναι αυτή η επιτροπή ανταγωνισμού θα μας σώσει από την αεροπορική ακρίβεια που θα παρατηρηθεί μετά την συγχώνευση...

και μετά ξυπνήσαμε από το όνειρο!:haha:
 

fitziano

Member
Μηνύματα
1.934
Likes
535
Επόμενο Ταξίδι
Αθήνα
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Ένωσης Καταναλωτή Ποιότητα Ζωής:bash:
 

sdoe21

Member
Μηνύματα
327
Likes
127
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Το θέμα είναι να μας σώσει ΑΠΟ την συγχώνευση!
Απαξ και γίνει, τέλος! δεν μας σώζει κανείς!! ;)
 

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Από τη στιγμή που οι δύο εταιρείες έχουν τόσο καλές σχέσεις... συγχώνευση ή όχι, δεν παίζει κανένα ρόλο. Απλά θα καθορίσουν τις τιμές όπου γουστάρουν με συμφωνίες κάτω από το τραπέζι.
 

fitziano

Member
Μηνύματα
1.934
Likes
535
Επόμενο Ταξίδι
Αθήνα
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Γι' αυτό περιμένουμε το πολυπόθητο ναι.
 

eva kas

Member
Μηνύματα
961
Likes
225
Επόμενο Ταξίδι
οσο πιο μακρια γινεται!
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη + Αρκτικη
τελικα θα αρχισουν να μας αρεσουν τα καραβια ........
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Θα τα ξαναπώ και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

Γίνει δεν γίνει η συγχώνευση το ίδιο και το αυτό θα είναι... η αγορά της Ελλάδος δεν σηκώνει 2 εταιρίες πάει και τέλειωσε... βάλτε το καλά στο μυαλό σας... είναι αδύνατο , παράλογο και αδιανόητο να πετάτε ATH-SKG-ATH με 50 και 60?... το πάρτυ έγινε το απολαύσαμε αλλά ετέλεψε... δεν έχει άλλο... τέρμα... δεν μπορεί οι εταιρίες να μπαίνουν μέσα για να ταξιδεύουμε εμείς παράλογα φτηνά... τα σενάρια λοιπόν είναι δύο... ή θα γίνει η συγχώνευση και θα μείνει μια εταιρία ή θα κλείσει κάποια από τις δύο και πάλι θα μείνουμε με μια εταιρία... αυτό να το πάρετε απόφαση... η αγορά στην Ελλάδα σηκώνει μια Ελληνική εταιρία... εδώ στην Αγγλία και την Γαλλία δεν υπάρχουν πολλές εταιρίες θα υπάρξουν στην Ελλάδα?

Πάμε τώρα στο θέμα των τιμών... Γνώμη μου είναι ότι οι τιμές θα ανέβουν φυσικά αλλά όχι παράλογα... 150-160 ? είναι μια λογική τιμή ή οποία ή θα πέφτει στα 90-100? με διάφορες προσφορές σε νεκρές περιόδους ή θα πηγαίνει στα 230-250? για ναύλα τελευταίας στιγμής... αποκλείεται ναι αποκλείεται οι τιμές να παγιωθούν πάνω από 200? και σε καμία περίπτωση δεν θα εκτοξευτούν... ο λόγος είναι απλούστατος... οι νόμοι της αγοράς... όσο κουλό είναι να πουλάς την SKG 20-30? άλλο τόσο κουλό είναι να την πουλάς 150-200?... αν γίνει κάτι τέτοιο θα έρθουν οι Θείοι από την Αγγλία και την Ιρλανδία και θα χαλάσουν εντελώς την πιάτσα... θα μυριστούν ψητό και θα την κάνουν λίμπα την αγορά... αυτό δεν συμφέρει ούτε τον Θόδωρα ούτε τον Αντρέα, συν τον καθημερινό πόλεμο και τις γκρίνιες που θα έχουν από τους δημοσιογράφους και τον κόσμο... γνώμη μου είναι ότι τα πράγματα κάπως έτσι θα πάνε... το μέλλον θα δείξει ποιός είχε δίκιο...
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.220
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.660
Μηνύματα
906.920
Μέλη
39.408
Νεότερο μέλος
Annie A

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom