papariskonst
Member
- Μηνύματα
- 208
- Likes
- 73
- Επόμενο Ταξίδι
- ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΚΙΝΑ
ΒΙΕΝΝΗ
Τα Χριστούγεννα ξυπνούν αναμνήσεις και όμορφες ιστορίες για μικρούς και μεγάλους, όταν μάλιστα συνοδεύονται με χιονισμένα τοπία, στολίδια, φωταγωγημένες γειτονιές, κάλαντα τότε μένουν για πάντα ανεξίτηλες στη μνήμη του καθενός.
Βιέννη, Παρίσι, Βουδαπέστη, Πράγα ήταν οι δημοφιλέστατοι προορισμοί.
Στη ζυγαριά του χρόνου όμως κέρδισε η μεσαιωνική Βιέννη, η Βιέννη του Μπαρόκ, του Μότσαρτ, της Μαρίας Θηρεσία και της Πριγκίπισσας Σίσσυ.
Πάντα ονειρευόμουν τον εαυτό μου να βρίσκεται στην κρατική Όπερα της Βιέννης, να κλείνω τα μάτια και να χάνομαι στους ήχους του Don Giovanni του Mozart.
Το ταξίδι προγραμματίστηκες για 20 με 24 Δεκεμβρίου. Τα αεροπορικά εισιτήρια κλείστηκαν τέλη Αυγούστου με απευθείας πτήση με την ΟΑ Αθήνα-Βιέννη 200 ? το άτομο μετ΄ επιστροφής. Το ξενοδοχείο ήταν 4άρων αστέρων το «The Imperial Riding School Vienna - A Renaissance Hotel» με πρωινό που κόστιζε 99 ? τη βραδιά και βρισκόταν κοντά στο σταθμό Rennweg μόλις μία στάση από τον κεντρικό σταθμό Mitte Wien και 10 λεπτά περπατώντας από τον καθεδρικό σταθμό του Αγίου Στεφάνου.
1η Ημέρα
Επιτέλους μετά από καιρό προσμονής έφτασε η μέρα της αναχώρησης και μετά από 2 ώρες και 15 λεπτά πτήσης το αεροπλάνο προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Βιέννης.
Οι χιονοπτώσεις των προηγούμενων ημερών έκαναν το τοπίο φανταστικό. Τα πάντα ολόλευκα και η θερμοκρασία να δείχνει λίγο κάτω από το μηδέν.
Με το που φτάσαμε στη Βιέννη βγάλαμε από το αεροδρόμιο τη Vienna Card η οποία κόστιζε 18,50 ? το άτομο και παρείχε εκπτώσεις σε μουσεία, εστιατόρια και καταστήματα. Τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο και ακολουθήσαμε πιστά το πρόγραμμα προκειμένου να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερα μπορούσαμε από τη Βιέννη. Πρώτος σταθμός το Belvedere Palace το οποίο διακρίνεται στο Upper Belvedere και στο Lower Belvedere. Η πρώτη επαφή το Upper Belvedere σου κόβει την ανάσα. Ένα παλάτι που φιλοξενεί την περίφημη πινακοθήκη διάσημων ζωγράφων, αλλά κλέβει την παράσταση το περίφημο “Φιλί” του Gustav Klimt. Οι φωτογραφικές μηχανές και οι βιντεοκάμερες απαγορευόταν στο εσωτερικό.
Έξω από το Upper Belvedere η Χριστουγεννιάτικη αγορά με τα ξύλινα σπιτάκια και κάθε λογής δώρα, καρουζελ, μπάλες χιονιού, χριστουγεννιάτικες μπάλες και φυσικά λιχουδιές όπως τα περίφημα wurst (τα λουκάνικα με τυρί) και το ζεστό κρασί. Λίγο πιο κάτω βρίσκεται και το Lower Belvedere το οποίο φιλοξενούσε εκθέσεις νεωτεριστικές και οι οποίες δεν άξιζαν τον κόπο.
