Απο 15 Αυγούστου έχω ακυρώσει εισιτήρια και περιμένω ακόμα την επιστροφή των χρημάτων μου. Όταν τους παίρνω τηλέφωνο μου λένε πάντα ότι έχουν φόρτο εργασίας και ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα το διευθετησουν.
Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να τους πιέσω;;;;
Θέλω να κάνω μια μονοήμερη από Κιότο στη Χιροσίμα. Όμως για δύο άτομα τα εισιτήρια με τρένο βγαίνουν πάνω από 300 ευρώ. Υπάρχει κάποια εναλλακτική φτηνότερη αλλά εξίσου γρήγορη;;;; χωρίς να χρειαστεί να διανυκτερευσω στη Χιροσίμα.
Έχεις δίκιο με λίγο ψάξιμο κι εγώ αυτά κατάλαβα. Βέβαια όσο και να προσπαθώ να μπω στη σελίδα τους για να ψάξω για πτήσεις είναι πρακτικά αδύνατο. Μόνο στο skyscanner μου εμφανίζει πτήσεις από Αθήνα με εκπληκτικές τιμές αλλά μόνο μέσω των ταξιδιωτικών πρακτόρων (trip.com, opodo, mytrip κτλ.)...
Προσπαθώ να μπω να κλείσω εισιτήρια αλλά η σελίδα της εταιρίας δείχνει να μη λειτουργεί. Ενώ το skyscanner μου βγάζει κανονικά ημερομηνίες όμως μέσω τρίτων παροχων. Μήπως ξέρει κάποιος τι παιζει;;;
Έχουμε πληροφορίες για την αξιοπιστία και τις παροχές εντός αεροπλάνου αυτής της εταιρίας γιατί εγώ πρώτη φορά την ακούω;;;
Δε θα ήθελα να ταξιδέψω με τη juneyao αν είναι σαν την scoot.
@depy!!! Ισχύει ότι έχουμε ένα χρόνο αφού λήξουν τα vouchers να κάνουμε ότι διαδικασία χρειάζεται για να λύσουμε με κάποιο τρόπο το πρόβλημα μας. Εγώ έχω ληγμένο το δικό μου από τον Ιούνιο. Όμως δυστυχώς επειδή δε φαίνεται να βγάζω άκρη με την επιστροφή των χρημάτων μου. Θα ζητήσω την έκδοση...
Σε παρακαλώ επειδή προφανώς δε σε ενδιαφέρει άμεσα το θέμα άφησε το νήμα καθαρό για να πάρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται όσοι έχουν πρόβλημα.
Έχω στείλει λοιπόν και mail και έχω κανει και online αίτηση για refund. Στα οποία πήρα απάντηση ότι λόγω των κυρώσεων κατά της Ρωσίας δε μπορούν να...
+74952235555 σε αυτό πήρα και μίλησα στα αγγλικά. Είναι το απλό τηλέφωνο επικοινωνίας που γράφουν στο site τους. Σε παρακαλώ αν επικοινωνήσεις κι εσύ γράψε τι σου είπαν έτσι για διασταύρωση
@georgi d αυτά που έγραψα ήταν ακριβώς ότι μου απάντησε η αεροφλοτ μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους. Δε μπορεί όποιος πλήρωσε σε ευρώ να πάρει χρήματα σε άλλο γραφείο εκτός από Ρωσία και Καζακστάν ν.
Για όποιον έχει voucher από aeroflot. Το να πάρουμε τα χρήματα μας πίσω είναι παρα πάρα πάρα πολύ δύσκολο. Για εμάς που πληρώσαμε σε ευρώ ο μόνος τρόπος είναι να παμε στα γραφεία τους στη Ρωσία ή στο Καζακστάν. Μπορούμε να στείλουμε και κάποιον εξουσιοδοτημενο από εμάς με τη προϋπόθεση ότι η...
Εκείνη την εποχή δε φανταζόμαστε ότι θα ακολουθήσει αυτό το κακό. Εγώ είχα κλείσει εισιτήρια απευθείας από την αεροφλοτ και όχι από μεσάζοντα. Οπότε όταν ήρθε η ώρα της ακύρωσης έπρεπε να μιλήσω με κάποιον Ρώσο που μετά βίας μίλαγε αγγλικά. Οπότε δέχτηκα ότι μου έδινε Εκείνη την εποχή η αεροφλοτ.
Εγώ πάντως αύριο το πρωί θα το δοκιμάσω στη τράπεζα Κύπρου στη Κύπρο. Γιατί δε έχω καμία διάθεση να μου φάνε 700 ευρουλακια. Δε ξέρω αν μπορούν να μας βοηθήσουν οι εταιρίες αυτές που διαφημίζουν ότι μπορούν να εξασφαλίσουν αποζημίωση για καθυστέρηση.
Έχω κλείσει εισιτήρια για λος Άντζελες μέσω κωνσταντινουπολης και μου δίνει 1ωρα και 10 λεπτά.
Προλαβαίνω να φτάσω στη πύλη έγκαιρα ή θέλει τρέξιμο;;;
ρωτάω γιατί δε έχω ξαναπάει στο νέο αεροδρόμιο της Πόλης.