Έρευνα σχετικά με τον τουρισμό και την ύφεση (για φοιτητική εργασία)

verde1312

New Member
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι φοιτητής του τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων στο ΑΤΕΙ Πατρών.
Στα πλαίσια του μαθήματος "Μεθοδολογία και Τεχνικές Έρευνας στον Τουρισμό" έχω δημιουργήσει το παρακάτω ερωτηματολόγιο με σκοπό να εξάγω συμπεράσματα για το πως η οικονομική ύφεση έχει επηρεάσει τις προτιμήσεις μας σχετικά με προορισμούς, τρόπους μετακίνησης κ.α.

Θα εκτιμούσα πολύ αν κανείς αφιέρωνε τον χρόνο για να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο. Δε χρειάζονται ούτε 5 λεπτά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όλες οι απαντήσεις είναι ανώνυμες και ΔΕΝ υπάρχει τρόπος να γνωρίζω ποιός απάντησε και τι.

Όταν τελειώσει η συλλογή απαντήσεων (30/12) θα ετοιμάσω την παρουσίαση την οποία αν το επιθυμείτε θα αναρτήσω και εδώ προς σχολιασμό.

Αν πιστεύετε ότι δεν πρέπει να βρίσκεται το θέμα σε αυτό το σημείο του forum, ή στο forum γενικότερα παρακαλώ ενημερώστε με ώστε να το κατεβάσω ή μετακινείστε το στο σωστό subforum :)

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!

ΕΔΩ το ερωτηματολόγιο -> http://goo.gl/forms/ZZvs5r72wF

paefstra

Member
Έκανα το ερωτηματολόγιό σου. Αλλά φοβάμαι ότι εδώ στο φόρουμ δεν θα βρεις το κατάλληλο δείγμα για την έρευνά σου.Γιατί εμείς συνεχίζουμε να ταξιδεύουμε παρά την κρίση, κόβοντας χρήματα από αλλού- κάτι που δεν ισχύει για τους υπόλοιπους "νοικοκυραίους".

verde1312

New Member
Ευχαριστώ πολύ,
Απολύτως κατανοητό..
Καλύτερα κιόλας, όσο πιο ποικιλόμορφο είναι το δείγμα τόσο καλύτερα συμπεράσματα θα βγουν :)

BASILISPAP

Member
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού, Κιργιστάν
Μολις το συμπληρωσα και εγω :)

verde1312

New Member
σας ευχαριστώ πολύ όλους!
ο αρχικός στόχος ήταν γύρω στις 100 απαντήσεις αλλά αφού ήδη τον έχω φτάσει ελπίζω για 200 ώστε να είναι ακόμα πιο ευρύ το δείγμα.
σε 10 με 15 ημέρες θα σας αναρτήσω και την παρουσίαση.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μέλη
39.400