Το απόγευμα γυρίσαμε το ξενοδοχείο και το βραδάκι κατευθυνθήκαμε με το μετρό στο Κοινοβούλιο και στο Δημαρχείο (Rathaus) όπου δεσπόζει η μεγαλύτερη χριστουγεννιάτικη αγορά της Ευρώπης. Ο εντυπωσιακός χριστουγεννιάτικος στολισμός, τα χριστουγεννιάτικα ξύλινα σπιτάκια, οι μυρωδιές, τα φώτα, τα δώρα σε ταξιδεύουν, σε κάνουν παιδί και σε κάνουν να πρωταγωνιστής σε χριστουγεννιάτικο παραμύθι.
Η κούραση ήταν μεγάλη και αποφασίσαμε να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο γιατί αύριο ακολουθούσε μια δύσκολη ημέρα η οποία θα άρχιζε από στο Schonbrunn Palace.
2η Ημέρα
Μετά από το πλούσιο πρωινό του ξενοδοχείου κατευθυνθήκαμε στο Παλάτι του Σιελμπρουν. Οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν το θέαμα. Ένα παλάτι εντυπωσιακό που μόνο οι Βερσαλλίες θα μπορούσαν να συγκριθούν μαζί του. Και σε αυτό το παλάτι υπήρχε χριστουγεννιάτικη αγορά και έπειτα από μια σύντομη περιήγηση κατευθυνθήκαμε για το εσωτερικό του παλατιού. Οι φωτογραφικές μηχανές και οι βιντεοκάμερες απαγορευόταν στο εσωτερικό. Αίθουσες υποδοχής, χορού, κρεβατοκάμαρες, διάδρομοι, εντυπωσιακά έπιπλα μαρτυρούν τις αλλοτινές δόξες της άλλοτε Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας.
Η ομίχλη ήταν πυκνή, το χιόνι αρκετό και δε μας επέτρεψε να κατευθυνθούμε στο Gloriette. Η εντυπωσιακή δεξαμενή του Ποσειδώνα ήταν το όριο μας και κινηθήκαμε προς τον παλαιότερο ζωολογικό κήπο της Ευρώπης. Το κρύο και το χιόνι έκανα τα περισσότερα ζώα να κρυφτούν στις φωλιές τους αλλά η βόλτα περπατώντας στα χιονισμένα δάση μας αντάμειψε με το παραπάνω.
Επόμενος σταθμός το Karlplatz με την περίφημη εκκλησία του Καρόλου. Και σε αυτή την πλατεία υπήρχε χριστουγεννιάτικη αγορά. Το εσωτερικό του Ναού είναι απίστευτης ομορφιάς με τις τοιχογραφίες στον τρούλο να δεσπόζουν. Μετά από 8 ώρες περιήγηση κατευθυνθήκαμε στο ξενοδοχείο γιατί το βράδυ θα επισκεπτόμασταν την Stephanplatz με τον εντυπωσιακό καθεδρικό ναό του Αγίου Στεφάνου.
Βγαίνοντας κανείς από το μετρό αντικρίζει τον πεζοδρόμο Graben, φωταγωγημένος με την περίφημη στήλη της πανούκλας και λίγο πιο κάτω ο Καθεδρικός Ναός. Η φωταγώγηση του Ναού και η ομίχλη δημιουργούσαν ένα θέαμα εντυπωσιακό βγαλμένο από ταινίες τρόμου.
Το θέαμα μας άνοιξε την όρεξη και κατευθυνθήκαμε στο Zwolf Apostokeller για φαγητό που είχαμε κάνει κράτηση μέσω διαδικτύου. Το εστιατόριο ήταν σε ένα κελάρι του 1100 μ.Χ στο υπόγειο και δοκιμάσαμε το περίφημο Wiener Σνιτσελ.
Η κούραση βάραινε το σώμα μας αλλά όχι την ψυχή και κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο για ξεκούραση. Μια καινούρια ημέρα ξεκινούσε.
3η Ημέρα.
Το πρόγραμμα της τρίτης ημέρας είχε επίσκεψη στο εσωτερικό του Καθεδρικού Ναού του Αγίου Στεφάνου.
Επισκεφτήκαμε της κατακόβμες στο εσωτερικό του Ναού καθώς και την καμπάνα του Ναού όπου ανεβαίνεις με ανσανσέρ. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και το Μουσείο Ιστορίας της Τέχνης. Πετρώματα, μετεωρίτες, προϊστορικά ζώα, ζώα ξηράς και νερού, έντομα και εκατοντάδες άλλα αποτελούσαν εκθέματα του Μουσείο Φυσικής Ιστορίας. Η φωτογραφικές μηχανές και η βιντεοκάμερα πήραν φωτιά.
Η κούραση ήταν μεγάλη από τις προηγούμενες ημέρες και η επίσκεψη μας στο Μουσείο Ιστορίας της Τέχνης φάνταζε αγγαρεία. Πίνακες Van Gonge, Mone περνούσαν από μπροστά μας αλλά η κούραση δεν μας άφηνε να τους θαυμάσουμε. Στο μουσείο αυτό απαγορευόταν οι φωτογραφικές μηχανές και οι κάμερες.
Ακριβώς έξω από τα δύο αντικριστά μουσεία η Maria Theresia platz με τη χριστουγεννιάτικη αγορά. Κατευθυνθήκαμε στο ξενοδοχείο και το βράδυ πλέον μερικώς ξεκούραστοι επισκεφτήκαμε ξανά την Χριστουγεννιάτικη φωταγωγημένη αγορά του Schonbrunn Palace. Σαν παραμύθι…
Στην συνέχεια κατευθυνθήκαμε για φαγητό στο Purstner ένα εστιατόριο rustic στο κέντρο της Βιέννης κοντά στον καθεδρικό ναό. Το φαγητό πάρα πολύ καλό και καλύτερο από την προηγούμενη βραδιά. Η κράτηση και εδώ είχε γίνει μέσω διαδικτύου.
4η Ημέρα
Η τελευταία ημέρα ξεκινούσε με επίσκεψη στο Παλάτι Hofburg, στο παλάτι της Σισσυ. Οι τουαλέτες της, τα χρυσαφικά της, τα παπούτσια της καθώς και το μαχαίρι της δολοφονίας της ήταν μερικά από τα εκθέματα. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τους θησαυρούς των Αψβούργων. Στέμματα, σταυροί και φυσικά η Λόγχη του Λογγίνου, η περίφημη λόγχη που φέρεται να κάρφωσε τον Ιησού στο Σταυρό καθώς και ένα κομμάτι από Τίμιο Ξύλο. Η κάμερα και η φωτογραφική μηχανή επιτρεπόταν χωρίς φλάς.
Μετά το Hofburg επισκεφτήκαμε το Riesenrad την περίφημη ρόδα που κατασκευάστηκε το 1897 για να εορταστεί το χρυσό Ιωβηλαίο του Αυτοκράτορα Josef. Η ομίχλη δε μας επέτρεψε να δούμε τη Βιέννη από ψηλά.
Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το ξενοδοχείο Sacher για να δοκιμάσουμε την περίφημη Sacher Torte. Αφού περιμέναμε σε σειρά αναμονής, αφήσαμε μπουφάν και τσάντες και δοκιμάσαμε την Sacher Torte (4,90 ?) και τη Σοκολάτα Βιενουά Sacher Torte (7,20?). Η σοκολάτα ήταν γευστικότατη αλλά η πάστα Sacher Torte δε δικαιολόγησε τη φήμη της. Μετά την αναγκαία ξεκούραση στο ξενοδοχείο επιτέλους η στιγμή που περίμενα. Παράσταση στην Όπερα της Βιέννης με το έργο Doν Giovanni του Mozart. Τα εισιτήρια είχαν αγοραστεί μέσω διαδικτύου 4 μήνες νωρίτερα και τα εισιτήρια στο balcony κόστιζαν 33?. Η ακουστική, οι καλλιτέχνες, οι μουσικοί, το θέαμα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. Κλείνεις τα μάτια και ταξιδεύεις σε άλλες εποχές.
Ένα όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Γνώρισα την αυτοκρατορική Βιέννη, της Μαρίας Θηρεσίας και της Σίσσυ, του Μοτσαρτ και του Κλιμτ και ταυτόχρονα τη Βιέννη του Χριστουγεννιάτικου Παραμυθιού.
Τώρα μόλις αρχίζει η αναμονή του επόμενου προορισμού…ποιος ξέρει που!!!
:xmas_razz:
Attachments
-
27 KB Προβολές: 164